gangbang

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » ma 27 juni 2005, 11:55

@ This Waltz
Ik ben erg benieuwd wanneer jij een vrouw dan wel een slet vindt.
Wat is een slet dus volgens jou en waarom zijn die vrouwen die aan een gangbang meedoen dat dan niet?

Lianne.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » ma 27 juni 2005, 17:14

Hoewel het niet uit het beeld dat ik hier ophang blijkt, heb ik respect voor het vrouwvolk. 'k vind eigenlijk een vrouw eerder een slet als ze me oplicht, d.w.z. bijvoorbeeld de onthouding preken in naam van het geloof, je rondt d'r vinger winden en achteraf moeten uitvinden dat ze met een andere (met poen) neukte.
Of iemand die je eurootjes uitmelkt., voor je neus met d'r borsten staat te paraderen in kamerjas en string, sexuale betrekkingen niet toelaat, maar achter je rug zwanger wordt van een ander, als ze op het punt staat met jou een seriueze relatie aan te knopen en dan nog vraagt of ik d"r zoon die in d'r buik groeit ten laste wil nemen.
Kortom, achterbaksheid rond de vinger draaien om te bereiken wat ze willen en dergelijke truuks, dat zijn sletten.
--
Zijn de 50-60 vrouwen die aan de gangbang in Mystique deelnemen allemaal sletten? Of de 20 tijdens Monique's gangbang.
Zijn de vrouwen die aan privé-parties deelnemen en met verschillende mannen neuken sletten?
Of diegene die een bi-nummertje opvoeren??? Gebeurt ook af en toe.
Als je natuurlijk er van uitgaat, dat een persoon die je toevallig tegenkomt en waarmee overeenkomt een levenspad te bewandelen je eigendom is, die allen met jou mag neuken, dan kan je dit enggeestig substantief"slet" gebruiken.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 27 juni 2005, 21:12

Hmmm ik dacht dat de betekenis van slet toch juist meer te maken had met 'goedkoop' zijn, of/en je voor sex vrijwillig (laten) gebruiken. Of gewoonweg veel sex met verschillende mannen hebben (of vrouwen; voor mij is 'slet' niet een geslachtsgebonden naam).

Betekent slet niet oorspronkelijk een stoeprand? (of heb ik een te grote fantasie :? ?). Volgens mij komt de naam daarvan... dat er veel mensen overheen gaan... :? :lol:
(of vergis me ik nou gewoon met de naam 'stoephoer'??? :roll: Was slet dan een dakpan? Jeetje ik weet het niet meer; als iemand het weet, verlicht me :lol: )

En dan kan je een vrouw die aan gangbangs meedoet eigenlijk wel als slet bestempelen... puur omdat het zo is..

Ik denk dat de vraag meer is of je een vrouw met sletterig gedrag respecteert of niet. Want in feite is daar toch niets mee als ze weet waar ze mee bezig is? In feite hoeft het toch niet zo'n negatief te zijn als men doet denken.. vind ik.

Vrouwen die jij beschrijft TW (jeutje!) zou ik iig niet typeren als 'slet' , maar achterbakse krengen/bitches/.. gewoon rotwijven.

Q
Berichten: 32
Lid geworden op: do 24 maart 2005, 0:35
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Q » ma 27 juni 2005, 22:46

Hmmm ik dacht dat de betekenis van slet toch juist meer te maken had met 'goedkoop' zijn, of/en je voor sex vrijwillig (laten) gebruiken. Of gewoonweg veel sex met verschillende mannen hebben (of vrouwen; voor mij is 'slet' niet een geslachtsgebonden naam).
In mijn ervaring is dat ook wat er altijd mee bedoeld wordt. Maar stoeprand??? What the fuck :lol: Nog nooit van gehoord. Ik ga hem morgen wel eens even uitproberen op straat "hey, lekkere stoeprand!" :wink: :lol:

Maar even serieus, ik denk dat of een slet wel of niet serieus genomen wordt.. meer te maken heeft met dat veel jongens zo'n meid niet echt als 'duurzaam' en dus als 'relatie-materiaal' zien. Ze vinden het wel geil en opwindend, maar tegelijk zouden ze nooit iets met haar willen, omdat ze het toch een beetje 'not done' vinden, het niet als een verovering kunnen zien en dat je zelf als man niet zo bijzonder meer bent als je één van de zovelen bent...

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 27 juni 2005, 22:58

Terwijl dat meisje vaak net zo goed een van de zovelen voor hem is....

Jaja lekker hypocriet weer :roll:

Heb een kennis van me eens grappend een slet genoemd.. omdat hij zoveel rondneukt.
Zijn reactie was gelijk; "Maar ik ben geen vrouw!"
Toen het eruit was had hij pas door hoe erg dat klinkt...

Mannen kunnen net zo goed sletten zijn...
En zolang je niemand schaadt is slet-zijn toch niet erg?

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » di 28 juni 2005, 0:10

Off topic: Ik vind onze kat (gecastreerde kater overigens) zich soms bijzonder sletterig gedragen, maar dat is nou net het leuke aan hem, en bijgevolg vind ik het woord slet eigenlijk heel vrolijk klinken :-)

back on topic

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 28 juni 2005, 0:44

:lol:


Zee, heerlijk sletje ben je toch!

:P

Q
Berichten: 32
Lid geworden op: do 24 maart 2005, 0:35
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Q » di 28 juni 2005, 1:13

In mijn ervaring is het ook juist dat sommige mensen het slet zijn als iets naars zien. Sommige vrouwen houden het voor gezien als ze te weten komen dat een man rondneukt of rondgeneukt heeft en vice versa. En anderen weer niet... dus tja :)

Zo kunnen meningen en denkbeelden ook veranderen met de tijd, zowel persoonlijk als maatschappelijk. Zo vondt ik een vrouw die promiscue gedrag vertoonde 2 jaar geleden (en voor een lange tijd daarna) erg aantrekkelijk, tegenwoordig is het voor mij juist een grote afknapper. Verbazingwekkend hoe je zelf soms zo kunt veranderen over tijd... al komt dit wel doordat ik nu in een andere fase van me leven zit en al het één en ander heb meegemaakt op dit gebied. Ik ben uitgekeken op de sletten :wink: :lol:

Iedereen heeft er altijd wel een mening over. Veel belangrijker is dat je er voor jezelf geen problemen mee hebt als je een sletje m/v bent :P :lol:

Annabel
Berichten: 42
Lid geworden op: di 15 maart 2005, 10:09

Berichtdoor Annabel » di 28 juni 2005, 8:49

Ik geloof niet dat dit mijn vraag was. Of een vrouw die wil weten wat mannen er spannend aan vinden ......etc
Vind het opvallend dat de veroordeling weer om de hoek komt kijken.

wolfff
Berichten: 21
Lid geworden op: za 05 maart 2005, 22:12
Locatie: Stadscentrum

Berichtdoor wolfff » di 28 juni 2005, 11:05

Wat mannen er van vinden, als een vrouw met meerdere mannen vrijt? Het is een grote fantasie van ons, vooral van mijn vriendin. Niet gelijk tien trouens. Twee derbij is leuk. In het echt weet ik niet hoe je een leuke en erotische spanning kunt krijgen met een paar mensen. Het is niet simpel om met z'n tweetjes die goede sfeer te maken. Daar heb je tijd voor nodig. Hoe doe je zoiets dan met extra mensen?

Q
Berichten: 32
Lid geworden op: do 24 maart 2005, 0:35
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Q » di 28 juni 2005, 11:17

Ok, een duidelijk antwoord op je vraag dan maar: ik vindt het een geil en opwindende fantasie, en of ik er in het echie ooit nog eens zal doen? Wel als vrijgezel, maar nooit bij me partner :D

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » di 28 juni 2005, 12:14

Ik ben uitgekeken op de sletten
Tsja.. dat bedoel ik dus...
'Makkelijk zijn' is dan in de ogen van de meeste mannen toch een fase, of hoort een fase te zijn, zeker voor vrouwen. Ff een jaartje 'rondneuken', vooruit... maar daarna moet vrouwtjelief toch weer ff snel 'normaal' gaan doen, is het niet???

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Number1

Berichtdoor thisWaltz » di 28 juni 2005, 12:48

Ik neuk al jaren rond. Zal het verwoorden met de woorden van een héééééééééééle goede vriendin: "jij neukt met wie je wil", zoals ik in je geest je vrouw nummer 1 blijf. Omgekeerd geldt ook. "Zij gaat op restaurant en laat zich bloemen aanbieden" (eufimisme voor prelude op een vrijpartij), zolang ik in d'r kop man nummer 1 blijf, kan dat geen kwaad. Ze kan er maar deugd van hebben.
Ik zou het me niet anders kunnen inbeelden. Hééél het leven van dezelfde vrouw moeten proeven...Idem voor haar... ze lust er wél pap van.
----
@Wollf, me twee mannen en een vrouw is dat niet zo moeilijk. De een neukt/likt bijvoorbeeld langsachterom terwijl de andere een borstmassage geeft. Met meerdere gaat het gewoonlijk zo dat een vrouw zich neervlijdt (in een sling of gynstoel) en begint te sexen met een man (en een andere pijpt). Als die klaarkomt, neemt de volgende het over enz...
Er zijn heus wel dames die van een serie mannen genieten. Maar zoals gezegd die doen dat geen jaren. Als het nieuwe eraf is, denk ik dat de meeste er na een paar jaar mee stoppen.

Q
Berichten: 32
Lid geworden op: do 24 maart 2005, 0:35
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Q » di 28 juni 2005, 22:09

Ik ben uitgekeken op de sletten
Tsja.. dat bedoel ik dus...
'Makkelijk zijn' is dan in de ogen van de meeste mannen toch een fase, of hoort een fase te zijn, zeker voor vrouwen. Ff een jaartje 'rondneuken', vooruit... maar daarna moet vrouwtjelief toch weer ff snel 'normaal' gaan doen, is het niet???
Leuk dat je dit aanhaald :wink:
Ik denk niet dat je kunt spreken voor iedereen of het hele mannenvolk, het is dat iedereen lekker moet leven zoals die zelf wilt. Ik heb er zelf niks op tegen, ik kies alleen niet voor het één, maar voor het ander.
'Makkelijk zijn' vindt ik zelf totaal onaantrekkelijk en als de vrouw in kwestie dat is, niks mis mee. Alleen past zo'n type vrouw niet bij mij, that's it :wink:

Hopelijk ben ik nu ietsjes duidelijker geweest...

ps thisWaltz lijkt wel heel erg op mijn beste maatje moet ik zeggen, identiek :wink:

Annabel
Berichten: 42
Lid geworden op: di 15 maart 2005, 10:09

Berichtdoor Annabel » wo 29 juni 2005, 11:35

Ik had laatst een trio (2vrouwen, 1man). Ik vond dat heerlijk opwindend. Vooral om het andere stel bezig te zien. Dit doe ik alleen beroepsmatig.
Werk in een privéhuis naarst mijn gewone baan.
Vandaar mijn gangbang-idee. Dat is allemaal wat makkelijker te regelen als je al in het vak zit. Ik ga er serieus over denken. Maar dan met max. vier mannen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten