gangbang

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Annabel
Berichten: 42
Lid geworden op: di 15 maart 2005, 10:09

gangbang

Berichtdoor Annabel » za 25 juni 2005, 8:26

Wie van jullie mannen heeft weleens aan een gangbang meegedaan? En waarom? Wat was er zo spannend aan?
Ikzelf vind het idee super om geneukt te worden door verschillende mannen. Maar hoe vinden mannen dat? met één vrouw vrijen?

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » za 25 juni 2005, 10:41

Ik heb nooit gegangbangd en voor mij hoeft het ook niet echt. Een mmv-trio lijkt me nog wel wat, als je goed de tijd kunt nemen om elkaar te verwennen, maar een gangbang lijkt me zo'n massaproductie, zo, eh, op zijn eendjes, zo netjes in de rij staan wachten tot je ook even mag.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » za 25 juni 2005, 10:45

bij zo'n nummertjes automaat frans?


sorry off-topic!!!! :oops:

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » za 25 juni 2005, 11:34

Even de expert er bij roepen...TW waar blijf je???
Afbeelding

Groetjes Mas. :wink:

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » za 25 juni 2005, 12:29

Inderdaad, het woord nummertjesautomaat geeft goed mijn gevoelens over het fenomeen gangbang weer :lol:

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Poging tot antwoord.

Berichtdoor thisWaltz » za 25 juni 2005, 14:50

Hier.
Hoe ik er tegenaan kijk: als een moment van ontspanning na een periode onthouding, als een uitstap. Als de realisatie van een fantasme, als het hebben van de sex om de sex, als het verschillend aanvoelen van verschillende vrouwen en hun reacties.
Ook meer de zekerheid dat je je niet opdringt. Op de gangbangdagen keren de parenclubs hun regels om. Als je dan met een vrouw neukt, ben je zeker dat het niet ongewenst is. Er wordt door de club vooraf verwittigd dat het op die dagen niet voor kijkers, maar voor doeners is.

Leuk als er niet té veel staan aan te schuiven. Anders wordt het te opdringerig. Vooral in de gyneacologenstoel of in de sling vind ik dat aangenaam. Geen gefriemel, als je lang genoeg bent schuif je zo binnen.
De een pijpte de mannen stijf en de andere lag in de stoel. Na een tijd wisselden de rollen.

Ik tracht op zo een gangbangdag het aantal sexuele contacten te spreiden over de dag. Binnenkomen, je omkleden ,wat drinken, een eerste sexueel contact, een lekkere massage, stukje eten, relaxen, saunaatje, jacuzzi. praatje slaan. Langzaam met de twee ronde beginnen.

Safe staat natuurlijk voorop. Condooms zijn dan binnen handbereik.
Voel altjd eerst of je sexpartner er een aanheeft.

Wat ik me dan altijd afvraag: hoe hou je dat als vrouw vol : een serie van 5-10 man neuken en er dan nog altijd deugd van blijven hebben.
Vrouwen het sterke geslacht :D Blijf je dan op die genotsfase zweven. Ben ergens geweest waar de vrouw wel fysisch aanwezig was, maar volgens haar zweefde ze geestelijk elders naarmate ze opgewondener werd.

Vraag aan de vrouwen : wat met die onoverkomelijke struikelblok van de "liefde" (noodzakelijk voor een sexueel contact) en de onoverkomelijke vooroordelen van de goegemeente op dat moment?
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » za 25 juni 2005, 17:57

Ik heb er weleens over gefantaseerd, maar ik blijf met één brandende vraag zitten, wat mij ervan overtuigt dat ik het 'in het echt' nooit zal doen (heb wel ervaring met parenclub), namelijk: ik denk dan dat de vrouw die zich door die mannen laat nemen, door de mannen gezien wordt als een lager soort neukpop. De vrouw die je nooit als je vriendin zou willen hebben!! Ze doen dan aardig op dat moment omdat ze je willen neuken, maar thuis denken ze: wat een goedkoop wicht. Dat ze denken: nou, die zal ook wel de hoer kunnen spelen voor geld als ze ook gaat liggen voor alle mannen die haar willen neuken die avond. Kortom: ik ben bang voor degene die ik dan word.. in de hoofden van die mannen.

Lianne.

edit: taalfouten

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » za 25 juni 2005, 18:33

Denk je niet juist dat er een zekere ruimdenkendheid moet bestaan bij een man om überhaupt aan een gangbang te beginnen? Ook deelnemende mannen staan immers voor het oog van vele anderen hun ding te doen tijdens een gangbang, en ze weten dat de vrouw in kwestie meer gaat krijgen dan alleen hun eigen uiterste best. Ik zou het onvoorstelbaar akelig vinden als zo'n man neerkijkt op de vrouw die hem voor die avond genot verschaft, sterker nog, ik kan me niet voorstellen dat het zo is. Zo'n man zal (als er enige logica in zijn handelen zit) juist blij zijn met de ruimdenkende vrouwen die het lef hebben om zich door meerdere mannen te laten bevredigen. Hij zal haar respecteren, omdat ook hij mag delen in het genot dat zij de aanwezige mannen verschaft.

Maar Lianne, hoe een ander jouw ziet is voor rekening van de ander. De bedenking die jij nu uitspreekt gaat over hoe jij gezien wilt worden. En hoe je gezien wilt worden gaat over hoe je jezelf wilt zien. Ben je niet eerder bang dat je jezelf goedkoop gaat voelen na zo'n gangbang? Ligt daar niet je drempel, in plaats van bij die anderen? De mannen zie je waarschijnlijk nooit meer, maar je moet verder met het beeld dat je van jezelf hebt, met je eigen gevoel over je eigen handelen. Ik vermoed dat je beter bij jezelf kunt kijken dan bij de mannen die deelnemen aan een gangbang. Maar ik kan ernaast zitten natuurlijk. :)

Edit: Even een puntje op de i gezet.
Laatst gewijzigd door Aaarghje op za 25 juni 2005, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Roberto59
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 12 november 2004, 1:01
Locatie: Groningen

Berichtdoor Roberto59 » za 25 juni 2005, 19:14

Mmm...echt in de rij staan om hem er even in te kunnen stoppen lijkt mij ook niet zo aantrekkelijk.Heb eerder wat Frans ook schreef,eem MMV lijkt me dan veel leuker en persoonlijker.De tijd en aandacht die je elkaar dan kan geven verhoogt voor mij duidelijk het genot.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 25 juni 2005, 19:18

Aaarghje.. mooi gesteld.. dat zou ik ook verwachten.. maar kennen wij niet allemaal die kinderachtige verhalen van mannen die bijv een one-night hebben gehad en het geweldig vonden, en de volgende dag met een biertje aan de bar aan hun vrienden mededelen dat hij 'even' over een slet is gegaan?

En dan in het geval van een gang-bang. Denk ik ook dat er mannen bij zijn die zich achteraf schamen.. maar door de vrouw in gedchte neer te halen zich beter voelen.

Kan me zelfs voorstellen dat sommige mannen die gangbangs juist geil vinden door het 'goedkope sletterige'.

Allemaal onterecht, vind ik.

Maar velen zijn hypocriet; in het dagelijks leven, maar ook zeker met dit soort dingen, verwacht ik.

Ik sluit me overigens helemaal aan bij je tweede alinea. Lianne; ook al denken ze dat. wat dan nog. en als ze het niet denken; zal jij dat weten? En dan blijf je met dat gevoel..

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » za 25 juni 2005, 22:46

maar kennen wij niet allemaal die kinderachtige verhalen van mannen die bijv een one-night hebben gehad en het geweldig vonden, en de volgende dag met een biertje aan de bar aan hun vrienden mededelen dat hij 'even' over een slet is gegaan?
'Als het zo'n goedkope sloerie was, waarom ben je er dan overheen gegaan? Ik had je voor een kenner van kwaliteit gehouden, voor een fijnproever, maar kennelijk liggen je standaarden niet zo hoog. En dan achteraf nog neerbuigend doen over je ranzige pleziertjes ook. Een echte heer had het in ieder geval nog discreet gehouden, maar zelfs dat is al te hoog gegrepen voor je. Jammer joh!'

Zo! En nou weer ontopic! :wink:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 25 juni 2005, 23:09

(Juist Aaarghje.. maar dat klinkt niet zo 'stoer' onder dat soort mannen :roll: )

Q
Berichten: 32
Lid geworden op: do 24 maart 2005, 0:35
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Q » za 25 juni 2005, 23:45

Ik denk dat het voor de meeste mannen geld, die zien dat toch als een 'goedkope slet' en dat is juist wat het zo geil en opwindend maakt (geld ook voor mij). En de meeste zullen er zeker hypocriet over zijn is mijn ervaring. Verder als een gangbang op film zien gaat het ook niet voor mij, al heb ik ooit zoiets dergelijks meegemaakt, ik vindt het echt 3x niks..

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Toegangsdrempel.

Berichtdoor thisWaltz » zo 26 juni 2005, 9:29

Dat een vrouw naar een gangbang gaat heeft niets met "sletterigheid" te maken. Ik bezie de vrouwen aldaar aanwezig ook niet zo. Met sommigen blijf ik nadien keuvelen; En dat woord komt gewoon niet bij mij op.
Heb alle respect voor de vrouwen, die dat genot verschaffen.
Het naar een gangbang gaan heeft voor mij eerder te maken met het feit dat je door de paren niet als"een vreemde eend in de bijt" wordt beschouwd.
Een indringer, die tussen hun partnerruil of bi-belevenis met andere paren probeert tussen te komen. Ik was toevallig eens de enige man in een parenclub en de paren klitten toen aaneen. Als je ook maar iets probeerde, werd je geweerd. Zelfs fysiek geweerd, want in de jacuzzi was ruim plaats en de aanwezige paren legden zich zo op dat plots alle plaats was ingenomen.
Of een stamp tegen je ribben krijgen...
--
Bij gangbang is het omgekeerd. Sex om de sex, genot om genot, de "toegangsdrempel" is a.h.w. minder hoog...

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » ma 27 juni 2005, 2:37

Misschien deden ze net aan stoelendans, TW...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten