laten zien of gezien worden ...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » di 18 januari 2005, 14:27

Als een vreemde vrouw me intieme inkijk van onder zou gunnen zou ik meteen denken met een prostituee of een nymfo te maken te hebben.

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » di 18 januari 2005, 15:15

Als een vreemde vrouw me intieme inkijk van onder zou gunnen zou ik meteen denken met een prostituee of een nymfo te maken te hebben.
@Binkie

Met andere woorden: degene die kijkt is dan een grote viezerik ???
<aanvulling> Jij dus! want je keek! Foeiiiiiiii <einde aanvulling>

Snooch


Het spel is soms moeilijk te doorgronden of in kaart te brengen.
Speel het spel of laat de spelers in hun waarde......
Laatst gewijzigd door Snooch_m op di 18 januari 2005, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.

snake/snoepie
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 11 oktober 2004, 22:58
Locatie: VLAMING

Berichtdoor snake/snoepie » di 18 januari 2005, 15:42

Als een vreemde vrouw me intieme inkijk van onder zou gunnen zou ik meteen denken met een prostituee of een nymfo te maken te hebben.

Dit zegt meer over de schrijver zelf dan over waar het werkelijk om draaid.
remember my name ... you'll be screaming it later

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » di 18 januari 2005, 16:26

Is dat wel zo Snoepie? Draait het niet ook om wat de 'ontvanger' eraan beleeft?

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » di 18 januari 2005, 16:33

Snoepie beschreef het heel helder, waar het bij haar om draait - dat laat geen ruimte voor twijfel:
want geef nu zelf toe dames ... ieder onder ons vind het toch super te merken dat je de (knappe) mannen iets kunt doen, ze kunt verleiden, uitdagen en daarbij te weten dat je het spel volledig zelf in de hand hebt, dat jij bepaald wanneer je stopt, hoever je gaat en waar of wanneer het eindigd en of hij daarbij al dan niet met een broek vol goesting moet afdruipen
Het lijkt me het risico van het spel dat een toeschouwer er zo zijn eigen gedachten bij heeft... En is dat risico niet ook onderdeel van het spel? Dat een doelwit zich omdraait en een ander uitzicht kiest? Of opstaat en er iets van zegt? Of hier schrijft dat hij/zij het maar niets vindt?
It's all in the game

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » di 18 januari 2005, 18:18

Dus als een vreemde vrouw mij haar m*$$€l laat zien op een willekeurig terras en ik ben er niet van gediend dan ben IK een viespeuk.
Lijkt mij overigens een topic met een heel hoog fantasie gehalte.

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » di 18 januari 2005, 18:23

Hangt er toch gewoon van af hoe je dit allemaal opvat, niet? Zo zullen er ook wel mannen zijn die schaamrood tot achter hun oren krijgen, en zich enigszins in hun mannelijk ego aangetast zullen voelen, "aangerand" zelfs misschien. Net zoals er wellicht ook zullen zijn die de vrouw in kwestie onmiddellijk ter plekke zouden platneuken.

Discussiëren over dit is een beetje moeilijk, niet? Ik denk dat iedereen hier zo zijn eigen normen bij hanteert, en daarom is het in mijn ogen waar wat binkie zegt, dat dit een topic is met een heel hoog fantasie-gehalte.
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » di 18 januari 2005, 18:33

Ik weet et, is misschien een beetje een andere kwestie, maar dacht er plots aan: als er zoiets gebeurd, in hoeverre kan je daar spreken van "aanranding"?
Bestaat zoiets als "mentale aanranding" ook in deze context?

(Excuse me for being off-topic, heb et er duidelijk moeilijk mee vandaag :P )
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » di 18 januari 2005, 18:41

Je kunt inderdaad niet op het moment.....dat je jezelf "toont" bepalen hoe diegene reageert voor wie je zit.....
Soms heb je een "kijker" en gaat er net iemand voor zitten.....of er voor staan...
einde "spel" dus....
De gedachten van de kijker kun je ook niet lezen.....

Maar aan zijn gezicht....zijn blik......kun je goed merken of hij het "waardeerd" of niet.....

Overigens is het voor de mensen die zelf nooit zoiets hebben meegemaakt of nog nooit een kick hebben gekregen door hun exhibiotionistisch gedrag moeilijk te oordelen wat voor soort "beleving" ze voelen.

Ikzelf, heb er nog nooit een nare ervaring door beleefd.....

kusjes,

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 18 januari 2005, 18:47

Er schiet me ineens een scenario te binnen;

Stel dat 'je' om het terras dus dat spel speelt (wat voor de ander dus aan de perceptie ligt in hoeverre het spel is), en ineens naar de wc moet...
Dan kan je er donder op zeggen dat de man denkt dat dat meer betekent. Straks staat hij daar ineens bij je in de wc...

Goed dan kan je dingen uitleggen, (of je hebt echt een probleem, kan ook nog dat hij boos wordt :? ) maar ik zou me, voor de man als de vrouw, knap lullig voelen...

Sja, het is in mijn ogen gewoon niet geheel zonder risico's...

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » di 18 januari 2005, 18:52

Heh, en nog iets?

Zijn jullie niet strafbaar? :wink:
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » di 18 januari 2005, 18:54

Ik heb een aantal keren meegemaakt Jessebel, dat ik gevolgd werd naar het toilet.....zelfs een keer stond de persoon zelfs voor mijn deur te wachten op het damestoilet.....

Rustig blijven.....hem duidelijk maken dat het echt "bij alleen kijken" blijft...en als het "een interessant type" is, vraag ik of hij bij ons (mijn partner is er dus altijd bij) aan het tafeltje wil komen zitten......

En dan zien we wel......wat er van komt......

Heb me nooit bedreigd of ongemakkelijk gevoeld.....en dat komt misschien omdat die persoon weet, dat ik iemand bij me heb...
Die ziet tenslotte ook dat ik nagelopen word.....

kusjes,

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » di 18 januari 2005, 20:16

Jeeee, hoe interessant Selene, dat van die legendes :)
Vind die symboliek veel "mooier" dan het louter flashen dat hier beschrijven wordt...

Mooie bijdrage!
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » di 18 januari 2005, 20:25

en DF? het is strafbaar ja er is een speciaal wetsartikel voor
(en nu kan ik er toch niet op komen....)
Bedoel je dit Selene?

Schennis van de eerbaarheid

Artikel 239 Sr.

Met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis der eerbaarheid

- op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;

- op een andere dan onder 1. bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van 16 jaar;

- op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.

Bron: http://zedenmisdrijf.eigenstart.nl/

Giz
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

snake/snoepie
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 11 oktober 2004, 22:58
Locatie: VLAMING

Berichtdoor snake/snoepie » di 18 januari 2005, 20:46

En in Spanje mag je op elke openbare plaats volledig ligaal in je volledige blootje lopen zonder dat je ook maar kan gestraft worden ... Waar sturen jullie op aan ?

Ik starte dit topic met de bedoeling een leuke discussie op gang te brengen doch ondertussen voel ik me hier niet meer als gewone postster maar meer als crimineel behandeld die te pas en te onpas met haar billen bloot gaat met als hoogte punt dat er nu al met wet teksten word gezwaaid ... een geluk dat ik dit nog anoniem heb kunnen online zetten of morgen zat ik als het van jullie afhing al achter de tralies.

Sorry maar dit was helemaal mijn bedoeling niet,
DIT HEB IK NOOIT GEWILD NOG GEVRAAGD

Bedankt
Snoepie
remember my name ... you'll be screaming it later


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 22 gasten