laten zien of gezien worden ...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

snake/snoepie
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 11 oktober 2004, 22:58
Locatie: VLAMING

laten zien of gezien worden ...

Berichtdoor snake/snoepie » vr 14 januari 2005, 22:10

Het begon gewoon tussen mij en snake onschuldig om elkaar wat te prikkelen liet ik onder mijn korte rok mijn slip uit en gingen we zo af en toe een stapje in de wereld zetten, de eerste keren goed oplettend dat niemand iets in de gaten kreeg constant dat rokje naar beneden trekkend maar hoe meer ik het deed hoe minder ik er op lette of alles bedekt bleef , ik begon ook meer en meer zonder slip te lopen dus ook om boodschappen te doen of noem maar op, het deed me wel iets alleen het gedacht dat ik in een onoplettend moment zou kunnen betrapt worden gaf me telkens weer dat kriebelende gevoel tussen mijn benen en toen, de eerste keer het gebeurde heel spontaan zonder het er eigenlijk om te doen, ik kreeg er eigenlijk maar erg in toen het allemaal al aan de gang was. Ik zat in een kroeg na het schoppen een koffie te drinken toen ik plots in de gaten kreeg dat een man aan het tafeltje recht over me constant mijn richting opkeek, ik had het nog niet onmiddelijk in de gaten tot ik hem wel erg duidelijk naar mijn benen zag kijken en ik zelf ook besefte dat hij vol zicht had op mijn blote poes, ik wist het eerste moment niet waar kijken, het schaamrood voelde ik over mijn ganse lichaam verschijnen en mijn eerste gedacht was om snel weg te rennen maar ik bleef zitten(hoe moest ik dit anders uitleggen aan mijn vriendin) en de schaamte die ik eerst voelde zette zich om in opwinding, het prikkelde me enorm en langzaam opende ik mijn hard dichtgeknepen billen weer en gaf ik de man terug volledig zicht op mijn intiemste deel en ik, ik genoot ,ik genoot er enorm van en had me liever ter plaatse een orgasme bezorgd dan te wachten tot ik thuis was. Ondertussen wil ik het steeds weer opnieuw beleven en zoek ik plaatsen uit waar ik weet dat ze kunnen kijken. Ik lijk er wel aan verslaafd !!! Ben ik een alleenstaand geval of zijn er nog mensen die deze kick opzoeken ?

groetjes
Snoepie
xxx
remember my name ... you'll be screaming it later

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » za 15 januari 2005, 12:48

Snoepie,


Heel herkenbaar jouw verhaal......

Ikzelf ben een echte exhibiotioniste......en regelmatig te vinden op een barkruk of op een terrasstoel zonder slipje.
Echter er is misschien één verschil.......Ik zit er ook echt voor...en doe het alleen als mijn partner erbij is.

In het begin was ik ook nog best wel verlegen...en durfde toen amper mijn benen wat te spreiden als iemand keek.....maar nu.....jaren later......."ga ik er echt voor zitten"..
"Op jacht gaan" noem ik dat.....

Vooral s'zomers..struinend langs de terrassen...op zoek naar een "geschikte" plaats.
Zoekend naar een tafeltje waar ik kan zitten, zodanig, dat ik "zichtbaar" ben voor een leuke vent of een leuke knul....
Meestal begin ik met een slipje aan.........en geef ze daarna de grote verrassing....
Als diegene dan een nieuw drankje besteld...ga ik naar het toilet en trek ik mijn slipje uit..om hem daarmee te verrassen.....en mezelf meer opwinding te geven....

En ik kan ooit ver gaan.......(hierover liever contact via pm)....... :oops: :oops:

Wel wil ik nog even vermelden...dat ik dit alleen doe waar mijn partner bij is, omdat ik mezelf ook een beetje wil beschermen.
Als ik alleen zou zijn en er zo bij zou gaan zitten, kan dit aanleiding geven tot problemen, wat voor mij ook weer niet de bedoeling is....
Ik voel me meer op mijn gemak als mijn partner erbij is......en hij vindt het ook leuk om te zien als ik "beet" heb!!!


kusjes,

empeejeetje (die zichzelf nu wel HEEL ERG BLOOT heeft gegeven........ :oops: :oops: :oops: )
ff niks....kzou niet weten wat!!

snake/snoepie
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 11 oktober 2004, 22:58
Locatie: VLAMING

Berichtdoor snake/snoepie » za 15 januari 2005, 20:06

@ empeejeetje, thx voor je openhartigheid, ik voel me nu niet meer heel alleen op de wereld. :mrgreen:
Wat je zegt over het feit van enkel als je man erbij is nou zover hebben wij ook gedacht niet voor de momenten zelf maar je moet eens terug naar huis en je weet natuurlijk nooit wie je voor je hebt hé dus voor alle veiligheid hebben wij ook besloten om het enkel nog samen te doen.
Natuurlijk heb je mijn intresse gewekt met je ... En ik kan ooit ver gaan.......
dus vol spanning wacht ik op een pmtje van je.

groetjes
snoepie
xxxxx
remember my name ... you'll be screaming it later

Jojanneke
Berichten: 108
Lid geworden op: do 26 augustus 2004, 13:44
Locatie: Brabant, studente

Berichtdoor Jojanneke » zo 16 januari 2005, 20:36

Wat je vertelt, Empeejeetje, doet me erg denken aan een spannend verhaaltje dat ik hier op shespot wel eens heb gelezen (onder rubriek 'Lezen').
Als ik terug denk aan dat verhaaltje, krijg 'k spontaan weer rode oortjes :oops: . Ik heb zoiets nooit gedaan, ik denk ook niet dat ik daar het lef voor heb, maar erover lezen vind 'k wel spannend...

Roberto59
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 12 november 2004, 1:01
Locatie: Groningen

Berichtdoor Roberto59 » zo 16 januari 2005, 21:33

Hmm..vind't mooi en ook wel lef dat jullie er zo over willen vertellen.Kan me ergens ook best voorstellen dat't je een kick geeft.

Karinnetje
Berichten: 192
Lid geworden op: di 02 december 2003, 12:38

Berichtdoor Karinnetje » zo 16 januari 2005, 22:26

edit
Laatst gewijzigd door Karinnetje op zo 29 maart 2009, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » zo 16 januari 2005, 22:34

Even stond ik een half uurtje geleden klaar om op "ok" te drukken om mijn reactie te plaatsen, en haalde toen alles maar weer weg. Wat ik mij namelijk afvroeg is, hoe het komt dat een vrouw zoiets kan doen en "er mee wegkomt", terwijl een man die zijn lid toont een potloodventer heet en (terecht) kan rekenen op een arrestatiebevel... Ook ik zie in hoe spannend het kan zijn, dit exhibitionisme. Maar toch... Ergens knaagt het bij mij. Om de dubbele standaard. Ik ben niet zo'n fan van dubbele standaarden.
Laatst gewijzigd door Joepie op zo 16 januari 2005, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » zo 16 januari 2005, 22:36

Jups, Joepie, ik als vrouw zat me net dezelfde bedenkingen te maken...

Vind het maar erg dubbel hoor :shock:

Soort positieve discriminatie wellicht...
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

donna-donna
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 7:47

Berichtdoor donna-donna » zo 16 januari 2005, 22:45

Je hebt helemaal gelijk Joepie.....
Ik vind het ook niet kunnen...ik zie het al voor me als een vent in een café zomaar zijn lul op tafel legt :o

Bij vrouwen kan het dan wel iets subtieler, dat dan weer wel.
Doe het ook weleens als ik met mijn man uit eten ga, maar dan zijn wij de enigen die weten dat ik onder mijn rokje niets aan heb. Ik heb ook niet de behoefte anderen te daarmee te shockeren.
zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder.

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » zo 16 januari 2005, 23:20

Pfff Donna-Donna,

als het dan zo'n kroegtafel is.... waarop je staan kan leunen.. je weet wel...

Hahahaha moet er niet aan denken!

Maar ff serieus.... ben het wel eens met Joepie en kan mij wel voorstellen dat het spannend is om te zien maar toch... Zit wat in en valt wat voor te zeggen. Ook het gevoel voor de ladies wat ze krijgen. Hmmm.....

Ik ga er nog maar eens over nadenken... laterszzz

Ciao
S.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » zo 16 januari 2005, 23:41

Wat ik mij namelijk afvroeg is, hoe het komt dat een vrouw zoiets kan doen en "er mee wegkomt", terwijl een man die zijn lid toont een potloodventer heet en (terecht) kan rekenen op een arrestatiebevel... Ook ik zie in hoe spannend het kan zijn, dit exhibitionisme. Maar toch... Ergens knaagt het bij mij. Om de dubbele standaard. Ik ben niet zo'n fan van dubbele standaarden.

Het is eerlijk gezegd niet te vergelijken met een potloodventer Joepie...
Als ik bv. op een terras zit.....zit ik heus niet meteen "open en bloot" bij de eerste de beste......
Je hebt al gauw in de gaten of iemand het leuk vindt of niet....en ik speel "het spel" dan ook alleen met die persoon....
Als er iemand aan komt.....of voorbij komt....dan zit ik gewoon netjes hoor.....
En voor mij is het ook geen "drang" zoals het bij een potloodventer wel is...voor mij is het gewoon een spelletje, wat ik af en toe speel.....voor de kick....en alleen in situaties waarvan ik aanvoel, dat het niet als shockerend overkomt.....

@Jojanneke

Inderdaad staat er een "terrasverhaal" bij "lezen" en als je kijkt wie het geschreven heeft, zul je mijn naam eronder zien staan...
Ik heb inderdaad in het verleden een non-fictie verhaal ingestuurd.....

Verder hoop ik dat Snoepie ook meer uitleg over haar gevoelens t.o.v. haar exhibitionisme wil geven......en haar mening neerschrijft, zoals zij het ziet.....want ik voel me nu wel een beetje eenzaam hier terwijl de topic-plaatster op het moment spoorloos is.... :roll:


kusjes,

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Baubo
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 0:54

Berichtdoor Baubo » ma 17 januari 2005, 0:50

Empeejeetje, ik heb je bijdrage met plezier gelezen. Ik vind het erg ondeugend en dapper wat je doet. Maar toch ook een tikje roekeloos: iemand kan je ook herkennen als je zónder je man door de stad loopt en je dan lastigvallen...
Ik vind de vergelijking met potloodventers veel te ver gezocht. Mannelijke exhibitionisten 'overvallen' vrouwen doorgaans met hun ontblote genitaliën, en dat doen jij en Snoepie niet. Iemand die jullie 'inkijkje' niet kan waarderen, kan gewoon de andere kant op kijken, toch? Je legt je edele delen per slot niet 'voor hem op tafel'...
Bovendien is het natuurlijk gewoon zo, dat het merendeel van de vrouwen nu eenmaal afwijzend reageert op ongevraagd geetaleerde mannelijke delen (potloodventers zijn helaas zelden smakelijke hunks), terwijl het merendeel van de mannen juist wél kickt op onverwachte sexuele impulsen!
Dus dubbel...dubbel...ja hallo, de wereld IS dubbel, ja!

Baubo.

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » ma 17 januari 2005, 9:56

@ Baubo

Je reactie heb ik gelezen, maar als iemand op een bepaald moment iets doet, dan wil dat niet zeggen dat die persoon dat of altijd doet of altijd voor zoiets te vinden is. Dat ligt heel erg aan je bui en aan het moment. Als je soms in een hele ondeugende bui bent en je laat je slipje uit... wil niet zeggen dat je altijd je slipje uit laat of wilt uitlaten.

Ook is het zo dat flirten een spel is en dat je daar leuk mee kan spelen. Wil niet zeggen dat het een vrijbrief is om iemand lastig te vallen of om te denken dat er 'meer' achter zit. Ook het wulps kleden en tonen van lingerie of zelfs het niet dragen van een bh wil niet zeggen van "Kom maar!" .... toch?

Nu het slipje al besproken wordt, dan kan ik mij voorstellen dat het deels ook opgaat om je bh uit te laten en enigszins je borsten laat zien of de afdruk van je tepels door het shirt duidelijk zichtbaar is. Is dat ook iets wat valt onder de opwinding en het exhibitionisme ??

ciao
Snooch

-wordt vast vervolgd-

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » ma 17 januari 2005, 10:27

Misschien een tip: indien men geconfonteerd wordt met onverwachte inkijkjes / upskirts / sexuele impulsen etc. als bovenstaand vermeld, is het geen slecht idee om eens een blik omhoog te werpen. Welkom of niet, onbedoeld of niet - een blik in de ogen vertelt je meer over iemands intenties dan welk ander lichaamsdeel dan ook.
Dit ter voorkoming van misverstanden waarbij, zie andere topics, de beschouwer iets mogelijkerwijs als een uitnodiging ervaart, waar het object van zijn interesse zich van niets bewust is (en vice versa).
Dat is wellicht ook het grote onderscheid met een potloodventer: deze confronteert onverholen en nietsontziend, is niet op een spel uit maar dwingt aandacht af op intimiderende wijze.
Dat lijkt me een wereld van verschil met een (al dan niet met opzet geboden) incidentele royale blik onder iemands kleding.

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 17 januari 2005, 11:13

@Snooch_m
Huh? als je mijn tepels kan zien door kleding kan ik daar echt geen fuck aan doen hoor.. en dat heb ik (en vele vele andere vrouwen) mét beha aan :roll:

-Jessebel.. heeft eindelijk iets gevonden waar ze niets aan vind? :lol: Nee, het trekt me niet aan.. misschien later :roll: OH-maar ik heb wel eens geen string aan hoor.. maar niet uit sexuele overwegingen (maar omdat de broek mooier is zonder string ofzo :roll: )....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 10 gasten