trio mmv met 2 broers

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » wo 18 januari 2006, 20:52

Ik snap wel het verschil met het delen van dit met een goede vriend of dit delen met je broer. Het is [helaas] wel over het algemeen zo dat familie soms verder van je af staat dan je vrienden en bepaalde intimiteiten niet gedeeld worden.
Ik blijf het wel SUPER spannend vinden.

Tja waarom is dit eigenlijk zo. Is er een socioloog in de zaal die iets kan vertellen hoe dat zit met familiebanden [nieuwe topic?].
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » do 19 januari 2006, 4:02

Ik heb ooit een erotisch kort verhaal gelezen, dat ongeveer zo ging. Ik zal het eens in mijn boekenbende opzoeken en hier neerzetten, voor uw aller leesplezier.

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » do 19 januari 2006, 10:21

een familielid in nood moet je helpen

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » vr 20 januari 2006, 20:00

:lol: :lol: :lol: @ Mazzeltovv

En Zee waar blijft dat verhaal?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » vr 20 januari 2006, 20:26

ik zie niet zo goed het verschil tussen broer/vriend
of zus/vriendin
vb dat je het wel met een vriend zou doen maar niet met een broer, het ging tenslotte om een heterotrio
ze hebben trouwens voorgesteld het nog eens over te doen wegens de mislukte poging nu ( zenuwen, maandstonden,...)


wat is het verschil tussen een trio mmv doen met je broer of met vb een goede vriend vraag ik me af, en er zijn absoluut geen aanrakingen tussen de twee mannen

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 20 januari 2006, 20:33

Lichamelijks zal er geen verschil zijn lijkt mij. Gevoelsmatig des te meer.
Begrijp me goed, een trio lijkt me supergeweldig en al is deze situatie puur hypothetisch voor mij (manlief heeft geen broer) ik moet er niet aan denken, sorry.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » vr 20 januari 2006, 20:37

Ik zie wel degelijk een verschil. Net zoals ik niet zou willen dat mijn moeder er bij zou zijn wanneer ik seks heb, of mijn (vooralsnog hypothetische) dochter, zo zou ik me ook niet op mijn gemak voelen met mijn zus erbij, en al helemaal niet als ze meedoet. Of mijn broer, for that matter.

Ik zie wel degelijk verschil tussen mijn broers en mijn vrienden, bijvoorbeeld. Ik heb genoeg vrienden met wie ik wel seks zou kunnen hebben, maar met mijn broers, no way! Ik zou ook niet willen dat ze naar me keken wanneer ik seks met iemand had, of dat ze meededen. Dus waarom wel met mijn zus erbij?

Ik ga je niet zeggen dat het verkeerd is, maar ik zou me er erg ongemakkelijk bij voelen. Te dichtbij, ja, voor mij zou het incestueus voelen. Ik weet dat dat niet is wat je wilt horen, maar zo zie ik het.

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » vr 20 januari 2006, 21:10

Jij hebt ook geen seks met je broer [zo lees ik het wel].
Jij hebt seks met 2 broers.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » za 21 januari 2006, 12:55

wat ik bedoel is,
ik ZELF zou geen seksuele handelingen doen in het bijzijn van een zus van mij, maar ook niet in het bijzijn van een goede vriendin (omdat dat hetzelfde aan zou voelen), vandaar dat ik daar niet zoveel verschil in zie (zelf)

dus dat verschil begrijp ik niet zo goed, ik bedoel, iemand die het niet zou doen in het bijzijn van een zus, volgens mij zou die dat ook niet doen met een goede vriendin

en omgekeerd ook zo, iemand die in staat is dit te doen met een goede vriend, waarom dan niet samen met een broer die net zo goed zn beste vriend is volgens hem
ik begrijp wel wat jullie bedoelen met die grens "incestueus" maar daar is geen sprake van, ze hebben immers enkel aandacht voor mij en zeker niet voor elkaar !!

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » za 21 januari 2006, 13:09

wat ik bedoel is,
ik ZELF zou geen seksuele handelingen doen in het bijzijn van een zus van mij, maar ook niet in het bijzijn van een goede vriendin (omdat dat hetzelfde aan zou voelen), vandaar dat ik daar niet zoveel verschil in zie (zelf)

dus dat verschil begrijp ik niet zo goed, ik bedoel, iemand die het niet zou doen in het bijzijn van een zus, volgens mij zou die dat ook niet doen met een goede vriendin

en omgekeerd ook zo, iemand die in staat is dit te doen met een goede vriend, waarom dan niet samen met een broer die net zo goed zn beste vriend is volgens hem
ik begrijp wel wat jullie bedoelen met die grens "incestueus" maar daar is geen sprake van, ze hebben immers enkel aandacht voor mij en zeker niet voor elkaar !!
ik stelde me tijdens de trio ook de vraag of de broer zich niet ongemakkelijk voelde bij de situatie , inderdaad om seksuele handelingen te doen in het bijzijn van zn broer, dus ik makate me wat zorgen om hen of zij niet (ongewild of onbewust) een grens hadden overschreden,
ik heb hierover ondertussen gepraat met mn minnaar en hij zei dat ik me voor niks zorgen maakte, dat ze absoluut daar geen problemen mee hebben, dat zn broer vol zenuwen zat omdat het zn eerste trio was enkel,
en dat hij zelfs zelf had voorgesteld het trio zeker nog eens over te doen als iedereen meer ontspannen is en mn maandstonden niet opduiken, dus zij hebben er duidelijk geen problemen mee, waarom moet ik er dan problemen mee hebben ze zijn echt supermooi en lekker :P

ik maakte me er idd ook zorgen over of ze geen bepaalde integriteit geschonden hebben met die trio te doen maar zij voelen dit absoluut niet zo aan en vonden het enkel belangrijk dat ik genoten heb, tijdens de trio hielde ze ook enorm veel afstand van elkaar en verwenden ze enkel mij,
ik had ook weleens ge sms-t hij is je broer en dan seksuele handelingen doen in zijn bijzijn, maar nou heb ik daarmee weer een integriteit gekwetst denk ik/moeilijk...
eigenlijk is het enkel tussen hen als ze daar geen problemen mee hadden, het voorstel kwam volledig van hen uit , wel omdat ze ook wisten dat mmv een fantasietje van me was dat ik graag wou doen eens in mn leven

dus het dilemma het wel of niet weer doen (omdat de vorige keer onderbroken was) blijft nog even , maar volgens mij moeten zij zelf uitmaken of ze dat nog willen en tot nu toe geven ze beide aan van wel

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » za 21 januari 2006, 13:29

Wie wil je infeite overtuigen met deze topic of deze vorm van "broederliefde" moet kunnen/moreel ok is? Jezelf of de de lezers van deze topic?
Hier begin ik zo langzamerhand ook wel nieuwsgierig naar te worden, Brunetteke. Ik krijg meer en meer de indruk dat je alle bijdragen hier in je eigen voordeel wilt lezen. Zo vul je bijvoorbeeld in dat ik waarschijnlijk ook geen seks zou willen hebben in het bijzijn van een goede vriendin, omdat voor jou een goede vriendin hetzelfde voelt als een zus. Terwijl ik in mijn betoog een duidelijk onderscheid maak tussen goede vrienden en broers, waaruit je ook zou kunnen afleiden dat voor mij vriendinnen en zussen voor mij in hele verschillende categorieën vallen.

Brunetteke, je vraagt naar meningen. Lees de reacties die je krijgt dan ook als zodanig en probeer anderen niet in de mond te leggen wat je zelf graag zou willen horen. Zo werkt het namelijk niet met meningen.

Ik wens je veel plezier met je toekomstige trio en ik hoop dat je je erbij neer kunt leggen dat er ook mensen zijn die nooit voor een dergelijke constructie zouden kiezen.

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » za 21 januari 2006, 14:22

los van de vraag wat ik er van vind dat twee broers met een vrouw bezig zijn, vraag ik me af wat de meerwaarde van een trio (drie mensen dus) is als er verder tussen twee van de drie mensen niets gebeurt. misschien snap ik het idee van eent trio niet helemaal.

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » za 21 januari 2006, 16:25

@Hadwijch: Een MMV-trio, de mannen laten elkaar met rust, maar om beurten of tegelijkertijd richten zij hun aandacht op de vrouw....
Zo ontzettend lekker en geil en heerlijk!!! Om in het middelpunt van de belangstelling te staan, te merken voelen ervaren dat alles alleen om mij draait, dat 2 mannen hun geile aandacht alleen op mij richten... niet op elkaar, het gaat hen echt om MIJ.... dat is voor mij een HELE GROTE meerwaarde van een trio, ook al doen 2 van de drie niks met elkaar....

Snap je me?

On topic: Ik denk, dat als beide broers er geen problemen mee hebben, en Brunetteke ook niet, dat ze dan gewoon moet gaan genieten. De dingen niet moeilijker maken dan ze zijn.

Mezelf verplaatsend in die situatie: Ik moet er niet aan denken om met 2 broers aan de slag te gaan, maar ook niet met mijn zus. Maar goed, da's een mening. En er zijn best vriendinnen met wie ik een trio zou kunnen hebben hoor ;) geen punt.

Liefs,
Pipje

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » za 21 januari 2006, 18:34


Snap je me?
@ pipje, ja, helder!

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » za 21 januari 2006, 18:36

En Zee waar blijft dat verhaal?
Gevonden :-) Het was even zoeken, maar ik heb het boek gevonden. Wat een zoektocht, een kort verhaal te vinden dat ik lang geleden las; in welk boek was dat ook alweer, hoe heette het? Broertje broertje meisje? Zoekerdezoek... Enfin, gevonden. Ik heb het gescand, dus er kunnen wat spelfouten inzitten (de e wil nog weleens een c worden, en een t een r, maar soit).

Het is van de Amerikaanse schrijfster Beth Tashery Shannon, en het is de vinden in de bundellll... "Zusters in de zonde" (van Prometheus).
Ik citeer een stuk uit haar verhaal "Ochtendlicht", veel leesplezier ;-)

Zee


(...) Ik stond op het punt mijn favoriete merrie mee naar buiten te nemen, de kleine kastanjebruine Arabier met hoeven die licht naar binnen stonden. Ik had haar snel afgeborsteld en ging het zadel halen. Toen ik een bankje verschoof om haar hoofdstel van een hoge haak te tillen, liep Stephen de tuigkamer binnen.
'Kom eens kijken.'
'Wat is er?'
'Daar,' antwoordde hij. Hij draaide zich om en liep naar buiten. Het was duidelijk dat ik geen verdere toelichting hoefde te verwachten en dus liet ik het hoofdstel hangen en volgde hem de deur uit, naar de stallen. Hij liep naar een lege box die hij van vers stro had voorzien voor de nieuwe huurder die laterop de dag zou komen kijken. Vlak achter de deur van de box bleef hij staan.
'Wat is er? Ik zie niets bijzonders.'
'Dan kijk je niet goed genoeg.'
Ik draaide me om en tuurde naar de witgeverfde muren, het raam vol ochtendlicht en schaduwen van bladeren, de stalvloer die bedekt was met een dikke laag vers stro. Stephen sloeg zijn arm van achteren om mijn middel en hij duwde zijn neus in mijn nek.
'Niet nu,' zei ik tegen hem. 'Je weet nooit wie er binnenkomt.' Eigenlijk twijfelde ik of we dit ooit nog moesten doen, op wat voor tijdstip ook.
'Brian is ver weg in het veld om de omheining te repareren.' Zijn lippen sloten zich om mijn oorlelletje en hij zoog er zachtjesaan.
'Een van de huurders kan langskomen.'
'Ik heb het toegangshek naar de stallen op slot gedaan. Als iemand naar binnen wil, horen we dat snel genoeg.'
Stephen stak zijn arm uit naar de deur van de box en deed ook die dicht, waarna hij zich omdraaide om me aan te kijken. Met zijn hoge, hoekige jukbeenderen en stralend blauwe ogen was het in het vroege licht bijna alsof ik door hem heen kon kijken, en ineens maakte hij een kwetsbare indruk.
Ik schudde met mijn hoofd van nee, maar hij zag dat ik twijfelde. Hij kwam dichterbij; ik rook de geur van stro en alfalfa die hem omringde en op hetzelfde moment drukte hij zijn slanke dijen tegen de mijne. Alleen de spijkerstof scheidde ons. Zacht als een varen streek zijn tong langs mijn onderlip en tegelijkertijd voelde ik hoe hij het bovenste knoopje van mijn bloesje openmaakte.
'Dit kunnen we niet maken, Stephen,' hield ik hem voor, terwijl ik tegelijkertijd hoorde hoe weinig overtuigend mijn woorden klonken.
'Doe dan maar niks. Blijf gewoon staan.'
Hij knoopte mijn bloesje open, trok hem uit en maakte mijn beha los. Zijn koele handen streelden mijn borsten. Toen boog hij zijn hoofd, en een vochtige, levende warmte stroomde om mijn tepels, zodat ik zachtjes huiverde. Ik boog me naar hem over, nog steeds mijn hoofd schuddend, maar ik moest ook lachen omdat het in een spelletje ontaardde.
Ik maakte nu ook zijn overhemd los en rukte het omlaag, waarna ik zijn lenige rug streelde, langs zijn ruggegraat naar de twee hellinkjes vlak boven zijn broek en de glooiing van zijn billen. Het haar daar was zacht, fijn, pluizig.
Hij merkte niet eens dat ik hem streelde; hij had hetveel te druk met het omlaag trekken van mijn spijkerbroek. Ik stapte uit mijn broek, ging in het stro liggen en sloot mijn ogen. Kleine puntige strohalmen prikten in mijn rug en om me heen verspreidde zich hun verse geur. Dat herinnerde me aan vorige keren met Stephen en het verpletterde al mijn voornemens van de avond daarvoor om hem met rust te laten.
Ik voelde hoe hij mijn slipje omlaag trok en zijn handen zachtjes om mijn heupen legde. Toen trok hij zich op, en onze warme tongen gleden am elkaar heen. Met mijn ogen dicht zag ik alleen een zacht trillende, rode werveling die gelijk op leek te gaan met de stuwing van onze monden en de gretige, voorzichtige zoektocht van zijn hand tussen mijn benen.
Aan de andere kant van de stal ontstond een kabaal dat steeds luider werd. lk kwam overeind. Stephen steigerde tot hij met briesende neusvleugels op zijn hurken zat.
De deur werd dichtgetrokken en er klonken voetstappen in de schuur. Als dit een van de stalhuurders was, zou hij zijn paard waarschijnlijk aan het andere eind van de stallen aantreffen, maar zelfs een huurder moest hierlangs om bij de tuigkamer te komen. De deur van onze box had een getralied venster dat op geen enkele manier dicht kon. Onze enige kans am niet te worden gezien was om stilletjes ineengedoken op onze plek te blijven zitten. lk klungelde zo geruisloos mogelijk am mijn slipje in orde te krijgen en weer aan te trekken. Voetstappen klonken door de gang en kwamen dichterbij.
De deur van de box werd ratelend opengeschoven.
Brian keek op ons neer. Stephen maakte zich van me los alsof hij een e!ektrisehe schok had gekregen. Ik was er wel in geslaagd mijn slipje te ontwarren, maar het was al te laat. Daar lag ik dan, naakt en met mijn benen gespreid in het hooi.
'Betrapt!'
Even dacht ik dat zijn stem trilde van woede, maar toen hoorde ik de hilariteit die erachter school. Hij keek me maar even aan, met een brutale blik. lk had hem ooit bij wijze van grap verteld dat ik hem en zijn broer samen in hun nekvel zou grijpen om met ze allebei te neuken. Hij had erom moeten lachen en had me gezegd dat ik mijn gang kon gaan.
Brian keek Stephen hevig fronsend aan.
'Bespaar je de moeite, broertje! Het is veel te laat am je nu nog aan te kleden.'
Hij keek weer naar mij en dit keer was et geen twijfel mogelijk: zijn blik was vrolijk en brutaal.
'Denken jullie me soms voor de gek te kunnen houden?' vroeg hij. Toen trok hij met een snelle beweging zijn hemd over zijn hoofd en wierp het van zich af, zodat het stof in het rond stoof. Een dun laagje stof daalde neer op de gladde, gebruinde huid van zijn borst. Ik keek hem met grote ogen aan. Toen ik had gedreigd me aan hen beiden te vergrijpen, moest hij ondanks mijn plagerige toon hebben geweten dat ik het ook echt wilde. En ik had nadien gedacht dat ook hij werkelijk meende wat hij zei.
Brian ritste zijn spijkerbroek open, liet die op de grond vallen en trok ook zijn slip en zijn laarzen uit. Toen ging hij staan met een hand op zijn heup. Stephen, die terzijde was gaan zitten, gaapte hem verbluft aan.
De glooiingen van Brians lichaam leken op te lichten in de zachte gloed. Hij had geen erectie, maar zijn pik had wel dar volle, zware aanzien.
'Als jij haar kan delen, kan ik het ook,' zei hij tegen Stephen. Stephen keek mij aan alsof hij hulp zoeht.
'En, broertje? Wat denk je ervan?'
Toen merkte ik dat Brian ook naar mij keek en me welbewust uit de tent probeerde te lokken door te doen alsof ik er zelf niets over re zeggen had.
'En als ik dat nu eens helemaal niet wil,' reageerde ik, veinzend dar ik me in mijn waardigheid aangerast voelde - voorzover ik me tenminste, poedelnaakt op de stalvloer, nog op zoiets als waardigheid kon beroepen. Voor ik nog iets kon zeggen, knielde Brian voor me neer en drukte mijn handen op de grond.
'Ik hou haar vast, dan kan jij haar beffen. Daarna ruilen we van plaats.'
Stephen zat te grijnzen in zijn hoekje, duidelijk opgelucht dat Brian er een grap van maakte in plaats van echt kwaad te worden.
'Rot toch op!' zei ik tegen Brian, en ik deed alsof ik hem wilde schoppen, maar ik moest veel te hard lachen, zowel om Brians spel als om de manier waarop zijn broertje daarop reageerde.
Toen Stephen zag dat ik er geen problemen mee had, trok hij met een overdreven vertoon van nonchalance zijn spijkerbroek en laarzen uit en gooide ze achter zich, in een hoek. Toen kwam hij dichter bij ons zitten, zonder te weten war hij moest doen of zeggen.
'Waag het eens,' daagde ik ze uit.
Zonder mijn polsen los te laten leunde Brian voorover, bedekte mijn mond met de zijne en duwde zijn tong naar binnen. Ik beet toe, maar zachtjes, en loerde intussen naar Stephen.
Stephen keek even naar zijn broer, maar ook hij moest glimlachen. Tenslotte boog hij zich voorover om me een zoen te geven. Brian ging iets naar achteren om plaats te maken voor Stephen, waama Stephen weer alle ruimte gaf aan zijn broer.
Eerst de een en daarna de ander was best leuk, maar het was nog steeds eerder speels dan hartstochtelijk en ik begon te verlangen naar meer. Ik maakte mijn handen vrij uit Brians losse greep en trok beide mannen naar me toe. Tegen mijn ene borst had ik Brians soepele, gespierde lijf en tegen de andere Stephens slanke, donzige borstkas. lk glimlachte naar hen beiden en streek ze door het haar. Dat van Stephen was licht, krullerig en fijn; dat van Brian donkerder, langer, en licht golvend. Ze streelden me met vier handen tegelijk.
Een deel van mij wilde de situatie overdenken om erachter te komen wat dit allemaal te betekenen had: een erotisch spelletje dat verder niets om het lijf had, of een heel nieuwe relatie tussen ons drieën die een wirwar aan complicaties met zich mee zou brengen. Maar die wirwar was toch niet meer te voorkomen en zelfs op het moment dat ik me zorgen begon te maken, kon ik het niet laten mijn ogen te slutren en weg te zinken in de opperste voldoening door hen beiden te worden gestreeld. Ik probeerde een tijdje te raden wie waar zat, maar tevergeefs. Ze gingen van de ene tepel naar de andere, zogen er nu eens beurtelings aan en dan weer allebei tegelijk. Het ene moment voelde ik Brians tong rondjes draaien om mijn tepel en het volgende moment begon Stephen er hongerig aan te zuigen, terwijl Brians tong snel heen en weer schoot over de andere tepel. Soms had ik het idee dat ze over elkaar heen bogen naar mijn andere lichaamshelft, om me van de wijs te brengen, en ten slotte raakte ik elk spoor bijster, als iemand die stuurloos op een warme oceaan drijft met nergens land in zicht.
Een hand streek over mijn dijen en ik spreidde mijn benen voor wie het ook was. Een natte tong gleed over mijn kut, zocht zijn weg tussen de gevoelige plooien van mijn huid en likte aan mijn binnenste schaamlippen. Ik schrok op toen op hetzelfde moment een andere tong over mijn kittelaar streek.
Toen ik omlaag keek, zag ik twee hoofden, licht- endonkergekleurd goud, broederlijk in de weer met hun tong. Net twee pony's bij een voederbak, kon ik niet nalaten te denken, maar dat maakte me niet aan het lachen. Ze gaven elkaar de ruimte en gingen door tot het bleke en donkere, het krullende en golvende haar niet meer van elkaar waren te onderscheiden.
Ik genoot van de ongedwongen en vertrouwelijke manier waarop hun lijven langs elkaar gleden, buik tegen heup, dij aan dij, hoewel ze waarschijnlijk geschokt zouden zijn als ik daar iets over zou zeggen. Stephens honingkleurige heupen en billen waren srnal, zijn pik stand half overeind en zijn eikel liep spits toe als bij een sierlijke sculptuur. Brians lichaamsbouw was op een of andere manier zowel grover als verfijnder dan die van zijn broer, zijn pik boog naar boven af, de eikel was groot, scherp omlijnd en toch opmerkelijk gracieus, net als de rest van zijn lichaam. Her roze van Brians tepels en het donker goudkleurige haar om zijn pik hadden precies dezelfde kleurschakering als bij Stephen.
Beide broers likten nu in herzelfde ritme, hun tongen gingen van links naar rechts en weer terug. Ik pakte ze nogmaals bij hun hoofd, elk met een hand, en spoorde ze aan lager te likken, rond mijn kittelaar.
Dat deden ze. Soms kwarnen hun tongen samen, soms kwam de ene vlak na de andere, daarmee een haastig, verdubbeld ritme creërend dat me onverhoeds belaagde. Kleine scheutjes hongerige begeerte trokken door mijn lijf. Ik draaide met mijn heupen in hun handen en perste het stro in mijn vuisten uit alle macht samen terwijl ik mijn bekken begerig optilde naar hun monden.
Gelijktijdig tilden ze hun hoofd op, keken elkaar aan en grinnikten. Toen lieten ze hun hoofden weer zakken en hervatten met aaneengesloten wangen hun twee keer zo snelle ritme. Warmtestralen schoten langs mijn ruggegraat omhoog en langs mijn dijen omlaag. Met mijn ogen dicht en mijn hoofd achterover voelde ik over miin hele lijf het strelen en kneden van Stephens smalle,
lange vingers en Brians brede, gevoelige handen. Hun tongen riepen een hitte bij me op die mijn kut in vuur en vlam zette. Hun gelik liep uit op één lang, genadeloos verlangen en heldere, huiverende golven forceerden een doorbraak. Ik schreeuwde het uit en dreef mijn nagels diep in hun ruggen. Het kon me niet schelen wie het zou horen; het enige wat telde, was hun armen om me heen, hun lichamen die uit alle macht drukten en toch meegaven.

Een luide, ongeduldige bons klonk achter mijn hoofd. Ik vloog overeind en naar voren. Boem, boem! Toen een zacht gesnuif. Her vospaard in de sral ernaast.
'Ze vraagt of het niet wat zachter kan,' zei Stephen lachend. Ik liet mezelf achterover tegen de muur zakken. Stephen streelde mijn buik en speelde met zijn duim rond mijn navel.
Ik strekte mijn armen naar hem uit. Hij nestelde zich tegen me aan en begon me weer te kussen. We knuffelden een tijdje en wreven onze gezichten tegen elkaar terwijl Brian met zijn rug tegen de muur zat, vlak naast ons maar zonder ons aan te raken. Stephens kussen werden heftiger, maar waren eerder wanhopig dan hartstochtelijk.
'Wat is er?' fluisterde ik ten slotte.
Als antwoord drukte hij zijn pik tegen me aan. Die was klein en slap geworden.
'Heb je hem over ons verteld?' vroeg hij plotseling.
Ik schudde mijn hoofd.
'Ik wist dat jullie elkaar zouden vinden,' zei Brian.
'Wanneer dan? Vanmorgen?'
'Nee,' antwoordde Brian terwijl hij kalm zijn benen uitstrekte in het stro. 'Voor mijn vertrek al.'
Stephen maakte een beweging waaruit ergernis sprak. 'Waarom heb je dan niets gezegd?'
'Hoezo dan? Moest ik je soms toestemming geven? Dat ging me niets aan.'
'Nou,' reageerde Stephen, 'ik wil haar best met je delen, maar ik doe het niet als eerste.'
Ik streek met een vinger langs Stephens gebogen rug.
'Zin om te kijken?'
'Best,' zei hij opgelucht en hij ging snel aan de kant zitten. Brian schudde zijn hoofd, deed alsof hij gechoqueerd was, maar liet zich toen naast me op de grond zakken. Hij opende mijn lippen met de zijne en zoog teder op mijn onderlip. Ik sloeg mijn armen om.hem heen en voelde zijn krachtige warmte over mijn hele lichaam. Hij duwde zijn heupen langzaam naar voren; ik sloot mijn vingers om de schacht van zijn pik en begon hem in een traag ritme te strelen.
Stephen zat onder het raam en keek toe met onverhulde nieuwsgierigheid. Ik bewoog omlaag naar Brians ballen en terwijl ik nog steeds zijn pik streelde, likte en zoog ik aan het zachte kippevelletje om zowel Brian als Stephen op te hitsen.
'Hoe voelt dat?' vroeg Stephen na een tijdje, maar ik wist niet of hij het spelletje meespeelde uit nervositeit of dat hij er echt geil van werd.
'Niet slecht,' antwoordde Brian op een toon die achteloos bedoeld was, maar ook iets zachts had, als een kat die tegelijkertijd miauwde en spinde.
Ik ging met mijn tong omhoog langs de schacht van zijn pik naar de eikel en nam hem in mijn mond. Even bleef ik hangen bij zijn lievelingsplekjes, rondom en aan de onderkant van de eikel. Ik sloot mijn ogen en nam hem helemaal in me op, met lange, rollende zuigbewegingen, tot zachtzoute druppeltjes bij hem opwelden. Hij trok me naast zich op de grond, richtte zich op en bracht zijn gezwollen, vochtige pik tegen mijn kut.
Stephen leunde naar voren met zijn ellebogen in het stro en keek toe. Brian voelde dat ik naar zijn broer keek. Hij sloeg een blik over zijn schouder, kneep een van zijn ogen dicht en zei: 'Een momentje geduld, broer, we moeten even op gang komen.'
Toen duwde hij zijn heupen omlaag en drukte door.
Ik leidde zijn pik, die met gemak mijn vochtige kut in gleed.
Alleen al het gevoel hem in me te hebben, hard, warm en levend, onmiskenbaar daar in het centrum van mijn lijf, bezorgde me rillinngen van verrukking. Ik sloeg mijn benen om zijn ronde, strakke kontje, leidde hem langzaam verder naar binnen om daarna samen met hem een trage beweging op gang te brengen, talmend bij elke zinnelijke genieting.
Ik wist dat Stephen vanaf zijn plekje kon zien hoe we in elkaar opgingen, hoe Brians pik verdween en verscheen tussen mijn natte, gezwollen schaamlippen. Ik vroeg me af of hij die aanblik vies vond, of opwindend, of misschien zelfs mooi. Ik wist dat hij er was, maar kon hem niet zien. Dat maakte dat ik me niet echt op mijn gemak voelde, maar tegelijkertijd wond het me geweldig op. Zoiets had ik nog nooit eerder ervaren. Het gevoel twee keer zo kwetsbaar te zijn was zo hevig dat ik er bijna bang van werd. Maar ook Brian was kwetsbaar: zijn hoofd rustte op mijn arm en de aders in zijn nek waren gezwollen als gevolg van zijn weloverwogen trage bewegingen.
Zijn vastberaden, ongekunstelde schoonheid suste al mijn gevoelens van onbehagen. Ik kuste hem opnieuw en draaide me boven op hem. Hij duwde zijn heupen omhoog om me tegemoet te komen en drong zo diep bij me naar binnen dat ik het gevoel had te worden doorboord. Nog dieper van binnen woedde een kronkelende, intens genoten kwelling. We drukten ons tegen elkaar met korte, uitzinnige schokbewegingen, hunkerend naar meer, en onze lippen persten zich samen op hetzelfde moment dat de vlammen door ons heen sloegen en een smeltende stroom ons meevoerde tot buiten de zongestreepte stal, tot buiten onszelf. Ons bloed verenigde zich tot een enkele, heldere, vloeiendevlam.
Langzaam draaiden we ons op onze zij. Brian slaakte een zucht en liet zijn hoofd op mijn schouder vallen. Terwijl ik over zijn vochtige schouderbladen streek, dreef ik midden in een vage, gelukzalige nevel waarin de geur van stro zich vermengde met die van seks.
Toen hoorde ik geritsel vlak bij mijn oor. Brian werd opzij geduwd. Grinnikend, maar zonder de moeite te nemen zijn ogen te openen, liet hij zich op zijn rug rollen. lk kon het niet laten om op mijn beurt te grinniken op het moment dat ik mijn armen om Stephen heen sloeg.
'Een beetje ongeduldig, misschien?' plaagde ik hem op fluistertoon.
Maar ondanks zijn bravoure was zijn glimlach nog steeds een beetje bedeesd. Ik kuste hem en nam er de tijd voor zijn lange, slanke pik in mijn hand te wiegen. Ik had nag nooit zulk zacht haar aangeraakt als dat rond Stephens pik.
'Jij bent mijn toetje,' fluisterde ik in zijn oor, 'het allerlekkerste.'
Maar hij tilde zijn hoofd op en keek me fronsend aan. 'En dat is alles?'
Ik ontmoette het diepe blauw van zijn ogen en zag dat hij zijn best deed zijn gekwetste gevoelens te camoufleren met speelse bruraliteit. In de afgelopen maand had ik geleerd die gezichtsuitdrukking van hem te herkennen.
'Nee,' antwoordde ik. 'Nee, dat is lang niet alles. Je bent iemand van wie ik hou.'
Ik kuste hem en hij reageerde heftig. Speels was hij nog steeds, maar dit keer niet om een gekwetst gemoed te verbergen. Hij wreef zijn heupen en buik langs die van mij en wilde bij me binnenkomen. Ik kantelde mijn heupen zodat hij tot diep in me door kon dringen. Hij keek even naar zijn broer, maar Brian schonk hem een glimlach en sloot zijn ogen.
Stephen glimlachte naar Brian en naar mij en begon re rollebollen op de manier waar hij zo van hield: een van ons bovenop, dan weer de ander, buitelend in het stro dat bleef kleven aan onze
vochtige huid. Iedere keer als we in elkaar gleden, deden we dat vanuit een andere positie en iedere keer voelde het anders.
Mijn orgasme kondigde zich al aan en ik hield Stephen stevig vast; onze harrslag ging gelijk op, onze tongen ontmoetten elkaar en likten meer als veulens dan als mensen. Zijn onstuimigheid speelde in op mijn tederste gevoelens en ik voelde mezelf nog dieper voor hem opengaan. Zijn honger maakte me hongerig en ik huiverde met het soort verlangen dat zich ophoopt als je wekenlang geen seks hebt gehad. Mijn baarmoeder voelde aan alsof die zich trillend am zijn pik wentelde.
'Voelt het fijn zo?' hijgde hij bezorgd, zelfs in zijn hartstocht.
Ik knikte van ja en moest mezelf dwingen het niet uit te schreeuwen van genot en elk paard in de hele stal de stuipen op het lijf te jagen. Hij kwam, en liet zijn heupen zakken terwijl er een stuiptrekking door me heen schoot als een zeldzame bloem die plotseling openbloeit en dan langzaam, geleidelijk afsterft.
Vagelijk, in de uithoeken van mijn bewustzijn, voelde ik een vertrouwde warmte naast me. Een sterke arm vormde zich tot een kussentje onder mijn hoofd en een andere streelde mijn zij. Ik keerde mijn gezicht naar Brian toe en onze lippen en tong vloeiden op ontspannen wijze ineen. Toen streek Stephen met zijn kleinere, scherp omlijnde lippen langs de mijne, even traag als water dat wegzakt na een vloedgolf.
Het voelde allemaal veel natuurlijker en behaaglijker aan dan ik ooit had durven hopen. Bijna volmaakt. Er restte ons nog maar een ding. lk opende mijn ogen en keek hen beiden aan.
'Kom hier, jullie,' zei ik, en ik tilde mijn lippen op naar die van hen. Onze drie monden ontmoetten elkaar in een lange, lome kus terwijl onze warme lijven zich langzaam uitstrekten op de vloer.
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten