trio mmv met 2 broers

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

trio mmv met 2 broers

Berichtdoor brunetteke » di 17 januari 2006, 12:28

toen ik bij mn minnaar ging was zn broer daar en zij hadden al bekokstoofd me te verleiden voor een trio mmv, dus na wat ge-aarzel deden we de trio mmv, helaas kreeg ik na een tien minuten mn maandstonden, veel te vroeg, waarschijnlijk door de emoties allemaal, dus gaan we het nog wel eens overdoen, nu wist ik niet zo goed hoe me erbij te voelen dat 2 broers dit willen delen, ze hebben wel een erg goede band,
ik vraag me af of er nog broers zijn die dit zouden doen, hun geliefde "delen", en omgekeerd, samen met de minnares van je broer een trio mmv doen....
:roll: :)

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » wo 18 januari 2006, 13:11

Ik zou het persoonlijk erg vreemd vinden om een seksuele handeling te verrichten in het bijzijn van of zelfs met hulp van mijn zusje. Ik heb echt een hele goede band met haar, en we praten openhartig over dit soort onderwerpen, maar daar ligt voor mij persoonlijk de grens.

Aaargh, staat ook niet te springen om seks met de broer van haar lief. Nou goed, hij heeft geen broer, maar het gaat om het idee.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 18 januari 2006, 14:56

Als het gaat om familie ben ik misschien bekrompen (??) maar zoiets vind ik niet kunnen. En als het kan, dan neem ik aan dat het puur op sex gebaseerd is, want met een geliefde doe je dit helemaal niet... lijkt mij.

Het komt op mij over als 2 broers die dit wel eens wilde proberen met 'iemand'. Ik zou me gebruikt voelen denk ik :?

Maar je vraagt over broers. Goed, mijn vriend heeft een broer. Ik ken ze wel een beetje :wink: en weet eigenlijk wel zeker dat ze van het idee zouden walgen. Ook exen zijn afgeschreven voor de ander...

Maargoed, er zullen vast broers zijn die dit wel een avontuurlijk idee zouden vinden. Vraag is; wie zouden ze daarvoor proberen te paaien?

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 18 januari 2006, 15:01

Het is niet correct uitgedrukt maar het klinkt mij als incestueus in de oren. 2 broers die samen met een vrouw het bed delen, (of andersom, 2 zussen met een man) vind ik niet kunnen.
Het is voor mij in elk geval een NO NO situation.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » wo 18 januari 2006, 16:45

nee het was niet zo dat het incestueus aanvoelde, ze hebben elkaar op geen enkele manier aangeraakt,
en ik voel me ook niet gebruikt, ik ken mn minnaar al heel lang, dus is zeker meer dan seks tussen hem en mij, hij wist dat ik fantaseerde over trio mmv, en toevallig was zn broer daar en mn minnaar stelde voor de trio met hem te doen, op het moment dachten we er helemaal niet echt zoveel bij na, maar uiteraard fixeerden ze zich beide op mij, maar van incest is hier zeker geen sprake vind ik
ik denk eerder dat mn minnaar zn broer er liever bijhad dan ene vreemde, omdat hij zich dan "veiliger" voelde en zn broer vertrouwt dat die geen pogingen zou ondernemen om mij alleen te verleiden

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » wo 18 januari 2006, 16:54

nee het was niet zo dat het incestueus aanvoelde, ze hebben elkaar op geen enkele manier aangeraakt,
en ik voel me ook niet gebruikt, ik ken mn minnaar al heel lang, dus is zeker meer dan seks tussen hem en mij, hij wist dat ik fantaseerde over trio mmv, en toevallig was zn broer daar en mn minnaar stelde voor de trio met hem te doen, op het moment dachten we er helemaal niet echt zoveel bij na, maar uiteraard fixeerden ze zich beide op mij, maar van incest is hier zeker geen sprake vind ik
ik denk eerder dat mn minnaar zn broer er liever bijhad dan ene vreemde, omdat hij zich dan "veiliger" voelde en zn broer vertrouwt dat die geen pogingen zou ondernemen om mij alleen te verleiden
misschien hoort het topic meer thuis in "mannenzaken" omdat mn vraag vooral voor de mannen gesteld is of zij dit zouden doen eventueel met een broer, ik denk niet dat ene vrouw namens hen kan spreken

patrick
Berichten: 361
Lid geworden op: wo 06 oktober 2004, 14:36

Berichtdoor patrick » wo 18 januari 2006, 17:28

Als man zijnde volg ik de discussie.
Tja, wat zal ik er op zeggen.
Het is maar net vanuit welke waarden, gevoelens etc. je in deze wereld staat, denk ik.
Als je kijkt wat er allemaal mogelijk is op sexgebied dan lijkt het bijna onbegrensd te zijn.
Dus als jij schrijft dat je dit met 2 broers doet, dan past dit in mijn ogen in het gebied wat steeds meer opgerekt wordt...
Is alles dan mogelijk?
Waar liggen je eigen grenzen? Wat komt overeen met je geweten en wat niet? Wat voelt zuiver aan en wat niet meer.
Ieder mens moet dat zelf voor haar of hem uitzoeken.

Dus Brunetteke, dat zal je voor jezelf ook moeten bepalen. Vind jij het normaal, wenselijk, zuiver en past het met waar jouw grenzen liggen.

Voor mij zit er een geweldig verschil in dat wat met liefde te maken heeft, gekoppeld aan sexualiteit en dat wat puur met sex te maken heeft, losgekoppeld van liefde, en gekoppeld aan lust.

Voor mezelf kan ik het moeilijk meer loskoppelen van liefde, omdat ik anders met mijn geweten in de knoop kom en ik dan aan zelfbeschadiging doe.
Dat is mijn weg en mijn zoeken op deze weg. En dat is puur persoonlijk.

Als man zal ik dan ook geen goede graadmeter voor jou zijn, omdat wij in mijn aanvoelen op dat gebied mogelijk erg verschillen.

Dus als antwoord op jouw concrete vraag denk ik dat er best mannen zullen zijn in deze wereld die dit als broers zouden doen. Zeker als je bedenkt dat sex soms net een consumptieartikel aan het worden is.

De vraag is wat het aan je leven en de zinvolheid van je leven toevoegt en die vraag kan je alleen voor jezelf beantwoorden.
AANRAKEN........raakt je

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » wo 18 januari 2006, 17:35

ik lees veel vooroordelen in dit topic en eigenlijk niks anders (incest, cosumptie, liefdeloos) terwijl het net omgekeerd ismn minnaar ziet me heel graag en wou me daarom ook deze fantasie schenken, uit liefde en hij heeft het zeker ook voor mij gedaan, dus dat vind ik liefdevol en niet liefdeloos,
alsook het feit dat hij zn broer toelaat dit ook mee te maken is een vorm van "broederliefde, vertrouwen"
het voelde liefdevol aan voor iedereen, zolang zij zich daar beiden goed bij voelden denk ik niet dat er iets liefdeloos of verkeerds of cosumptie-achtigs aan was
ik weet dat hmn minnaar me die fanatsie wou schenken uit liefde, en ook dat hij zn broer meest vertrouwde om het mee te doen

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » wo 18 januari 2006, 17:44

als niemand van de 3 er problemen van maakt, ga vooral je gang dan brunetteke :lol: .

Of ik het ooit zou doen in het bijzijn van mijn broer? jamais :P

Wie wil je infeite overtuigen met deze topic of deze vorm van "broederliefde" moet kunnen/moreel ok is? Jezelf of de de lezers van deze topic?
bow down before the one you serve.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 18 januari 2006, 17:48

Brunetteke, je vraagt zelf om een mening toch? Als die meningen dan komen en ze zijn niet zoals jij had gehoopt, is dat jammer, maar wel te verwachten. NIet vanwege het onderwerp, maar puur vanwege het feit dat we allemaal anders zijn. (gelukkig maar, het leven zal knap saai worden als we allemaal hetzelfde waren toch? :wink: )
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » wo 18 januari 2006, 20:13

ik heb er ook over gesproken op chats en met mensen, vrienden, en het schijnt toch veel vaker voor te komen dan ik dacht, is wel beetje een geruststelling, waar ik schrik voor kreeg achteraf eigenlijk is of het de band tussen hen niet zou kunnen beschadigd hebben, dus het voelde niet "verkeerd" op het moment en ergens weer wel achteraf , voor mij, als zij er geen problemen mee hadden en hebben heb ik er ook geen mee, ze drukten me op voorhand op het hart dat zij dit beiden wilden en ernaar uitkeken en er geen graten in zagen, en het echt zagen zitten,maar ik heb idd ook veel gechat, gepraat om te zien of het uitzonderlijk is dat twee broers dit doen (niet zozeer of het verkeerd is of niet) en het kwam wel vaker voor dan ik dacht, dat broers dit doen samen eens, dus dat geeft me idd wel enige opluchting dat het toch niet zo vreemd blijkt te zijn, of uitzonderlijk
en ik was dankbaar voor de mensen (broers ook oa) die hun verhaal deden, gewoon, genieten en niet teveel nadenken :P

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » wo 18 januari 2006, 20:18

Wow, ik vind het wel een heeeeeeel geil. Heb weer een leuke fantasie erbij :lol:
Mooi dat 2 broers dit kunnen delen maar het lijkt me ook lastig.
Wat nou als broer vaker wil [en jij ook]?
Ben benieuwd wat voor een afspraken ze hebben gemaakt onderling.

Leken ze op elkaar of totaal niet?

Zij = nieuwsgierig naar details :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » wo 18 januari 2006, 20:26

voor mij was het ook heel mooi dat ze dit konden delen, ze leken wel een beetje op elkaar, beide heel knap en lief en sexy :)
dus, het werd lastig om nee te zeggen omdat ze het beiden zo graag wilden
ik bedoel, het zijn zij die met het idee aankwamen
wel over het verloop, niet zo fantastisch, ik kreeg mn maandstonden ergens na tien minuten
eigenlijk heb ik de broer enkel gezoend daardoor en overwegen we het nog eens te doen omdat het onderbroken was toen
en ik voel me schuldig nu dat ik door die maandstonden die opdoken plotseling, (misschien door de overweldigende emoties omdat het wel liefdevol en respectvol voelde) de broer te weinig aandacht had gegeven, veel te weinig in het hele trio omdat ik schrik had mn minnaar jaloers te maken, maar hij zei achteraf helemaal niet jaloers geweest te zijn, en dat hij ook geen spijt had, en als ik het wou dat we het nog wel eens over zouden doen zonder onderbreking
de afspraak was dat we het maar 1 keertje zouden doen, misschien word het wel 2 keertjes gezien die onderbreking nu, de afspraak tussen mij en mn minnaar is dat we enkel samen daten en ik niet apart, en zeker niet apart met zn broer, ik vond dat mn minnaar me ook nogal opeiste tijdens de trio, waardoor zn broer minder "kansen kreeg" (zoals met opzet heel hard neuken als ik zn broer zoende zo om te laten voelen he ik ben hier ook nog goed aanwezig hoor 8)
de rest moest volgen, helaas kwamen mn maandstonden een week te vroeg en net op het moment dat ze ver weg moesten blijven :-)
het probleem is, ik voel me nu schuldig dat ik de broer veel minder aandacht heb kunnen geven, dat zou ik graag nog eens goedmaken tgn hem in een volgende (volledige) trio
Laatst gewijzigd door brunetteke op wo 18 januari 2006, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » wo 18 januari 2006, 20:31

Pfff knap, lief en sexy. Nou ik weet niet of ik het zou durven [en doen] maar ik tintel wel bij de gedachte. Spannend man.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » wo 18 januari 2006, 20:37

ik ken mn minnaar al van mn 6 de en hij was mn soulmaatje al in het lager onderwijs waar hij bij me in de klas zat, vandaar heb ik de beslissing om het trio met zn broer te doen, volledig aan hen overgelaten en hem gezegd, het is jouw beslissing, ze belden me op en ik zei dat ik met opzet een uur later zou komen, zodat ze knden bespreken of ze dit wel echt zagen zitten en wilden, en hun beslissing dat ze het allebei graag wilden doen, dus zn broer was er nog toen ik eraan kwam, ben benieuwd of hij het nog eens ziet zitten hij was wel zenuwachtig en zei 'het voelt zoals mn eerste schooldag"
:-)
misschien is het wel minder vreemd om het met en vriend of broer te doen dan met een totale vreemde, en mn minnaar gaf reeds aan zn broer is zn beste vriend, twee handen op één buik, enz, daarom denk ikdat ze dit ook konden delen


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten