Definitie van een goede minnaar / minnares

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Definitie van een goede minnaar / minnares

Berichtdoor Monique » do 05 juni 2008, 20:52

Nu dat we toch bezig zijn hierover te discusseren, vroeg ik me af:
wat is een goede minnaar / minnares...wanneer ben je goed in bed...welke elementen zijn belangrijk voor een heerlijke vrijpartij? Waar denk je aan na afloop...waardoor krijg je een voldaan en tevreden "afterglow"?
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 05 juni 2008, 21:11

Welke elementen? Chemie denk ik. Elkaar aanvoelen zonder woorden. Weten, durven, ontdekken, genieten.

Waarom sex je met de ene partner lekkerder dan met de ander? Omdat het "past".

Moeilijk om dit uit te leggen. Vooral omdat het voor mezelf al moeilijk onder woorden te brengen is.....
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » do 05 juni 2008, 21:15

een goeie minnares is zij die precies weet zij wel en wat zij niet wil ... en dat ook respecteerd van de ander ... zoiets ?
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

definitie

Berichtdoor walraven » do 05 juni 2008, 21:20

Lieve Monique, Ik denk dat het heel moeilijk is om een definitie voor een goede minnares/minnaar te maken. Dat ligt denk ik voor iedereen anders. Wanneer ben je goed in bed? Tja, als je erin slaagt het spel met je partner voor beide partijen boeiend te maken, maar dat geldt ook voor je partner. In feite is er sprake van teamwork met de uiteindelijke bedoeling dat beide partijen ervan genieten en zo mogelijk ook een heerlijk orgasme krijgen. Welke elementen belangrijk zijn voor een goede vrijpartij? Als het goed is bestaat een vrijpartij - volgens mij althans - uit 3 elementen: voorspel, de eigenlijke geslachtsgemeenschap en het naspel. Of kun je hierbij beter spreken van onderdelen? Voor mij zijn belangrijke elementen, de dingen waar ik erg van geniet bedoel ik, mijn partner met mijn tong naar haar hoogtepunt brengen en later tijdens het neuken liefst nog een keer. Ik vind ook een belangrijk element dat ik lekker gepijpt wordt maar niet zolang totdat ik klaarkom. Mijn partner voelt dat haarfijn aan. Wat ik denk na afloop? God, wat is het toch lekker. Een fijne afterglow krijg je natuurlijk als je, liefst samen, lekker bent klaargekomen.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » do 05 juni 2008, 21:35

xxx
Laatst gewijzigd door Paniscus op do 09 december 2010, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 05 juni 2008, 21:52

ik had het niet beter kunnen uitleggen paniscus




goed gezegt
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » vr 06 juni 2008, 14:07

Volgens mij ...
Een goede minnaar/minnares voelt haar minnaar aan op ieder vlak dus niet alleen de sex. Ze moeten begrip en respect voor elkaar hebben. Naar elkaar kunnen luisteren.
Hij/zij moet zich op bepaalde momenten volledig ondergeschikt kunnen opstellen, kunnen begrijpen dat de ander even helemaal geen aandacht kan geven en dat jij even niet het belangrijkste bent in zijn/haar leven maar toch veel warmte geeft/neemt. Warmte die je vaak op een andere manier niet kan krijgen. De sex gaat dan als vanzelf als een heerlijk vervolg.
verdiend een lijstje ! :)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

definitie van goed partnerschap

Berichtdoor gurley » vr 06 juni 2008, 14:10

bovenstaande (van Paniscus) is trouwens wat mij betreft meer de definitie van een goeie ! relatie maar dit terzijde
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

dalinka
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 21 april 2008, 20:11
Locatie: brabant,redelijk actief

Berichtdoor dalinka » vr 06 juni 2008, 14:40

ik wilde net zeggen....volgens mij ging het over een goeie minnaar/minnares zijn en over goeie sex,gewoon om de sex.En niet zozeer om relatie.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: definitie van goed partnerschap

Berichtdoor Paniscus » vr 06 juni 2008, 16:53

bovenstaande (van Paniscus) is trouwens wat mij betreft meer de definitie van een goeie ! relatie maar dit terzijde
Ook voor een minnaar of minnares geldt dat je een (sex)relatie aangaat. Die is natuurlijk anders is als de relatie die jij bedoelt maar wel op dezelfde grondslagen gebaseerd.

:D
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » vr 06 juni 2008, 17:33

Bij een minnaar moet je de dagelijkse sleur kunnen vergeten en waar je rem kan loslaten... JIIIHAAA 8)
Go for it....but enjoy it

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Paniscus

Berichtdoor gurley » vr 06 juni 2008, 17:55

mooie handtekening trouwens paniscus (zo even tussen door)

gurley ... méér dan tevreden :P
Laatst gewijzigd door gurley op vr 06 juni 2008, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » vr 06 juni 2008, 17:58

:o
Go for it....but enjoy it

dalinka
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 21 april 2008, 20:11
Locatie: brabant,redelijk actief

Berichtdoor dalinka » vr 06 juni 2008, 19:15

mag ik een vergrootglas??

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » vr 06 juni 2008, 20:04

mag best hoor :lol: (de post was enkel voor paniscus bedoelt :P
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten