Beffen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

asalli
Berichten: 3
Lid geworden op: za 29 september 2007, 23:12

Beffen

Berichtdoor asalli » di 02 oktober 2007, 19:05

Ik heb een vraag? Ik heb mijn vriendje gepijpt en hij heeft mij nog niet gebefd. Maar hij wil het wel denk ik weet niet zeker en ik durf hem het ook niet te vragen ben beetje verlegen op dat gebied.

Maar goed hij heeft me paar keer gevraagd of hij iets voor mij kan doen, iets specials. Ik wil het hem wel zeggen maar ben onzeker over mezelf. Hij heeft ook paar keer voorgesteld en zelf probeerde hij het wel een keertje, hij kan het wel niet moet ik zeggen, hij heeft nog niet gedaan tenminste zegt ie dat. Eerlijk gezegd dat maakte me niet veel uit we hebben een goede sex leven, alleen nu ik hier al die topics gelezen heb over beffen. Wil ik het toch nog doen, en ik weet niet een goede manier om hem dat tevertellen of zou ik hem een hint kunnen geven?? Enige ideeen?

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » di 02 oktober 2007, 20:09

FLORIAN !!!!!!!!!!! :D :lol: :mrgreen:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » di 02 oktober 2007, 21:03

FLORIAN !!!!!!!!!!! :D :lol: :mrgreen:
Whahahhahahaahaha :evil:

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Re: Beffen

Berichtdoor Florian » di 02 oktober 2007, 21:10

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Re: Beffen

Berichtdoor Miss B » di 02 oktober 2007, 21:13


Ja ja, ik ben er al. Befman to the rescue. :wink:
je bent "befman "of je bent het niet :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Dom
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 12:53

Berichtdoor Dom » di 02 oktober 2007, 22:46

Interessant hoor, een man die befles geeft, héél interessant.....

Mijn ervaring is dat vrouwen beter kunnen beffen dan mannen, omdat de meeste mannen (let wel... ik zeg niet álle mannen!!) niet twee dingen tegelijk kunnen doen en vaak beter functioneren als ze doelgericht bezig kunnen zijn. Ik vraag me af wat een masterclass beffen inhoudt als beffen op zich geen doelgerichte bezigheid is en niet een inleiding is tot wat anders. Wat was dan het doel van een masterclass??

Er zijn wel mannen die kunnen beffen als Lassie en zij beweren te weten waar ze mee bezig zijn. Túúrlijk, iedereen kan likken als een hond maar beffen is niet likken! Beffen is oraal bevredigen en ècht, geloof me, praat met andere vrouwen als je alles wilt weten over beffen, zij weten waar het over gaat!

Succes!

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » di 02 oktober 2007, 22:48

Wat moesten we doen zonder Florian. Laat ik er toch nog een tip aan toevoegen.

Je moet mannen een beetje sturen. Dat is lastig, maar noodzakelijk. Ze zijn nogal daadgericht en als je niets doet, dan wordt al het andere ondergeschikt aan de daad. En dat is jammer, ook voor de man, die enorm kan genieten van al het andere, maar die dat echt moet leren! Van een vrouw.... Maar de vrouwen willen helaas nogal eens gewoon doen wat zij denken dat nodig is, en dat is voorspel, neuken en naspel. Altijd. De druk om 'normaal' te doen en om 'het' te doen is groot.

Even een tussenspel. Ik weet niet wie de termen voorspel en naspel bedacht heeft, maar ik denk dat het Masters en Johnson zijn. Zij waren de eersten ooit (!), die wetenschappelijk hebben onderzocht wat er nou precies in de slaapkamer gebeurde (ca. 1957). En als je de daad onderzoekt, dan zul je dus inderdaad ook een voorspel en een naspel kunnen onderscheiden. Wetenschappelijk helemaal OK als je onderzoek doet naar 'de daad', maar er gebeurt zoveel meer in slaapkamers dan de daad. Mensen kunnen ook van elkaar genieten zonder geslachtsgemeenschap, maar dat werd op dat moment niet onderzocht, dus werden daden bestempeld tot voorspel, terwijl het ging om zelfstandige activiteiten die zich heel goed lenen voor voorspel, maar die vooral zelfstandige waarde hebben.

Als mijn theorie juist is, dan is het dus ook niet opzettelijk gedaan, maar dan heeft het bestempelen van bepaalde activiteiten tot voorspel meer kwaad dan goed gedaan. Mannen (en vrouwen) denken dus: 'Even vingeren, even beffen, en daarna komt het echte werk.' En mannen voelen de hormonen kloppen, ze willen neuken, ze vingeren dus slordig, beffen niet of even of slecht en denken dan ... hopla, erop! 'Ik ben de King van het voorspel, want het heeft bij elkaar 3 minuten geduurd en dat wijf is geil als boter.'

Dat het uitsluitend om het neuken ging dachten ze toch al, maar nu al dat andere werk 'voorspel' heet is het wel heel gemakkelijk om daarop te bekorten. Het is eigenlijk net als de Indische rijsttafel. Het zijn allemaal gerechten op zich, maar de Hollanders vonden het wel leuk om alles tegelijk op tafel te zetten. Je vergeet te genieten van de individuele gerechten. De mannen (en vrouwen) vergeten te genieten van al die verschillende ervaringen. Jammer, jammer, jammer.

Tot zover mijn uitstapje naar St. Louis, Missouri (de werkplek van Masters en Johnson) en het oude Indië (waar de rijsttafel werd ontwikkeld).

Zijn jullie er nog? Dan nu de tip. Juist jonge mensen moeten leren genieten van elkaar en daarbij moeten ze zich vooral niet laten leiden door wat ze denken dat moet (always all the way), maar ze moeten proberen om van ieder onderdeel apart te leren genieten. Lukt dat, dan kun je een heel leven vooruit.

Dus, volg de instructies van Florian (van wie anders) en laat hem je beffen, maar spreek vooraf af dat dit de enige activiteit is van die avond. Dat schept duidelijkheid voor hem en vooral voor jou. Want anders zit je toch steeds te denken aan je verplichtingen jegens hem (opschieten, etc.) en vergeet je te genieten. En hij denkt ook aan alles (hoe is het intussen met mijn stijve?) en kan zich niet concentreren. Kortom, je wisselt wat technieken uit zonder er met je hoofd bij te zijn. Dus spreek af dat hij in ieder geval die dag niet aan de beurt is. Jij bent de persoon die het op die dag voor het zeggen heeft. Morgen is hij (misschien) weer aan de beurt en (niet verklappen) als het zo uitkomt, dan zou de hele activiteit zomaar toch een voorspel kunnen zijn geweest.

Dat was mijn tip.

Did I make myself clear????

Dom
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 12:53

Berichtdoor Dom » di 02 oktober 2007, 22:59

'Ik ben de King van het voorspel, want het heeft bij elkaar 3 minuten geduurd en dat wijf is geil als boter.'

Dat het uitsluitend om het neuken ging dachten ze toch al, maar nu al dat andere werk 'voorspel' heet is het wel heel gemakkelijk om daarop te bekorten. Het is eigenlijk net als de Indische rijsttafel. Het zijn allemaal gerechten op zich, maar de Hollanders vonden het wel leuk om alles tegelijk op tafel te zetten. Je vergeet te genieten van de individuele gerechten. De mannen (en vrouwen) vergeten te genieten van al die verschillende ervaringen. Jammer, jammer, jammer.

Tot zover mijn uitstapje naar St. Louis, Missouri (de werkplek van Masters en Johnson) en het oude Indië (waar de rijsttafel werd ontwikkeld).
Whahahahahaha zit hier te glunderen en lig dubbel van het lachen! Je bent een man met humor en je hebt nog gelijk ook!
Did I make myself clear????
Lijkt wel een masterclass....... :wink:

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Florian » wo 03 oktober 2007, 0:21

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:22, 3 keer totaal gewijzigd.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 03 oktober 2007, 2:22

Waarom zou een vrouw nou beter zijn?

Een bepaald gerecht als favoriet hebben hoeft niet te zeggen dat jij dat beter kan maken dan de chefkok waar je het het eerst hebt geproeft.

Als vrouw heb je bij beffen de ontvangstkennis, maar hoeft niet te zeggen hoe je het zelf zenden moet..

Ach.. met het beetje ervaring dat ik heb met v-v weet ik gewoon dat het niet waar is :wink:

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » wo 03 oktober 2007, 10:56

@ Florian
Ik had de eer om de masterclass in Antwerpen mee te mogen maken
Het was echt een G-E-W-E-L-D-I-G-E act en ik krijg nog steeds een brede glimlach op mijn gezicht als ik colaflesjes zie :)


@Thomas_K
Zeg Thomas, ben jij toevallig Florian onder een andere nick? :wink:
Hele goede posting heb je geschreven, complimenten


@Jesebel
Helemaal met je eens
Een vrouw doet het niet per definitie beter dan een man
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » do 04 oktober 2007, 13:18

Zag laatst bij "beter in bed" of zoiets de klok methode. Dan doe je voorzichtig de buitenste schaamlippen uit elkaar en ga je de klok rond beffen.
De eerste tijd vermijdt je zoveel mogelijk 12 uur en aan de hand van het gekreun probeer je vast te stellen welke "tijden" het lekkerst zijn.

Heb het nog niet geprobeerd maar wellicht dat er mensen zijn die het uit willen (laten) proberen en er hier verslag van willen doen.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » za 06 oktober 2007, 9:17

@ Thomas_K : Complimenten.
Je woorden sluiten perfect aan bij mijn gevoel als het gaat om Beffen.. Tijd nemen is cruciaal.. En waar het de mannen geregeld nog al eens aan ontbreekt. "even gauw want dat vind ze lekker en dan kan ik lekker door " misschien een beetje kort door de bocht gezegd maar dat is geregeld de ervaring.. althans bij mij . Gelukkig heb ik ook anders mogen ervaren. 8)

Antwerpen was ik er maar geweest... Nog steeds wil ik weten hoe het zit met die colaflesjes... :lol:

[Florian quote]

Ik wil je bij deze graag de functie aanbieden van directeur van het wetenschappelijk instituut van de Befman Foundation. Onbezoldigd weliswaar, maar het staat goed op je CV.

[/quote]

Mag ik dan secretaresse zijn ??? :D
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » ma 15 oktober 2007, 20:45

Ik ken iemand (hij is niet uitzonderlijk knap) die super lekker kan beffen.
Hoe hij het doet, ik weet het niet, maar het is teder, rustig, langzaam en al na 1 minuut verlang ik naar meer en meer en sneller en harder. Maar juist doordat hij zo langzaam en teder bezig is, is het SUPER OPWINDEND!!

Kiana

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » ma 15 oktober 2007, 22:45

Ik heb het topic gelezen en ik moet zeggen dat ik het interessant vind :D
Zelf ken ik eigenlijk alleen mannen die het leuk vinden om een vrouw te behagen. Klinkt misschien wel raar, maar ik hoor erg veel mannen zeggen (in mijn omgeving) dat ze het leuker vinden om een vrouw te bevredigen dan om zelf bevredigt te worden.
Lucky girls... :wink: (jammer, dat het mijn types niet zijn)


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten