Tampon "verdragen"

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

MissN
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 15 oktober 2004, 14:36
Locatie: Brabant

Tampon "verdragen"

Berichtdoor MissN » do 20 juli 2006, 9:55

Hoi Hoi,

Deze week weer ongesteld geweest :? en op een vervelend probleem gestuit, het verdragen van een tampon ging ineens niet meer zo goed. Het inbrengen was zeer pijnlijk en het eruithalen nog meer. Maar met dit warme weer kan je je voorstellen dat maandverband helemaal geen pretje is. Ik heb echter wel moeten afwisselen met beide, om mijn baarmoeder even te laten "rusten" . :roll: Erg vervelend hoor. Ik ben zelfs naar de winkel gegaan om andere tampons te halen, mini OB comfort, maar zelfs het inbrengen hiervan was pijnlijk en da terwijl ze toch wel erg mini zijn, Heeft iemand tips of is het herkenbaar? Vind t erg vervelend, vooral omdat ik eerder nooit last heb gehad! Heb van de week wel gezwommen met tampon, maar daar zijn ze toch op gemaakt?
Liefs, MissN
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt- Acda en de Munnik

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » do 20 juli 2006, 13:52

Zwemmen met tampon moet absoluut geen kwaad kunnen. Ik vind het heel gek, MissN, dat dat zo ineens is en blijkbaar wel de hele ongesteldheod lang een probleem was, ik zou even langs de dokter gaan als ik jou was.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » do 20 juli 2006, 13:59

Ik ken het probleem. Ik heb het soms aan het eind van de menstruatie, dan doet het pijn. Gaat van zelf over, maar is inderdaad lastig.
Lijkt me niets iets om meteen mee naar je huisarts te gaan.
eL

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » do 20 juli 2006, 14:10

komt het toevallig niet omdat je een beetje te droog bent bij de ingang van je vagina?

vrijen als je droog bent is ook niet prettig dus ja kan me wel indenken dat een tampon dan ook pijn zou kunnen doen.

Naar de dokter gaan vind ik een beetje voorbarig eerlijk gezegd


gr F
Proud to be faut

Jessie
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 07 december 2005, 1:39

Berichtdoor Jessie » do 20 juli 2006, 14:52

Ik heb dat ook wel eens, meestal aan het eind van mijn menstruatie. Meestal wacht ik dan na het verwijderen even tien minuutjes met het inbrengen van een nieuwe tampon.
Als je je er echt zorgen over maakt kan je langs je huisarts gaan, maar ik denk niet dat het nodig is. Waarschijnlijk ben je gewoon een beetje droog en gaat het daarom allemaal wat stroefer dan je gewend bent.

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » do 20 juli 2006, 23:00

Ja, ok, helemaal aan het einde van de menstruatie kan ik er me ook wat bij voorstellen, door irritatie. Maar ik dacht begrepen te hebben dat MissN er de hele tijd last van had. En dan nog, die mini-tampons zijn inderdaad echt mini, als ook dat echt pijn doet, zo ineens...
Maargoed, ik ben geen dokter natuurlijk, en heb het zelf nooit gehad. Maar in elk geval bij je volgende mestruatie opletten of het beter is, zou ik zeggen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten