Schaamhaar

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Amelie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 17 april 2006, 20:21

Schaamhaar

Berichtdoor Amelie » ma 17 april 2006, 20:35

Goed, er komt nu een voor mijn gevoel genante vraag maar ik stel hem toch maar...

Ik ben nu 25 en het lijkt wel dat hoe ouder ik wordt, hoe meer schaamhaar ik krijg :? . Wat ik dus heel erg genant vind, is dat ik ook haartjes tussen m'n billen heb :oops: en ik vroeg me af of er meerdere vrouwen zijn die dit hebben en of zij het ook genant en niet zo fris vinden. Ik scheerde vaak alles weg ( ja dus ook tussen mn billen) maar daar ben ik een tijd mee gestopt omdat ik er een hele geirriteerde bikinilijn van krijg. Wie weet er een manier om dus ook op die plaats te scheren en een goede verzorging daarna zodat ik geen last van irritaties krijg?
Ik heb al een heleboel tips op het forum gelezen maar is bv douche olie ook geschikt voor tussen de billen en mogen/kunnen calendula creme, sudocrem, zinkzalf, Zwi... Vernix, zinkzalf etc dan ook tussen de billen gesmeerd worden?
Zelf vind ik het fijn om op die plaatsen verwend te worden maar ik durf het niet meer aan mensen te vragen omdat ik bang ben dat ze mn haartjes net zo 'smerig' vinden als ik.

Please help
:wink:

engeltje
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 0:42
Locatie: België

Berichtdoor engeltje » ma 17 april 2006, 20:43

Ik heb ook wel haartjes tussen mijn billen. Die zijn wel erg klein en het zijn er weinig, maar ze zitten er.
Ik denk, als je het mijn vriend zou vragen, dat hij zou zeggen dat er geen zitten. Gewoon omdat het hem niet opvalt en niet kan schelen.
Ik scheer soms (wel,mijn vriend eigenlijk) het haar rond mijn schaamlippen weg, en dan heb ik ook veel last van irritatie.
Ik gebruik nu gewoon babyzalf van zwitsal, en daar ben ik heel tevreden over.

Menina
Berichten: 79
Lid geworden op: za 04 februari 2006, 0:27
Locatie: studerend

Berichtdoor Menina » ma 17 april 2006, 22:26

Volgens mij storen de meeste mannen zich ook niet zo aan dat soort dingen hoor, je moet je er zeker niet door laten belemmeren, behalve als hij aangeeft dat hij het heel vervelend vindt. In dat geval...
Alle middeltjes die je opnoemt kunnen volgens mij ook gewoon 'daar'gesmeerd worden, want de huid van je vagina (wie oh wie heeft hier toch een mooi woord voor?) is hardstikke gevoelig, dus als die huis ertegen kan, dan kan de huid tussen je billen er zeker tegen.
xx Menina

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » ma 17 april 2006, 22:31

Ik weet niet beter of iedereen heeft daar haar :D Ik ook. Nooit klachten over gehad, en ik scheer het maar sporadisch weg. Inderdaad vanwege de irritatie... en dat vind ik vooral op die plek erg vervelend.

Ik denk dat Menina gelijk heeft, en dat de meeste mannen zich er niet aan zullen ergeren. Ik erger me er ook niet aan bij mannen! En ik verwacht gewoon hetzelfde terug van hen...

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » ma 17 april 2006, 23:02

ja het is harstikke normaal. Maar ik scheerde me er wel altijd maar vaak kreeg ik dan zon last, en jeuk dat ik er eigenlijk mee wilde stoppen.

Nu hars ik mijn bikinilijn altijd helemaal inclusief me kont en heb dus nu helemaal nergens last meer van.

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » ma 17 april 2006, 23:25

waw, harsen! die huid lijkt me zo gevoelig daarvoor. Ik doe het met een ouderwetse pincette: haartje per haartje eruit :)

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » di 18 april 2006, 12:28

geloof t of niet maar ik gruwel van die pincet :D
Haartje voor haartje ik vind t echt een ramp en het voelt zo gemeen die haren trek ik er te langzaam uit denk ik doet gewoon zeer.

Enja harsen is voor dat zachtje huidje wel erg grof, maar even een lief cremetje en je huidje voelt 4 weken (bij mij dan) heeeel zacht :D

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » di 18 april 2006, 17:58

mijn bikini lijn doe ik epileren (met zo'n silkepil ding) maar mijn hele poes ontharen kan ik niet.. echt te pijnlijk en op je schaamlippen al helemaal. dus dat scheren we gewoon.

tussen mijn bilspleet heb ik echt amper haren dus daar doe ik ook niets aan. Want als je ooit gaat scheren dan blijf je bezig en dan worden het er meer
Proud to be faut

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » di 18 april 2006, 18:25

Ik Silkepeel de hele regio daar beneden.
Dat was even doorbijten maar stukje bij beetje ben ik eraan gewend.
Hoewel het nooit zonder bloedvergieten gaat.
Ik vind het ook niet makkelijk, tussen je billen zit je toch een beetje in het donker te prutsen.
Maar ja, die paar haren daar moeten ook maar weg.

Hoewel ik ook jaren gelukkig ben geweest met alleen het bijwerken van de bikinilijn naast de venusheuvel.
Tijden veranderen he, je moet met de mode mee.

donna-donna
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 7:47

Berichtdoor donna-donna » di 18 april 2006, 19:34

Je hoeft niet met de mode mee, dat wil je zelf toch ?
zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder.

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » di 18 april 2006, 19:41

Dat klopt ! :wink:

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » di 18 april 2006, 22:11

Ik vind het ook niet makkelijk, tussen je billen zit je toch een beetje in het donker te prutsen.
Laat je het toch liefdevol door je partner doen? Ik zou het als man althans met plezier doen hoor... :)

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » di 18 april 2006, 22:36

Silkepeel?

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » di 18 april 2006, 22:46

@Pure: Ben op mezelf aangewezen, maar het zou leuk zijn als ...... leuk om te lezen dat dat klusje evt. uitbesteed kan worden.

@Bell: Hmm Silk Epil dus ... sorry voor de schrijffout.
Afbeelding

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » wo 19 april 2006, 21:09

@Pure: Ben op mezelf aangewezen, maar het zou leuk zijn als ...... leuk om te lezen dat dat klusje evt. uitbesteed kan worden.
Ik geef je zo wel even mijn mobiele nummer :roll:
Mijn tarieven zijn overigens niet eens zó hoog hoor :P 8)

Pure - ook ervaring met moeilijk bereikbare plaatsen, en op zijn eigen acrobatiek aangewezen zijn :?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten