Handicap en toch zo mega geil

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Xynix

Handicap en toch zo mega geil

Berichtdoor Xynix » zo 23 februari 2003, 20:10

Hier maar weer eens een berichtje van mij, na lange tijd afwezig te zijn geweest moet ik mijn geiligheid toch ergens kwijt.

Hier zit ik dan in mijn rolstoeltje, boter-geil te wezen, 't komt de laatste tijd bijna elke ochtend voor dat als ik wakker wordt ontwaak met een glimmende keiharde kloppende l*l.
De kriebels gieren door mijn buik en hoofd maar heb niemand om het op bot te vieren, zeg maar.
Nu las ik de discussie omtrend een zekere "aplayground" ofzo en begreep dat het een man betreft maar zijn er soms ook vrouwen die weleens een jongen of man zou willen helpen deze sexlusten te verwezelijken??

Ik ben heeeeeeeeeel bang van niet, maar met al deze "openminded" vrouwen hier dacht ik, kom laat ik deze stoute schoenen nou eens aantrekken en wederom een balletje opgooien.

Geile groeten, moi

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » ma 24 februari 2003, 14:42

is ispQ geen alternatief voor je?

roode025
Berichten: 12
Lid geworden op: di 30 april 2002, 1:01
Locatie: Opmeer

Berichtdoor roode025 » di 25 februari 2003, 12:33

Ja of Microsoft NetMeeting.

Afbeelding

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » di 25 februari 2003, 12:43

Ik vind t een beetje ongepast om hierom te lachen, of er de draak mee te steken.
Dit is een serieus en zeer reëel probleem voor Xynix. Probeer je maar even in zijn situatie in te beelden.

Of ben ik nou een sjaggerijnige azijnpisser?

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » di 25 februari 2003, 13:55

Gisteren zag ik de eerste uitzending op BNN om 22:00 uur : "Neuken doe je zo". Het is voor jeugd bedoeld en ik heb ook kinderen in die leeftijd.
Wat daar gepresenteerd werd was een interface-apparaatje, dat je op de computer aansloot en op speciale kunstvagina en kunstpenis.
Er is ook een afstandsbediening bij.
De truc: Je kunt die kunstvagina en kunstpenis laten bewegen door een computerprogramma of .....
via een chat door een partner op afstand. Nieuwe vorm van cybersex.
Ik weet geen naam, maar ik heb het opgenomen op video (voor later als de kids hier over beginnen).
Zou voor jou misschien een tussenoplossing zijn. Maar toch..... Geef mij maar life.

Ictinus
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 26 augustus 2001, 1:01

Berichtdoor Ictinus » di 25 februari 2003, 14:17

Jaren geleden al heeft mijn vrouw een dergelijk apparaat bedacht als handig chat-"hulpmiddel"....

Toen we het enige tijd later op het net terugvonden, dachten we van, gemiste kans.

De site verdween echter al snel,om enige tijd geleden weer op te duiken op www.onzin.nl

http://www.onzin.nl/fufme/index.shtml.htm

Veel leesplezier

Ict

Lady_Chatterley
Berichten: 167
Lid geworden op: vr 09 november 2001, 2:01
Locatie: ergens onder de blauwe hemel

Berichtdoor Lady_Chatterley » di 25 februari 2003, 18:54

Xynix, waarom plaats je geen oproepje bij Shespot (vinden). Of zet anders je e-mailadres in je profiel, wellicht dat iemand reageert.

Ik heb nog even gekeken bij het onderwerp: Seks en een handicap van Aplayground en ik kwam daar een paar adressen tegen die Orchid had gegeven. Ff knippen en plakken:

SEKSUELE DIENSTVERLENING

Nederland

Stichting Handicap & Seksualiteit - De Schildpad
Capucijnenstraat 43 - kamer 043
6211 RP Maastricht
0031-43/328 85 38

Stichting Alternatieve Relatiebemiddeling (SAR)
Postbus 875
3700 AW Zeist
0031-30/696 03 90
Fax 0031-30/695 99 66

http://www.clubs.nl/community/default.a ... 6+Handicap


[This message has been edited by Lady_Chatterley (edited 25-02-2003).]

Xynix

Berichtdoor Xynix » di 25 februari 2003, 20:18

Lieve Lady,
ik heb me laten vertellen dat zo'n oproepje plaatsen weinig zin heeft, daarom leek het me beter om zo eens de mening te peilen.
Ik hoop echt op een leuk bericht maar ben bang dat het op niets zal uitdraaien, maar goed niet gesp(ch)oten is altijd mis ;-)
En het is inderdaad een serieuze vraag

Lady_Chatterley
Berichten: 167
Lid geworden op: vr 09 november 2001, 2:01
Locatie: ergens onder de blauwe hemel

Berichtdoor Lady_Chatterley » di 25 februari 2003, 23:13

Ik heb het in elk geval ook serieus opgevat. En laat je alsjeblieft nooit negatieve dingen vertellen over oproepjes. Tegenover elke slechte ervaring staat weer een goede ervaring. En dat kan best wel eens de jouwe zijn.

Ik vind jouw vraag heel legitiem en beslist begrijpelijk. Maar zoals ook al in het onderwerp: seks met een handicap stond, is het natuurlijk nooit alleen een kwestie van seks. Eerst moet die klik er zijn. Je moet elkaar wel liggen. Zelfs voor zo'n vrijblijvende seksrelatie. En om te weten of je elkaar ligt moet je elkaar eerst enigszins leren kennen. En dan is mailen een goede start. Dus zeg ik nogmaals, zet je e-mailadres in je profiel (in het vakje achter internet of zo). Is zo aangemaakt in hotmail of yahoo. Wie weet reageren er vrouwen. Ik kan me namelijk zo voorstellen dat je jezelf niet en plein public in het forum 'aan wilt bieden' om het maar even plastisch te stellen.

Maar goed, het is maar een suggestie.

[This message has been edited by Lady_Chatterley (edited 25-02-2003).]

Xynix

Berichtdoor Xynix » wo 26 februari 2003, 12:12

Nogmaals bedankt Lady,
zou je echt denken dat er vrouwen zijn die er toe bereid zijn met mij in contact te komen?

Ik heb geprobeerd het in mijn profile te zetten maar op de een of andere manier blijft mijn mail op "not available" staan, dus zodoende.
Ik hoop serieus waar op, of een reply of een mailtje.
Liefs Ik.

[This message has been edited by Xynix (edited 01-03-2003).]

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » wo 26 februari 2003, 12:26

Xynix,

als je je emailadres achter "homepage" zet in je profiel zie je hem wel.

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » wo 26 februari 2003, 15:23

@shorpioen
" Ik vind t een beetje ongepast om hierom te lachen, of er de draak mee te steken."

mijn advies was dus beslist niet belachelijk bedoelt!

siebersieks

Berichtdoor siebersieks » do 27 februari 2003, 23:11

RoboSuck was de uitvinding in 'Neuken doe je zo'

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » vr 28 februari 2003, 22:45

Ik vind het ongepast om via deze site dit soort contacten op te doen. Er staat duidelijk dat dit niet de bedoeling is.
Ik kan het even niet laten om nu aan de bel te trekken. Ik vind de toon van jouw verhaal al irritant ook al is het voor jou een serieus probleem maar breng het dan ook serieus! En dan ook nog een oproep doen en je mailadres vermelden, ongepast!

Shespot redactie, gaan we onderscheid maken?

Xynix

Berichtdoor Xynix » vr 28 februari 2003, 22:50

Het spijt me vreselijk Zij dat jij je eraan stoort, het is dan ook absoluut niet mijn bedoeling jou tegen het hoofd te stoten.
Maar ok, ik had ooit eens iets gezet bij oproepjes en daar geen respons op gekregen, daarom getracht op deze manier eens de meningen te peilen.
Nogmaals mijn verontschuldigingen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten