Hetero/bi mannen en (gemis aan) homosexuele ervaringen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Hetero/bi mannen en (gemis aan) homosexuele ervaringen

Berichtdoor organic » zo 09 februari 2003, 10:12

Ik kan mezelf kenmerken als bi man, hoewel ik nog nooit een (uitgesproken) sexuele ervaring heb gehad met iemand van hetzelfde geslacht. Dit komt mede omdat mijn voorkeur v.w.b. het eigen geslacht, veel meer richting jongens- jongemannen tot een jaar of 25 gaat en ik, toen ik tot die leeftijds categorie behoorde, er geen ervaring mee heb opgedaan. Aan bepaalde jongens, die ik vroeger gekend heb en eén in het bijzonder, op wie ik waarschijnlijk verliefd was, denk ik bij het hebben van sexuele fantasieën nog regelmatig terug.
Door allerlei remmingen, kwam het niet verder dan fantaseren over.
M.a.w. het verlangen heeft zich niet vertaald naar mannen van mijn eigen leeftijd, nu bijna 40.
V.w.b. vrouwen heb ik qua leeftijd een veel bredere smaak en heb ik wel relaties gekend, hoewel de vorm van bi-sexualiteit die ik ken, me altijd parten is blijven spelen.
Welke hetero/bi mannen en misschien ook vrouwen, herkennen zich hier min of meer in en ervaren ook een gemis als het gaat om het hebben van homosexuele ervaringen die ze (hadden) willen hebben, maar waar het nooit van gekomen is?
Trouwens, ik noem ook hetero mannen, omdat het experimenteren met homosexualiteit, onderdeel kan zijn van een, voor het overige, heterosexueel leven en dit misschien zelfs kan verrijken.




[This message has been edited by organic (edited 10-02-2003).]

Genietertje

Berichtdoor Genietertje » zo 09 februari 2003, 22:53

Ook ik ben uitgesproken hetero hoewel ik meermaals gedroomd heb over het 'spelen' met een man. Ik heb al menige natte dromen gehad terwijl ik een man heerlijk pijp of aftrek. Ik heb een jaar geleden intieme contacten gehad met een héél goede vriend. Hij bleef slapen na een avondje stappen... we hadden het over seks en van het één kwam het ander. We trokken elkaar af en kwamen klaar samen. Het is daarbij gebleven maar heb me toch regelmatig afgevraagd of dit wel normaal was. We komen overigens nog goed met elkaar overeen maar we mijden toch het onderwerp een beetje. Misschien omdat we ons er beide wat onwennig door voelen? Toch moet ik eerlijk toegeven dat ik nog wel met de fantasiën zit hoor.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » ma 10 februari 2003, 10:48

Zeer herkenbaar, alleen richten mijn fantasiën zich niet op "jonge" jongens, maar toch min of meer op leeftijdgenoten.
Maar ook ik besef achteraf dat er een aantal mogelijkheden tot het homo-erotisch experimenteren onbenut zijn gepasseerd, waarvan ik achteraf spijt heb dat ik daar destijds niet op ben ingegaan. En ook ik ervaar af en toe verlangen om die "onbenutte kansen" nog eens in te halen.

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » ma 10 februari 2003, 11:35

Het lijkt nu allemaal zo openlijk bespreekbaar en in ook in de praktijk te brengen, terwijl ik van jongens van toen niet weet of ze er eventueel voor in waren geweest, of er zelfs ook naar verlangden te experimenteren met homo sexualiteit. Afgezien van degenen die uitgesproken homo of hetero waren. Hoewel, zo blijkt uit de reaktie van Genietertje, is ook dat nog maar de vraag.
Ik weet het, wat koop ik er nu nog voor, maar tenminste in eén geval had ik er bij wijze van spreken een moord voor willen doen te weten of de gevoelens wederzijds waren en zou ik het zelfs nu nog willen weten. Zo iemand met wie ik m'n leven had willen delen, zeg maar.
Gelukkig toon jij aan Scorpioen, dat er meer mannen rondlopen, met soortgelijke onvervulde verlangens.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » ma 10 februari 2003, 22:11

Hopelijk dat na de schijnbare golf van vrouwelijke bi-coming-out, nu ook de mannelijke variant ervan volgt. Ik denk dat er een heleboel mannen met dergelijke fantasiën rondlopen.
Kom op mannen, wees eens eerlijk. Vooral tegen jezelf!

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » di 11 februari 2003, 9:01

Voor sommigen (zoals ik) wat(!) laat wellicht, maar gelijk heb je Scorpioen, hoewel ook het gemis- en gebrek aan ervaring ermee, bij het onderwerp hoort.
Als je nagaat dat het bijvoorbeeld in de voetbalwereld nog steeds "not done" is te praten over homosexuele gevoelens, dan weet je wel dat het er voor uikomen, laat staan praktiseren, nog niet altijd zo gebruikelijk is als ze in Amsterdam en omstreken beweren.
John de Wolf van Feyenoord zei ooit zelfs niet de doucheruimte te willen delen met een homosexuele medevoetballer. Hij ging er zeker van uit dat het omgekeerde wel het geval was.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » di 11 februari 2003, 12:53

Ja, alsof homo's iedere vent zouden bespringen. Wat een kolder!

Djengiz
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Djengiz » di 11 februari 2003, 12:57

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Djengiz op za 19 november 2005, 19:30, 3 keer totaal gewijzigd.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » di 11 februari 2003, 15:36

Maar even weer back to topic:

Kunnen we niet een of andere Shespot community voor bi-nieuwsgierige mannen in het leven roepen?

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » wo 12 februari 2003, 12:54

Lijkt me een goed idee, Scorpioen, maar gezien de weinige reakties tot nu toe, lijkt me de animo te gering. Maar, wie weet, komt er nog schot in.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 12 februari 2003, 13:00

Ja, het zou een community met 2 leden worden. Euh... community, gemeenschap... 2 leden...

Sorry, ik dwaalde even af Afbeelding

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » vr 14 februari 2003, 8:05

Zeg eh, Scorpioen, over wat voor gemeenschap heb jij het inmiddels? Afbeelding
Tja, het ziet er naar uit dat de Shespot mannen uitgesproken hetero's zijn die nog nooit een uitstapje hebben overwogen, laat staan gemist hebben (of missen).
Helaas.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » vr 14 februari 2003, 12:07

Ik kan me eerlijk gezegd nauwelijks voorstellen dat maar zo weinig mannen zelfs maar eens gefantaseerd hebben.

Zijn we dan zo in de minderheid?

man48

Berichtdoor man48 » za 15 februari 2003, 18:11

ook ik denk dat er veel mannen zijn met bi-seksuele gevoelens. Zelf heb ik dat ook en ook een enkele keer hier iets van in praktijk kunnen brengen. Het is wel erg moeilijk om de juiste mensen te vinden. Ik hoop dat er meer mensen zullen reageren. Weet iemand misschien een chatbox waar meer mannen met bi-gevoelens komen?

Rogier

Berichtdoor Rogier » za 15 februari 2003, 22:06

Zijn er niet al tig verschillende van dat soort "hide outs" voor bi-seksuele, of vermeend bi-seksuele mannen?

Heb me er eerlijk gezegd nooit zo in verdiept, dat soort site's en communities. Zal eens kijken...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 18 gasten