Afkappen van de seks.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Afkappen van de seks.

Berichtdoor Lolly1968 » do 20 november 2014, 21:26

Als nieuweling hier loop ik misschien wel hard van stapel,maar kon verder niet echt wat vinden over deze vraag. Hebben jullie wel eens terwijl je al met de seks begonnen was,de boel met een smoes afgekapt omdat jullie ergens op afknapten?

Zal eerlijk zeggen moest er aan denken van de week toen ik las en reageerde in het Topic,'Does size matters',en ik een gebeurtenis van vroeger herinnerde. Na een date belande ik bij hem in de auto,een goodlooking en goed onderhoudende man,was een leuk etentje geweest en van het een kwam het ander in zijn auto. Hij reed naar een donker hoekje op de parking en we begonnen wat te vrijen en dat was niet slecht hoor. Maar toen ik op het moment suprême zijn apparaat in handen had,schrok ik want het was werkelijk een 'pinkelotje',zo klein en dat in al erecte toestand. Gelijk wist ik dat dit,'de zonde niet waard was' en met eens smoes en hem natuurlijk totaal verbijsterd achterlatend ben ik hem gesmeerd,met mijn slipje en BH in de hand naar mijn autootje gevlucht!

Natuurlijk weleens later verteld aan een vriendin(nen) en sommigen reageerden geschokt en vonden dat ik zoiets niet kon maken. Ik had hem op z'n minst kunnen aftrekken of pijpen!? Ja doei!,nu moest ik er dus weer aan denken,en vaag me dus af ben ik nou zo erg?

Hebben jullie zoiets ook al eens gedaan/meegemaakt?
En zou dit verschil maken wat betreft vrouw of man?...m.a.w zijn mannen daar makkelijker in om dan toch seks te hebben?
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor konijn » vr 21 november 2014, 10:05

Jaren geleden zat ik in de kroeg met een vrouw. Het was allang duidelijk dat we met elkaar in bed zouden belanden en ze vroeg me, voor we naar haar huis gingen of ik een beetje grote penis had. Ik vertelde een gemiddelde lengte te hebben. Waarop zij me vertelde dat ze ooit een man naar huis had gestuurd vanwege het formaat van zijn penis. Zij vertelde me dat zijn penis haar enorm teleurstelde en dat ze hem uitlachte en hem naar huis stuurde omdat hij haar daarmee echt niet kon plezieren.

Dit vertelde ze me met enige stoerheid. Ik was hier ontsteld over en liet haar weten dat ze dit echt niet kan maken naar die man toe. Ze moest toegeven dat ik eigenlijk wel gelijk had. We hebben die avond heerlijk gevreeën en mijn gemiddelde penis stelde haar niet teleur (misschien durfde ze het niet te laten blijken).

Als je geen zin meer hebt, om wat voor reden dan ook dan houdt het op. Of je hem voor goed fatsoen even had moeten aftrekken dat weet ik niet.

Hoe ik er persoonlijk mee omga: Als ik een kadootje krijg ben ik er blij mee en soms valt het kado tegen als je het uitpakt. Ik wil dat niet niet laten blijken aan de gever en doe mijn best om er met plezier mee te spelen.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor Snoozie » vr 21 november 2014, 10:14

Ik heb het zelf nooit afgekapt en dat zou ik naar alle waarschijnlijkheid ook niet eens durven.

Misschien wel omdat ik mezelf ook als een mogelijks tegenvallend cadeautje zie wanneer het 'uitgepakt' wordt door de desbetreffende man, om konijns woorden maar even te gebruiken :D8

Het penisformaat speelt voor mij geen enkele rol, want nog nooit vaginaal klaargekomen :D9 (met eender welk formaat)

Wat ik dat weer wel een major no go vond was de sigarettengeur en -smaak van één van mijn laatste dates.

Die man, die ik overigens zowel ivl als irl heel leuk in de omgang vind, heb ik vriendelijk maar beslist bedankt voor een nieuwe date.

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor VanDalen » vr 21 november 2014, 12:04

Interessant en best ingewikkeld onderwerp eigenlijk,..
Ik heb zelf 't nooit afgekapt als 't al zo ver was, soms wel een tweede ronde afgehouden.
Heb niet meegemaakt dat 't op zo'n moment werd afgekapt, maar dat lijkt me als je al zo ver
bezig bent altijd pijnlijk eigenlijk.

En draai het eens om, als je zo aan het vrijen bent en de man kapt het af omdat hij bij het
losmaken van je bh je borsten vindt tegenvallen.. hoe zou je je dan voelen?

..en meteen het lastige vind ik dan dat je natuurlijk ook weer niet iets moet doen tegen je zin.
Ik geloof dat een hele goede smoes nodig is.. maar inderdaad ik ben ook een man die geniet van
zulke 'cadeautjes' dus dat zal ik niet snel hebben denk ik.. :mrgreen:
Je kan nooit genoeg oefenen.

Gebruikersavatar
Niki
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 22 oktober 2014, 16:52

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor Niki » vr 21 november 2014, 12:46

Ik heb het nooit afgekapt, meestal is het wel bij die ene keer gebleven :) .........Tenzij iemand zo onhygienisch is dan zou ik het wel gelijk afkappen. ( Ook ik heb mijn grenzen haha)

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor tes » vr 21 november 2014, 19:24

Ik durf het bijna niet toe te geven haha maar ik heb het ook een keer afgekapt.. maar dat was wel op een seks feestje, die was zo klein geschapen, kwam niet verder dan een vingerkootje, daar had ik echt geen behoefte aan.. ben wel heel eerlijk daar over geweest tegenover hem, en ken hem nog steeds, no hard feelings gelukkig!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor Lolly1968 » vr 21 november 2014, 20:03

Oh,Tes...gelukkig! Sister in arms,haha! Het gekke is bij mij dat ik het toen heel normaal vond om hem zo te laten zitten. Had zelf het idee,'Hoef toch niet in natura voor het dineetje te betalen als ik dat niet wil'! Later toen ik het er weleens over had met vriendinnen,merkte ik toch wel op dat de meeste mensen vinden dat je dat niet kunt maken! Weet het zelf nog steeds niet zo goed.

@Van Dalen....ja goed punt heb ik zelf natuurlijk ook over gedacht,zou het ook niet leuk vinden en beetje beledigt zijn(mijn tieten zijn wel mooi!...haha :D11 )maar zonder dollen ik denk ook wel dat het bij het spel hoort. Zeker bij daten op die manier,wist namelijk best wel dat hij mij een lekker ding vond en een toenmalige vriendin koppelde me min of meer aan hem omdat ik volgens haar al te lang droog stond. Dus ging willens en wetens mee en was ook ingesteld op een potje lekkere seks. Was een knappe vent,dus leek geen punt te zijn,maar ja,het ging zoals het ging :D9

Wel valt me op in de reacties tot nu toe -en had dat wel een beetje verwacht- dat de mannen de cadeautjes niet laten staan als ze eenmaal uitgepakt zijn.............

Overigens; Ben er later achter gekomen dat mijn toenmalige vriendin WEL met hem in de koffer is geweest. Jammer genoeg nooit de kans gehad haar naar ervaringen te vragen met hem! :D1
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor konijn » di 25 november 2014, 10:04

Daar moest ik even over nadenken lolly. Waarom laten mannen de cadeautjes niet staan als ze zijn uitgepakt en mannen wel. Ik heb geen eenduidig antwoord en spreek ook voor mezelf, niet namens alle mannen:

- Mannen zijn jagers. Liever een minder smakelijke buit dan geen buit.
- het kado 'vrouw' heeft minder verrassingen. In de verpakking is al redelijk goed in te schatten wat voor vlees je in de kuip hebt. Hoewel de push-up bra vaak meer beloofd dan je krijgt.
- Voor mij persoonlijk is de intimiteit veel belangrijker dan de tools en de technieken die iemand meeneemt. En of dat goed zit weet je vaak al voordat de kleren uitgaan.

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor EstherC » di 25 november 2014, 10:07

Denk niet dat je dit zo makkelijk op mannen of vrouwen in het algemeen kunt plakken. Vanuit mijn eigen verleden weet ik dat ik best een paar keer had willen afkappen zonder dat te doen. En van favominnaar weet ik bijvoorbeeld dat hij seks in een groot deel van de gevallen afkapt.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor droomvlinder » di 25 november 2014, 11:28

Helemaal eens met Esther, mijn vriend heeft me verteld dat hij meermaals afknapte en afkapte met een smoes. Vooral voor lichaamshygiëne en geen klik, of omwille van gezeur over hoe slecht hun vroegere partners wel waren.
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor Spelfje » di 25 november 2014, 11:39

Dat weet ik van meneer Spelf ook. Hij heeft meerdere keren op het moment suprème de dame in kwestie verzocht te vertrekken om hygiënische redenen. EEn klein stukje wc papier op een plek waar je dat niet wil tegenkomen....of een oor vol met gele prut. Je zal er best mannen bij hebben die dat kunnen blocken of het sneu vinden voor de dame in kwestie.
Laatst gewijzigd door Spelfje op di 25 november 2014, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor Lolly1968 » di 25 november 2014, 12:05

Oh,bah Spelfje....idd daar kun je van griezellen! Dat zou denk ik een heeeel goede reden zijn,beter als mijn reden met 'Pinkelotje!?'

@Konijntje,haha...je moet tevreden zijn met wat je krijgt,...'Beter een hand vol dan een land vol',of ken je die niet. Zou bijna mijn Push-Up niet meer aan durven :mrgreen: doen!

Over jouw opmerking betreffende Intimiteit en technieken moet ik wel even nadenken.......want meestal kap je toch de seks af bij een eerste keer/date door iets wat je buitenmate tegenstaat/stoort. Snap wel dat je bij het etentje of eerste contact een 'goed gevoel' kunt hebben of helemaal niet,maar zou dit wat mij betreft geen intimiteit willen noemen. Nu ben ik een vrouw die echt puur voor de seks kan gaan in tegenstelling tot wat ik wel eens hoor/lees van vrouwen die moeite hebben met seks om de seks,maar de intimiteit kan wel ontstaan bij die eerste keer. dat je naderhand zegt,'Zo,dat was helemaal niet verkeerd wat seks/neuken betreft maar we hadden ook een goede band/klik met elkaar die verder ging'
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Searcher79
Berichten: 57
Lid geworden op: do 30 oktober 2014, 15:00

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor Searcher79 » wo 26 november 2014, 18:07

Daar moest ik even over nadenken lolly. Waarom laten mannen de cadeautjes niet staan als ze zijn uitgepakt en mannen wel. Ik heb geen eenduidig antwoord en spreek ook voor mezelf, niet namens alle mannen:

- Mannen zijn jagers. Liever een minder smakelijke buit dan geen buit.
- het kado 'vrouw' heeft minder verrassingen. In de verpakking is al redelijk goed in te schatten wat voor vlees je in de kuip hebt. Hoewel de push-up bra vaak meer beloofd dan je krijgt.
- Voor mij persoonlijk is de intimiteit veel belangrijker dan de tools en de technieken die iemand meeneemt. En of dat goed zit weet je vaak al voordat de kleren uitgaan.
Ik ben ook een man en spreek ook even voor mezelf. Ik zou het cadeautje laten staan als het;
- Niet hygienisch is.
- Sigarettenlucht of andersoortige overheersende luchtjes.
- Een passieve houding heeft.

Dat zijn toch wel afknappers die het voor mij lastig maken om "bij de les" te blijven, met alle "gevolgen" vandien..

Levendig Foutje
Berichten: 531
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor Levendig Foutje » do 27 november 2014, 0:42

Ik heb het nooit afgekapt ook al wilde ik dat wel in een paar gevallen. Eenmaal (lang geleden) toen ik nog swingde enzo, had de man van het andere stel een mini-piemel, was hij mentaal niet aantrekkelijk, fysiek ook niet eenmaal met zijn kleren uit, en stonk hij uit zijn mond. Al gauw kreeg ik het wel voor elkaar om hem te "ontvluchten" en me meer met zijn vriendin bezig te houden, die een stuk aantrekkelijker was, en trok hij zich gelukkig terug. Toch ging ik na die avond weg met buikpijn, en zoiets zou me ook nooit meer gebeuren.

Tweede keer of keren: mijn ex. Vond "spontaniteit" belangrijk dus er was geen douche of tenminste geslachtshigiëne-momentje vóór de seks (dan was "het moment" weg voor hem. Tja). Ik heb hem meerdere malen gezegd dat zijn penis niet fris rook noch smaakte, en hield na een paar keer op met oraal gebeuren. Hij begreep totaal niet waar ik het over had, werd er boos om, uit diplomatie en/of liefde kapte ik het niet af.

Afkappen zou ik nu sneller doen, maar ik hou niet zo van abrupte onaangename situaties, dus ik zou toch altijd eerst kijken of er niet een andere manier is.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Afkappen van de seks.

Berichtdoor Mannekijn » vr 28 november 2014, 18:58

Om een totaal andere reden heb ik het wel eens afgekapt. Bij een beginnende one-night stand vond ik haar zo leuk dat ik een relatie met haar wilde (en jarenlang heb gehad).
Het gekke is namelijk dat, voor mij, een one-night stand zoiets is als het lezen van slechts de laatste bladzijde van een boek. En genietend van het slot je daarna ter zijde legt.
Terwijl een relatie een inleiding (de verovering), het verhaal (de liefde) en een fijn slot (intieme gepassioneerde sex) heeft. Een goed boek geniet je vaker van.

Gek he.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten