Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Marloes
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 13:03

Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Marloes » ma 15 september 2014, 13:14

Hoi,

Wij hebben al een tijdje een vaste huisvriend. Eigenlijk zou ik hem graag helemaal bloot in me willen voelen. Het is met onze huisvriend helemaal veilig. Daar zijn mijn man in ik van overtuigd. Mijn man vindt het ook wel een geil idee. Mijn vraag is: zijn er nog meer stellen die het zonder condoom doen met een vriend/vriendin/stel? Hebben jullie er lang over moeten nadenken? Welke afspraken heb je gemaakt? Bevalt het goed? Vindt je man het ook prettig idee? Hebben jullie er geen spijt van?

Graag alleen reageren als je ervaring hebt of ook met dezelfde vragen zit. Mensen die het idee verwerpelijk vinden: graag niet in de discussie mengen.

Groetjes,

Marloes

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Venus » ma 15 september 2014, 13:25

Hoi,

Mensen die het idee verwerpelijk vinden: graag niet in de discussie mengen.
Tja...wat wil je nou eigenlijk horen? Alleen mensen die het met je eens zijn mogen reageren...da's geen discussie!!

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Snoozie » ma 15 september 2014, 13:38

Hoi,

Mensen die het idee verwerpelijk vinden: graag niet in de discussie mengen.
Tja...wat wil je nou eigenlijk horen? Alleen mensen die het met je eens zijn mogen reageren...da's geen discussie!!
+1
Ziet ernaar uit dat dit topic niet van de grond zal komen.
*pun intended*

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Noortje » ma 15 september 2014, 14:08

Volgens mij is haar vraag niet óf, maar wanneer. Ze wil daar dus geen discussie over, alleen over op welk moment je ervoor kiest te stoppen met condooms en of het maken van eventuele afspraken handig is. Het klinkt alleen wat defensief.

Heb geen ervaring op de manier waarop jij het omschrijft, dus waarbij iedere partij van de ander op de hoogte is. Je zegt de huisvriendin te vertrouwen. Hebben jullie een soa-test laten doen? Heeft hij andere contacten? Vrijt hij met hen veilig? Daar zou ik iig wel afspraken over maken. Zou als dit afgedicht is niet weten waar je spijt over zou kunnen krijgen. Tenminste, ik neem aan dat je anticonceptie slikt?

Ik heb wel ervaring met seks zonder condoom als minnares. Dat was heerlijk en geen spijt.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Venus » ma 15 september 2014, 14:48

Mijn vraag is: zijn er nog meer stellen die het zonder condoom doen met een vriend/vriendin/stel? Hebben jullie er lang over moeten nadenken? Welke afspraken heb je gemaakt? Bevalt het goed? Vindt je man het ook prettig idee? Hebben jullie er geen spijt van?

Wanneer??? Die vraag zie ik niet....

Maar goed, back on topic.
Ja, ik doe het zonder condoom, nee, niet over nagedacht, nee, geen afspraken gemaakt, ja, het bevalt goed. Nee, geen spijt van.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Noortje » ma 15 september 2014, 14:55

In de titel. :wink:

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Venus » ma 15 september 2014, 14:56

Ow, haha....sorry....ik zag alleen de hele riedel andere vragen...ben weer weg...;-)

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor 230volt » ma 15 september 2014, 15:11

Daar op aansluitend zou je uit de eerste zin kunnen concluderen dat TS de huisvriend nu af en toe al MET condoom in zich heeft en dat in de toekomst graag zonder wil (ze schrijft: helemaal bloot).
Maar laat haar daar zelf maar duidelijkheid over geven.

Noortje, mijn complimenten voor jouw benadering en scherpzinnigheid.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor Nelly » ma 15 september 2014, 21:15

Mijn antwoord is test test test - iemand kan geheel te goeder trouw zijn & toch een riskante sexuele ontmoeting vergeten zijn. En voor de rest - zie entry Noortje.

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor waterdraakje » di 16 september 2014, 20:49

Hey allemaal,
Inderdaad Noortje, denk ook TS dat ermee bedoelt. Ik vind het zelf ook een moeilijk thema, en ga ook akkoord met Nelly: laten testen is toch altijd het veiligste.
Daarnaast ben je eigenlijk nooit echt zeker hè ... Wat als die huisvriend ook een andere vriendin heeft die hij vertrouwt, maar waarvan achteraf blijkt dat ze toch een keertje wat meer risico heeft genomen.
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor janfreak » zo 28 september 2014, 20:02

Hoi,

Wij hebben al een tijdje een vaste huisvriend. Eigenlijk zou ik hem graag helemaal bloot in me willen voelen. Het is met onze huisvriend helemaal veilig. Daar zijn mijn man in ik van overtuigd. Mijn man vindt het ook wel een geil idee. Mijn vraag is: zijn er nog meer stellen die het zonder condoom doen met een vriend/vriendin/stel? Hebben jullie er lang over moeten nadenken? Welke afspraken heb je gemaakt? Bevalt het goed? Vindt je man het ook prettig idee? Hebben jullie er geen spijt van?

Graag alleen reageren als je ervaring hebt of ook met dezelfde vragen zit. Mensen die het idee verwerpelijk vinden: graag niet in de discussie mengen.

Groetjes,

Marloes
Denk dat mensen die het een verwerpelijk idee vinden op dit forum niet thuis horen. Heb zelf er geen ervaring mee, maar een goede vriendin van mij verkeert in dezelfde situatie, alleen gaat het bij haar er niet om dat ze hem helemaal bloot in haar wil voelen maar ze wil dat hij zijn zaad niet in een condoom spuit maar in haar kut. Dat is voor haar de kick. Haar vriend waarmee ze spoedig gaat trouwen heeft daar ook geen enkele moeite mee en vindt het prachtig om dat bij haar er uit te zien lopen. Wel heeft hij tegen haar gezegd dat ze ervoor moet zorgen dat ze niet zwanger van die vriend wordt want dat kan hij niet trekken. En aangezien ze me nogal eens schrijft dat die huisvriend weer geweest is schijnt het ook goed te bevallen lijkt me. Ze kent me lang genoeg om te weten dat ik aan een half woord voldoende heb.
Wens je veel succes en genot.
Jan
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor amaretto » di 30 september 2014, 14:38

zou toch condoom blijven gebruiken. of je moet absoluut, 100% , zeker weten dat hij nooit met iemand anders vrijt.. (en daar ben je toch nooit écht zeker van??) zwangerschap kan je op andere manieren uitsluiten, maar soa's niet.. dus neen. ik zou toch condoom blijven gebruiken.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor janfreak » di 30 september 2014, 15:10

zou toch condoom blijven gebruiken. of je moet absoluut, 100% , zeker weten dat hij nooit met iemand anders vrijt.. (en daar ben je toch nooit écht zeker van??) zwangerschap kan je op andere manieren uitsluiten, maar soa's niet.. dus neen. ik zou toch condoom blijven gebruiken.
Misschien is ook een mogelijkheid dat die huisvriend zich op Soa's laat testen en dan een uitslag daarvan overlegt aan Marloes die graag wil dat hij haar zonder condoom neukt. Maar dat is dan ook weer geen absoluut veilige optie, want wie zegt dat hij daarna niet met een andere vrouw in bed duikt. Het is sowieso hachelijk in een dergelijke situatie het zonder condoom te doen, een beetje Russisch Roulette. Hoop alleen dat het geen obsessie wordt voor Marloes. Kan me haar wens ook wel begrijpen maar ze moet hier wel eens goed over nadenken.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor konijn » zo 05 oktober 2014, 10:02

Veel reageerders zeggen dat je een SOA-test moet doen. Ja, ze hebben gelijk. Alleen, hoe vaak wordt het ook echt gedaan?

Ik ga er van uit dat jullie trouw aan elkaar zijn en dat de huisvriend er wel sexuele relaties naast heeft. Dan blijft het een risico om het zonder condoom te doen.

Je schrijft dat jullie er van overtuigd zijn dat het helemaal veilig is. Dan zou ik het zonder condoom doen. Erger nog, ik had het allang zonder gedaan. Ik ken mezelf. In het heetst van de strijd gaan principes bij mij verloren.

Marloes, Laat je nog het vervolg horen?

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Wanneer zonder condoom met de huisvriend?

Berichtdoor janfreak » zo 05 oktober 2014, 12:16

Veel reageerders zeggen dat je een SOA-test moet doen. Ja, ze hebben gelijk. Alleen, hoe vaak wordt het ook echt gedaan?
Het lijkt me wanneer het echt een echte huisvriend is hij het hun niet aan zou willen doen dat ze een SOA opliepen en zou zodoende uit zichzelf al wanneer hij er ook nog andere seksuele relaties er op na houdt regelmatig zich moet laten onderzoeken. Ik zou dat in zo'n situatie zeker doen, zou niet willen dat ik een vrouw die me laat genieten met zoiets opzadel, dat zou ik mezelf nooit vergeven.

En Konijn, je kent toch het gezegde, Een moment van onbedachtzaamheid kan maken dat men jaren schreit.
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten