To Lingerie or not to lingerie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor Suzette » do 20 december 2012, 19:50

Er zijn mannen, vrouwen, stellen die geilen op mooie lingerie (mooi/ sexy, kinky) rondom de seks en zij die het er niets om geven.

Eventueel wel om zich mooi te voelen onder kleding maar bijv het liefst seks zo bloot en naakt mogelijk

Hoe zit dat bij jullie? En waarom wel/niet?
en moet het dan mooi zijn, spannend, fout?
Is er een mismatch?

Voor mij: ik voel me erg vrouwelijk in mooie lingerie overdag (vanwege mijn werk kan niet alles), vind het heerlijk om te beginnen met vrijen in spannende lingerie, al kan bloot tegen bloot ook ernstig lekker zijn.
Mijn lief geilt enorm op sexy spullen en zo fout/stout/ordinaire lingerie als maar mogelijk is.Waar mijn ex er helemaal niets mee had.

rompie
Berichten: 14
Lid geworden op: di 14 januari 2003, 2:01
Locatie: prov. Utrecht

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor rompie » do 20 december 2012, 20:57

na 6 jaar weer een mooi setje voor mijn vrouw gekocht. Het is tenslotte kerst en crisis, dan moeten we wel uit blijven geven. Dit wordt heel erg gewaardeerd en setjes van 15 jaar geleden worden nog steeds gedragen en gekoesterd. Heel mooi spul en goed ook. Sexy maar stijlvol. Soms wil ik wel eens iets minder stijlvols kopen, maar dat moet maar niet. In al die jaren is er nog nooit iets geruild en dat moet zo blijven. :DD

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor Spelfje » do 20 december 2012, 22:00

Ik ben gek op lingerie; vind het prachtig om te zien en in het juiste setje voel ik mij op en top vrouw.
Mijn smaak hierin is de laatste jaren wel wat veranderd. Grappig eigenlijk, dat lingerie dus blijkbaar ook onderheven is aan mode.
"Vroegah" droeg ik veel zwart. Standaard beeld van sexy lingerie. Bh, string, jarretelles en kousen.
Toen kwam Marlies Dekkers. Naar mijn mening een hype. Alhoewel ik het erg mooi spul vind en ik zelf ook een aantal setjes met plezier draag, voel ik me in een Marlies Dekkers vaak té krachtig. :) Zo wordt het merk ook uitgedragen..."Voor de krachtige en zelfbewuste vrouw". Ik mis vaak de mooie, zachte en sensuele kant.
Nu kies ik vaker voor het soort setjes dat ik laatst liet zien in het Lingerie-foto-topic.

Meneer Spelf vind het allemaal prachtig om te zien maar is het type man dat mij het liefst ziet in een boxer of hipster met een strak hemdje. Op zich heel fijn want ik hoef niet extra mijn best te doen voor hem (omdat hij mij zelfs in een jute zak nog aantrekkelijk vindt....aldus hemzelf :wink: ) maar soms vind ik het wel eens jammer. Ik voel me tijdens de sex mét lingerie aan erg vrouwelijk. Het geeft mij wél een extra stimulans. Meneer Spelf is het type man dat niet weet hoe snel hij alles uit moet krijgen bij mij. :mrgreen:

Leuk topic!
"Women are made to be Loved
....not understood"

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor EstherC » do 20 december 2012, 23:25

Ik hou toch wel erg van mooie lingerie. Vandaag een heel mooie set gekocht.
Ik kreeg op mijn werk een hele goede beoordeling, dus ik vond dat ik mezelf wel op iets moois mocht trakteren. Moet zeggen dat het me een supervrouwelijk gevoel geeft. Ik liep vanavond over straat terwijl ik het aan had onder m'n kleding en ik straalde dat blijkbaar uit want werd veel nagestaard op straat en in de trein door mannen :mrgreen:

Zaterdag heb ik natuurlijk m'n hot date en ik ben erg benieuwd naar zijn reactie. Ik voel me in ieder geval al bij voorbaat veel mooier nu ik weet dat ik dat aan zal hebben :P
Dream it. Wish it. Do it!

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor Puppie » do 20 december 2012, 23:48

Hier ook wel liefhebbers voor wat 'leuks'. Begint hier ook vaak met een mooi setje. Iets wat ik in het dagelijks leven nooit aan zou doen bv. Mag gerust 'fout' zijn. Manlief geilt er enorm op, en ik voel me er ook wel heel mooi in.

Dus ja, hier liefhebbers.
Al kan, zoals jij schrijft, naakt ook erngstig lekker zijn :lol:

Elfri

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor Elfri » vr 21 december 2012, 14:41

:st:
Laatst gewijzigd door Elfri op di 09 april 2013, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor bestwomanlover » za 22 december 2012, 15:53

Lingerie is leuk mijn vriendin houdt er niet zoveel van maar dat vind ik niet erg.
'Gewone' kleren een beetje sexy aangedaan is voor mij net zo sexy. Bijv. een open bloesje (uiteraard geen BH eronder) waar je de tepels 'net' niet ziet. En dat steeds verder open maakt ....
Of een jurkje met niets er onder.
Voor mij is dat ook allemaal erg opwindend ! Geen Hunkemöller of Marlies Dekkers nodig ! Kan zelfs met Zeeman kleren :D

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 29 december 2012, 19:10

Ik heb niet zo heel veel met lingerie behalve plakkousen.
Alles uit en alleen plakkousen aan terwijl ik met mijn hoofd tussen haar benen bezig ben... mmmm :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor vir40 » za 29 december 2012, 19:51

ik ben en blijf sapph fan,heb heel veel setjes van hun en ik draag ze elke dag...omdat ik heel de dag in mn werkkleren loop voel ik me heerlijk sexy in die setjes
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Sally Suiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 12 december 2012, 23:57
Locatie: sittard
Contacteer:

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor Sally Suiker » zo 30 december 2012, 0:00

Ik heb de katoenen shortjes jaren geleden de deur uit gedaan. Het is heerlijk om onder je gewone kleding een mooi setje te dragen. Al is het maar voor mezelf. Ik ben niet bereidt om er veel geld voor te betalen maar dat is ook niet nodig. Een zwarte kanten setje, misschien met jarretels, geven al snel een sexy gevoel.
eely.nl

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor Djinniyeh » di 08 januari 2013, 13:01

Hm, bij mij is het dubbel: ik draag echt verschrikkelijk graag een bh (en string) van Marlies, ze geven een prachtige vorm aan je buste en ze zitten als een harnas, iets waar ik van hou! Ik draag ze dan ook bijna elke dag. Aan de andere kant zijn ze in mijn ogen enkel sexy als je de bandjes ziet onder kleding, niet as such ... . Toch voel ik me sexy en vrouwelijk als ik dan aangekleed en wel, die bandjes zie lopen tussen mijn boezem of langs mijn hals en dat geeft me wel zelfvertrouwen.

Mijn lief ziet liever kanten dingetjes en korsetten maar wil aan de andere kant gewoon altijd dat ik volledig naakt het bed in kruip zodat hij zijn handen over mijn lijf kan laten glijden. Naar eigen zeggen houdt hij van huid tegen huid en het enige wat ik hoor als ik een mooi setje aan heb in bed is 'zeg, doe dat eens uit' ... . Misschien is het ook wel omdat ik me niet zo zeker voel in lingerie ... en dan bedoel ik enkel lingerie... .
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
LadyLike
Berichten: 4
Lid geworden op: do 03 januari 2013, 21:26

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor LadyLike » di 08 januari 2013, 20:43

Ik zeg; Beiden!

Ik vind niets geiler dan een mooi setje te dragen onder mn uitgaansoutfit, rokje kousen en net dat ene touwtje van de Sapph zichbaar.
Vriend lief vindt het dan ook ernstig opwindend te weten dat ik onderwijl ergens mn bijpassende string heb laten verdwijnen! Ik kick daar ook wel op! :DD

Andersom draag ik naar mn werk graag lingerie die vooral lekker zit.....wel altijd een string!

X
" A Dirty Mind Is A Joy For Ever"

Levendig Foutje
Berichten: 531
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor Levendig Foutje » do 10 januari 2013, 1:54

Nou, X heeft niks met BH's omdat ze de weg blokkeren naar mijn borsten. Hij heeft het liefst dat ik zonder BH rondloop. Dat is wel nieuw voor me, ik loop zelfs al jaren rond met van die BHs die net wat dikker zijn zodat mijn tepels niet te zien zijn als ze ooit eens ongecontroleerd hard worden, iets waar de buitenwereld echt niet getuige van hoeft te zijn.
Ook slipjes vindt hij niet het toppunt van sexy, hoewel het hem natuurlijk best aanstaat als ik een mooie string aanheb. Niet dat ik die veel draag, ik vind ze meestal niet lekker zitten.

Maar eigenlijk houdt hij ook het meest van kousen en jarratels op zijn hoogst. Of een jurkje wat je omhoog en omlaag kunt schuiven... En gek genoeg houdt hij ook van hele korte katoenen pyjamabroekjes. :D

Ikzelf vind mooie lingeriesetjes ongemakkelijker zitten dan gewoon ondergoed, dus ik zou ze ook voor mezelf niet dragen.

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor jenda65 » do 10 januari 2013, 20:53

Ik ben gek op lingerie... :D

Voor mij geen bandjes die onder mn kleding uit komen, maar liever vrouwelijke, opwindende en sexy setjes die ik het liefst combineer met (Plak) Kousen.
Manlief vindt het geil om me langzaam te ontdoen van mijn kleding om daarna uitgebreid te genieten van wat er onder zit...
Al vindt hij me naakt met alleen een kort leren jasje aan ook super geil.
En die kousen... die blijven hier (net als bij AZ) ten alle tijden aan... 8)
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Raf
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 16 januari 2013, 12:48

Re: To Lingerie or not to lingerie

Berichtdoor Raf » wo 16 januari 2013, 13:22

Hey suzette,

En al een nieuw setje aangeschaft?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten