Je eerste trio

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

het wolfje
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 november 2010, 16:02

Je eerste trio

Berichtdoor het wolfje » ma 26 september 2011, 23:46

Als u en uw partner zijn ervan overtuigd zijn dat u beide een triootje wilt proberen en jullie hebben mogelijk al de juiste derde persoon op het oog,


Wat je dan eerste moet doen is openen de communicatie lijnen voor een goed triootje.
Dit om het voor beide om het tot een geweldige ervaring te laten komen, en niet een desastreuze ervaring.
volgende tip: soort van handige trio gids.

DVD: Expert Guide to Threesome

Ook te bekijken via (SHESPOT VOD)
Handig voor mogelijke vragen, waar je mee rond loopt wat zijn de betere standjes enz, enz .(het blijft spannend)

Succes met jullie voorpret en straks geweldige ervaring ;-)

Het Wolfje
Xxxx

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Thomas_K » di 27 september 2011, 20:11

Sorry hoor, maar dat was toch geen serieuze posting? Vind het überhaupt knap dat Sav erop reageerde, ik vond het meer een soort spam die door de Google-vertaalmachine was gehaald....
Hmmm. Dat vertalen kan natuurlijk ook de andere kant op. Dus ik zocht wat op de Engelse trefwoorden en dan kom ik dit tegen:

"If you and your partner are convinced that you want to try a threesome and have found the right someone as a third, the first thing to do is consult a good threesome guide to learn the ropes. Doing it right can be an amazing experience, while doing it wrong can have disastrous results. An expert guide to threesome situations will explain the importance of communication in threesomes as well as the ins and outs of the physical encounter."

Dit lijkt me de bron van Wolfje, maar je weet maar nooit. Misschien heeft Wolfje zelf zijn tekst bedacht en komt die toevallig overeen met een Engelse tekst die beschikbaar is op internet.

Maar hoe dan ook, 'hoe te beginnen met een trio' is best een leuke discussie. En een discussie die Wolfje interesseert. Maar ik denk wel dat Wolfje aan zet is. Dislexties mag geen probleem zijn. De prevalentie van dyslexie wordt geschat op voorkomend bij 5-10% van de bevolking, dus als Wolfje onderdeel uitmaakt van een trio, dan is de kans dat ze alledrie dislexties zijn maximaal 1/1000 (tenzij ze familie van elkaar zijn, want er zit een erfelijke component in). Maar mocht zich het geval voordoen, dat geen correctie van spellingsfoutjes mogelijk is, dan ben ik ben er zeker van dat de Shespotters Wolfje zijn eventuele schrijffouten zullen vergeven. Dus terug naar het onderwerp.

Een trio is natuurlijk een bijzonder evenement en het lijkt mij verstandig om daar niet zomaar in te stappen. Aan de andere kant lijkt het me ook weer iets wat min of meer spontaan gebeurt op een bijzondere avond uit. Het zou denk ik helpen als Wolfje zijn ervaringen eens deelt. Op welk moment ga je 'the guide' aanschaffen? Helpt dat? Zijn er nog andere tips?

Ik heb al helemaal zin in een trio, maar wil nog wel even wat instructie, want openen de communicatie lijnen voor een goed triootje, dat doe je niet zomaar...

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Thomas_K » wo 28 september 2011, 19:23

Ooooooow, zit ik me al de hele middag af te vragen wat Shespot VOD is....
En nou weet ik het :mrgreen:

Tja, blondt hè
Een shespot vod is een vodderige Shespot-vrouw die - zoals ik begrijp - haar kut heeft laten klateren.... Zoiets?

Intussen wil ik wel eens een triootje organiseren (sterker nog, ik hunker ernaar), maar ik heb die guide nog niet doorgenomen. Zou het met mijn vrouw willen doen, samen met een andere man. Hij natuurlijk eerst, want daar is meer te ontdekken voor hem en voor haar. Nu ik deze post gelezen heb ben ik bang dat ik de regels nog niet ken. Kan Wolfje wat feed-back geven? Hoe pak je dit aan?

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor gelfxp » wo 28 september 2011, 19:26

Een shespot vod is een vodderige Shespot-vrouw die - zoals ik begrijp - haar kut heeft laten klateren.... Zoiets?

Intussen wil ik wel eens een triootje organiseren (sterker nog, ik hunker ernaar), maar ik heb die guide nog niet doorgenomen. Zou het met mijn vrouw willen doen, samen met een andere man. Hij natuurlijk eerst, want daar is meer te ontdekken voor hem en voor haar. Nu ik deze post gelezen heb ben ik bang dat ik de regels nog niet ken. Kan Wolfje wat feed-back geven? Hoe pak je dit aan?
met beide handen lijkt me :P

[on-topic]
het lijkt me dat naast een paar basisregels voor een trio, de ervaring en invulling voor iedereen anders zal zijn, en dat het bij een trio (net als alles met betrekking tot sex) sterk aankomt op communicatie. Heb zelf geen enkele ervaring met een trio, maar mocht het er ooit van komen (..haha..) dan volg ik als eerste mijn eigen advies op :)
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

just4fun
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2009, 8:34

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor just4fun » do 06 oktober 2011, 11:41

trio's een leuk en spannend en soms ook gevaarlijk onderwerp ;)

deze dame hier heeft wel een aantal trio's mogen ondergaan,.... :D7
wel met een vrouw erbij, maar denk dat de "basis" het sex hebben met een ander erbij hetzelfde gaat.
open communicatie is natuurlijk erg belangrijk, tussen alle 3.
het vooraf bespreken met je partner kan erg handig zijn. om als koppel aan te kunnen geven aan 3de in kwestie wat wel en wat niet kan/mag.

soms kan iemand tijdens de daad denken oef dit wil ik helemaal niet! ik vind niet dat zij/hij zover mag of kan gaan, terwijl je hebt afgesproken dat t wel mocht.
dit kan leiden tot een ernorme 2strijd in jezelf, laat je ze doorgaan? ( omdat alle partijen toestemming hadden gekregen voor de tijd ) of stop je ze ? het 1ste en het 2de is beide moeilijk te beslissen!
wij zijn van mening dat je altijd mag stoppen! of afremmen in het geval dat het gewoon niet goed voelt.
misschien is dat jammer voor de mensen die lekker bezig zijn met elkaar, maar daar in tegen moet je wel met je partner verder door het leven ;)

soms kan het ook gebeuren dat je verder gaat dan afgesproken, vaak kun je door lichaamstaal van je partner wel zien en voelen wat wel en niet kan.... wel en niet mag

persoonlijk zou ik vooraf niet zoveel regels bedenken en maken! daarmee kan je het jezelf erg moeilijk maken.
net als sex met je partner voel je wel aan wat niet goed voelt,... en andersom ook!
maak het bespreekbaar en maak een aantal regeltjes voor de dingen waarvan je weet dat je ze niet leuk gaat vinden,.. voor de rest geniet volop want daar is een trio toch voor?

haha ik zou nog zoveel meer kunnen typen maar vind de juiste woorden niet,...

groetjes fun :D
the more i see, the less i now the more i like to let it go.

Elfri

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Elfri » do 06 oktober 2011, 13:46

Kijk lieve Fun, dit bedoelde ik!
:DD Voel het maar even :kiss:

Venus... jaaaa heppum! :lol:

[ook weer on-topic]

Ik kan het (groten-)deels met Fun eens zijn.
Soms kom je momenten tegen dat je denkt 'heeej, nee niet doen! ik vind het niet ok'... En wat doe je dan in zo'n geval.

Mijn eigen praktijkervaring is dat ik het stop. In sommige gevallen betekende het zelfs einde avond! Einde date en helaas maar dus ook het einde van vervolgdates... En dat terwijl wij vreselijk graag herhaalreceptjes halen. Maar dat is weer off topic :wink:.

Waar ik het minder mee eens ben, is het stukje waarin gesteld wordt dat de partner 'wel ziet' wanneer het minder prettig verloopt. Daar zijn meneer Elfri en ik zo vreselijk hard op onderuit gegaan... Hij verzoop in geilheid, hij verging in haar bewegingen en liet mij los. Ik heb gekeken, getikt, gevraagd en zelfs aan hem getrokken maar het heeft niet het gewenste resultaat gehad. Het was overigens niet eens tijdens een trio. Ik had hardop moeten zeggen 'niet doen, dit gaat me te ver' om door te dringen en uiteindelijk is dat onze leerschool geweest. Elkaar vertellen dat het gecommuniceerd moet worden is dus bijzonder makkelijk gezegd. HOE je met elkaar communiceert kan je soms gewoon niet ondervangen.

Binnen een trio is het in mijn persoonlijke beleving dus van vitaal belang dat niet 1 partner op let, maar ALLE. Wij hebben een overgeile heerlijke mvm trio gedaan waarbij ik het middelpunt van alle belangstelling was. Ik vond het overweldigend, heerlijk en fantastisch maar ook gênant van tijd tot tijd. Ik was telkens weer zelf de remmende partij.. staat dat ook in de handleiding???

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Spelfje » do 06 oktober 2011, 13:58

Elfri, kan je dan aangeven wát je precies genant vond?

Ik lees dit topic met interesse; hoop ervan te leren. Wie weet gaat het hier ook een keertje gebeuren maar voorlopig heb ik téveel last van wat jij beschrijft Elfri. Het lijkt me echt ver-schrik-kelijk om te merken dat Mr Spelf op zou gaan in een andere vrouw en mij niet meer ziet staan...uuh liggen...zitten...hangen or whatever. :wink:
Van tevoren kan je dát niet afspreken denk ik. En dingen vantevoren afspreken haalt wat mij betreft de spontaniteit wel weg. Ik zou dan veel te veel met mijn hoofd bezig zijn in plaats van mijn lijf.

Jealousy.....oh jealousy :D7
"Women are made to be Loved
....not understood"

Elfri

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Elfri » do 06 oktober 2011, 14:43

Lieve Spelf,

Ik kan je beide situaties goed uitleggen...
1. genant:
ALLES draaide om mij.. mij zoenen, mij vingeren, 1 penis in mijn mond, de ander tussen mijn benen... ik ik ik ik ik ik :D3
Ik werd er kriebelig van omdat ik wil géven! Ik ben een gever in de liefde en een gever in de sex. Ik pijp iemand graag maar ben afgeleid als er iemand tegelijkertijd aan mij zit, vervolgens realiseer ik me dat ik "even niet doorpijp" en ga me daar lullig over voelen.

Klinkt achterlijk, ik weet het! Maar zo werkt het in mijn koppie... Ik ben door beide mannen uiteindelijk op mijn rug gelegd, allebei gingen ze aan een kant van mij zitten. Iedere keer als ik overeind wilde komen werd ik naar beneden gedrukt en streng toegesproken. Dat heeft op mij een bijzonder diepe (geile) indruk achter gelaten, dat was mijn favoriete moment van de avond/nacht.

2. jaloezie
Dat kennen meneer Elfri en ik niet. Wij swingen sinds dag 2 van onze relatie (de eerste date hadden we gelukkig echt samen :wink:) en hebben elkaar dus gedeeld vanaf het begin. Onze basis is gegroeid in de loop der jaren, zo ook onze communicatie. Op het moment dat wij in de lastige situatie terecht kwamen, realiseerden wij ons dat het praten wat wij altijd hebben gedaan ons niet heeft voorbereid. Het probleem zat juist in de non verbale communicatie en dat is het dúrven kijken naar het genot van de ander. Wij hebben onze afspraken herzien... we maken niet langer afspraken over hoe ver iets gaat op een avond maar over hoe vaak, hoe veel en hoe intens we hebben gekeken en genoten van de ander. Elkaar niet voelen is er dan niet meer bij.. er ligt altijd een hand op een lichaamsdeel van de ander of een paar ogen op elkaar gericht. Zeer vaak oogcontact, zeer vaak even terug naar elkaar en zeer vaak het kijken naar en genieten van het genieten van de ander.
Maar om zo ver te komen, moesten we wijs worden door trail and error. En geloof me, de error heeft er diep ingehakt!! Mijn punt is dus ook dat je kan praten, kletsen en lullen als Brugman... Niets binnen communicatie is zo belangrijk als non-verbale communicatie en juist DAT is niet te bespreken zoals je zelf ook al mooi zegt. Daarin heb je helemaal gelijk!

just4fun
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2009, 8:34

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor just4fun » do 06 oktober 2011, 15:03

je hebt gelijk Elfri,..
non verbale communicatie is heeeeel erg moeilijk, vooral als er iemand verzuipt in geiligheid :D8
een stukje oogcontact en een hand,.. of even die "aai" over iemands lichaam betekend dat je op elkaar let,
dat je geniet maar wel op een "verantwoorde" ( wat klinkt dat naar ) manier.

het stukje over het verwent mogen worden en het ook toelaten,... terwijl je eigenlijk alleen maar anderen wil laten genieten is iets wat ook ik herken, hahaha :D7


jaloezie heb ik in ons prille swingerswereldje niet gehad, en ik denk ook niet dat ik het snel ga krijgen.
maar ik zeg nooit nooit!
mijn partner daarin tegen wel, die vond het zo idioot dat ik lag te zoenen met een andere man.
de eerste keer dat wij met een andere stel intiemer werden, stopte hij alles toen ik de riem van die man open maakte, er was kortsluiting in zijn hoofd,.. en zei hij met veel schaamte dat hij stoppen wou..
en weet je, wij hebben alle 3 tegen hem kunnen zeggen dat hij zich niet hoefde te schamen dat het een geheel normale reactie was,.. en dat er gas terug zou worden genomen zodat ook hij zich op zijn gemak ging voelen.
nooit nooit iets doen wat tegen je zin in gaat, en echt dat word wel begrepen.
( als ze het niet begrepen hadden, waren ze snel de deur uit geweest :D2 hihhi)

de keer erop toen we die mensen weer zagen ging het allemaal prima, hij heeft heerlijk genoten van die mooie :oops: vrouw, en ik kon genieten van haar man,..
het was een ervaring rijker,... we zijn niet all the way gegaan. en toch was het prima zo
je hoeft niets! het MAG, dat vergeten veel mensen, dat jij a zegt en stappen onderneemt om te kijken of swingen wat voor je is hoeft nog niet te betekenen dat je b zegt en het ook daadwerkelijk doet.

groetjes just

ps elfri grappig dat jullie ook swingen,..... zijn mensen vaak niet heel open in, om verschillende redenen.
the more i see, the less i now the more i like to let it go.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Spelfje » do 06 oktober 2011, 15:10

Dank dames, voor jullie openhartige verhaal!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Venus » do 06 oktober 2011, 16:06

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 18 maart 2013, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

just4fun
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2009, 8:34

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor just4fun » do 06 oktober 2011, 16:46

hai venus
Voor mij zou het ook meer iets zijn om een 'uitgeblust' sexleven weer leven in te blazen, geen aanvulling op...
hierom zou ik het juist niet doen,..... kan er nu niet goed op ingaan :S
zal ik zodra ik kan doen.

groetjes fun
the more i see, the less i now the more i like to let it go.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Venus » do 06 oktober 2011, 16:57

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 18 maart 2013, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Spelfje » do 06 oktober 2011, 17:02

Ik snap dat hoor. Zo voelt het voor mij ook wel.
Ik vind het een prachtige gedachte dat je zóveel van elkaar houdt dat je hem/haar zelfs het genot met anderen oprecht GUNT. Ik zou wíllen dat ik dit ook zo kon voelen...zonder die nare steek in mijn hart als ik aan de praktijk denk. In theorie (lees: fantasie) lijkt het mij ge-wel-dig om een trio te beleven!
"Women are made to be Loved
....not understood"

just4fun
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2009, 8:34

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor just4fun » do 06 oktober 2011, 17:08

hai venus,

heb even 5 min de tijd genomen om een berichtje te typen,..

Ik snap je monogaam zijn! ik snap waar de jalourse gevoelens vandaan komen mocht 1 van jullie sex buiten de deur hebben, ik snap het.
je zegt dat je niet meer jalours zou zijn als je minder om hem geeft... snap ook dat

maar het is niet dat ik niet jalours ben omdat ik niet om hem geef, hahaha
hij is voor mij de ware, voor mij een man met een gouden hart en er is werkelijk niets waar ik meer van hou als van hem,..
als hij een andere vrouw aan het verwennen is, en ik mag daar naar kijken dan geeft dat een kik, even die lieve knipoog naar me toe, even dat kneepje in me hand, allemaal om te vertellen dat hij ook van mij houd
het respect en de super euhm mooie "show" die je te zien krijgt, laat mij gloeien.. omdat ik zeer opgewonden raak maar ook om trots, trots dat wij samen van een ander mogen genieten. dat hij in de avond heerlijk tegen mij aanvleid om allemaal fijne dingen in me oor te fluisteren...
door het swingen zijn wij zo sterk geworden in onze relatie, alles is bespreekbaar en niets is gek,...
heerlijk echt

nogmaals ik snap heel goed waarom je niet swingt, heel veel mensen swingen niet en zijn monogaam
iets wat ik ook heeeeeeeeeeeeel erg goed begrijp. en respect voor heb

groetjes fun
the more i see, the less i now the more i like to let it go.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten