scheerdrama

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Reddy
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 25 mei 2005, 15:54

Berichtdoor Reddy » do 14 juli 2005, 14:47

Jessebel,
Op het kaartje van die olie stond dat als je er niet tevreden over was, je je geld teruggestort zou kunnen krijgen. Mss wat voor jou?
Reddy

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 14 juli 2005, 15:03

:lol: Nou nee daar gaat het me niet om. Ik heb het ook weggegeven dus het is goed besteed. Geen idee eigenlijk wat zij ervan vond.

charlemagne
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 15 juli 2005, 13:19
Locatie: Ronse (B)
Contacteer:

Re: herkenbaar

Berichtdoor charlemagne » vr 15 juli 2005, 13:23

He, Lucienne,

Herkenbaar; het streepje wat niet lukt. Je schreef in een ander draadje dat je daarom de boel wel eens helemaal kaal 'moet' maken. Het gebeurt mij ook met regelmaat. Niet recht, uit het midden, meer zandloper dan streepje, etc. Het valt niet mee om dat een beetje mooi voor elkaar te krijgen. En om mijn man met een scheermesje daar aan de slag te laten gaan.... dat vind ik een beetje eng. Hij ook trouwens.

groetjes
Theme
Dat vinden wij juist het leukst. Sedert zowat een jaartje scheer ik m'n vrouwtje minimum 1 maal per week, gegarandeerd plezier. De eerste keer was het een hel, nu is het ons privémomentje bij uitstek. Een goede tip: een warm bad alvorens te scheren doet wonderen. Het scheren gaat dan gewoon vanzelf. En omdat ik overal goed bijkan, en een goed zicht heb :wink: is het keer op keer een perfecte scheerbeurt. Een beetje amandelolie achteraf om te verzachten, en klaar is kees.

Ch.

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

middeltje??

Berichtdoor mykittens » vr 22 juli 2005, 14:10

wie kent dit??
is het een grap of zou het echt zijn?
http://www.stophaargroei.nl/de_behandeling.html

MK, kaler

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » vr 22 juli 2005, 15:23

hm.. heb al wel van dat soort spul gehoord...
met beoordelingen variërend van "het doet niks, dus ook niet wat het belooft" tot "je huid groeit ook niet meer terug" (veroorzaakt brandwonden)

ik heb geen flauw idee wat de werkelijke feiten zijn
... maar ik zou het nooit durven proberen om daar achter te komen.

wat is er toch mis met haar tegenwoordig ????????
een mondvol is absoluut niet lekker nee
maar de uitspraken die ik tegenwoordig lees in de bladen enzo...
"ik knap af op een vrouw met schaamhaar"
...daar begon het mee....
... en nu gaat het al zover als dit...
(uitspraken van mannen in Cosmo)
"ik knap af op een vrouw rooie bultjes heeft omdat ze zich slecht scheert"
"ik knap af op een vrouw die stoppeltjes heeft "

dus moeten er weer allerlei middelen omdat te vermijden?

hallo hé ! ...mag ik nog gewoon mens zijn met een gewoon menselijk lijf ??????????

nou lees ik die shit toch alleenmaar in de wachtkamer
maar erger me evengoed !!
nu mag je volslank zijn tegenwoordig en zelfbewust van je lichaam . borsten en andere delen hoeven niet meer verborgen te worden..
.... als het maar wel KAAL is :?
is dat vrijheid blijheid ?????
dacht dat de tijd van het keurslijf voorbij was... blijkbaar niet.

en MK.. je hebt een mooie kop , je bent "overall" een knappe man..... met of zonder haar.. wat is t probleem ??????

Melixande*

(moest even knetteren :twisted: ) (wordt hier zo moe van :roll: )

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

Berichtdoor mykittens » vr 22 juli 2005, 16:03

OFF TOPIC:
@Melixande: ben het helemaal met je eens hoor. "Scheerdwang" bwèèhh!!

Mij kop is aardig kaal, mijn rest is slechts goed verzorgd.
Ik interesseer me niets in dit soort rotzooi, kwam het tegen op internet, waar ik de hele dag zit, en dacht het hier ff te plaatsen.
Voor mij een curiositeit die ik nog nooit in de gesprekken hier was tegengekomen

MK, Kale kop

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 22 juli 2005, 16:13

Ben het eens met je geknetter Melixande :wink:

Het treurigste van alles is.. dat er mensen zijn die naar zulke bladen en de maatstaven erin leven....

Complexbladen zijn het (je krijgt er een van, verder zijn ze heel simpel :roll: :lol: )

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » vr 22 juli 2005, 21:58

mooi gezegd(e) Jessebel :lol: .. humor opmerking !

*Little Lady*
Berichten: 5
Lid geworden op: za 23 juli 2005, 22:30

Berichtdoor *Little Lady* » za 23 juli 2005, 23:05

Ik scheer niet onmiddelijk als ik stoppeltjes heb, maar als de haartjes een klein ( heel klein beetje ) langer zijn.
Ik smeer wat douchegel en scheer dan heel voorzichtig.
Ze zeggen dat met de richting van de haartjes meescheren helpt tegen irritatie. Ik doe dat nooit omdat ik vind dat er dan vele haartjes blijven staan ..
Dan smeer ik het in met babyolie ...

Ik heb soms wel es een keertje dat ik door mijn huid zit, :? maar echt felle irritatie heb ik eigenlijk niet .. :)

Greetz From LL

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Re: middeltje??

Berichtdoor eL04 » zo 24 juli 2005, 20:47

wie kent dit??
is het een grap of zou het echt zijn?
http://www.stophaargroei.nl/de_behandeling.html

MK, kaler
Dikke vette onzin! Onmogelijk! Geldklopperij! Ik geloof hier iig niets van!
Ik schrik van mijn eigen heftige reactie! :?

Vraagje aan de vrouwen die zich scheren:
Mijn vriend klaagt over de kleine haartjes die hem in het gezicht prikken ook als ik me voor het vrijen net geschoren heb.
Vooral de kleine stoppeltjes iets op de rand net aan de binnenkant van de (grote) schaamlippen voelt hij prikken. Erg lastig deze tere huid te scheren zonder meteen in het vel zelf te snijden.
Kent iemand dit?
eL

Liza
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 21 juli 2004, 12:14

Berichtdoor Liza » di 26 juli 2005, 8:36

Wie van de dames gebruikt er eigenlijk Veet of andere ontharingscreme?
Als deze doen wat ze beloven is al dat scheren overbodig.. Hebt het alleen zelf nog nooit durven proberen ivm verhalen over branderig gevoel tot complete brandwonden....
Zelf scheer ik me gewoon onder de douche, meestal gebruik ik gewoon cremespoeling ipv schuim of olie, werkt prima! Daarna nog even lekker insmeren met Zwitsal(heerlijk glad en soepel, de geur van (schone!)babybillen, wat wil je nou nog meer)
Dikke Kus LIza

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 26 juli 2005, 14:03

Ja ik gebruik het heel af en toe...
Je krijgt er wel heel veel stoppels van en niet alles gaat weg (althans.. dat heb ik), dus daarna scheer ik het wel. Bij elkaar geeft het een nog gladders resultaat, maar ik doe dit maar heel af en toe (voor de afwisseling... afwisseling van manieren helpt echt bij mij, vreemd genoeg)

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » di 26 juli 2005, 14:52

[quote="Liza"]Wie van de dames gebruikt er eigenlijk Veet of andere ontharingscreme?
Als deze doen wat ze beloven is al dat scheren overbodig.. Hebt het alleen zelf nog nooit durven proberen ivm verhalen over branderig gevoel tot complete brandwonden....

Ik heb wel eens veet gebruikt maar ben er niet echt tevreden mee. Het haalt bij mij maar de helft van de haartjes weg en na 2 dagen komen er toch al weer nieuwe haartjes. Vind het teveel werk voor te weinig resultaat (en het stinkt ook nog eens gigantisch!!)
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

Izabelle
Berichten: 3
Lid geworden op: di 19 juli 2005, 20:04

Berichtdoor Izabelle » za 06 augustus 2005, 23:15

Ik ben zelf ook donkerharig en heb ook geregeld last van ingegroeide haartjes of pukkeltjes....dus in mijn zoektocht een zo'n glad mogelijk poesje te creeeren heb ik ook eens veet gebruikt, ontharingscreme.
Wat een ramp. driekwart van de haartjes bleef gewoon zitten. En alles begon ontzettend te jeuken.

Epilady durf ik niet aan....hoor allemaal horror verhalen.
Harsen op mijn benen was al zo'n nachtmerrie.

Beste helpt toch met een mesje voor mij. Onder de douche cremespoeling op de haartjes smeren....wordt alles zacht. Scrubben....en dan met scheercreme scheren. Als ik het rustig doe is het mooi glad. Daarna baby creme erop en het is glad. Dag erna wel weer stoppels.... :x
En dan kan ik pas weer scheren als het weer haartjes zijn. Want stoppels scheren is vragen om problemen.

Ik zoek nog steeds het wondermiddel voor ook zo'n babyzacht poesje zonder irritaties....!

SmoothShaver
Berichten: 7
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 13:09
Locatie: Noord-Brabant

Berichtdoor SmoothShaver » zo 07 augustus 2005, 15:59

Hoi, wel eens scheerolie geprobeerd? Of scheercreme van Palmolive.
Werkt naar mijn ervaringen prima, en je hoeft maar om de dag te scheren en als je stoppeltjes krijgt zijn ze zachter.
Ik heb zelf meerdere vrouwen met deze methode behandeld en ze zijn allemaal juichend over het resultaat. Ze hadden het eerst ook niet verwacht, maar toen ze uiteindelijk de stap gezet hadden om zich te laten scheren, waren ze zonder meer blij dat ze het gedaan hadden.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten