Hetero/bi mannen en (gemis aan) homosexuele ervaringen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » vr 07 maart 2003, 9:50

Volgens mij zijn de Yahoo groepen voor zowel Mac-ers als Window-ers het meest geschikt om in te communiceren. Beter dan MSN in ieder geval. Wellicht kunnen de geïnteresseerden hier, daar wat opzetten. Ik zal vast een pakkende naam bedenken en wat prikkelende foto's selecteren.
Heeft iemand zin om mee te doen?

possitive
Berichten: 59
Lid geworden op: do 27 februari 2003, 2:01
Locatie: ergens met m'n vlindertjes

Berichtdoor possitive » za 08 maart 2003, 1:12

Meedoen met het opzetten op de prikkelende foto's? Zoals ik al zei, let me know.

Leeuwke

Berichtdoor Leeuwke » za 22 maart 2003, 2:21

Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 21 en ik fantaseer ook wel eens hoe het zou zijn om met een andere man te spelen of hem te voelen. Soms kan ik daar ineens zo'n zin in krijgen om het eens uit te proberen, en even later denk ik dan weer: dat doe je toch niet.

Ik moet er wel bij zeggen: ik heb al 5 jaar een vriendin en ik ben er heel gelukkig mee. Op seksueel gebied wil ik nog veel uit proberen (bijvoorbeeld spelen met een man, een triootje, ...), maar mijn vriendin is op dit gebied veel meer gesloten. Hoe los je dit het beste op? Als ik eens met een man wil proberen, hoe pak je dat dan aan? Hoe vind je zo iemand? Mag het stiekem gebeuren om ruzies te vermijden?

olafadam

Berichtdoor olafadam » vr 28 maart 2003, 20:15

Ik ben een bi jongen van 23 jaar... heb de afgelopen jaren sexuele contacten gehad met mannen en jongens en vind dat heerlijk.... alleen verliefd word ik op meisjes... maar ja af en toe een lekkere ... Heb nu al een tijd een vriendin en probeer haar te overtuigen tot een trio zodat ik ook weer eens aan mijn trekken kom... matig succes tot nu toe... dus voorlopig geen mannetjes voor mij... maar ja een mensje moet trouw blijven... :-)

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 10 september 2003, 16:59

Is er eigenlijk al nieuws van de community van Organic?
Terug van (nooit echt) weggeweest

Marc Vermeer
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor Marc Vermeer » do 11 september 2003, 17:19

Ja, het zou een community met 2 leden worden. Euh... community, gemeenschap... 2 leden...

Sorry, ik dwaalde even af Afbeelding
Nee hoor 3 ! Ik doe ook mee.

OnlyTheLOnely

Berichtdoor OnlyTheLOnely » do 11 september 2003, 19:47

Ik ben 54 en in feite mijn leven lang al Bi-seksueel. Op de middelbare school we eens met een vriend "gespeeld" was vreselijk opwindend, daarna meisje A, meisje B en toen getrouwd met meisje C.
Ik houd van mijn vrouw, onze seks is redelijk maar ....
Het verlangen naar een goede vriend, waarmee je misschien ook wel seks kunt hebben blijft.
Natuurlijk heb ik in al die jaren wel pogingen gedaan in contact te komen met een man, maar werd het te homo-achtig, of het werd niets.
Er is ook een stuk "verlegenheid" van mijn kant !
Tjaa gelukkig zie ik dat er meer van die mannen zijn als ik en het zou leuk zijn op het net een plek te hebben elkaar te ontmoeten.
Tot nu toe was alles wat ik vond te "date achtig", en als de eertse vraag bij chatten is "heb je een lekker kontje" knap ik af.

Wie zoekt zal vinden .. dus ...

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » za 13 september 2003, 21:25

Hoi mannen,

Ik ben dan wel uitgesproken hetero (dacht ik :roll: ), maar zou ook wel eens voorzichtig iets willen meemaken. Dan denk ik aan vrijblijvend (en respectvol! ) contact met mannen. Een homoseksuele ervaring met 1 of meer heteroseksuele mannen. Ik was vanmiddag weer eens in de (kleedkamer van de) fitnessclub, en dacht: goh, al die slappe penissen, hoe zouden die er stijf uitzien? Eigenlijk nog nooit een erectie gezien, behalve dan m'n eigen natuurlijk...en in sexfilms, maar dat vind ik wat anders.
Waar kun je als hetero-man zoiets meemaken? Ja, in de sexbioscoop (zit er ééntje bij mij in de buurt), maar dat vind ik zo'n groezelige, donkere en muffe bedoening.

Hmnm...jullie mogen mijn erectie wel zien hoor, mannen...
Sens. (groentje)

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Eindelijk...

Berichtdoor FrankPolder » za 13 september 2003, 21:46

Kijk, dit is nou eens een interessante plaats van discussie. Zo te zien heeft iedereen die hier gepost heeft ongeveer hetzelfde: in het praktische leven uitgesproken hetero (dat is nu eenmaal het gemakkelijkst), maar - laten we zeggen - niet bang voor mannen. Zo is dat nou ook met mij.

Ik heb een goed sexleven met Marian, en we hebben MMV trio's uitgeprobeerd die ik buitengewoon lekker vond. Alleen de mannen zelf waren soms zo afkerig van mij, en dat bedierf voor mij de pret wel enigszins. Ik vind zelf veel mannen mooi (erg behaard en te dik vind ik minder - en ja, daar heb ik ervaring mee), het is voor mij niet onprettig een andere man aan te raken. Heel aangenaam dat we op dit forum normaal kunnen praten over biseksuele ideeën in een vrouwelijjke context (sorry Katja). Dit is immers niet alleen een mannending, zoals bij homo's.

Heel graag meer reacties, ook van vrouwen als die op dit forumonderdeel komen!

Frank

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » zo 14 september 2003, 22:49

Wat doet t enorm goed om te merken dat ik de enige niet ben (zucht van verlichting)
Terug van (nooit echt) weggeweest

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » ma 15 september 2003, 14:25

Zeker niet, Schorpioen.....lang leve het experimenteren! En dat begint vaak in je hoofd, en dan op een forum, en dan voor de werkelijke liefhebber in het echt....

Nou, ik persoonlijk merk wel dat het chatten met mannen over sex me meestal best goed doet. Zo kun je elkaar als man wél aanmoedigen.....

Sens.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » ma 15 september 2003, 15:20

Erover posten in t forum doet in ieder geval zeker goed.
En zoals in een ander topic al opgemerkt: erover fantaseren ook. En ach, misschien gebeurt dat er ook nog wel eens iets in het echte leven gebeurdt (al reken ik daar niet al te veel op)
Terug van (nooit echt) weggeweest

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » ma 15 september 2003, 15:55

Eigenlijk nog nooit een erectie gezien, behalve dan m'n eigen natuurlijk...en in sexfilms, maar dat vind ik wat anders.
Ik heb hier een hele tijd geleden ook al eens over gepost. Het ging toen over fantasieën.
Ik vertelde toen dat ik de fantasie had om een man te pijpen van slap tot stijf of af te trekken, meer niet, gewoon nieuwsgierig, hoe voelt een andere penis hoe komen andere mannen klaar.
Ik ben een uitgesproken hetero en moet er niet aan denken en man te zoenen of te neuken maar waar Sensueleman over schrijft kan ik me goed voorstellen.

Dit is overigens geen sollicitatie
. :wink:
LeAvEr DeA aS sLeAf

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » ma 15 september 2003, 16:02

Oh, ik wou net zeggen: effe privé afspreken haha 8) ?

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » ma 15 september 2003, 16:04

Hahaha zullen we er dan maar meteen een triootje van maken :twisted:
Terug van (nooit echt) weggeweest


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 14 gasten