op zoek naar verlaten natuurgebied voor openluchtseks

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » do 07 augustus 2003, 10:55

Zoals in andere topic al vermeld, Kalmthoutse Heide, gewoon oppassen voor ornitologen met verrekijkers :wink:

Aern
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 03 augustus 2003, 21:18
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Aern » do 07 augustus 2003, 12:06

heb een paar dagen geleden seks gehad in public; In een maisveld... :P
Echt leuk! Spannend! Gewoon elkaar een week niet gezien en een toertje gaan fietsen maar ja een week niet gezien is gelijk aan véééél zin in elkaar... de verleiding niet kunnen weerstaan... vlug kijken of er iemand ons kon zien en met fiets en al in het maïsveld getrokken tss de rijen betrekkelijk passionele seks gehad!!!
Super leuk omwille van het spannende erbij Misschien wel een nadeel ; kleren waren betrekkelijk vuil van de aarde kont armen knieën = ZWART
En tja met de weersomstandigheden vn de laatste dagen was dat ZEKER zwaar zweten geblazen
Als je zin hebt om seks te hebben in openbaar moet je het volgens mij gewoon impulsief doen en niet vragen waar je 'kan'
Gewoon doen
Veel plezier

AERN

Pippin
Berichten: 595
Lid geworden op: vr 24 augustus 2001, 1:01
Locatie: The Netherlands

Berichtdoor Pippin » do 07 augustus 2003, 15:28

Ik woon in een verlaten natuurgebied. Dus als jullie weer eens gestoord worden door een absurd grote hond, dan bied ik hier bij voorbaat mijn excuses alvast voor aan.. :lol:

kat

Berichtdoor kat » vr 08 augustus 2003, 12:16

We deden het ook wel eens in een verlaten bos,maar...voelde me er niet altijd veilig. Verlaten is verlaten he wat als je droom veranderd in een nachtmerrie door ruige types die er ook rond komen lopen?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 7 gasten