op zoek naar verlaten natuurgebied voor openluchtseks

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

op zoek naar verlaten natuurgebied voor openluchtseks

Berichtdoor denkende mens » vr 01 augustus 2003, 16:04

Hallo iedereen, ik en mijn vrouw hebben al heel wat bossen en parken bewandeld maar vonden nooit een ideaal plekje waar we eens lekker konden vrijen. Er komt altijd wel iemand langs. En in sommige bossen is er zoveel wildgroei dat je nergens kan liggen. Kent er iemand een plekje waar we onze fantasie zouden kunnen realiseren.

Tweede vraagje: weet er iemand hoe het huren van een sauna voor privé gebruik in zijn werk gaat? Ben je dan werkelijk alleen, of loopt er daar een concierge rond of zo? En wat kost zoiets?Ik zou niet willen dat we in ons blootje worden gezien. Noem me preuts, maar zo ben ik nu eenmaal.

derde vraagje: mijn vrouw zou graag eens een massage ondergaan, maar ze wil dat niet door een man laten doen maar door een vrouw. We weten echter niet waar en bij wie en zo. Iemand nuttige tips?

Alvast bedankt.

caatje
Berichten: 128
Lid geworden op: di 30 juli 2002, 1:01
Locatie: Eindhoven

Berichtdoor caatje » vr 01 augustus 2003, 16:47

Hoi denkende mens,

Ik kan geen antwoord geven op de eerste twee vragen, maar op de laatste vraag wel:

Je kan je heeeeel goed laten masseren bij een sauna! Hier zijn meestal zowel mannen als vrouwen die dat doen en je kan altijd je voorkeur uitspreken!

Is erg aan te raden bij een sauna! Zeker als je in combi gaat met het sauna bezoek, want door de hitte zijn je spieren al zo lekker ontspannen. Maar ik begrijp uit de rest van je tekst dat dat geen optie is...

Liefs,
Caroline

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » vr 01 augustus 2003, 18:00

maar kan mijn vrouw na de saunasessie niet een massage krijgen zonder dat daar iemand binnen komt gelopen?

Misty again
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 06 april 2003, 1:01

Berichtdoor Misty again » vr 01 augustus 2003, 18:07

toch had je jezelf beter VRAGENDE mens kunnen noemen hoor :) je zou een goeie quiz master zijn
music was my first love, and it will be my last :)


Cabrón
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 28 juli 2003, 20:59
Locatie: België

Berichtdoor Cabrón » vr 01 augustus 2003, 20:16

Hey, ik kan wel op je tweede vraag antwoorden. Je wordt eerst even rondgeleid door iemand van de sauna en nadien gaat de deur toe en beschik je volledig privé over de sauna.
In het Gentse weet ik wel niets zijn, maar hier zijn twee links van sauna's voor meer informatie (beide in het Leuvense en naast sauna ook stoombad, zwembad, bubbelbad - ben enkel in de eerste geweest):
http://www.aquaheaven.be en http://www.saunahuisje.be.
Is echt wel zalig, zeker doen!

aern

Berichtdoor aern » vr 01 augustus 2003, 23:17

Ik ken alleszisn een schitterende privésauna in het gentse als het dat is wat je zoekt!!
Vlakbij het stpieters station als je de straat ingaat richting kortrijkse poort (sorry ken de straatnaam nie) helemaal in het begin aan je rechterkant
daar betaal je 50 euro voor (2u) een sauna brubbelbad stoomkabine douche wc allemaal samen enkel voor jullie twee zeer mooi ingericht!! Echt waar schitterend daar!! je hebt er ook nog een afgesloten terrasje bij om buiten te gaan maar dat deel je met de andere kamer dus daar is handdoek nodig
Er is denk ik we lgeen massage te verkijgen maar die kan je daar dan zelf geven :lol:
Een aanrader!
Geniet ervan
Greetz

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » za 02 augustus 2003, 14:56

Bedankt Aern, ik heb de site van jouw sauna gevonden. Ik heb echter wel een vraagje voor jou. Je zegt dat je het terrasje deeltmet de andere kamer. Op welke andere kamer heb je het? Waar andere mensen zitten? Kunnen die je dan zien? Dus alles is goed privé , behalve dat terrasje?

droomvlinder.

Berichtdoor droomvlinder. » za 02 augustus 2003, 15:49

Beste denkende mens

Het Artan Beach hotel in Oostduinkerke heeft een privesauna . Zelf verbleef ik er , er is een zwemdok in de kelderverdieping en een privesauna waar je gebruik van kan maken wanneer je gast bent . Je reserveert de sauna aan de balie en krijgt dan een sleutel . Van de sauna mag je dan zolang gebruik maken als je wil , en je geeft de sleutel na gebruik terug . Niemand kan je daar zien .Het hotel is minder duur in de wintermaanden en er zijn dan speciale arrangementen , misschien een leuke tip voor een uitje in de herfst ?
Verder kan je in sommige thermale centra goede massage krijgen , dat hoeft niet naakt te gebeuren maar kan ook in badpak . Zelf genoot ik van zo'n massage in de thermen van Valkenburg .
Er bestaat een boekje over sauna en schoonheidsinstituten in Belgie dat je in boekhandels kan kopen of aanvragen aan de redactie van Feeling , er staan verschillende adressen in van sauna's die je kan afhuren . Je privacy wordt normaal gezien in dat geval niet gestoord .

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » za 02 augustus 2003, 18:38

Bedankt aan iedereen voor jullie reacties. En Droomvlinder, a special thanks to you. Zo'n uitgebreid antwoord en precies wat ik zocht. Hartelijk bedankt.

Aern

Berichtdoor Aern » zo 03 augustus 2003, 21:08

Misschien een beter antword gekregen van droomvlinder maar kwil toch nog wel eens zeggen; dat terrasje is helemaal afgesloten zodat niemand je ziet maar dat deel je met de andere kamer waar sauna, stoomcabine,.... is dus als je daar met z'n twee zit KAN het zijn dat de huurders van die 2e privekamer daar ook naar buiten komen maar daar hebben wij niks van gemerkt wij zaten daar steeds allen! En gewoon een handdoek rond je doen om naar buiten te gaan is nu ook niet zo erg hè!
Ik blijf vohouden die plaats is een echte anrader!
Alleszins veel plezier!!
AERN

kat

Berichtdoor kat » do 07 augustus 2003, 8:48

In de ardennen zijn tal van bossen waar je kan wandelen en waar niemand komt.

kat

Berichtdoor kat » do 07 augustus 2003, 8:53

sauna waesmeer prive-sauna heel groot met
massagebed
bubbelbad
gewone sauna
infraroodsauna
bar
zetels-rusthoek
turks stoombad

allemaal voor jullie tweetjes en anoniem niemand stoort je
de laatste keer was er een probleem met het oppompen van het water,vraag evn of dat al verholpen is

kat

Berichtdoor kat » do 07 augustus 2003, 8:55

massage-bed bedoel ik sorry ben aan t posten met kindje op schoot

kat

Berichtdoor kat » do 07 augustus 2003, 8:56

ook:sauna nirvana in antwerpen

Cabrón
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 28 juli 2003, 20:59
Locatie: België

Berichtdoor Cabrón » do 07 augustus 2003, 10:17

Sauna's zat, maar dat is natuurlijk niet echt in de open natuur.
Ergens in de Vlaamsche velden moet toch wel een plekje te vinden zijn?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten