Scheer jij je schaamhaar af?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Scheer jij je schaamhaar af?

Ik ben een man, en scheer daar niet
6
8%
Ik ben een man, en hou het daar wel kort (sommige delen wel, sommige niet)
25
32%
Ik ben een man, en scheer het daar helemaal kaal
8
10%
Ik ben een vrouw en scheer me daar niet
3
4%
Ik ben een vrouw, en scheer me daar, maar laat wel wat over (streepje, 'toefje', etc)
28
35%
Ik ben een vrouw, en scheer me daar helemaal kaal
9
11%
 
Totaal aantal stemmen: 79

markv
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 20 februari 2004, 22:54
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor markv » ma 08 maart 2004, 16:53

Jessebel> het epileren valt wel mee hoor, ik epileer alleen mijn schaft, want anders blijven er van de kleine maar harde rothaartjes uitkomen en daar is mijn vriendin helemaal niet blij mee.... Het scrotum wordt wel gewoon geschoren :lol:

Sophie1
Berichten: 3
Lid geworden op: di 09 maart 2004, 0:42
Locatie: midden land

Berichtdoor Sophie1 » di 09 maart 2004, 0:50

Scheer mezelf al jaaaren helemaal kaal. Heel in het begin wilde ik voor m'n gevoel nog een streepje over laten, wegens kinderlijk gevoel. Daar ben ik inmiddels al zo erg overheen gegroeid, dat ik me met sporten en sauna niet meer druk maak over mijn kale kutje.
In het begin was het misschien een beetje geirriteerd, maar intussen heb ik daar al jaren geen last meer van.
Ik houd het bij onder de douche en eens in de week ongeveer in bad met olie, waarna ik het na het bad ongelooflijk glad kan scheren wat weer erg lekker is bij de orale seks.

sharon
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 21 december 2003, 0:34
Locatie: Portugal

Berichtdoor sharon » di 09 maart 2004, 1:44

Ja ik scheer alles weg!

sloggieslip
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 18 januari 2004, 15:59
Locatie: twente, fysiotherapeute
Contacteer:

Berichtdoor sloggieslip » wo 10 maart 2004, 12:35

ik , vrouw van 38, scheer het uitsluitend als het echt te lang wordt. Meestal scheer ik het zomers terug naar een dun laagje schaamhaar. 's Winters maakt het me niets uit en de dames die ik in de sauna zie hebben in de regel tegenwoordig ook weer een redelijke bos haar op hun heuveltjes. Streepjes scheren doe ik ook vrijwel niet meer.

LoveAngel
Berichten: 193
Lid geworden op: di 12 augustus 2003, 15:00
Locatie: overijssel

Berichtdoor LoveAngel » wo 10 maart 2004, 15:33

K scheer ook alles weg

gekomen tijdens zwangerschap van de 1e...
Verhalen over scheren tijdens bevalling, stompe mesjes blabla.

Scheer met regelmaat alles weg... "bevalt" me prima....


Loveangel
doe maar gewoon gewoon...:)

Curiosity
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 27 februari 2004, 19:23

Berichtdoor Curiosity » wo 10 maart 2004, 16:28

Beetje off-topic, maar wat ik me afvraag: hebben de scheerders hier weleens last van schaamte, bijvoorbeeld bij doktersbezoek? Mijn huisarts heeft me nog niet kaal gezien, maar ik denk toch dat ze minstens een wenkbrauw optrekt. Ik denk dat er onder de Shespotters meer vrouwen zijn die zich (helemaal) scheren dan onder de rest van de bevolking, en ben benieuwd of zij ooit rare reacties hebben gekregen. :?

Curiosity, die een andere nick overweegt, omdat deze niet lekker typt en niet helemaal past op de een of andere manier

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 11 maart 2004, 0:04

Nee, ik heb nooit vreemde reacties gehad..
De eerste keer dat ik uberhaupt mijn poes moest laten zien aan de dokter, was toen ik een jaar of 8 was, en de dokter was de vader van een klasgenoot van me.. dat vond ik echt verschikkelijk (maar wel wat anders, sorry). Toen ik mijn poes voor het eerst moest tonen (bij een andere artse, ;)) nadat ik een clitpiercing had, schaamde ik me ook een beetje (maar 'giechelend'; niet schikken he?). Toevallig was ik er laatst weer, vroeg me af of er een cremmetje bestond tegen die onwijze irritatie (in mijn slaap, lange nagels; niet echt bevordelijk).. Toen kreeg ik wel een reactie; dat ik stom bezig was, dat het nergens op slaat dat ik me uberhaupt scheer daar, een keer in de zomer begreep ze, maar anders :roll: ....

Maar ik kreeg dat cremmetje lekker wel mee!!! :lol:

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » do 11 maart 2004, 0:21

Hee - een nieuw topic-idee? "Bij de dokter"? :roll:
Slaat iemand dit visje aan de haak, of zal ik het doen?

Sens. - had ook vroeger de vader van een klasgenootje als huisarts!

tatjana
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 10:12

Berichtdoor tatjana » vr 12 maart 2004, 10:29

Lekker schoon als je je scheert het is fijn geen baal maar lekker kaal. heb je ook geen haar tussen je tanden in verband met lekker voorspel. :shock: :oops: tot zover

groetjes tatjana[/b]

Nick_43
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 10 maart 2004, 2:12
Locatie: Terneuzen

Berichtdoor Nick_43 » ma 15 maart 2004, 1:58

euhmm, nadat mijn vriendin zich bijna helemaal kaal had geschoren (en later helemaal), vond ik dat zo lekker dat ik haar die ervaring ook wilde geven, dus ook gedaan, niet helemaal, erboven staat nog wel wat, maar verder heerlijk glad, nu zou ik echt niet anders meer willen!
:P

Greetz Nick
Greetz Nick

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » di 16 maart 2004, 21:43

Ik vind schaamhaar juist horen bij een volwassen man of vrouw.
Ik doe er dus niet echt wat aan. Alleen, als het echt rommelig wordt, dan knip ik wat af, of liever, dat laat ik mijn partner doen.

markv
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 20 februari 2004, 22:54
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor markv » di 16 maart 2004, 22:21

Are you out of your nutshell, Ryan??? Mooi niet dat ik iemand anders met een schaar in de buurt van mijn piemel laat komen hoor!!! :wink: Een tondeuse, oké, maar een schaar.... 8)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 16 maart 2004, 23:17

Een tondeuse lijkt mij juist zo eng... gaat dat nooit vastzitten? Stroeve mesjes ofzo??

Enfin; veel meer scheerders dan ik dacht dus, blijkt uit de poll! Vooral van de mannen had ik dat eigenlijk niet verwacht :)
Weet ik dat ook weer !

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » wo 17 maart 2004, 10:09

@Mark,
Vertrouwen. Ze wil er zelf ook nog langer van genieten.

George
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 10 maart 2004, 18:21
Locatie: ZH

Berichtdoor George » wo 17 maart 2004, 18:33

Ik scheer mijn zak en en mijn penis. Voor het scheren eerst met babyolie (wordt ie ook lekker stijf :lol: ) en daarna onder de douche scheren. Heerlijk. Jammer dat het zo snel weer aangroeit :(


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 20 gasten