Moment van de dag!

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor tes » wo 30 september 2015, 21:37

(Eigenlijk van gister) ik kreeg een functioneringsgesprek bij mijn nieuwe baan in een functie die ik nooit eerder heb gedaan simpelweg dat ik het geweldig goed doe!ze zijn gecharmeerd van mijn motivatie, inzet, wat ik voor elkaar krijg en hoe ik dat doe! Jeeej! Dus eindelijk echt een baan gevonden buiten de horeca!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor deco » do 01 oktober 2015, 7:21

moest ik gisteravond bij een nieuwe klant opmeten om een offerte te maken.
wonen ze in een groot huis midden de bossen met een zwembad en de hele zwikzwak.
Leiden ze me eerst door het hele huis om de schilderwerken te tonen en ideeën te vragen.
Als ik dan wilde opmeten, vertelden ze me dat dit nutteloos was :D6
Dacht ik al....ok iemand is me voor geweest en ik maak geen kans.
Euhhh neen we wilden u zien en aanvoelen of er vertrouwen was om u deze werken te geven.... :D6 :D11 :D11
Dus ik mag het hele huis binnen-buiten schilderen zonder ook maar een prijs afgesproken te hebben....
Eindelijk na 4 jaar verhuisd, samen wonen metlief van mijn leven en die zaak terug uit de grond stampen....kan ik zeggen dat mijn agenda vol zit tot eind januari 2016. 8)
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor zucht62 » do 01 oktober 2015, 7:49

Geweldig nieuws Deco !!!
:D11 :D11
Gefeliciteerd !!!
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1804
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Inya » do 01 oktober 2015, 9:35

Wauw tes en deco, geweldige momenten! :D11
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor EstherC » do 01 oktober 2015, 10:07

Zeg tes en deco, jullie zijn goed bezig! Proficiat :kiss:
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1804
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Inya » vr 02 oktober 2015, 17:39

Na iets van 12 jaar voor het eerst weer eens op een weegschaal gaan staan, en er dan achter komen dat ik 15 kilo minder weeg dan ik dacht :D6

Ik maakte me nooit druk om m'n gewicht, maar dit is dan toch weer mooi meegenomen! :D11
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor deco » vr 02 oktober 2015, 17:51

Na iets van 12 jaar voor het eerst weer eens op een weegschaal gaan staan, en er dan achter komen dat ik 15 kilo minder weeg dan ik dacht :D6

Ik maakte me nooit druk om m'n gewicht, maar dit is dan toch weer mooi meegenomen! :D11
no offence maar wat is/was er mis met je gewicht? :D6 :D7
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1804
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Inya » vr 02 oktober 2015, 18:02

no offence maar wat is/was er mis met je gewicht? :D6 :D7
Helemaal niks! Ik geef geen klap om mijn gewicht, zolang ik maar ok in m'n velletje zit :lol: Ik hou van mijn curves :love:
Dit was alleen grappig omdat het nu voelt alsof ik ineens 15 kilo kwijt ben. En hoe betekenisloos dat voor mij ook is, ik moest er toch om lachen :DD
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Carina » vr 02 oktober 2015, 20:17

Vandaag te horen gekregen dat m'n oogklachten niet direct gevaar opleveren. Dat was een hele opluchting. :)
Moet het wel in de gaten blijven houden en volgende week terug naar het ziekenhuis om te kijken of het niet verergert.

Goed nieuws over m'n lijf is ook wel eens fijn.
Was ik ook wel een keer aan toe na al het andere nieuws... :?
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor tes » wo 07 oktober 2015, 15:19

Daar zit je dan in je auto in de wasstraat je af te vragen of je dakraampje nu wel waterdicht is of niet :mrgreen:
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Carina » do 29 oktober 2015, 16:14

Ik heb mezelf gister afschuwelijk verwend. Ben mezelf helemaal te buiten gegaan op de hobbybeurs.
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik zoveel geld voor mezelf heb uitgegeven.
En het was heerlijk. :D11

En niet alleen het shoppen was heerlijk, maar ook het feit dat ik me goed genoeg voelde om daar rond te lopen.
Weliswaar heb ik een beetje vals gespeeld met pijnstillers, maar dat mag de pret niet drukken. 8)
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
frisianbear
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 21 oktober 2015, 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor frisianbear » do 29 oktober 2015, 17:01

Ik heb mezelf gister afschuwelijk verwend. Ben mezelf helemaal te buiten gegaan op de hobbybeurs.
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik zoveel geld voor mezelf heb uitgegeven.
En het was heerlijk. :D11

En niet alleen het shoppen was heerlijk, maar ook het feit dat ik me goed genoeg voelde om daar rond te lopen.
Weliswaar heb ik een beetje vals gespeeld met pijnstillers, maar dat mag de pret niet drukken. 8)
Nou dat is toch helemaal super Carina en vind dat iedereen op zijn tijd zichzelf lekker mag verwennen daar is niks mis mee en je ziet het heeft jou een geweldig gevoel gegeven. :D11

Je kan maar ergens rond lopen en je zo voelen of je de hele wereld owned. :D

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor tes » do 29 oktober 2015, 23:59

Heel, heel, heel misschien dat het me toch gaat lukken.. fysio studeren.. nu financieel nog voor elkaar krijgen..
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor Spelfje » vr 30 oktober 2015, 0:02

Als je je dromen najaagt, is het financiele gedeelte iets wat zich vanzelf oplost! Ga ervoor!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Moment van de dag!

Berichtdoor tes » vr 30 oktober 2015, 0:07

Ik hoop zo dat het me gaat lukken.. Dit ben ik al 10 jaar aan het proberen.. ooit met deze studie begonnen en toen door een hersenkneuzing en geen korte termijn geheugen meer moeten stoppen.. en nu is mijn geheugen weer oké, niet wat het ooit was maar goed genoeg, en is het me gelukt de horeca uit te gaan (in combinatie met horeca gaat het niet lukken).. nu alleen de financiën nog rond krijgen maar is wel een heel groot bedrag dus dat weet ik niet of me dat gaat lukken met leningen oid.. ik hoop het zo!!
live your life to the fullest!


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 24 gasten