Mannen die een MCD ( kuisheidsvoorziening ) dragen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

amstelboy
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 18 september 2013, 23:26

Mannen die een MCD ( kuisheidsvoorziening ) dragen

Berichtdoor amstelboy » zo 13 oktober 2013, 20:40

Dit topic gaat over mannen die binnen hun relatie een MCD ( kuisheidsvoorziening ) dragen en daarmee het beheer over hun sexualiteit volledig in handen van hun partner hebben gelegd.
Een MCD ( male chastity device ) is een soort kooitje rondom de penis dat met een ring achter zijn balzak wordt vastgezet. Het dingetje is afsluitbaar en de partner beheert de sleutel. De man draagt het dingetje permanent.
MCD's bestaan er in allerlei soorten en maten, van zacht plastic tot roestvrij staal, kijk maar eens op internet onder male chastity devices.
Eenmaal aangebracht kan de man niet meer vrijen of masturberen omdat het kooitje belet dat hij een erectie krijgt.

Het psychische effect schijnt te zijn dat hij zich bewust of onbewust realiseert dat hij geen sex kan hebben buiten jou om en dat doet bij hem ook het verlangen daarnaar afnemen. Daar staat dan weer tegenover dat als er samen sexualiteit beleefd wordt dat dat dan weer veel intensiever zal zijn omdat hij zich onbewust volledig op jou of beter gezegd op jullie samen richt. Wij hebben wel naar websites op dit gebied zitten kijken waarbij alle aspecten van het dragen van zo'n ding besproken worden.
Het is wellicht een uitkomst in relaties waarin de vrouw niet wil dat de partner masturbeert, iets wat in de VS nogal schijnt voor te komen, althans volgens diverse websites. Misschien is het een bezwaar dat de man volledig geschoren moet zijn maar daar had mijn man geen bezwaar tegen.

Zijn er mensen die ervaring met zo'n ding hebben.
Het lijkt me heerlijk om na ons voorspel mijn man van geilheid zien te liggen kronkelen en hem dan langzaam te ontsluiten waarna we samen heerlijk naar onze hoogtepunten toewerken.

Gebruikersavatar
Mermur
Berichten: 92
Lid geworden op: za 03 oktober 2009, 10:34

Re: Mannen die een MCD ( kuisheidsvoorziening ) dragen

Berichtdoor Mermur » ma 14 oktober 2013, 18:44

Misschien is dit topic dan interessant voor jullie.

Trident
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 01 maart 2006, 16:15
Locatie: Midden van de Randstad

Re: Mannen die een MCD ( kuisheidsvoorziening ) dragen

Berichtdoor Trident » zo 27 oktober 2013, 12:15

Ik heb geen MCD en kan daar uit eigen ervaring weinig over zeggen. Wel kan ik er misschien iets anders zinnig over zeggen.

Ik heb al 3 jaar een relatie waarbij mijn vriendin bepaalt wanneer en hoe ik klaar mag komen. Een vorm van kuisheid die voor ons/mij een erezaak is en waar ik me zonder MCD aan houd. Dat is bij ons gewoon een vertrouwenskwestie en een erekwestie. Als ik mij niet aan onze afspraak zou houden en bijvoorbeeld zou masturberen zonder toestemming, zou dat voor ons beiden een beetje als een soort ontrouw aanvoelen. Het psychische effect van onze vorm van kuisheid is echter ook precies zoals jij beschrijft. Als jij (en andere lezers) willen kan ik er heel veel meer over vertellen. Wij hebben in ieder geval een waanzinnige sexuele relatie waar we allebei door zijn veranderd en waar we allebei ultieme bevrediging uit halen.

Wat betreft een MCD zelf. Ik heb er ook wat over gelezen. Als speeltje en als fantasie niks mis mee voor de kortere termijn of voor bepaalde speelsituaties. Ik heb er echter 4 praktische problemen mee zeker als je ze langdurig wilt dragen.
1 Het schijnt dat de meeste toch geen 100% zekerheid geven dat een man niet kan klaarkomen. Met wat creativiteit zijn sommigen te verwijderen en bij andere kun je je zelf net genoeg stimuleren. Ze worden wel steeds beter. Maar een man die echt "fout" wil kan dat meestal wel, dus dan wordt het toch weer een erekwestie
2 Hygiene: het is daaronder sowieso een warme, zweterige boel waar ook nog eens urine bij komt. Om dat nou allemaal langdurig te verpakken in plastic of staal maakt het er niet hygienischer op.
3 Omknellen? De meeste MCD's hebben een strakke ring om de ballen heen. Ik vraag me echt af of dat op de lange duur geen geen gezondheidsschade kan opleveren.
4 Erecties: eigenlijk hetzelfde. De natuur heeft ons erecties niet zomaar gegeven. Odols hebben een biologische functie. Om dat tegen te houden is volgens mij ook op de lange duur niet heel gezond.
Mijn vriendin wil niets liever dan dat ik erecties heb maar alleen zij bepaalt wat daar mee gebeurt en niet ik.

MCD: In het kort mijn mening: echt leuk en kinky speelgoed, maar niet heel praktisch. Het eresysteem is wel praktisch en heel goed naleefbaar mits er een echte vertrouwensbasis is. Maar die is sowieso essentieel in een relatie.

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

Re: Mannen die een MCD ( kuisheidsvoorziening ) dragen

Berichtdoor nena81 » ma 06 januari 2014, 15:16

Wij zitten een beetje tussen het eresysteem en de MCD in.
Dat een MCD (peniskooi) volledig beperkend is ,is onzin een beetje handige vent heeft het slot er in no time af. dus hier komt het vertrouwen om de hoek kijken, hoewel als het slotje verwijderd is mijn vriend wel wat uit te leggen heeft.
We gebruiken MCD dus meer als spel. Volgend mijn vriend heeft het psygologisch effect een grote invloed omdat hij bij het dragen van een MCD steeds bewust is van zijn geslachtsdelen en hem in bepaalde mate opwindt.

We hebben een periode gehad waarbij mijn vriend De MCD een aantal dagen permanent droeg maar hij vond dat op den duur niet prettig omdat zijn ochtend erectie pijnlijk begon te worden, hij is redelijk geschapen en we hebben een aantal verschillende MCD's geprobeerd. Het knellen is wel te vermijden door de juiste ring te gebruiken en dat vergt wat tijd
Uit eindelijk hebben we besloten dat hij 's nacht voor het slapen afgaat en "s ochtends weer aan.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten