Trio met een man er bij

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

dennis40
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 13 september 2013, 23:18

Trio met een man er bij

Berichtdoor dennis40 » vr 13 september 2013, 23:31

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en zo ja
Hoe vinden de mannen het

pioneer10
Berichten: 32
Lid geworden op: za 14 april 2007, 18:42
Locatie: Alkmaar

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor pioneer10 » za 14 september 2013, 6:19

Geweldig :D11
Het fijne van het verleden is, dat het voorbij is!!

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor ikwilgenieten » zo 15 september 2013, 20:45

Pas mogen ervaren met twee mannen en ik merk dat de mannen er zeker van genieten je zo te verwennen en je te zien genieten.
Een geweldige ervaring !!!! :oops:

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor boku » do 19 september 2013, 22:58

Ik heb er ook helemaal géén moeite mee :wink:

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor Mannekijn » vr 20 september 2013, 13:32

Mijn ervaringen hierin zijn in een woord: heeeeerlijk.

Mocht zich de gelegenheid voordoen, grijp je kans.

WillyWortel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 26 september 2013, 11:56

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor WillyWortel » do 26 september 2013, 12:01

als man kan ik zeggen dat het fantastisch is. Moet ik er wel bij zeggen dat ik geen jaloezie ken omdat ik het mijn vriendin zo gun en er zelf super van geniet haar te zien genieten. Vind het overigens zelf heel G... om haar met een ander bezig te zien, het wind mij heel erg op.

Bedenk voor jezelf goed hoe je in je relatie staat, of je het zelf aan kan en wat de redenen ervoor zijn. Bij ons was het puur lust, dat is anders dan samen de liefde bedrijven.

metal
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 29 september 2013, 13:07

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor metal » zo 29 september 2013, 13:21

Drie keer meegemaakt, de eerste keer was een avond voor dat mijn toenmalige vriendin 21 werd. een periode voor belde haar beste vriendin mij op en vertelde mijn toenmalige vriendin haar grootste wens, om eens genomen te worden door drie mannen. Ik schrok en zie door drie! Twee zou ik me kunnen indenken maar drie ja zei ze doe dat nou maar, je maakt haar gelukkig mee! Zo nodig ik een avond voor dat ze jarig was twee vrienden uit zonder dit aan haar aan te kondigen! Om een lang verhaal kort te maken genoot zij net zoals wij dat we haar oraal, anaal en vaginaal genomen hebben! Ik hoorde nog zo zeggen It feel like in heaven!!!http://www.shespot.nl/praten/forum3/pos ... =1&t=12077#

Jason
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 29 september 2013, 22:09

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor Jason » zo 29 september 2013, 22:16

Ja, heb ik ervaring mee!
De eerste keer was super. Eerst afgesproken in een kroeg, de ontmoeting was spannend. Het biertje drinken vooraf is heel apart omdat we alle drie wisten wat er zou gaan gebeuren. In de hotelkamer ging het los. Zij was eerst wat zenuwachtig maar toen we haar samen hadden uitgekleed was en we aan de slag waren gegaan was dat snel over. We hebben haar op allerlei manieren verwend. Het is heel apart om na een korte pauze weer uit de badkamer te komen!!!! Ik wil best explicieter worden maar ik weet niet of dat hier wel op prijs wordt gesteld. Wij vonden het allebei een superervaring!!!!

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor boku » zo 29 september 2013, 23:53

Kán ik me wel iets bij voorstellen Jason :wink:

Love_sharing
Berichten: 12
Lid geworden op: do 03 oktober 2013, 12:32
Locatie: Midden van het land

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor Love_sharing » do 10 oktober 2013, 14:19

Ik heb het nog niet echt mogen beleven, maar hoop dit zeker eens te doen, lijkt mij echt super om met 1 of 2 mannen extra mijn partner te verwennen. Ik kan al opgewonden raken bij de gedachte om haar intens te laten genieten, en haar samen orgasme op orgasme te bezorgen.

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor jenda65 » do 10 oktober 2013, 14:29

Ik vind het heerlijk dat het op zo'n avond helemaal om mij draait... :D
Voel me sexy en super vrouwelijk als ik merk dat ik de hele avond 2 mannen mega opgewonden kan houden en dat maakt mij weer super geil... pfff... :oops:
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Jason
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 29 september 2013, 22:09

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor Jason » za 12 oktober 2013, 0:19

Hoi,

Zoals gezegd, heb ik hier wat ervaring mee. Ons 1e avontuur heb ik zo goed en zo kwaad als het ging aan het papier toevertrouwd. Als je interesse hebt om het te lezen dan moet je me even mailen want ik denk niet dat het hier thuishoort. Wij hebben er in ieder geval alleen maar goede herinneringen aan!

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor Couple » wo 23 oktober 2013, 12:21

Voorop gesteld wil ik zeggen dat ik meer een man van een ffm ben. Bin there done it and love it.

Toch lijkt het me wel een keer opwindend om een mfm te doen.
Maar mijn probleem is dat zodra ik klaar ben gekomen is mijn sexdrive totaal weg.
Dus wil ik zeker geen naakte man in mijn nabijheid hebben. Laat staan dat die nog mijn vrouw ligt te pompen.

Zijn er mannen hier die hetzelfde hebben? En hoe ga je daar mee om dan?
Dus beeld je in, jij bent net gekomen en bent de sexdrive kwijt. Maar je vrouw is nog bezig met de andere man.
Ga je dan van bed en je eigen wassen? Of blijf je ongeintresseerd kijken? Wat doe je?

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor 230volt » wo 23 oktober 2013, 14:22

Vooropgesteld: Ik heb geen ervaring met trio in welke vorm dan ook. Wel met seks in het bijzijn van anderen die tegelijkertijd ook seks hadden.

Ik sta zeker open voor een m/m/v trio. Wanneer ik zou zijn klaargekomen en mijn vrouw en de andere man nog niet, zou ik zeker blijven toekijken wanneer zij beiden nog seks hebben. Het toekijken of kijken naar, terwijl ik zelf ook actief ben, lijkt mij namelijk een van de aantrekkelijkste onderdelen van trioseks.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: trio met een man er bij

Berichtdoor Couple » wo 23 oktober 2013, 15:13


Wanneer ik zou zijn klaargekomen en mijn vrouw en de andere man nog niet, zou ik zeker blijven toekijken wanneer zij beiden nog seks hebben. Het toekijken of kijken naar, terwijl ik zelf ook actief ben, lijkt mij namelijk een van de aantrekkelijkste onderdelen van trioseks.
Is dat omdat je vrouw een van de gelukkige vrouwen is waarvan de man nog sexdrive heeft na het klaarkomen?
Zoals ik al zei, heb ik geen lust meer na het komen. Zelfs 2 vrouwen die met elkaar bezig zijn interesseert mij dan niet zoveel meer(en dat vindt ik nog wel het meest opwindende).
Dus ben ik benieuwd hoe mannen dat aanpakken die net als mij zijn.
Of ben ik gewoon zeldzaam dat ik maar een keer kan schieten net een musket hahah.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 21 gasten