Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

surf2pay123
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 19 juni 2013, 0:00

Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor surf2pay123 » wo 19 juni 2013, 0:07

Hoi

Hier een vraagje van een 14 jaar getrouwde man.
Ik ben getrouwd en we hebben seks en (een of twee maal per week op za en zo morgen)

Ik mis het zo erg dat zij nooit zin heeft om mij eens lekker te verwennen. Ik heb altijd het gevoel
dat ik me aan haar opdring

Ik heb haar wel eens gevraagd en al dat gesex dat hoeft ze allemaal niet zo

Ik voel me da niet gelukkig bij

Wie herkent dit

gr bezorgde man

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Jippie » wo 19 juni 2013, 8:58

Ik voel me da niet gelukkig bij

Wie herkent dit
Helpt het als ik het herken?
Na veertien jaar is de verassing er al af en de spanning wel weg.
Blijft het verlangen naar elkaar en de geile lust over.
Voor haar hoeft dat gesex niet zo dus blijft alleen het verlangen naar iemand over.
Maar verlangen kan ook een aanraking zijn, even knuffelen.. kortom gewoon aandacht geven.
De wekelijkse wip (nog een redelijke score na veertien jaar) wordt waarschijnlijk als een echtelijke verplichting ervaren.
Daar moet je dus een feestje van zien te maken waarbij de nadruk niet op de seks zelf ligt.
En aangezien het niet elke week feest is kun je het misschien ombuigen naar 1 x per maand passionele seks en drie per maand keer een snelle wip.
Ik zeg maar wat, kan verder ook niet in jullie seksleven kijken. ..misschien dat de dames het stokje even over willen nemen?
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Rosa
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 8:06
Locatie: België - Vlaanderen

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Rosa » wo 19 juni 2013, 9:03

Beste bezorgde man,

Ik vind de titel van de topic raar. Alsof de seksuele beleving van de vrouw dient om de man te verwennen ? Alsof seks een soort eenrichtingsverkeer is van de vrouw naar de man. (De man komt klaar en de vrouw mag (moet!) meegenieten). Waarschijnlijk heb je het niet zo bedoeld ...
Ik vind het feit dat jouw vrouw, zonder tegenstribbelen en alhoewel ze zelf vindt dat dat ge-seks allemaal niet zo hoeft (=?! dat ze er zelf niet zo van geniet), 2x per week seks met jou heeft al een enorme verwennerij.

Ik heb als vrouw ook moeten leren genieten van seks, leren genieten van mijn eigen seksualiteit. Die fase had ik in mijn jeugd blijkbaar overgeslagen. Kunnen genieten van je eigen seksualiteit is voor mij een basisvoorwaarde om ook samen met een partner te kunnen genieten.

Misschien is dit bij jouw vrouw ook het geval ? Of misschien heeft jouw vrouw helemaal geen behoefte aan het ontdekken van haar eigen seksualiteit ?

Praat er samen over.

Gebruikersavatar
Rosa
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 8:06
Locatie: België - Vlaanderen

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Rosa » wo 19 juni 2013, 9:13

Maar verlangen kan ook een aanraking zijn, even knuffelen.. kortom gewoon aandacht geven.
Aandacht, genegenheid, geborgenheid, ... zijn heel belangrijk in een relatie.
Maar voor mij is seks : geil zijn, begeren, begeerd worden, klaarkomen, ... in een roes zijn waar je je helemaal in verliest en de tijd bij vergeet.
En aangezien het niet elke week feest is kun je het misschien ombuigen naar 1 x per maand passionele seks en drie per maand keer een snelle wip.
?????????

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Janus » wo 19 juni 2013, 10:15

Ik begrijp niet zo goed wat je met "verwennen" bedoelt. Begrijpt jouw vrouw dat wel ? Het lijkt me dat je met iets concreets moet komen voordat zij kan zeggen "dat wil ik niet".
Hoe dan ook, de kans is groot dat het probleem eerder ligt bij hoe het er buiten de zaterdag- en zondagochtend aan toe gaat. Verwen jij haar dan ?

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Peter50 » wo 19 juni 2013, 11:37

Zou je kunnen ruilen? Als zij het bijvoorbeeld belangrijk vindt dat je attent bent, dat je dan zegt: ik vind het belangrijk om "verwend" te worden, zal ik jou op zondagochtend een ontbijt op bed brengen?

Of is dit idee van ruilen te platvloers, of te zakelijk? Dames, wat vinden jullie van dit idee?

surf2pay123, je denkt misschien: ik verwen haar wel en zij mij niet. Dat betekent dat je iets voor haar doet dat in jouw ogen belangrijk is, het gaat er om dat je iets voor haar doet dat in háár ogen belangrijk is.

(Wat je daaronder verstaat - verwennen - hoef je op dit forum niet uit te leggen, want daarin zit, zo lijkt mij, niet het probleem.)
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Vaudeville » wo 19 juni 2013, 14:29

Maar verlangen kan ook een aanraking zijn, even knuffelen.. kortom gewoon aandacht geven.
Aandacht, genegenheid, geborgenheid, ... zijn heel belangrijk in een relatie.
Maar voor mij is seks : geil zijn, begeren, begeerd worden, klaarkomen, ... in een roes zijn waar je je helemaal in verliest en de tijd bij vergeet.
En aangezien het niet elke week feest is kun je het misschien ombuigen naar 1 x per maand passionele seks en drie per maand keer een snelle wip.
?????????
Helemaal met Rosa eens. Seks is veel meer dan een snelle wip.
Ik ben 30 jaren bij mijn partner, en spannend.., nee, dat is het niet meer. Maar wel pasievol, overgave aan elkaar, zonder moeten, zonder dwingen iets te doen wat de ander niet wil. En dat moet je leren voelen/aanvoelen. Verwennen.., gepijpt worden ofzo? Zonder je af te vragen of zij dat wel fijn vindt om te doen? Dacht het niet!
En passionele seks.., ik denk dat je moet leren communiceren met je partner..

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Thomas_K » wo 19 juni 2013, 19:56

Om te beginnen. Welkom op het forum. Goed dat je aan de bel trekt. Je staat niet alleen!

Om te vervolgen. Het door jou beschreven patroon is zo te zien ingesleten, en op de lange duur niet meer bevredigend. Dat is niet gek, want passie en ingesleten patronen gaan niet samen.

Dat geldt voor jou en dat geldt voor haar. Dus hier is vrij goed over te praten. En er is ook behoorlijk veel aan te doen. Wat? Eerst even afspreken dat jullie dit niet nog eens 14 jaar gaan doen. En dan eens bedenken wat jullie dan wel gaan doen.... Kan van alles zijn. Eerst even de routineseks schrappen. Verder kan het variëren van voorzichtig (de ene partner verwent de andere partner volgens zijn/haar fantasieën), tot meer uitdagend (bezoek aan een parenclub, of wat niet al).

Jippie heeft een punt. Voelt zij het nu met name als een echtelijke verplichting? Zo ja, dan is het helemaal goed dat je nu aan de bel trekt. Een nieuwe fase is in aantocht....

surf2pay123
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 19 juni 2013, 0:00

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor surf2pay123 » wo 19 juni 2013, 23:13

Hoi mensen

Bedankt voor alle reacties. Moet ik goed op me laten inwerken. Er wordt mij hier en daar een goede spiegel voorgehouden

ik denk in kom erop terug.

meer reacties hartelijk welkom

Gebruikersavatar
Rosa
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 8:06
Locatie: België - Vlaanderen

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Rosa » do 20 juni 2013, 6:51

Hoe dan ook, de kans is groot dat het probleem eerder ligt bij hoe het er buiten de zaterdag- en zondagochtend aan toe gaat. Verwen jij haar dan ?
Daar kan ik mij volledig bij aansluiten. De hele week 'als broer en zus' naast mekaar leven en dan ineens in het weekend is er daar een hand in bed ...

Zo lukt het bij mij ook niet. Op een koude kachel kan je niet koken. Er moet iets opgebouwd worden.

Graag reacties van andere vrouwen ... want ik kan alleen maar spreken vanuit mijn individuele subjectieve ervaring.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8421
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor vir40 » do 20 juni 2013, 8:05

ik wilde mijn exman ook niet verwennen...de relatie tussen ons was zo koud en koel dat ik dat ook in bed was

terwijl ik van mijn huidige man niet af kan blijven..


zoiets moet van 2 kanten komen..geven en nemen heet zoiets geloof ik
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Jippie » do 20 juni 2013, 8:50

[
Maar voor mij is seks : geil zijn, begeren, begeerd worden, klaarkomen, ... in een roes zijn waar je je helemaal in verliest en de tijd bij vergeet.
En aangezien het niet elke week feest is kun je het misschien ombuigen naar 1 x per maand passionele seks en drie per maand keer een snelle wip.
?????????
Er zijn ook mensen die aan een vluggertje doen... :D... Even stoom afblazen.
Kan voor beide geil zijn maar een vluggertje is voor een vrouw die toch al geen zin heeft in seks helemaal niet zo' n slechte optie.

Degene bij wie elke vrijpartij een uitgebreide urenlange verwen-sessie is mag nu zijn hand opsteken
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

haspel

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor haspel » do 20 juni 2013, 9:28

Voor een vluggertje per dag gaat haspel wel overstag!

Verder geen serieuze bijdrage, sorry :oops:

Behalve dan dat het misschien ook wel eens een idee is om die vluggertjes dan toch maar eens over te slaan en alleen voor dat ene spektakelstuk per maand te gaan. Het kan namelijk heel goed zijn dat je vrouw gewoon minder snel behoefte voelt om de liefde te bedrijven als jij zelf en dat ze dus nooit echt de kans krijgt om haar eigen opwinding te voelen en naar jou te gaan verlangen. Dat laatste zal mogelijk mede bepalen hoe graag ze jou zelf zal willen verwennen (zonder dat ik nog precies weet wat dit voor jou inhoudt trouwens).

Anyway, altijd maar mee moeten in iemand anders zijn opwinding kan funest zijn voor die van jezelf denk ik dan maar. Twee keer per week zou voor mij en mijn vriendin een spectaculair hoge frequentie zijn, dit halen we misschien net per maand maar de meeste maanden ook niet. Maar als we het doen vliegen 9 van de 10 keer de vonken er vanaf (/pochmodus uit) en ik heb geleerd mezelf daarop te richten in plaats van op hoe vaak we het doen. Sindsdien geef ik ondanks de lage frequentie - en misschien dus wel juist daardoor - ons seksleven een hele dikke voldoende.

Maar zoals anderen al zeiden, eigenlijk onmogelijk zinnige uitspraken te doen zonder dat we weten wat eraan ten grondslag ligt. Het beste is inderdaad zelf nadenken, stukje bij beetje proberen je vrouw beter te begrijpen op dit vlak. Misschien niet alles in 1 keer, besef en begrip komt meestal maar langzaam en aan een ruzie hebben jullie allebei niks ;)

Zo, hopelijk alsnog wat zinnigs gezegd :D

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor Peter50 » do 20 juni 2013, 10:41

... ik heb geleerd mezelf daarop te richten in plaats van op hoe vaak we het doen.
En maar blijven volhouden dat de meeste verschillen tussen mannen en vrouwen beiden zijn aangepraat.
  Echte liefde is niet blind.

haspel

Re: Mijn vrouw wil mij niet verwennen

Berichtdoor haspel » do 20 juni 2013, 11:42

Volgens jou zou ik er dus goed aan doen mijn eigen huidige levensomstandigheden naar de rest van de mensheid extrapoleren? En tegelijkertijd ook nog eens mijn andere relatie vergeten waarin ik zelf de 'onderliggende partij' was, om het zomaar eens te zeggen?

Serieus, hoe oppervlakkig wil je me hebben Peter? "Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars" is genoeg?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 15 gasten