Mannen en dildo's

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Steve
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 05 februari 2012, 23:40

Mannen en dildo's

Berichtdoor Steve » di 05 juni 2012, 21:53

Hallo iedereen,
Ik loop al enkele dagen met een prangende vraag in men hoofd.
Mijn vriendin vind het enorm geil om mij te verwennen met dildo's vibrators en alle andere soorten speeltjes die ze maar bij me in kan brengen.
Ik moet toegeven voor ik haar kende had ik hier geen enkele ervaring mee maar ondertussen zijn we een half jaartje verder en waar in November afgelopen jaar een vingertje me deed schrikken deins ik nu voor (bijna) niks meer terug :oops: .
Zijn er wel meer heren die ervan houden om bvb een lekkere dildo in hun kontje te ontvangen?
En natuurlijk, hoe denken dames hierover?

Groetjes
Steve

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor walraven » wo 06 juni 2012, 11:25

Een vinger vind ik lekker maar een hele dildo? Denk dat me dat te groot is, tenminste voor dat gaatje. Een vinger is prima, vooral wanneer ze mijn prostaat masseert. Maar wie weet zijn er hier mannen die ook ervaring hebben met een dildo. Ben wel nieuwsgierig naar hun ervaringen. Want proberen kan natuurlijk altijd.

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor NachtVlinder » wo 06 juni 2012, 18:52

Deze dame denkt daar makkelijk over :mrgreen:
Wij hebben meerdere anale speeltjes voor hem én haar!

Deze is een aanrader;

KLIK

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor Lovelife1958 » wo 06 juni 2012, 21:27

Heerlijk vind ik dat. Erg gevoelig, opwindend, veelvuldig mezelf verwend met een plug, maar ook een grote dildo. Dus ja ik ontvang graag. En dit moet eigenlijk altijd pijnloos zijn en kunnen, dus trainen. Het is tenslotte een spier. :mrgreen: :D5

En eindelijk ultiem genot pas geleden toen ik anaal werd genomen met een strapon :oops: :D5

@Nachtvlinder: Staat op mijn verlanglijstje. Vond het niet zo gepast om het voor vaderdag te vragen :mrgreen: , dus ga em maar zelf bestellen.

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Gebruikersavatar
Mermur
Berichten: 92
Lid geworden op: za 03 oktober 2009, 10:34

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor Mermur » za 09 juni 2012, 14:53

Heerlijk vind ik dat. Erg gevoelig, opwindend, veelvuldig mezelf verwend met een plug, maar ook een grote dildo.
Ik kan ook erg genieten van een plug. Ik ben bischierig, dus wel eens een dildo gebruikt om een idee te krijgen hoe het zou zijn om een man te ontvangen.
En eindelijk ultiem genot pas geleden toen ik anaal werd genomen met een strapon.
Ik fantaseer hier steeds vaker over. Ik zit in een monogame relatie, dus seksueel contact met een andere man zit er niet in. Een strapon zou een mooie tussenweg kunnen zijn.

Vonk
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 14:58
Locatie: Groningen

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor Vonk » za 09 juni 2012, 20:11

Ik heb nog nooit een dildo in mijn kont gehad, maar ik zou me best kunnen voorstellen dat ik dat in de toekomst wellicht wel een keer ga proberen!

Een vinger in mijn kont tijdens het masturberen doe ik regelmatig en vind ik veel intiemer en lekkerder dan wanneer ik dit niet doe...alleen volgens mij zijn er nog niet zoveel vrouwen die dit snel bij een man doen (of willen doen)....

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor Noortje » za 09 juni 2012, 20:52

Ik heb nog nooit een dildo in mijn kont gehad, maar ik zou me best kunnen voorstellen dat ik dat in de toekomst wellicht wel een keer ga proberen!

Een vinger in mijn kont tijdens het masturberen doe ik regelmatig en vind ik veel intiemer en lekkerder dan wanneer ik dit niet doe...alleen volgens mij zijn er nog niet zoveel vrouwen die dit snel bij een man doen (of willen doen)....
Heb je een relatie (gehad)? Heb je het ooit gevraagd?

Vonk
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 14:58
Locatie: Groningen

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor Vonk » za 09 juni 2012, 21:22

Ik heb nog nooit een relatie gehad (bindingsangst! :wink:)... En om het nou tijdens een one night stand te vragen...?! Maar ik heb wel eens een vinger bij een vrouw in haar kont gestopt vlak voordat ze klaar kwam en ik kreeg daar geen negatieve reacties op!

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor Lovelife1958 » za 09 juni 2012, 21:37

Ik heb nog nooit een dildo in mijn kont gehad, maar ik zou me best kunnen voorstellen dat ik dat in de toekomst wellicht wel een keer ga proberen!

Een vinger in mijn kont tijdens het masturberen doe ik regelmatig en vind ik veel intiemer en lekkerder dan wanneer ik dit niet doe...alleen volgens mij zijn er nog niet zoveel vrouwen die dit snel bij een man doen (of willen doen)....
Mmmm ik hou soms best wel van lekkere grove taal, maar soms ook niet, het moet passen zeg maar. Nu weet ik het niet met je reactie(s). Als je hierboven reageert met ......zijn er NOG niet zoveel vrouwen......alsof ze overgehaald moeten worden? en vooral het woord KONT doe me afknappen. Natuurlijk lig dit aan mij, maar ik denk dat je hiermee niet vrouwen alsNOG overhaalt om het te doen.
PS: In mijn beleving zijn er genoeg vrouwen die het willen doen in het samenspel als het gewoon past en inderdaad als je het vraagt maar pas vooral ook je woordkeuze aan. Beetje subtieler komt liever over ...........

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 09 juni 2012, 23:16

Een vinger vind ik lekker maar een hele dildo? Denk dat me dat te groot is, tenminste voor dat gaatje. Een
Ik heb een vingerdikke vibrator. gaat prima :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor EstherC » zo 10 juni 2012, 1:00

@LL: ik begrijp dat jij het anders opgeschreven zou hebben, maar ik heb me bijvoorbeeld helemaal niet gestoord aan de manier waarop hij het opgeschreven heeft. Laten we vooral niet iedereens woorden op een weegschaal gaan leggen alsjeblieft?! Wat is er bijvoorbeeld mis met het woord kont? Moet hij dan aars zeggen ofzo, of anus, of kontje? Vind ik persoonlijk niet per se betere woorden...

En nu ontopic: ik ben getrouwd geweest met een man die het heerlijk vond om door mij met een strap-on genomen te worden. En omdat hij dat zo lekker vond was het voor mij weer heerlijk om het te doen. Ik vind het sowieso leuk om seks te hebben met een man die houdt van anale stimulatie. Dan ga ik graag met vingers en tong op onderzoek uit :mrgreen:
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor Lovelife1958 » zo 10 juni 2012, 7:00

@Ester: Zoals ik al zei inderdaad het is persoonlijk. En zoveel smaken zoveel meningen, en dat is goed zo. Was zeker niet mijn bedoeling Vonk om jouw woorden op een weegschaal te leggen. Wat overblijft is mijn gevoel erbij en dat ik het anders zou doen, niet meer dan dat. Als anderen dat niet erg vinden is er no problem en in beide gevallen leren we hier weer van.

En nu weer ontopic: Het is inderdaad zo heerlijk, gek eigenlijk dat ik dit pas paar geleden hebt ontdekt, maar helaas heeft mijn partner er niets mee en moet ik mijn eigen weg zoeken. :mrgreen:

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Steve
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 05 februari 2012, 23:40

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor Steve » ma 11 juni 2012, 21:30

@Ester: Zoals ik al zei inderdaad het is persoonlijk. En zoveel smaken zoveel meningen, en dat is goed zo. Was zeker niet mijn bedoeling Vonk om jouw woorden op een weegschaal te leggen. Wat overblijft is mijn gevoel erbij en dat ik het anders zou doen, niet meer dan dat. Als anderen dat niet erg vinden is er no problem en in beide gevallen leren we hier weer van.

En nu weer ontopic: Het is inderdaad zo heerlijk, gek eigenlijk dat ik dit pas paar geleden hebt ontdekt, maar helaas heeft mijn partner er niets mee en moet ik mijn eigen weg zoeken. :mrgreen:

Denk ook niet dat er iets mis is om hier een eigen weg in te zoeken!
Der zijn ook wel eens dagen dat men vriendin minder zin erin heeft (al zijn ze wel zeldzaam) maar dan maakt ze er geen problemen over als ik mezelf eventjes lekker verwen.

Gebruikersavatar
Johan_1979
Berichten: 81
Lid geworden op: do 05 februari 2009, 0:20
Locatie: Midden van het land

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor Johan_1979 » vr 22 juni 2012, 0:00

Klink allemaal heel spannend. Misschien toch maar eens mee experimenteren...

voyeur78
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 03 september 2012, 9:49

Re: Mannen en dildo's

Berichtdoor voyeur78 » ma 03 september 2012, 10:24

Mijn sterretje is erg gevoelig en speel er graag mee - beetje glijmiddel of spuug op m'n vingers. Dildo's en vibrators ook geprobeerd, en lekker, zolang ze maar niet te dik zijn en te diep gaan. Hoewel dat ook mede afhankelijk is van de positie. Het is wel iets dat ik voornamelijk doe als ik echt supergeil ben.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 26 gasten