Waarom vinden mannen het ......

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

JohanThea
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 13 februari 2012, 13:44

Re: Waarom vinden mannen het ......

Berichtdoor JohanThea » ma 13 februari 2012, 13:53

Hmmm ik doe het al jaren en vindt het heerlijk als ik mijn vrouw zie genieten, beetje Cuckold maar dan zachtaardig, zou wel meer mannen willen ontmoeten die hiervoor in zijn.[/color]

alenja
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 31 oktober 2011, 22:27

Re: Waarom vinden mannen het ......

Berichtdoor alenja » ma 20 februari 2012, 20:39

ook ik zou het graag willen dat mn vrouw zich liet neuken door een andere man lijkt me heerlijk om te zien hoe ze zich helemaal aan een ander geeft heb het haar voorgesteld maar ze weet het jammer genoeg nog niet of ze dit wil

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Waarom vinden mannen het ......

Berichtdoor Benno » ma 20 februari 2012, 22:58

Zou er hier ook een topic kunnen komen met als titel: "Waarom vinden vrouwen het opwindend hun man te zien vrijen met andere vrouwen?"
Misschien(?) vergis ik me, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren. Waarom zouden mannen daar anders tegenover staan?
FrankPolder gaf als een mogelijke reden (voor mannen dan), "Omdat het de angel zou kunnen halen uit hun vrees voor overspel." Vrij vertaald: if you can't beat them, join them.
Voor een flink stuk zou het wel eens daaromheen kunnen draaien... misschien (of waarschijnlijk) onbewust, maar toch?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten