klaarkomen op je partner en dan....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Elfri

Re: klaarkomen op je partner en dan....

Berichtdoor Elfri » wo 25 januari 2012, 16:30

Niks aan toe te voegen :)
:mrgreen: :mrgreen: hoogstens wat zaad :mrgreen:

@Spelf
hoe het met de TO zit weet ik natuurlijk ook niet. Maar ik snap de discussie wel... het kan een motivatie zijn om het niét van je partner af te willen likken.

Ik heb meneer Elfri eens laten proeven, dat vond hij niet erg en niet vies. Daarna eens een mondje vol terug gedumpt op zijn eigen borst 8) ging per ongeluk hoor.. echt heus! :mrgreen:

Maar hem zijn eigen zaad van mijn borsten af te zien likken net nadat we heerlijk geil zijn klaar gekomen? Ik persoonlijk vind het niet echt een aantrekkelijk idee. Niet walgelijk, ook niet vies (qua smaak) maar ik heb liever dat hij me likt als hij in mij is klaargekomen. Kwestie van persoonlijke voorkeur.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: klaarkomen op je partner en dan....

Berichtdoor erofun69 » wo 25 januari 2012, 17:58

@ Spelfje : Ik ben geen echte man, want ik kauw niet op bijen. I like to lick the honey from my honey.


En wat 't oplikken van m'n sperma betreft: het hangt van de state of mind af, dat is niet met elke bedpartner hetzelfde na het klaarkomen. Op zichzelf heb ik er niets op tegen. Maar ik vind mijn sperma dan ook verrukkelijk, ik lust er wel pap van :mrgreen:
Okay, dat is lichtelijk overdreven. Maar zoenen nadat ze me heeft klaargepijpt vind ik altijd lekker, haar likken nadat ik in haar ben klaargekomen is nog lekkerder en ach, als ik ergens op haar 'gemorst' heb, dan lik ik haar ook daar met alle plezier schoon hoor :D
Niets is blijvend, alleen de verandering

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: klaarkomen op je partner en dan....

Berichtdoor EstherC » wo 25 januari 2012, 20:18

Als hij bijvoorbeeld over mijn borsten is klaargekomen wil ik het nog weleens lekker uitwrijven :mrgreen: . En toen hij even later hartstochtelijk mijn borsten ging aflikken vond ik dat echt wel heel geil hoor!
Dream it. Wish it. Do it!

WhoAmI
Berichten: 642
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: klaarkomen op je partner en dan....

Berichtdoor WhoAmI » wo 25 januari 2012, 20:59

Als hij bijvoorbeeld over mijn borsten is klaargekomen wil ik het nog weleens lekker uitwrijven :mrgreen: . En toen hij even later hartstochtelijk mijn borsten ging aflikken vond ik dat echt wel heel geil hoor!
Diepe zucht!!

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: klaarkomen op je partner en dan....

Berichtdoor bestwomanlover » wo 25 januari 2012, 22:36

Ik ben ook verbaasd dat sommige vrouwen gewoon slikken.

Ik heb het een aantal keer meegemaakt en waarschuwde tijdig terwijl zij me pijpte maar ze zei 'laat maar komen'. Meteen opgeruimd :P
Zelf vond ik het erg geil maar het lijkt me voor haar zo vies.
Ik had ook een keer iemand die het wou proberen maar ze spuugde het gauw weer uit.

Maar op haar tieten klaarkomen heb ik wel vaker gedaan....

Cynthia
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 juli 2002, 1:01

Re: klaarkomen op je partner en dan....

Berichtdoor Cynthia » wo 08 februari 2012, 10:52

Hij komt wel vaker over me heen klaar, of omdat hij het doet of omdat ik dat dan doe. Over m'n buik of borsten.
Heb m'n vent laatst in het heetst van de strijd met zijn eigen zaad in z'n gezicht gespoten. Waren zo ongelofelijk geil en dat ik niet eens in de gaten had dat hij ging klaarkomen. Zat zo lekker met z'n ding te spelen en voor we het wisten spoot hij z'n lading pardoes over zijn buik in zijn gezicht. Hij likte het van zijn lippen waar het ook zat en ik vond dat toen zo geil dat ik mee deed. Over de smaak valt te twisten, maar om dit vaker te doen?? Nee, is niet ons ding. Misschien als we weer een keertje zo ontzettend geil dat het gebeurd, maar anders niet.

Timmy
Berichten: 15
Lid geworden op: do 09 februari 2012, 10:41

Re: klaarkomen op je partner en dan....

Berichtdoor Timmy » do 09 februari 2012, 10:51

Ik moet zeggen dat ik ook wel eens fantaseer over het oplikken van mijn eigen sperma. Maar hoe geil me dat idee ook lijkt als ik 'bezig' ben, zodra ik daadwerkelijk klaargekomen ben is die behoefte verdwenen. Ik kan me goed voorstellen (en weet ook) dat er mannen zijn die dit lekker vinden, maar voor mij persoonlijk hoeft het niet zo.
Dus, TS, raar? Nee hoor :wink: Als je dat leuk lijkt moet je het eens proberen, als het niks is doe je het daarna gewoon niet meer.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten