Je eerste trio

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Leeuwtje
Berichten: 149
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 12:22
Locatie: Groningen - Doktersassistente

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Leeuwtje » ma 10 oktober 2011, 16:53

Ik heb wel eens een trio gedaan met twee andere stellen, mijn man heeft 1x een trio gedaan met onze beste vrienden. Beiden waren we daar zelf als partner van.. niet bij. Het leverde bijzonder mooie ervaringsverhalen op achteraf... maar echt meevoelen doe je het niet. Ook het gevoel overbrengen lukt niet zo goed, omdat we er immers bij elkaar niet bij waren. Als erg negatief hebben we het niet ervaren, want het vertrouwen naar elkaar is groot. Wel achteraf denk ik wel es, toch jammer dat we zo'n intens moment zonder elkaar hebben beleefd. Zou het weer gebeuren, dan maken we er geen issue van. Maar mochten we de keuze hebben, dan zouden we er zeker voor kiezen om, mocht dat in de mogelijkheid liggen, bij elkaar aanwezig te zijn. (volgen jullie me nog? :lol:)

Anyway... een trio is zeer zeer intens! Ik kan niet anders zeggen...

@Elfri... wat een mooi gebaar ! Wat mooi om te lezen dat het zoveel met je deed en doet.
@Erick... wat voor negatieve ervaringen dan met foto's als ik vragen mag? In mijn ogen is het vastleggen van de emotie tussen twee - of meer- mensen tijdens een zeer intieme gebeurtenis, in elkaar opgaand, een prachtig ding!!
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist

Elfri

Re: vragen over je eerst Trio / handige trio gids

Berichtdoor Elfri » ma 14 november 2011, 11:28

:D8 Jouw mooie ogen maakten me zo week in de benen. Ik weet niet hoe je erop kwam.. Je zat bij mijn allerliefste liefje op de bank, in een diepe knuffel weggezakt met hem. Kleine kusjes, knuffels en diepe blikken met hem wisselden elkaar af. Ik werd er wat onzeker van en kon niet zo makkelijk het contact met jouw liefje maken.
Ik bleef op 10 cm afstand zitten en wachtte net als hij wat meer af. Al 3 x was er gezegd 'we gaan zo maar naar huis', het was een uniek en heerlijk weekend geweest. Uit eten, weer bonden met elkaar en vier mensen die intens van elkaar hadden genoten. Nieuwe ervaringen met een blinddoekje rijker, moest er nog een lange reis naar jullie eigen domein gemaakt worden.

Je zag mij en mijn worsteling, met 4 woorden maakte je daar een einde aan. "Ik leen hem uit"... Mijn mond viel open! Waarom keek er nou toch niemand verbaasd? Was ik de enige die nu iets hoorde wat ik niet had zien aankomen?
Na wat zwijgen en twijfelen van mijn kant, (waarom was ik nu enige die twijfelde?) stel je zachtjes voor de blinddoek van gisteravond er bij te pakken. Gordijnen dicht, kaarsjes aan en 2 heerlijke mannen die zich vol liefde over mij gaan ontfermen. Het is geen kwestie van niet willen, dat weet eenieder van ons, het is een kwestie van niet durven. Bij een voorgaande trio hebben we het bij voelen, strelen, zoenen en oraal gehouden... Nu zou dat een grote stap verder gaan. Zo eng! ...

... Als ik dan eindelijk mijn blinddoek afdoe stromen de tranen over mijn wangen. Happy tears!

En jij? Je hebt de hele tijd toegekeken. Ook jij zit met tranen in je ogen op de bank... je fluistert 'zo mooi!.. zo ontzettend mooi!' En dat was het inderdaad...


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten