* De virtuele kroeg voor slapelozen

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Elfri

Berichtdoor Elfri » wo 06 juli 2011, 14:07

Lieve Spot er is maar 1 antwoord mogelijk:
Liesbeth is wie jij wil dat ze is ...

En mijn advies? geniet van haar in al haar facetten!!

Fuutje wat een lief klein eendebeestje ben je! Jouw mond-op-snaveltjes behandeling heeft mij verfrist. Het verhelderde mijn blik en heeft me zeer narrige keuzes laten ontrafelen.

Ik ben eruit: ik ben lief!
Niet meer en niet minder, ik doe niet voor mezelf onder :wink:.
Ik heb het lang van me af kunnen houden en het ontkent maar het laat zich niet bedwingen.... Ik is lief en ik zal dat moeten accepteren :lol:.
Weer een zorg minder voor ik op vakantie kan.

Lieve Do,
Wat een warmte en wat een kilte in 1 posting.
Wat zo groot is kan alleen maar kleiner gemaakt worden door je uit te spreken tegen een spiegeling van waarde.
Weet je, kom... ik trakteer je op een lekker wijntje. Een goed gerijpte Syrah uit Chili die haar bouquet graag aan je opdringt. We hoeven alleen even naar de stilte te kijken naar de zonsondergang te luisteren.
We begrijpen elkaar ook wel zonder woorden.... zoals vrouwen dat kunnen.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Berichtdoor Mar » wo 06 juli 2011, 15:50

Lieve schatten, wat heerlijk dat jullie er zijn om Spot in te wijden in de geheimen van klok en klepel voorzover ze de ongrijpbare schoonheid van Liesbeth (met een h) betreffen. Hij lijkt daarmee de jaren des onderscheids te naderen. Join the party, knaap!

Anyway, fijne vakantie allemaal, en wie terug wil komen vol verhalen: een behouden thuiskomst gewenst!

:kiss: voor wie hem wil



Mar
Laatst gewijzigd door Mar op zo 17 maart 2013, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » do 07 juli 2011, 8:01

even zat ik hier..vannacht...alleen maar gezeten..
'wat doe ik hier eigenlijk' dacht ik nog
en weg maar weer.
ik had even behoefte aan een schouder.
waar vindt een mens midden in de nacht een schouder?
hier niet.
ik zag ineens het idiote van dit topic.
en toch heeft het een functie..
gewoon van je afschrijven kan ook helpen namelijk.
doe ik bij deze alsnog even,
in ernstig verkorte versie.
ik werd wakker, en hoorde de herrie in mn hoofd..
om me heen was het stil..
maar door de herrie in me kon ik de slaap niet meer vatten..
ik raakte erdoor aan het piekeren,
werd zelfs bang van het gezoem.
het akelige van geluid in je hoofd is dat je er niet van kan weglopen,
je kan het niet uitzetten.
ik hoop maar dat het van korte duur is.
het piekeren ging over een thema dat elders in een topic luchtig wordt besproken.
'een oudere man met een jong meisje'
hoe vindt je dat?..lekker of liever iemand van je eigen leeftijd?
het werd voor mij ineens iets walgelijks, omdat het dichtbij dreigt te komen.
ik zeg 'dreigt'.
vriendschap kan, maar meer als dat vind ik onverantwoordelijk tussen een meisje van 18 en een veel oudere man.
dat hield me wakker, naast nog wat andere zaken.
ik vond dit al genoeg.

Mar..die kus wil ik wel

:wink:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 07 juli 2011, 8:29

knuffel Dominique
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » do 07 juli 2011, 23:26

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » za 09 juli 2011, 3:41

De nacht is mild en prettig om te vertoeven. Niet dat nare ruwe en ongastvrije, maar nu nodigt het uit tot zitten op het terras. Zo laat in de nacht komen de mooiste gedachten en de zoetste fantasien. Beethovens Pastorale past hier het beste bij. Gelukkig is Liesbeth in een goed humeur en schenkt ze niet alleen verkwikkende drank maar ook een aanblik op een zwoel en uitvoerig decollete.

Het geroezemoes is verstomd tot een enkele fluistergeluid. En ook een licht gesnurk van mijn medenachtbelevers. Wees stil: ze zijn moe, ze hebben al nachten moeten werken. Ik niet, het is mijn eerste nacht en ik geniet met volle teugen.

Nee Lies, geen Hoegaarden nu, want ik moet scherp blijven. Maak er maar een zoet drankej van, zoiets als Spa Bosvruchten ja.

Mijn schouders zoeken hoofden die er tegen willen rusten. Mijn zakdoeken zoeken tranen, die gedroogd moeten worden en mijn woorden zoeken een ziel die daar behoefte aan heeft.

Proost ja, wat een goor drankje is het toch.

Annne, ontspannen de nacht belevend

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 10 juli 2011, 9:21

Dit hoofd zoekt een schouder, mijn tranen vragen om een doekje, en wat warme woorden zouden me troosten.
Ik kom even naast je zitten @annne
:oops:
http://www.youtube.com/watch?v=HfJ1ygAN5nU
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » zo 10 juli 2011, 16:23

Hé Liesbeth, ik kom even buurten.
Toch even controleren of jij al een 'buitenwipper' hebt.

Nou ja zeg Annne, je laat zo'n mooie zwijgzame vrouw (die never nooit niet om hulp zal roepen) toch niet tot in de kleine uurtjes in haar eentje achter de bar staan?
Helemaal niet nu jij als kroegbaas a.i. en Organic als kroegbaas hier nog maar zelden vertoeven.
Wie moet onze prachtige Lies beschermen dan?
Misschien weet Hotje nog een (lekkere) buitenwipper voor Liesbeth.

(Misschien krijgt die haar aan het praten..... :wink:; ik kan niet wachten op al die kroeggeheimen :wink: )

Verder vraag ik me af Liesbeth of jij wel aangemeld bent op Netlog.
Nee? Ken je dat nog niet dan?
Nou ikke ook niet tot voor kort.
Wordt ik eerst door mijn kleine broertje uitgenodigd en binnen de kortste keren heb ik, naast Marcel62, mijn twee LDtjes als vriend op Netlog.
Wat je ermee kan is mij nog volstrekt onduidelijk, maar goed, leuk is het wel.

Trouwens Liesbeth, kan ik dat drankje van Nymph nog krijgen. Ja, ik weet het, ik ben aan de late kant, maar ik ben zo blij met de nieuwe 'move' in haar leven dat ik wel zin heb in een drankje. Graag Cava, Champagne of Prosecco, droog wit en bruisend. Maakt niet uit welke..... :wink:

Dominique, ik kan je Annne's schouders aanraden. Hij is de rust zelve, vrouwenkenner; dus weet precies waar vrouwen behoefte aan hebben. Zijn mooie woorden zullen jouw tranen drogen en je weer de moed geven het alledaagse leven op te pakken. Of zit ik nu uit mijn 'fuutennekje' te praten.... :roll: ?

Zeg Spot, ik hoop toch niet dat je het drankje van Liesbeth geweigerd hebt.
Ze is namelijk nogal gevoelig. Nee...., dat zal ze nooit zeggen omdat ze nooit wat zal zeggen. Maar haar uitdrukking zegt genoeg, zie je dat dan niet?......

Oh en wat heerlijk dat Laars het mannelijk 'lid' als 'piemel' bestempelt. Dat is toch altijd nog mooier dan 'hebbedingetje', zoals mijn schoonmoeder zo'n 'ding' noemde.
En eigenlijk vind ik 'piemel' wel vrolijk en aaibaar..... :D .
Ik heb het namelijk niet zo met 'pikken' :mrgreen: :mrgreen:

Liesbeth, volgens mij heb je me te veel Cava ingeschonken. Alvorens ik beschonken raak verlaat ik deze kroeg.
Have fun medekroeggangers.

Fuut
(vleugellam)
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 10 juli 2011, 17:08

danke schön liebes fuutchen :wink:
ik hou wel van relaxte mannen die weten waar vrouwen behoefte aan hebben,
en er ook naar handelen dan he..
alleen maar 'weten' hebben we niks aan 8)

zo'n lekkere piemel bv..haha
oeps..ga ik nu buiten mijn boekje?
nee he..
in een kroeg mag je alles spuien.
de piemels van tegenwoordig krijgen te weinig aandacht..
het is idd te veel pik geworden.
ik ben als klein meisje begonnen met die heerlijke worstjes 'piemel' te noemen.
en eigenlijk is het zonde om die gewoonte niet in ere te herstellen..
soooo...Piemel it was....piemel it is...Piemel it will be..
and Piemel is what I want..!!!!!!!!!!!! :twisted:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » di 12 juli 2011, 7:49

Ja hoor Dominique, ik ben fris gewassen en schoon, dus mijn schouders zijn klaar om veel op te vangen. Ik steek prima in mijn vel vandaag en de laatste tijd in het algemeen. Dus kom maar op met al die verhalen.

Heerlijk om onder de mannen te worden gerekend die weten wat vrouwen nodig hebben. Dat is wel eens anders geweest. Gelukkig heb ik zelf dat gevoel niet. Vrouwen zijn voor mij nog steeds terra incognita, waar nog erg veel aan te ontdekken valt.

En wat piemels betreft, daar heb je alleen wat aan, als ze doen waarvoor ze gemaakt zijn en dan bedoel ik niet alleen plassen. Mij bracht het op de vergelijking tussen borsten en tieten. De dames uit mijn omgeving pratne steeds over hun tieten. Eerlijk gezegd vind ik dat een vreselijk woord. Ik hou het meer op borsten. Dat begrip houdt meer de zachtheid en warmte in die ik associeer met de organen in kwestie.

Liesbeth, jij hebt tenmiste heerlijke borsten en alleen het kijken ernaar vervuld met warmte. Ik geniet elke dag weer van je aanblik.
Schenk mij nog maar eens een heerlijke dubbele espresso om de dag de kop af te bijten.

Annne, breedgeschouderd en nu nog meer trots erop.

Elfri

Berichtdoor Elfri » di 12 juli 2011, 16:19

Zeg Lies, het is 3 minuten over 4! de officiele borreltijd is weer aangebroken.
Eens zien.
Het is dinsdag vandaag, feit!
Het was een harde werkdag, feit!
Ik heb een intense behoefte aan vakantie, feit!
oh en katten hebben geen remmen, ook een feit!
Al kan ik me bij dat laatste voorstellen dat de kat-dan-wel-kater zich nu enigszins in de belangstelling gezet voelt.

Er moet me wat van de borsten af Lies.. Daar is onze bardame voor geschoold tenslotte.
Ik heb een beetje een zware tijd achter de rug. Het is geweest Lies, daarom kan ik je er onder het genot van een (veel te vroege maar o zo lekkere) rosé alles over vertellen.
Om Spot overigens nog eventjes verder over het randje te duwen: het moet me van BEIDEN borsten af he... :wink: Nu kan ik niet meer laten om mijn blik over die van Lies te laten dwalen en wat ik zie frustreert me niet langer maar is uitermate opwindend. Maar dat terzijde Lies, je bent een lekker ding!

Ik voelde me dus wat lullig door het hete weer, wat bij mij voor lichamelijk falen heeft gezorgd. Mijn beperkingen drukten ook zwaar op mijn geestelijke vermogen om andere mensen te helpen. Ik kon het niet meer in die mate dat voor mij zelf belangrijk was. Voor mezelf kiezen is nooit mijn sterkste punt geweest.

Nu met de warme angst daarmee mijn eigen glazen ingegooid te hebben, is de genomen rust mij wellicht duur komen te staan. De personen die ik meer dan mogelijk had willen helpen zijn nu misschien wel door mij niet meer te benaderen. Maar he, het glas is halfvol... misschien valt het alles mee!

Ik heb ook zo veel om blij van te worden!
Lies, weet je nog hoe het voelde om verliefd te worden??? :lol: heerlijk he? Zo voel ik me nu ook... warmte om me heen, ook als de zon al is verdwenen. Een bijzondere connectie met diegene die je wil bezitten... een gevoel als het voorrecht verworven te hebben die niemand anders heeft. Mijn liefste is helemaal van mij alleen... tenzij ik hem wil delen natuurlijk. Maar ik ben zuinig, er zijn dingen die alleen ik bij hem teweeg kan brengen. En DAT besef is mooier dan welk gedicht dan ook. Is gevoeliger dan welk liedje dan ook en zal mijn blijven verwarmen meer dan welke zon dan ook. Al is die van Frankrijk ook lekker... winnen zal ze niet van mijn liefste liefje!

En weet je Lies, we moeten een bedrijf op moeten starten ofzo. Met in de verkoop het verliefdheidsserum. Ik gun dit Dominique ook namelijk. Ik voel dat ze wat groots achter de kiezen heeft. Een diepe verwonding die haar ziel voor een stukje gebroken of gestolen heeft... Wat klinkt dat gemeen zeer zeg. Zouden we dat kunnen terugzetten voor haar?
En die lieve Fuut met haar warmte, zou ze de nieuwe fase in haar leven en het loslaten makkelijker doorkomen in een warme verliefde roze wolk?
Als laatste Spot, die de weg kwijt lijkt te zijn. We moeten hem gewoon de kroeg in lokken met het serum en vasttekenen aan een barkruk. Geen mogelijkheid onbenut om de wereld weer een beetje liever een leefbaarder te maken...

Pfoei, mijn borsten zijn weer heerlijk luchtig.
Ik blijf even bij je hangen Lies, je bent goed gezelschap en wie weet krijgen we zo wel bezoek?

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » di 12 juli 2011, 19:35

Hey Elfri, je bent al weg? Ik verlangde naar een aperitief, rust en het bijhorende fijne gezelschap. Kom Liesbet, zet je even en drink met me mee. Gezondheid! Op de zomer!
En op de plannen van Elfri. En op het samenzijn van Fuut en haar ouders.
En op Dominique en haar onrust. Op Annnes brede schouders.
En op de wereld wat leefbaarder maken. *Mooie harten maken mooie plannen*
En ...
Liesbet, leg je vanavond even dit lied op?
http://www.youtube.com/watch?v=5cYYV_OxnJc

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » di 12 juli 2011, 21:50

oh..kut!...annnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeee!!! waar zijn je schouders :?
ik moet ook geen emo muziek opzetten...dom wicht dat ik er ben.

het voelt dom..maar geef me die bel rode wijn maar...wie dan ook..liefst die knappe vent daar aan de andere kant van de bar...oef..nu voel ik me nog dommer..kan iemand me terugroepen please... :shock:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » di 12 juli 2011, 22:00

ach laat ook maar...
ik hang wel even jankend over de bar...
daar zijn kroegen voor
laat die zakdoeken maar aanrukken..
en doe me nog maar zo'n bel
Dio come ti amo...

http://www.youtube.com/watch?v=-WY9vR0DsNY&NR=1
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » di 12 juli 2011, 23:21

Liesbeth,
Wil je ajb even crisishulp verlenen? Neem Dommetje aan je borst voordat Annne zijn 'uitmuntend' brede schouders ter beschikking stelt!!!!!!
En hé Dommie, ti amo/ I luf you/ je t'aime enz. enz.
Fuut
(helemaal niet in paniek, maar in alle rust....)
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten