* De virtuele kroeg voor slapelozen

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Berichtdoor Mar » vr 04 maart 2011, 13:20

Hola! Ik stem op Liesbet. Waarom doen jullie dat eigenlijk niet? :shock:
We kunnen HAAR toch niet missen??

Lies, wat is er aan de hand met je? Je nieuwe bloes is helemaal nat. Ja, linkerkant.
IJsbloemen? Verkeerde partij? Aanrecht? Tssk. Nou en.
Ik help je wel even met die rotzooi.
Erg vinden? Ik?
Ben je gek. Geluk begint ondergronds.
De baas zei-et zelf.
Oh, een citaat. Maakt niet uit.
Zo. Klaar weer, alles in orde voor vanaaf.

Hee, ik ga weer. Nee, ik ben er niet. Hier zijn andere plannen. :-D
Dank je.
En niet vergeten: zonder oerwouden zijn mensen echt nergens he.
Zeker niet achter koffie, thee en piepers. Laat staan de rest van wat er op de toog verlangd wordt. Plukken moet je met een beetje overleg doen. En Tarzan en Jane wonen er, in dat oerwoud. Dat je het niet vergeet.
Ja, is een soort familie van die andere paradijsbewoners, maar dan wat anders ...eh...neergezet. Klopt.

De biografie over Vasalis mag je lenen van me.
Heb je wat te doen als het stil is.


CU!

Mar
Samen lopen door omstandigheden

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » vr 04 maart 2011, 22:09

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » vr 04 maart 2011, 23:51

Wat is realiteit?
Is Liesbet zonder 'h' realiteit? Of is dat het willens en wetens negeren van hoe een bardame (overigens met een prachtig decolleté) heet?
Ik zou het zo maar niet weten.

En soms is realiteit best wel heel erg vermoeiend.
Brrrrrrrrrr ......., laat maar.
Daarom kom ik nou juist hier.
Genieten van een virtuele kroegbaas i.o., die met zijn prachtige bardame Liesbeth de 'tent' vermaakt.
Maar die ook zorgt dat er een oortjesstoel staat, er een hangmat hangt en er een velletje voor de open haard ligt.

Tevens zorgt hij voor de 'plantenzee' die door de gasten binnengebracht worden en zorgt voor een heerlijke relaxte sfeer.

Dus ja, realiteit in de kroeg?
Ik denk dat ik mij laat verrassen, heerlijk....!

Nymph, neem er een van mij.
En geef Martin1973 een glaasje prik van me :wink: . Leuk dat je er weer eens bent. Maar gezien je leeftijd houden we het maar even alcoholvrij, toch?

Fuut
(veertjes poetsend)
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » vr 04 maart 2011, 23:52

Horen jullie het Meta de Vries al zeggen, bij de Lekker Weg in Eigen Land uitgaanstips?: Kutje kleien in 't Magistrale Museum der Vaginale Verbeelding.

Ik zie Liesbeth al bedenkelijk kijken, die denkt natuurlijk dat er het zoveelste hoekje voor ingeruimd moet worden, met bijhorende kliederboel.

Na veel omwegen m'n camera weer terug. Afgehaald op station Zwolle, na overhandiging van een speciaal daar voor ontvangen code. Vorig weekend kwijtgeraakt toen ik (onverwacht) met twee grote touringcar bussen op weg ging, voor een veelbewogen bezoek aan zus en zwager, in druilerig Dalfsen.

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » zo 06 maart 2011, 19:44

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » ma 07 maart 2011, 23:14

Voor de kroegbaas i.o.:

There once was a young boy named Peter
Who wetted his bed with a geeter
His father got woest
Got hold of a knoest
And gave him a pack on his meeter

Kahlil Gibran


Aaiii Liesbeth betrapt! Dat heb je gejat van Fok.nl! Dat is niet van Kahlil Gibran …
Je wilde eens iets anders dan Jantje met zijn pruimen?
Een schrale poging nog een beetje mee te kunnen doen vanachter de toog, ik begrijp het…
Jij hebt helemáál geen zin in kamerplanten, verschraalde bierpullen en aanrechten!
Doe eerst die trui maar uit, dat trekt klanten namelijk!
Ja die striptease was zeer gepast, met stijl uitgevoerd! Op afstand de beste! Wat zeg je? Naakt maar niet bloot? Bloot is bloot toch? Naakter kan niet!
Ja, ik weet wat je bedoelt, maar dat is bloot op een andere manier… dat is ópen en bloot.
Je ging ook wel heel erg snel, je was er met je hoofd niet bij? Of dat nodig is?
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Berichtdoor Mar » di 08 maart 2011, 15:11

Aha. Daar issie dus!. De 'h'.
Kalil, knaap, wees een vent en geef die 'h' netjes, schoon en fris aan onze onverwoestbare, verleidelijk gedecolleteerde Liesbeth terug, dan is iedereen weer tevreden en weten we ook weer wie jij bent.

Lies, wat dacht je, kunnen de terrasdeuren al open met deze lentezon?
Het is heerlijk weer namelijk. :D
Samen lopen door omstandigheden

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » di 08 maart 2011, 18:04

De terrasdeuren open? Weet je wel mar, dat vanmorgen het op naburig vliegveld nog -8 was? Jawel je hoort het goed: min acht. Dan kruip je nog eens lekker onder de dekens op zoek naar warmte.

Nee hoor Lies, laat je niet uitkleden, want het gaat Laars alleen maar om dat gratis drankje.Doe asjeblieft je sjaal op je blote boezem met dat grandizoe decolletee. Je krijgt er nog blaasontsteking van. DE sneeuwklokjes stonden nog rillend in het gras vanmorgen toen ik de tent open ging doen.
Gelukkig moet ik vandaag knutselen aan mijn verhaal wat deze de studenten mag voorzetten en waarover ik straks in een ver land moet vertellen. Ik zit dus gewoon in mijn studeerkamer en denk na.

Heerlijk weer, nee hoor Liesbeth het is gewoon gemeen koud. Nee nog geen Hoegaarden dat kan nog niet, ik moet nog nadenken. Espresso graag zo sterk mogelijk.

Koud hier RD :twisted:

Anne kroegbaas in een lange opleiding

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Berichtdoor Mar » di 08 maart 2011, 19:29

Annne! Word je oud of zo?
Min acht met zon is gewoon lekker, maar je krijgt je zin. Voor jou een Espresso XS (extra sterk) en een boterham met pindakaas, voor tegen de kou. Je komt er genadig van af, want we zullen het je studenten niet vertellen, van die pindakaas. De warmte krijg je gratis erbij, dampend en stomend. Ja ja, houd daar je hoofd maar eens bij. Bij je betoog, bedoel ik. Dit is voor jou, gewoon een


tussentijd

De winter glijdt weg
en de lente leeft nog niet.
een tussentijd

(Rompuy)




Mar
Samen lopen door omstandigheden

Elfri

Berichtdoor Elfri » di 08 maart 2011, 20:22

Annne, mag ik je erop wijzen dat een blote buste geen decolleté kan heten?
Met liefde, want die van ons Lieske mag er wezen.
En sjaal of niet... ik heb stil achter de kamerplant genoten van het schouwspel.

Als er nog koffie over is hou ik het terras wel even warm. Ik hoor een muziekje en zie de zon ondergaan. Luistert er iemand mee op het terras? Wel je sjaal omdoen, het kan nog frisjes zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=0VrzSi5liHE

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Berichtdoor Mar » di 08 maart 2011, 23:05

Elfri, ik heb met je meegeluisterd naar iets dat buiten woorden ligt.
Het is virtueel. Onbegrijpelijk. Ongrijpbaar.
Onzichtbaar. Onhoorbaar.

Het is mijn blauwdruk en belofte.


Mar
Samen lopen door omstandigheden

Elfri

Berichtdoor Elfri » wo 09 maart 2011, 10:33

ik ben wakker geworden met de blauwdruk op mijn handpalm.

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » wo 09 maart 2011, 21:22

De lente mag dan nog niet leven, maar dit toch al vast kunnen leggen, onderweg en dit poesje, in mijn tuin, had duidelijk al de lentekriebels.

Muziek om de nacht mee in te gaan

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » wo 09 maart 2011, 23:31

Eindelijk greep mij een vleug van nostalgie. Organic is weer in het land en nog altijd even creatief. Je verbaast me weer man. Geweldig. http://www.youtube.com/watch?v=dmIWnEnrQrI.

Ik ben ervan ontroerd. Even zo goed als het albasten maagdelijk wit van de boezem van Liesbeth mij telkens lyrisch maakt. Het is en blijft een plaatje. En wat ontroert mij nog meer: een witte steen aan de rand van de beek en de hattrick van Dirk Kuyt. Kortom genoeg gehuild.
http://www.youtube.com/watch?v=9mpUTjkYpHM

Waar ben je toch Sehn?. Is je feministische inslag even afwezig? Ach blijf toch bij jezelf als vrije vrouw. Kijk naar Fuut: geniet de liefde met mate maar wel intens.
Kom Liesbeth, haal die ijskoude Hoegaarden nog eens te voorschijn.

Proooooooost allemaal.
Annne, nostalgisch gestemd

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » do 10 maart 2011, 22:19

Jij ook proost, Annne en ik kan het helemaal meevoelen.

Maar ook weer niet in de nostalgie blijven hangen, dus daarom misschien iets heel anders, zoals bijvoorbeeld een fikse boswandeling (bij daglicht!), als alte kameraden / slapelozen / nachtkroeg gangers onder mekaar. Toegegeven, het zal even wennen zijn, maar het kan verfrissend werken. Zou er dan ook één, net als op de foto, voor de troepen uitlopen?

Het maken van m'n bijdrage wordt onderbroken door een telefoontje van m'n zus. Twee overlijdensgevallen. Een oom en een lerares Engels (goede bekende). Dat, na eerder deze week iemand die ik ken via internet. Even op adem komen.

Muziek om de nacht mee in te gaan.


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten