* De virtuele kroeg voor slapelozen

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » di 08 februari 2011, 23:59

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » wo 09 februari 2011, 0:03

Jajajaja, de paal glimt uitdagend, het licht is gedempt een grote rode straal licht staat gericht op onze paal. Iemand heeft de paal met heerlijk geurende sandelhoutolie bewerkt zodat hij aangenaam ruikt en hij geen brandwond veroorzaakt op de tere dijen van Fuut.Wat weet jij daarvan Liesbeth, jij deugniet?
En daar komt Fuut die gevat de paal aanvat en als een aap omhoogklimt om vervolgens onderste boven, met haar kwastjes te schudden en daarna met haar ruches op haar derriere de zaal in vervoering weet te brengen. Bij zoveel sensualiteit koelt zelfs 3 glazen Hoegaarden mijn gemoed niet.

Gaat het gebeuren wordt het echt? Komt Sehn ook in actie in haar purpuren pakje met de rinkelende bellen op haar mutsje? Dat wordt teveel voor een avond.

Kom Katarine laten we het hebben over liefde, warmte en het huwelijk. Wat zeg je? Weet je niet wat een cougar is? Laat me je de fijne details ervan onthullen. Maar laat me eerst genieten van deze act van grote klasse. Open monden zie ik alom om mij heen. Laars staat met grote ogen, Nymph is verrukt en verslikt zich in haar cappucino.

Waar is toch Organic om deze historische avond op de gevoelige plaat vast te leggen. Ik mis hem.

Annne, zich haastend naar de fitness om oook later mee te kunnen doen.

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » wo 09 februari 2011, 0:09

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » wo 09 februari 2011, 0:13

Ik kijk naast me en zie een freubelig konijnenhoofd op de bar liggen, uit het hoekje van d’r mond loopt een straaltje speeksel.

Zit die muziek in mijn bonzende hoofd of eeh…? Als ik in de spiegel kijk zie ik Catweazle terug staren…

Tjonge … kijk nou eens, Fuut is los! Hangt zowaar met d’r vleugels ondersteboven in de paal en zie ik daar een brede grijns?
Wakkerrrrrrrr wordenn...Sehn… !!

Lies, voor mij een lekkere foute Dimple, ut is hier veuls te feestig voor een kater :D
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » wo 09 februari 2011, 1:08

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » do 10 februari 2011, 2:16

Bonk! Bonk! Bonk!

Nee, echt Annne. Het valt niet mee om tegen een paal aan te rijden. Met een rollator. Bovendien ben ik bang dat ons Fuutske eruit valt als ik zo doorga. ;)


Zeg! Geef mij eens wat van die bubbels?
Ik heb de kolder in de kop. Het wordt lente ja! Ja ja ja!
Ik ben wakker ook. Dat betekent: grote voorjaarsschoonmaak, glimmend gepoetste laarzen, schone gordijnen, bakken met hyacinten, een gedeclutterd huis en een opgeruimd gemoed.
Een schone lei. En een 10 met een griffel en een kus van ...Liesbeth!

Dat verdiend een vreugdedans met bijpassend lied.



Zucht. Denk je dat je alles onder controle hebt, schoongeveegd, helder en klaar, al het dorre blad in de groene bak...beginnen die hond en die kat weer te verharen. Hou es op!

Nee, nee, nee ik WIL er niet op lijken!
Panta rhei.

rusteloze dame
Berichten: 407
Lid geworden op: zo 06 juli 2003, 11:25

Berichtdoor rusteloze dame » za 12 februari 2011, 16:58

...
Laatst gewijzigd door rusteloze dame op wo 13 juli 2016, 9:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » zo 13 februari 2011, 0:31

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » ma 14 februari 2011, 23:08

Lieve allemaal,

Het leven is een grote ontdekkingsreis, die de een aan het zachte zilte witte strand brengt. Weer een ander vindt de ziel en zaligheid van dit moment in de grote schoonmaak en waar een ander met een glas wijn aan de bar. RD in topless, dat lijkt me een fantastisch gezicht, hoewel ze het nooit zal laten zien. maar ik heb aan de verbeelding genoeg.

Fuut waar ben je nu, nu het Twente FC weer zo van de vleze gaat. Kan er nog een tweede keer het dak van de Grolsch veste af of moet er weer veeeeel vuurwerk worden afgestoken?

Ondertussen geniet ik van het Agnus dei van Karl Jenkins. jammer dat ik niet meer weet hoe ik de youtubes hier moet invoeren. Morgen zal de studenten er wel mee lastig vallen.

Annne, contemplatief gestemd

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » di 15 februari 2011, 7:04

Nou ja zeg, ik val zowat uit de paal van verbazing door de (weer) regelmatige aanwezigheid van de kroegbaas (let wel: i.o. :wink: ) hier.
Wellicht maar weer eens een oude gewoonte in ere herstellen?

Liesbeth, mag ik een cappuccino van je en graag de Volkskrant ernaast.
Wat een heerlijke manier om de dag te beginnen en om, ja, op mijn oudjaarsdag eens terug te kijken naar het afgelopen jaar.

Het jaar dat FC Twente kampioen werd en ik vanuit het Westen nauwelijks thuis kwam door alle toegestroomde supporters (Wat is Twente toch mooi :D !). Ook het jaar waarin veel gebeurd is en dat me vol vertrouwen doet uitzien naar het nieuwe jaar.

Zo Liesbeth, nee niet nog een cappucino, ik heb haast. Vandaag is een collega van mij 50 jaar geworden. Dus moet ik in alle vroegte gaan slepen met Sarah en posters op gaan hangen in de gang.

Een prettige dag allemaal mede kroeggangers, en heb wat medelijden met die arme studentjes van Annne.........
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » di 15 februari 2011, 19:03

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » wo 16 februari 2011, 19:16

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » do 17 februari 2011, 9:02

Heb ik eindelijk de kans gehad om Fuut op beide wangen te mogen kussen. Al is het alleen maar om haar met de heugelijke dag te feliciteren. Tenslotte is ze nog wel zo jong dat zij het nog kan vieren om jarig te zijn. Als je eens wist hoe ik naar deze dag heb toegeleefd, lang heb ik ervan gedroomd om mijn lipen op haar zachte huid te mogen drukken en nooit was er een gelegenheid om dat zonder gene te kunnen doen. De huid gloeit nog na op mijn slijmvliezen. Wat straalt dat mens een warmte uit. Onder het wakend oog van Nymph, Laars, Sehn mocht ik naderbij treden en met mijn ogen dicht heb ik mijn droom mogen uitvoeren. waarom stond Liesbeth met haar rug ernaar toe en liepen er dikke tranen over haar wangen. Ze zal wel geraakt zijn door het emotionele moment.

Was ze maar vaker jarig. Nu moet ik nog een jaar wachten. De fles paalinsmeervloeistof, die ik als verjaarskado had meegebracht, ruikt voortreffelijk. Jammer dat later op de avond toen alles wat minder helder was Sehn nog geprobeerd heeft er een flinke slok van te nemen. De nacht op de Spoedeisende hulp van het ziekenhuis is geen lolletje.

Annne, eindelijk rustig

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » do 17 februari 2011, 22:38

Zucht........ :oops: :oops: :oops: :oops:

Hoe graag ik ook kussen (decent op mijn wangetjes) ontvang van Annne, ben ik toch blij dat ik maar één keer per jaar jarig ben.

Ik blijf graag jong Annne :wink:
En ik heb genoten van jouw kus op mijn zwemvliezen; ze gloeien ook nog een beetje na.

Liesbethje, kom hier meiske. Nee, maak je geen zorgen. Annne is voor jou, hij is de kroegbaas i.o.; ik ben slechts bezoek. Dus geen traantjes Lies.
We gaan feestvieren, wellicht op korte termijn in de sauna.
Hemeltjelief, wat heb ik daar een zin in!

En nee Liesbeth, geen drank meer; ik heb gister genoeg gehad.
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » vr 18 februari 2011, 17:52

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten