"Mannen van mijn leeftijd"

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Berichtdoor junglelife » do 14 oktober 2010, 23:28

Spelje ik vind het een heel leuk topic ondanks dat ik hier weinig melden kan maar geniet ervan om het te lezen.

sorry meer kan ik er nu niet van maken :oops:

Elfri

Berichtdoor Elfri » vr 15 oktober 2010, 14:29

Wauw Ero, wat een waanzinnig mooi antwoord!

@Lily, je bent prachtig! :wink:

Spelfje heeft er een mooi topic bij gemaakt vind ik.

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » vr 15 oktober 2010, 15:16

:lol: :lol: :lol:
♥ humor is the saving grace ♥

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » zo 17 oktober 2010, 11:17

Een one-night stand met zo'n jonge meid van tussen de 20-30 kan best eens leuk zijn.
Dat ongeschonden lijf, die niet afhangende borsten, de jeugd.
Maar om mee samen te leven, verkies ik toch iemand tussen eind de 20 en eind de dertig.
Meer levenservaring, rijper en nog vruchtbaar :).
Natuurlijk is een one-night stand met een vrouw van in de 40 ook mooi meegenomen.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » ma 18 oktober 2010, 12:32

Ik herken het niet.
Als ik me goed in mijn vel voel zitten kijken mannen van alle leeftijden naar me. :mrgreen: :wink:

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » ma 18 oktober 2010, 14:43

Mannen van jouw leeftijd...
dat is iets ouder dan mijn leeftijd maar het scheelt niet veel :wink:

De mannen die ik ken van onze leeftijd hebben vrouwen van onze leeftijd,
wellicht met een bepaalde onrust als zij daar al een hele leven, sinds hun jeugd mee samen zijn.

Zelf denk ik dat de flirts die je hebt, te maken hebben met de uitstraling "je zijn ". beetje vaag misschien :wink:
Mijn gevoel zegt dat jij net als ik weinig hoeft te doen om met wie dan ook te flirten.. het gaat vanzelf, een spontane reactie.. een oogopslag.. Of gewoon omdat je loopt zoals je loopt... :lol:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Martin1973
Berichten: 758
Lid geworden op: ma 19 juli 2010, 15:06

Berichtdoor Martin1973 » di 19 oktober 2010, 18:57

Tja, ik ben misschien wat atypisch. Ik heb me altijd aangetrokken gevoeld tot volwassenheid als mens en persoonlijkheden die staan, en die dingen heb ik altijd het meest gevoeld bij vrouwen vanaf 35-40 jaar, de leeftijdscategorie waarin ik momenteel zelf ook val. Het zijn opvallend genoeg ook altijd oudere vrouwen waarmee ik het beste contact heb en die mij interessant vinden: vrouwen van mijn eigen leeftijd hebben nooit zo naar me omgekeken, zelfs nu nog niet.

Een jonge bloem kan mooi zijn, maar het is vaak oppervlakkig en uiterlijk voor mij. Een iets oudere bloem kan ook ontzettend mooi zijn en heeft ook de inhoud die ik zoek. Dat geeft ze iets extra waar een jonge bloem eenvoudig niet tegenop kan.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen: soms zijn mensen al jong volwassen als mens, en anderen leren het nooit, hoe oud ze ook zijn.

kaatje69
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 19 juli 2010, 0:52

Berichtdoor kaatje69 » za 23 oktober 2010, 1:10

Ik weet niet of het aan leeftijd ligt, ik denk ook aan uitstraling en spontaniteit.
Ik was een weekendje weg in Eindhoven met mijn zoontje.
Zag de mannen aarzelen om met me in contact te komen, dus meestal begon ik het gesprek maar en wat me opviel, ze hadden allemaal tegen me, jij hebt zeker kapsones! Ik had nee, waarom zou ik dat hebben? Nou in hun ogen zag ik er te goed uit voor mijn leeftijd.
Nou wil ik me zeker niet op mijn borst kloppen, want ik ben zo onzeker als de pest, ik zie heus wel dat ik geen 18 meer ben en drie kinderen later is mijn lijf niet al te strak meer. Dus onzekerheid alom, goed ik kan het nog wel goed verpakken, het is dus niet zo dat ik een been af moet leggen, als ik bloot ga.
Maar ik heb wel zwangerschap striemen eigenlijk ben ik daar heel erg trots op.
Maar goed.

Ik heb een leuke babbel, maar die babbel moet ik zelf altijd zelf aangaan, waarom zijn mannen nou altijd zo onzeker?
En nee, mijn babbel is niet altijd gericht op sex, gewoon een babbel.

Dus mijn vraag is hier, waarom zijn mannen bang om te babbelen?

Gebruikersavatar
Markies
Berichten: 4268
Lid geworden op: zo 11 november 2007, 1:32
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor Markies » za 23 oktober 2010, 3:01

@kaatje69: eerst spreek je over je eigen onzekerheid en daarna vraag je je af waarom "mannen" zo onzeker zijn. Zou zo maar kunnen dat jij oogst wat je zaait. :roll:
Volgens mij zit jij ook op de verkeerde doelgroep te mikken. Als die mannen werkelijk reageren zoals jij zegt, dan heb je daar toch niets te zoeken?!
Verder is het wel zo, dat als jij iets wilt, dat je dan zelf initiatief moet nemen. Dat doe jij ook door een praatje aan te knopen en dan kan het idd gebeuren dat je geen respons krijgt. Daar kunnen allerlei redenen voor zijn maar om nou te zeggen dat "mannen" bang zijn om te babbelen dat gaat deze man te ver.
Aan de stad kan het zeker niet liggen, daar is zelfs het licht uitgevonden...

Marc, voor de duvel niet bang.
Het leven is een pijp kaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » za 23 oktober 2010, 12:58

Ben ik niet met je eens Markies.

Ok ze is onzeker (geeft ze zelf aan) maar blijkbaar onzekerder dan de mannen die ze ontmoette. Dat ze een vlotte babbel heeft, is mooi meegenomen voor haar...het begin van een gesprek is soms sneller gemaakt dan.
Maar sommige mannen hebben niet graag dat een vrouw de leiding neemt in het proces van toenaderen en "jagen"...het wordt dan bedreigend...en ze ziet er dan nog leuk uit ook. Hmmm kom ik er niet mooi uit als man die de 1e stap niet zet....dan maar een opmerking om haar op haar plaats te zetten ..."je hebt een vlotte babbel"...

Heb ik net graag vrouwen die de 1e stap durven zetten en zo aantonen dat ze haar op hun tanden hebben.... :mrgreen:

Go for it girl... :twisted:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 23 oktober 2010, 16:22

Misschien is die babbel wel om die onzekerheid te maskeren...komt me bekend voor... :wink: En dan kan die vlotte babbel wel eens tegen je werken, in de omgang met mannen...

Venus, ervaringsdeskundige

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » za 23 oktober 2010, 23:51

Misschien is die babbel wel om die onzekerheid te maskeren...komt me bekend voor... :wink: En dan kan die vlotte babbel wel eens tegen je werken, in de omgang met mannen...

Venus, ervaringsdeskundige
Roep maar als ik met je een babbel mag doen... :twisted:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Mannen van mijn leeftijd

Berichtdoor Spelfje » ma 15 november 2010, 11:36

Zelfde Albert Hein; andere man...

Ik pak een mandje en meteen spot ik "hem"....een "man van mijn leeftijd".
Leuke vent; hip gekleed en een fijne glimlach :)
Je kent het vast wel: in de winkel kom je elkaar steeds weer in het zelfde gangpad tegen...zó vaak dat het lachwekkend wordt en je tegen elkaar grapt: "Volgende keer trakteren he!" :roll:
Ondertussen zie ik hem stiekem in mijn mandje kijken en ik scan het zijne.
Nog 1 keer kruisen onze paden en hij houdt mijn blik nét even langer vast en dan......een knipoog :wink: Ik kijk snel om me heen..(Nee, geen andere vrouwen..of jongere meiden..in de buurt). Verlegen lach ik.

Bij de kassa komen we allebei tegelijk aan en hij zegt: "Gaat U maar voor hoor"

:shock:


Aaaaaaaaargh!!! Mannen van mijn leeftijd!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » ma 15 november 2010, 14:44

Spelfje,
Tissot man van 60 toen die 30 was kon die nog dromen van meisjes vanaf 18.
Toen Tissot 40 was ging die toch meer kijken naar vrouwen van 25 tot 35.
Op 50 naar vrouwen van 35 tot 45.
En nu hebben vrouwen van 50 mits ze zichzelf verzorgen en niet zeuren de aandacht.
Die grenzen verleggen zich automatisch.
Wat pure fysieke schoonheid betreft kan je natuurlijk op je 60 ook tussen de tanden fluiten en met weemoed terug denken aan de tijd dat je 20 was.
De fysieke schoonheid verplaatst zich naar andere schoonheid......

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Re: Mannen van mijn leeftijd

Berichtdoor Miss B » ma 15 november 2010, 15:42

Zelfde Albert Hein; andere man...

Ik pak een mandje en meteen spot ik "hem"....een "man van mijn leeftijd".
Leuke vent; hip gekleed en een fijne glimlach :)
Je kent het vast wel: in de winkel kom je elkaar steeds weer in het zelfde gangpad tegen...zó vaak dat het lachwekkend wordt en je tegen elkaar grapt: "Volgende keer trakteren he!" :roll:
Ondertussen zie ik hem stiekem in mijn mandje kijken en ik scan het zijne.
Nog 1 keer kruisen onze paden en hij houdt mijn blik nét even langer vast en dan......een knipoog :wink: Ik kijk snel om me heen..(Nee, geen andere vrouwen..of jongere meiden..in de buurt). Verlegen lach ik.

Bij de kassa komen we allebei tegelijk aan en hij zegt: "Gaat U maar voor hoor"

:shock:


Aaaaaaaaargh!!! Mannen van mijn leeftijd!
Lieve spelf,

hebben we hier wellicht niet ook te maken,
met een beleefdheidsvorm ??
Dat ge-je en ge-jij is ook niet alles als je het mij vraagt :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten