Welke datingsites zijn serieus?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » ma 17 mei 2010, 13:41

de administratie van knuz had mij gemaild waarin ze zeiden dat als een member het niet eens was als een lid getrouwd was en er een hobbyvriendje bij zocht,dat hij/zij dan automatisch geblokt werd
dus ook niet met een ander emailadres weer inloggen,want ze hadden mn ip-nummer

vir is niet zo knuzzerig meer :lol:
Hij wilde natuurlijk liever jouw nr1 zijn :twisted: Ik heb daar nog nooit van gehoord, wel dat je geband kunt worden ivm taalgebruik etc. Vind dit eerlijk gezegd nogal een vreemde manier en m.i. voert Knuz zelf ook geen goed beleid dat ze daar niet op gelet hebben.
Ben je eerlijk over je status.....is het nog niet goed :shock: .
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » ma 17 mei 2010, 14:00

't Is inderdaad wel raar.. IP-adres bans zijn makkelijk te omzeilen (laat staan dat je een nieuw IP-adres hebt intussen), maar dat moet je maar net willen. Kan me voorstellen dat je er zo geen zin meer in hebt.

Aan de andere kant zou ik haast denken dat de ban eerder het werk was van een overijverige uitzendkracht o.i.d.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 17 mei 2010, 14:27

die man waar ik het over had had mij eerst in een berichtje de huid vol gescholden (zomaar,ik ken em niet eens) toen mailde ik hem terug dat hij een eikel was en dat het geen wonder was dat hij nog vrijgezel was :) toen berichte hij dat hij getrouwd was,dus ik zei tegen hem dat ik het zielig vondt dat zijn vrouw dan zo'n vent getrouwd was :):):)

ja en toen ging hij tegen knuzz klikken dat ik getrouwd was enz enz
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Berichtdoor Hotje » ma 17 mei 2010, 14:40

die man waar ik het over had had mij eerst in een berichtje de huid vol gescholden (zomaar,ik ken em niet eens) toen mailde ik hem terug dat hij een eikel was en dat het geen wonder was dat hij nog vrijgezel was :) toen berichte hij dat hij getrouwd was,dus ik zei tegen hem dat ik het zielig vondt dat zijn vrouw dan zo'n vent getrouwd was :):):)

ja en toen ging hij tegen knuzz klikken dat ik getrouwd was enz enz
laat hem dan ook maar bannen,wat voor jou telt,telt ook voor hem,nee?
:lol:
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » ma 17 mei 2010, 15:18

die man waar ik het over had had mij eerst in een berichtje de huid vol gescholden (zomaar,ik ken em niet eens) toen mailde ik hem terug dat hij een eikel was en dat het geen wonder was dat hij nog vrijgezel was :) toen berichte hij dat hij getrouwd was,dus ik zei tegen hem dat ik het zielig vondt dat zijn vrouw dan zo'n vent getrouwd was :):):)

ja en toen ging hij tegen knuzz klikken dat ik getrouwd was enz enz
Als dat zo is, dan istie toch behoorlijk triest.....en zich voor single uitgeven vind ik nog erger eigenlijk...tsjonge jonge.....wat een achterlijke gladiool, excusez le mot.
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 17 mei 2010, 21:58

hij had geklikt en daarna had ie zn eigen uitgeschreven


hoe triest he


maar ja..niet alle eikels hangen aan een boom he
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » wo 19 mei 2010, 11:37

Nou, dit was de tekst die ik op knuz in mijn foute profiel (IGETWHATIWANT) had staan.. en die is gewoon door de redactie heen gekomen. Lijkt mij veel fouter dan dat je zegt dat je getrouwd bent.
Ik ben het meest potente afrodisiac dat je je kunt voorstellen. Eén doortastende blik in de ogen van een vrouw is genoeg om haar lichaam zo heet te krijgen dat je er op kunt BBQen. Ben je van het type vrouw dat beweert nooit vreemd te zullen gaan... Dat getuigt alleen maar van een gebrek aan zelfkennis, schatje. (b.t.w.: wil je wat zelfkennis bijgebracht krijgen, dan weet je dus wat je te doen staat)

Ik ben een man die zijn eigen weg volgt. Of anderen het daar mee eens zijn interesseert me niet.

Last of all: I get what I want. And that may be you….

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » wo 19 mei 2010, 15:09

Nou, dit was de tekst die ik op knuz in mijn foute profiel (IGETWHATIWANT) had staan.. en die is gewoon door de redactie heen gekomen. Lijkt mij veel fouter dan dat je zegt dat je getrouwd bent.
Ik ben het meest potente afrodisiac dat je je kunt voorstellen. Eén doortastende blik in de ogen van een vrouw is genoeg om haar lichaam zo heet te krijgen dat je er op kunt BBQen. Ben je van het type vrouw dat beweert nooit vreemd te zullen gaan... Dat getuigt alleen maar van een gebrek aan zelfkennis, schatje. (b.t.w.: wil je wat zelfkennis bijgebracht krijgen, dan weet je dus wat je te doen staat)

Ik ben een man die zijn eigen weg volgt. Of anderen het daar mee eens zijn interesseert me niet.

Last of all: I get what I want. And that may be you….
Ondanks dat dit de tekst van je nepprofiel was/is :D ......ik krijg er uitslag van als ik dat van iemand zou lezen.

En stel nou he....dat je (niet jij maar in het algemeen) op basis hiervan zou afspreken.....dan moet die wel een verdomd goeie zijn wil hij waarmaken wat je schrijft :twisted:
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » wo 19 mei 2010, 15:32

Dat neemt toch geen mens serieus!
Ik zou idd misschien wel reageren, omdat ik het humoristisch vind!

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » wo 19 mei 2010, 18:46

Dat neemt toch geen mens serieus!
Ik zou idd misschien wel reageren, omdat ik het humoristisch vind!
Daar zal wss ook een stuk nieuwsgierigheid inzitten doordat het zo overtrokken is en per definitie al niet als serieus wordt beschouwd. Mss ook een soort van uitdaging voor sommigen, te achterhalen wat iemand bezielt om zoiets te schrijven.

Maar Fuzz...daar ben ik dan wel benieuwd naar.... die reacties die je wel op dit profiel hebt.....hoe waren die dan?
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » wo 19 mei 2010, 21:42

ik kijk nooit naar iemand zn profiel,ik laat me meestal verrassen
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » wo 19 mei 2010, 23:36

@clover: dat wisselde een beetje.. er werd wel door sommigen serieus op ingegaan. Maar het is niet echt mijn doen op die manier en mijn eigen profiel doet het eigenlijk beter.

Ga mezelf trouwens toch een dezer dagen weer even uitschrijven. Je krijgt zo'n slecht beeld van mensen op een dating sites, en van de fysieke prikkel die er is. In dat opzicht is zo'n beetje elke date tot nu toe wel tegengevallen.

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » do 20 mei 2010, 0:56

Vanavond heb ik mijn profiel verwijderd van Knuz. Eerder al had ik 'm onzichtbaar gemaakt, maar nu maar gewoon echt verwijderd. Zoals het er nu naar uitziet heeft Knuz voor mij wel goed gewerkt. Ik heb het ontzettend naar mijn zin met mijn nieuwe vriend :D . We zien elkaar echt veel, hebben erg veel raakvlakken, doen allerlei leuke dingen, genieten echt van het samenzijn. Dat ex-complex speelt zeker nog een rol, een grote rol ook, maar momenteel lijken de positieve zaken toch zeker de overhand te hebben. Het leek me dus niet meer nodig een profiel aan te houden en ik hoop dat dat nog lang zo zal blijven :P .

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » do 20 mei 2010, 8:25

Wow Esther, wat ontzettend leuk voor je! Het ex-complex zal t.z.t. best op zijn pootjes terecht komen.

Gefeliciteerd en vooral genieten :D .
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » do 20 mei 2010, 16:59

@Clover: Thanx! :D Ik hoop dat je gelijk krijgt en ondertussen geniet ik er gewoon lekker van :P .


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten