Wel seks, geen relatie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » vr 19 maart 2010, 20:51

Doen alsof een vrouw een mens is? :shock:
Humor helpt je een heel eind op weg....
I'm a creationist... I believe man created God.

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Berichtdoor amaretto » vr 19 maart 2010, 21:51

het moet héél moelijk voor jullie, mannen, zijn: beseffen dat mensen met meer dan 1 hersencel vrouwen genoemd worden....


8)

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » vr 19 maart 2010, 22:01

Nee hoor, is niet moeilijk. Is onmogelijk..

Edje
Berichten: 46
Lid geworden op: di 16 februari 2010, 14:50

Berichtdoor Edje » za 20 maart 2010, 11:58

Ja, sorry, maar ik word er zo ziek van, veel mannen (zal niet zeggen alle) doen of wij vrouwen niet op een normale manier kunnen praten/reageren. Het lijkt soms wel of mannen bang zijn, nou.... dat kan toch niet kloppen????? :lol: :lol: :lol:
When im good im really good, when im bad im even better. :lol:

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » za 20 maart 2010, 12:45

Could be.. ik weet niet hoe die veel mannen op vrouwen reageren. Maar dat zal inderdaad vaak zeker met angst te maken hebben.

Hier is een aardig stukje erover, with also some sort of solution:

http://www.psychologytoday.com/blog/art ... ch-anxiety

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 20 maart 2010, 13:09

Ja, sorry, maar ik word er zo ziek van, veel mannen (zal niet zeggen alle) doen of wij vrouwen niet op een normale manier kunnen praten/reageren. Het lijkt soms wel of mannen bang zijn, nou.... dat kan toch niet kloppen????? :lol: :lol: :lol:
Doen (veel) vrouwen dat ook niet? Moet eerlijk zeggen dat als ik op een 'domme' manier aangesproken word door een man, ik meestal zo'n botte opmerking plaats dat ie meteen afdruipt :wink: De enkeling die dan nog volhoudt kan rekenen op dodelijke blikken, en taait alsnog af :lol:

Edje
Berichten: 46
Lid geworden op: di 16 februari 2010, 14:50

Berichtdoor Edje » za 20 maart 2010, 13:28

@ Fuzz, is inderdaad een goeie dat verhaaltje.
@ Venus, ja ook veel vrouwen doen raar bij een man. De botte opmerkingen en dodelijke blikken ken ik wel, erg grappig maar niet echt goed voor het ego van de man in kwestie.

Er was een hele tijd terug zoiets op de radio, flirtmaster of zoiets, die hadden een cursus voor mannen om tegen vrouwen te praten :shock: waar gaat het heen met de wereld of ben ik nu helemaal ouderwets en niet meer te redden?

Conclusie..... misschien moeten mensen een relaxen? En 'gewoon' praten tegen anderen waarbij het niet uitmaakt of het man of vrouw, stuk of lelijk ding is?

Maar goed, is helemaal off-topic denk ik, tenzij de topic-starter er wat aan heeft :lol:
When im good im really good, when im bad im even better. :lol:

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » za 20 maart 2010, 13:44

Edje, had je al eens in de topic hier in de buurt gekeken over 'the pick up artist'? Het is een enorme scene en business om mannen dat soort dingen te leren.

Ik zie dat eigenlijk ook als een makke van onze maatschappij. Mensen leren taal, rekening en geschiedenis. Mensen leren niet om vrij te zijn, maar dat ze zich moeten aanpassen aan bepaalde culturele normen en waarden. Jonge mensen zien van anderen de afstand is die er is tussen de mensen in onze samenleving en gaan dat als de norm zien. Er zijn rituelen van hoe je met elkaar zou moeten omgaan. Mensen leren helemaal niet sociaal zijn in onze maatschappij, de enige plek waar dat nog een beetje gebeurt is de vereniging. En zo krijg je dus mensen met gebrekkige sociale vaardigheden, die niet weten hoe ze een ander moeten benaderen.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 20 maart 2010, 15:00

@ Venus, ja ook veel vrouwen doen raar bij een man. De botte opmerkingen en dodelijke blikken ken ik wel, erg grappig maar niet echt goed voor het ego van de man in kwestie.
Tja, tis maar hoe je het bekijkt...Is een man die mij benadert met een domme opmerking wel goed voor mijn ego? Iemand die mij benadert, en er al vanuit gaat dat ik ws dom ben, moet ik die serieus nemen? Sorry, maar dat lukt me dus niet...
Mijn uitgangspunt is, behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden. Als ik met enig respect aangesproken wordt krijg je dat terug, maar als ik als een dom blondje benaderd wordt, krijg je dàt óók terug...en dan is het van mij uit niet grappig bedoeld!!

@ Fuzz, eigenlijk ben ik het daar niet zo mee eens. Mensen leren best wel sociaal te zijn, dat begint al op het kinderdagverblijf, op school, in de familiekring. Maar ik denk dat een soort normvervaging meespeelt. Dat mensen op de verkeerde manier met elkaar omgaan, met te weinig respect over en weer.

(Yaks, nou lees ik dat zelf terug, lijk JPB wel :lol: :lol: )

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » zo 21 maart 2010, 11:51

behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden
Een variant daarop: Je krijgt waar je om vraagt.

Als je per se iemand wil hebben met een geweldige openingszin, krijg je niet meer dan dat. Gladde prater, beurt tegen een toiletdeur aan en je ziet 'm nooit meer.

Voor mij is het afkappen op een verkeerde 'openingszin' hét bewijs van leeghoofdigheid, en als ik dan al doorpraat is het om je in de zeik te nemen. Heb je toch niet door, dus wat maakt het uit.

Waar is de kunst van het converseren gebleven?

Op de vleesmarkt begeef ik me niet, maar gelukkig kom je evengoed leuke mensen tegen. Mijn ego is niet afhankelijk van vrouwelijke respons :)

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » zo 21 maart 2010, 14:48

Het gaat niet om de geweldige openingszin. Het kan een heel stuntelige openingszin zijn, waar ik dan toch voor val :lol:
Het gaat me erom dat ik niet denigrerend aangesproken wil worden! Iemand die er bij voorbaat al vanuit gaat dat ik dom ben, en me zo dus ook aanspreekt, daar hou ik niet van! Dat zijn de types die zichzelf helemaal geweldig vinden, en die mot ik nie!:wink:
Ik weet niet of vrouwen mannen zo ook ooit benaderen eigenlijk...

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » zo 21 maart 2010, 15:58

Ik hou daar zeer zeker niet van. Ook al is het een adultsite, het hoeft mijns inziens nog steeds niet platvloers.

Een man die niets meer weet te schrijven dan n**ken, dit is mijn 06... als reactie op mijn profiel, krijgt niet eens antwoord :twisted: . Gaat hup de prullenbak in.
Dat heb ik dan ook heel duidelijk aangegeven en ik moet zeggen.....de mailcontacten via de site verlopen eigenlijk heel leuk.

En ik heb al helemaal geen trek in een ge-copy-paste smakeloos gedicht jakkes.
Met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst.

Pixie
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 22 maart 2010, 0:00

Berichtdoor Pixie » ma 22 maart 2010, 0:10

Hi!

Ik heb gezien dat de boel een beetje off-topic gaat , vind ik niet erg maar ik wil toch even mijn reactie plaatsen op de opening van het topic.

Sex zonder een relatie kan prima .
Ik heb het zelf ook.
Wij noemen het alleen een beetje anders , wij noemen het een friends with benefits relatie. Vrij vertaald is dat vrienden met voordelen.
De reden voor ons om dit zo te doen , is omdat een relatie vrijwel onmogelijk is ivm omgeving ed. Maar omdat wij ons wel fysiek en lichamelijk tot elkaar aangetrokken voelden , is het zo gegaan.
We hebben er niet echt een beslissing over genomen zo van , dit en dat gaan we doen en zo gaan we het noemen.
Het is eigelijk een beetje vanzelf gegaan.
Het voordeel voor ons is dat we elkaar nu wel goed kennen , en we overal vrij over kunnen praten. Af en toe kan het moeilijk wezen , omdat wij wel de gevoelens voor elkaar hebben , maar het gaat prima zolang we allebij maar niet te ver gaan in onze gevoelens.

Groetjes ,
Pixie.

Edje
Berichten: 46
Lid geworden op: di 16 februari 2010, 14:50

Berichtdoor Edje » ma 22 maart 2010, 11:26

Pixie, je hebt gelijk, werd aardig off-topic, misschien een idee om er zo één te starten :lol:
When im good im really good, when im bad im even better. :lol:

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » ma 22 maart 2010, 11:47

Hi!

Ik heb gezien dat de boel een beetje off-topic gaat , vind ik niet erg maar ik wil toch even mijn reactie plaatsen op de opening van het topic.

Sex zonder een relatie kan prima .
Ik heb het zelf ook.
Wij noemen het alleen een beetje anders , wij noemen het een friends with benefits relatie. Vrij vertaald is dat vrienden met voordelen.
De reden voor ons om dit zo te doen , is omdat een relatie vrijwel onmogelijk is ivm omgeving ed. Maar omdat wij ons wel fysiek en lichamelijk tot elkaar aangetrokken voelden , is het zo gegaan.
We hebben er niet echt een beslissing over genomen zo van , dit en dat gaan we doen en zo gaan we het noemen.
Het is eigelijk een beetje vanzelf gegaan.

Het voordeel voor ons is dat we elkaar nu wel goed kennen , en we overal vrij over kunnen praten. Af en toe kan het moeilijk wezen , omdat wij wel de gevoelens voor elkaar hebben , maar het gaat prima zolang we allebij maar niet te ver gaan in onze gevoelens.

Groetjes ,
Pixie.
Dan heb je toch wèl een relatie? Een friends with benefits-relatie is toch ook een vorm van relatie?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten