date ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » zo 01 november 2009, 11:28

Een vrouw/man-verhouding van 58-42 op een erotisch getinte datingsite... Mag ik een beetje sceptisch zijn?

Vervelend trouwens met veel datingsites is dat je nergens ziet wat de voorwaarden zijn (hoe duur het is bijvoorbeeld..) tot je een compleet profiel hebt aangemaakt. Begrijpelijk wel, natuurlijk.

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » zo 01 november 2009, 13:33

Tuurlijk mag dat, dat ben ik zelf ook altijd.

Ik heb me er eens ingeschreven puur vanuit een soort nieuwsgierigheid. En werd natuurlijk overspoeld met berichtjes, waar ik overigens nooit op heb gereageerd. Heb me er weer snel uitgeschreven.
Mij kostte het geen geld en ik weet niet of dat was omdat ik vrouw ben?
Maar ach, je kunt het altijd eens proberen. Het is in ieder geval vrij duidelijk waar het op die site om gaat... :wink:

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » ma 02 november 2009, 19:48

EstherC en c-dating! :?
Carpe Diem

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » di 03 november 2009, 10:56

Hahahahaha :lol:

(nee, het is niet mijn site. Esther Casual, beetje aparte achternaam wel hè :lol: )

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » wo 04 november 2009, 23:10

Ik vond Paiq een aanrader. Heel laagdrempelig, gratis en veel verschillende mensen en wensen. Ik vind alleen wel dat je duidelijk moet zijn naar je geprekspartners naar waar je op uit bent of wat je zo'n beetje zoekt. Zo voorkom je misverstanden en/of teleurstelling. Ervaringen van mij en anderen staan in eerder genoemd topic in het gedeelte 'Hoe doe ik...?'
Veel plezier Pakm47!

Edje
Berichten: 46
Lid geworden op: di 16 februari 2010, 14:50

Berichtdoor Edje » vr 19 februari 2010, 16:05

Misschien vreemde tip maar waarom zoek je niet wat (vrijgezelle) vrienden (weer) op en ga je lekker stappen?
Is leuker, gezelliger en ook als het niet lukt met een vrouw heb je een leuke avond.
En dit is GEEN plagen oid maar een welgemeende tip.
Ben zelf een aantal keren op van die datingsites geweest maar over het algemeen is het zakkenklopperij.

Ouderwets op pad dus....
When im good im really good, when im bad im even better. :lol:

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » vr 19 februari 2010, 17:41

om Edje een beetje aan te vullen en toch het virtuele er weer in te betrekken: 'vroeger' kon je ook via chatsites eigenlijk vrij gemakkelijk aan een date komen. Ik weet niet of dat nog steeds kan en vraag me daarbij tegelijk af welke chatsites tegenwoordig nog leuk zijn. Maar het heeft een beetje het midden tussen stappen en datingsites. Good luck!

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Kinky » vr 19 februari 2010, 18:59

Via chatgirl kun je nog wel aan een date komen, maar helaas is het aantal fakers er erg groot. Maar ja, waar op internet eigenlijk niet? :roll:
:love: Liefde verandert winter in zomer

Edje
Berichten: 46
Lid geworden op: di 16 februari 2010, 14:50

Berichtdoor Edje » vr 19 februari 2010, 19:10

vagipe.com is een leuke chatsite met cam.... als de hormonen tenminste even geen hoogtij vieren, het is internationaal dus ook nog eens goed voor je engels en na enig zoeken zijn er ook 'normale' mensen op te vinden.
When im good im really good, when im bad im even better. :lol:

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » vr 19 maart 2010, 20:15

Natuurlijk is er verschil in datingsites. De een is groter, de ander is meer op casual dating gericht, etc. Maar ja, wat is een goede dating site?

Weet je wat het is...? Het zijn vooral je eigen profiel en berichtjes die je datingsucces bepalen. Op elke datingsite zijn wel vrouwen die aansluiten bij je wensen. Maar de kunst is om haar zover te krijgen tot een date. En de meeste mannen snappen daar niks van en hebben dan ook bijna nooit succes. Dus google hoe je een goed profiel maakt, hoe je een goed berichtje in elkaar zet. En you're the man.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » vr 19 maart 2010, 23:27

Is dat zo, Fuzz? Is de dikbuikige kantoorslaaf die thuis het wasgoed metershoog opgestapeld heeft liggen en zijn ex na vier jaar nog lastigvalt, succesvol zodra hij een geinig profiel bij elkaar geknipt en geplakt heeft? In mijn ogen – maar ik kan me vergissen – is het niet zinvol op te schrijven wie je wil zijn, terwijl je kans op succes toeneemt als je in een paar zinnen vertelt wie je echt bent.

Met een poëtische inleiding zou de hiervoor genoemde zoeker enorm de plank misslaan. En hij doet zichzelf te kort bovendien: terwijl hij op zoek is naar een verzorgend tiepje zonder poespas – en die zijn er – krijgt hij aanbiedingen van hoogbegaafde vrouwen van de wereld, die avontuur en hemelse seks verwachten. Dat is een waarborg voor teleurstelling aan beide kanten!

Wees wijs, en wees jezelf.
Amor vincit omnia

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » za 20 maart 2010, 1:28

Het is geen goed idee (en evil) om te liegen in je profiel, hoewel dat overigens wel vaak gebeurt. Comes back right at ya. Maar een heel simpel ding: veel (wanhopige) mannen schrijven wanhopige teksten of totaal zonder fantasie en inspiratie. Als je een verhaal kunt vertellen dat je je leven op orde hebt en dat je voor je doelen gaat, dan word je ineens tien keer zo interessant voor het andere geslacht.

"Wees wijs, en wees jezelf."

Nouja, als je een 'dikbuikige kantoorslaaf bent die thuis het wasgoed metershoog opgestapeld heeft liggen en zijn ex na vier jaar nog lastigvalt', dan moet je misschien eens achter je oren krabben of je dat wel wilt zijn. Succes is voor een deel aanleg, maar ook voor een groot deel ervaring en jezelf verbeteren. Je kunt gefrustreerd en wanhopig tussen je wasgoed kruiswoordpuzzeltjes gaan maken, of denken 'vanaf nu alles anders'. Dat vereist vaak veel moed en kracht, maar het kan. En zodra je de vruchten proeft door je nieuwe mogelijkheden te ontdekken, zijn de sappigste en zoetste vruchten die je maar kunt hebben.. IMHO

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 27 maart 2010, 22:16

Moet altijd wel een beetje lachen om de one liners e.d. :lol: Ik had op een dag 8 contacten staan waarvan 6 van de 8 dit boven hun foto hadden staan:
"Live your life (..blabla)"
"Je bent de architect van je eigen leven"
"Een dag niet geleefd (..blabla)"
"Life is an adventure!"
en dan nog 2 van zulke, waarvan eentje een quote van Oscar Wilde als ik me goed herinner.

Iaw: Moeilijk om een uitroep te doen wat niet clichée is. En als die origineel is komt die al snel te gemaakt over. Kan echt beter iets schrijven wat getuigt van eigen enthousiasme, iets over jezelf.

Enneh.. profielfoto's die niet goed gekeerd zijn (een staande foto maar dan liggend).. hoeveel moeite is het nou om die recht te zetten. Of wazige foto's waar duidelijk van alles afgeknipt is (bijv een groepsfoto): dan heb ik gelijk zoiets van: Als dìt je mooiste foto is... :roll:

Ik dacht: ik zeg het maar even ;)

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 27 maart 2010, 22:26

Nouja, als je een 'dikbuikige kantoorslaaf bent die thuis het wasgoed metershoog opgestapeld heeft liggen en zijn ex na vier jaar nog lastigvalt', dan moet je misschien eens achter je oren krabben of je dat wel wilt zijn.
Oh, da's helemaal mijn type!! Waar is ie? Stapel ik mijn was er nog bij...gezellig...

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » zo 28 maart 2010, 21:38

Mijn date(9 maanden samen) is dan wel geen dikbuikige kantoorslaaf en gelukkig is-ie over zijn ex heen...maar die stapels was he... :roll:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast