zo dus...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

zo dus...

Berichtdoor eL04 » di 11 september 2007, 13:35

Ik heb even zitten twijfelen waar te posten, als berichtje in een andere topic of een nieuwe openen en dan de vraag waar die te plaatsen.
Ik plaats 'm hier in 'hoe doe ik...' omdat ik zolang heb geworsteld met deze vraag en nu een antwoord gevonden.... 'zo doe ik dat, zo dus..'
Ik start een nieuwe topic omdat ik het niet verloren wil laten gaan in een andere topic. Deze aandacht gun ik mezelf :D

Dit is géén afscheid van Shespot, hooguit wat afstand en misschien niet eens dat... ik weet het niet...
Wel neem ik afscheid van de chat in de functie van het moderator zijn.
Ik zal vast af en toe de weg naar de chat blijven zoeken / vinden, maar ik alleen nog als medechatter.
Dit was nodig om nog meer los te kunnen laten en te laten komen wat er komt.... in het grotere geheel.
Ik maak op dit moment een pas op de plaats in mijn leven, of misschien zelfs wel een stap terug.
Ik heb besloten te stoppen met mijn werk en eens even een tijdje 'niets' te doen.
Ik laat iets los wat er allang niet meer is...
Ik hoop in die leegte een nieuwe richting te vinden voor werk.

Wat ik ook heb losgelaten is mijn moeizame relatie waar ik hier vaak over schreef... het moeizame is er niet meer...
Sinds ik hier zoveel jaren terug verdrietig en op zoek naar begrip en een luisterend oor binnen kwam wandelen is ie 180 graden gekeerd!
Vreemd is het besef dat ik ook zoiets echt moet loslaten en niet moet blijven hangen in 'het was zwaar'.
We hebben elkaar helemaal weer gevonden en zijn beiden stralend van geluk... PUNT, uitroepteken zelfs!

Ik ben een gelukkig mens!
liefs,
eL
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » di 11 september 2007, 14:14

Geniet gewoon van je geluk EL04 en loslaten geeft zoveel nieuwe mogelijkheden ook al moet je eerst wat afstand nemen, zelfs van wat niet meer is .

succes ermee!
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 11 september 2007, 16:01

Aan het einde van die ene weg, die lang was en waar je momenten van twijfel hebt gekend.. Die weg waarvan je je meermaals hebt afgevraagd, komt er ooit een einde aan en ben ik dan op de plek waar ik wil wezen, zit een kruispunt...

Op dat kruispunt krijg je nieuwe keuzes.. neem de tijd en kijk rustig welke weg je nu wil gaan bewandelen. Soms is het verstandig even een stukje van elke weg in te lopen en te kijken of deze weg je wel bevalt....

El ik ben blij dat je met een goed gevoel kan terug kijken op de weg die je bewandeld hebt en waar je nu bent en ik wens je wijsheid met de beslissing welke weg nu te bewandelen.. en vergeet niet, er is in de keuze van wegen geen foute keuze...Het zijn slechts verschillende manieren om bij je doel te komen

Liefs Sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Alex48
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 02 februari 2004, 1:34
Locatie: Gelderland

Berichtdoor Alex48 » di 11 september 2007, 16:52

Wow.. het wordt inderdaad tijd weer eens bij te praten...
Don't ask me, I'm only visiting this planet...

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » di 11 september 2007, 16:59

Heerlijk voor jou, je partner en iedereen om je heen dat de lichtheid van je bestaan draaglijk is geworden. Geniet, en blijf genieten!


Mirthe

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 11 september 2007, 19:12

el04

:D wat mooi om dit te lezen,
ik wens je alle moois toe die je nog verder mag en kan ontvangen

Geniet!!


sfinxs

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » di 11 september 2007, 20:09

Lieve eL,
Goed dit te horen en neem er heerlijk de tijd voor!!
Geniet van je leven en alles wat erbij hoort!

liefs, ikbenik (die je wel zal missen)
geluk zit in jezelf!

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » di 11 september 2007, 21:30

eL, herkenning aan deze kant. En uit ervaring weet ik dat het goed kan uitpakken om even pas op de plaats te maken. Even het oude uit je systeem te laten verdwijnen om ruimte te maken voor het nieuwe. Wat dat nieuwe ook mag worden...

Veel succes, en heel fijn om te horen dat het loslaten van de moeizame relatie bij jou duidt op een nieuw begin van de relatie, en niet op het einde ervan.

Enjoy!

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » di 11 september 2007, 21:50

Het is je gegund! Fijn!

Adnil
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 15:51
Locatie: eindhoven

Berichtdoor Adnil » wo 12 september 2007, 7:47

Hoi EL,

geniet volop van de nieuwe fase.

en bedankt voor jouw inzet en steun die wij van je mochten ontvangen

goetjes

Linda

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » wo 12 september 2007, 16:09

Ik ben blij voor je! Geniet van het leven!

liefs, @NNa
Leven is het Zijn in jezelf durven toelaten.

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » wo 12 september 2007, 20:37

eL04, geniet van je hernieuwde geluk !! Jij en je partner zijn door het stof gegaan en hebben het dubbel-dik verdiend !!

Trouwens vind ik het ook ozo mooi om te lezen dat het ook eens góéd kan komen met relaties die het einde nabij waren.... Het is zo fijn om ook eens een succesverhaal te lezen, het geeft mij (en vele anderen) de moed om door te gaan op de gekozen weg....

Dus eL04, DzHead en anderen, mag ik jullie langs deze weg bedanken.... ? :)
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

Gebruikersavatar
frouke
Berichten: 1689
Lid geworden op: di 12 december 2006, 16:55
Locatie: dorpje in Zuid-Holland

Berichtdoor frouke » wo 12 september 2007, 21:34

Zo kan het dus ook........... :D

Fijn voor jullie.......

geniet ervan........ :!:
Ik ben blij met mij

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » wo 12 september 2007, 23:14

leuk te horen El
ga ervoor

laters
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » do 13 september 2007, 11:23

ik zal je missen maar uit ervaring weet ik dat de tijd voor jezelf nemen noodzakelijk kan zijn
tot ooit :kiss:
Women need a reason to have sex. Men just need a place


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten