spannend spel om elkaar beter te leren kennen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Immo
Berichten: 1
Lid geworden op: di 29 mei 2007, 15:09

spannend spel om elkaar beter te leren kennen

Berichtdoor Immo » di 29 mei 2007, 15:16

Binnenkort komen beide buren bij ons op bezoek. We doen altijd een soort zelf verzonnen spel met opdrachten ect. Elke keer als we dit spel spelen gaat het een stapje verder. Nu wil ik - de "opdrachten verzinner"- een erotisch tintje eraan toevoegen. Beetje in de onschuldigheid (lees platheid) van het verplaatsen van een balletje van broekspijp naar pijp.

Hebben jullie anders suggesties, ideeen, ect.

Op de vraag tot hoever gaan jullie? Kan ik zeggen tot dusver hebben "slechts" elkanders natuurfilms hebben uitgewisseld

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » di 29 mei 2007, 15:41

vroeger hebben wij het ooit zo gedaan
gewoon via spel uno ... .verliezer en winner .Opdrachten geven ... van een onschuldige kus tot tjah .. zoals jullie zelf willen .Het komt vanzelf !

lady Saffrane
Berichten: 86
Lid geworden op: vr 11 mei 2007, 0:02
Locatie: een creatieve dame in de grote stad;-)

Re: Buren op bezoek

Berichtdoor lady Saffrane » vr 08 juni 2007, 23:59

Binnenkort komen beide buren bij ons op bezoek. We doen altijd een soort zelf verzonnen spel met opdrachten ect. Elke keer als we dit spel spelen gaat het een stapje verder. Nu wil ik - de "opdrachten verzinner"- een erotisch tintje eraan toevoegen. Beetje in de onschuldigheid (lees platheid) van het verplaatsen van een balletje van broekspijp naar pijp.

Hebben jullie anders suggesties, ideeen, ect.

Op de vraag tot hoever gaan jullie? Kan ik zeggen tot dusver hebben "slechts" elkanders natuurfilms hebben uitgewisseld
Een tijdje geleden las ik deze post ook al, en ik ga toch even reageren.

Waarom wil je in godsnaam je buren betrekken in je erotische spel???? en al helemaal als je hun nauwelijks kent??? ik niet snap hoor...
laat hun erbuiten en doe zoiets als je goeie vrienden op bezoek hebt, want zo loop je kans dat er hele kromme of rare situaties ontstaan, waardoor het contact met je buren behoorlijk verpest wordt.
Buren heb je voor een kop suiker en oppervlakkige gezelligheid, de natuurfilm of als je accu leeg is of zo, maar laat ze vooral BUITEN je sexleven, dat is iig mijn mening, maar goed wellicht heb ik teveel films gezien... :wink:

succes ermee, groetjs Lady Saffrane
The greatest thing you'll ever learn
is just to love
and be loved in return!

Quibus
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 09 augustus 2002, 1:01
Locatie: 't Brabantse Land

Berichtdoor Quibus » za 09 juni 2007, 21:05

Off Topic: Saffrane, ken jij de situatie van Immo goed genoeg om in te kunnen schatten wat voor mogelijk risiko hij loopt met de interactie met hun buren?

Er zijn al genoeg dingen in deze wereld waarbij we krampachtig met elkaar omgaan, zeker op sexueel gebied. Als het bij hen goed gaat, waarom dat dan niet lekker laten zijn wat het is?

On-topic:
Wij hebben sinds een tijdje leuk contact met een ander stel. Langzaam aan elkaar op erotisch gebied leren kennen kan op een leuke manier door spellen te spelen. Als je wilt weten wat er mogelijk is, dan is een potje "truth or dare" een leuke mogelijkheid om de grenzen af te tasten.

We hebben dat spel op twee verschillende avonden met het andere stel gespeeld, en langzaam aan begonnen we steeds verder elkaars grenzen te verkennen, en werd de sfeer steeds losser.

Afhankelijk van hoe anderen reageren kun je vragen of opdrachten iets verder laten gaan.

NB: Begin vooral niet te snel met erotisch getinte vragen of opdrachten, maar laat het verloop van de spontaniteit van anderen af hangen. Zorg dat er geen opdrachten of vragen worden gesteld waar mensen zich ongemakkelijk bij voelen!

Wat bij ons goed werkte was aan de eigen partner een opdracht geven om bij een van de anderen iets te doen. Bijvoorbeeld: "doe een opwindende dans voor die persoon".

Enkele vragen en opdrachten:

Enkele vragen:

"Wat is je meest favoriete standje ?"

"Met welke bekende zou je het weleens willen doen ?"

"Scheer je je geslachtsdeel weleens ?"

Enkele opdrachten:

"Bevoel je buurvrouw links van je totdat ze stop zegt !"

"Kus de persoon rechts van je !"

"Doe je favoriete standje voor !"

Nog een stel "truth" vragen, zonder volgorde...:

Truth: Wat is het meest kinky dat je met iemand zou willen doen maar nog niet hebt gedaan?
Truth: Heb je of zou je je ooit anders voordoen dan je bent om een sexuele gunst te krijgen?
Truth: Als je een sexspeeltje moest zijn, welk speeltje en waarom?
Truth: wat is het meeste aantal keren dat je op een dag klaar bent gekomen?
Truth: wat is de langste tijd dat je geen sex hebt gehad (vanaf je eerste keer geteld).
Truth: Wie heeft je ontmaagd, en als je het over mocht doen, wat zou je anders doen?
Truth: Als je partner een ongeluk zou krijgen waardoor hij of zij niet meer sexueel actief kon zijn, zou je jouw partner dan trouw blijven?
Truth: hoe ben je er achter gekomen wat masturberen was, en wanneer was dat?
Truth: Wat is het meeste taboe dat je zwoor nooit te doen, maar wel hebt gedaan?
Truth: Vertel eens wat er het beste is aan vrouw zijn.
Truth: Wat bevalt je het meeste aan het andere geslacht?
Truth: Beschrijf je masturbatietechniek
Truth: Hoe vaak masturbeer je per week?
Truth: Wat is je grootste angst?
Truth: Beschrijf je meest sexy ondergoed
Truth: Wat is je meest extreme sexuele ervaring geweest?
Truth: Met wie heb je sex gehad, maar had je er spijt van, en met wie had je sex kunnen hebben, mar heb je het niet gedaan?
Truth: Waar word je het meest opgewonden van?
Truth: wat valt je het eerste op aan iemand van het andere geslacht? En iemand van hetzelfde geslacht?
Concentreer je vooral op de mogelijkheden, niet alleen op de beperkingen.

ster
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 mei 2006, 22:14

Berichtdoor ster » za 09 juni 2007, 21:19

Bedankt Quibus,

Ik heb ook wel eens een spel truth gedaan, maar ik baal er dan altijd van als ik niet op leuke en interessante erothische vragen kan komen.

Bedankt voor de inspiratie!

Er is ook een ander erotisch spel die ik wel eens op de chat bij shespot gedaan heb.
Het heeft " mutsen"

Je moet de zin afmaken:

Ik heb nog nooit.. (bijvoorbeeld seks gehad in een vliegtuig)

En dan moeten de andere spelers aan geven of ze het ook nog nooit gedaan hebben, of wel.

- xx -

Quibus
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 09 augustus 2002, 1:01
Locatie: 't Brabantse Land

Berichtdoor Quibus » za 09 juni 2007, 21:29

Mijn ervaring (ik heb het in het verleden vaker in de VS met Amerikanen gespeeld, die dat spel vaak al vanaf heel jong spelen en die vaak erg creatief zijn in hun vragen en opdrachten) is dat de "truths" (waarheid) een goede manier zijn om iemand af te tasten, om later te weten tot hoe ver je later met een "dare" (opdracht) kunt gaan. Stel vragen ook zo dat mensen ze niet met een ja of nee kunnen beantwoorden, maar dat ze wel zelf kunnen bepalen hoeveel ze van zichzelf laten zien.

Om iemand een uitweg te bieden hadden wij als huisregel dat het niet beantwoorden van een vraag of het niet doen van een opdracht een kledingstuk kostte (van boven naar beneden, met de buitenste laag beginnen!). Het probleem met opdrachten was bij ons dat niemand stop zei als een ander hem of haar aanraakte... Zowel massages, geblinddoekt iemand zoenen, iemand als bordje gebruiken (aarbeien met slagroom eten van iemand's borst... :-)) als niet mogen bewegen terwijl beide dames/heren een "slachtoffer" van het andere geslacht samen strelen liepen zo wel erg uit de hand en in de tijd. :-)
Concentreer je vooral op de mogelijkheden, niet alleen op de beperkingen.

Quitta
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 08 juni 2007, 15:51
Locatie: Tolbert

Berichtdoor Quitta » za 09 juni 2007, 21:29

leuke vragen :)

ster
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 mei 2006, 22:14

Berichtdoor ster » za 09 juni 2007, 21:34

haha,

ik zat ook even te denken aan deze truth:

"Bevoel je buurvrouw links van je totdat ze stop zegt !"

Volgends mij is dat een erg leuke!

en nog 1 thruth die ik ook leuk vind:

"doe op je eigen hand voor hoe je het liefst gepijpt of gebeft zou willen worden"

en 1 stapje verder;

" doe op de hand van de persoon rechts van je voor hoe je het liefs gepijpt / gebeft zou willen worden."

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 09 juni 2007, 21:59

hehe wel grappig, ik ga ze onthouden :wink:

Maar even over Lady's post, ik heb dat ook een beetje hoor, en dat heeft niets te maken met 'krampachtig doen'.

Je huis is je huis en je buren je buren. Wat nou als het fout gaat (want, je leest er minder vaak over, maar dit soort dingen kùnnen echt grandioos fout lopen, met relatiebreuken of gigantische ruzies als gevolg)?
Lijkt me niet echt fijn... als het ZO dichtbij is.

En daar zit je dan, met je hypotheek :wink:

MAAR misschien hebben ze wel boerderijen of villa's en wonen ze op 3 km afstand :wink:

Quibus
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 09 augustus 2002, 1:01
Locatie: 't Brabantse Land

Berichtdoor Quibus » za 09 juni 2007, 22:24

Natuurlijk hebben jullie een punt, Jessebel. Toch denk ik dat het bekijken van andermans situatie vanuit je eigen invalshoek niet altijd recht doet aan die situatie. Er kan altijd van alles mis gaan bij intieme interactie tussen mensen, dat geldt ook voor bijvoorbeeld relaties op het werk of relaties met grote leeftijdsverschillen. Toch is het niet altijd meteen fout of gevaarlijk om buiten de gebaande wegen te gaan of om gewoon te genieten van iets dat goed voelt.
Ik kan niet invullen wat Immo denkt en voelt, maar dat is aan hem. Net zoals zijn afwegingen die van hem zullen zijn. Iemand op potentiele problemen wijzen lijkt me positief, zeker als je zelf ervaring hebt met wat voor die persoon nog nieuw is, maar de manier waarop dat gebeurt kan soms wat maternalistisch over komen... Zeker als je het zelf ook niet meegemaakt hebt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen hypotheek heb, en dat ik nauwelijks contact heb met onze buren. Aan de andere kant swingen wij wel, maar alleen met stellen waar we een meer dan vriendschappelijke band (en dan heb ik het nadrukkelijk niet over een band op sexueel gebied!) mee op hebben gebouwd. Zou ik problemen hebben met mensen die ik eerst goed en intiem kende en waar later de relatie verzuurde? Ja, dat heb ik in een studentenhuis meer dan eens meegemaakt, zowel zelf als tussen anderen. Toch heeft me dat er niet van weerhouden om later weer een relatie met een andere huisgenote op te starten. Ik denk dat het een redelijk goede vergelijking is, ook al is dat niet hetzelfde als met buren en een koopwoning. Maar goed, zoals ik al zei, wij huren vooralsnog. :-)
Concentreer je vooral op de mogelijkheden, niet alleen op de beperkingen.

lady Saffrane
Berichten: 86
Lid geworden op: vr 11 mei 2007, 0:02
Locatie: een creatieve dame in de grote stad;-)

Berichtdoor lady Saffrane » za 09 juni 2007, 23:07

Natuurlijk hebben jullie een punt, Jessebel. Toch denk ik dat het bekijken van andermans situatie vanuit je eigen invalshoek niet altijd recht doet aan die situatie. Er kan altijd van alles mis gaan bij intieme interactie tussen mensen, dat geldt ook voor bijvoorbeeld relaties op het werk of relaties met grote leeftijdsverschillen. Toch is het niet altijd meteen fout of gevaarlijk om buiten de gebaande wegen te gaan of om gewoon te genieten van iets dat goed voelt.
Ik kan niet invullen wat Immo denkt en voelt, maar dat is aan hem. Net zoals zijn afwegingen die van hem zullen zijn. Iemand op potentiele problemen wijzen lijkt me positief, zeker als je zelf ervaring hebt met wat voor die persoon nog nieuw is, maar de manier waarop dat gebeurt kan soms wat maternalistisch over komen... Zeker als je het zelf ook niet meegemaakt hebt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen hypotheek heb, en dat ik nauwelijks contact heb met onze buren. Aan de andere kant swingen wij wel, maar alleen met stellen waar we een meer dan vriendschappelijke band (en dan heb ik het nadrukkelijk niet over een band op sexueel gebied!) mee op hebben gebouwd. Zou ik problemen hebben met mensen die ik eerst goed en intiem kende en waar later de relatie verzuurde? Ja, dat heb ik in een studentenhuis meer dan eens meegemaakt, zowel zelf als tussen anderen. Toch heeft me dat er niet van weerhouden om later weer een relatie met een andere huisgenote op te starten. Ik denk dat het een redelijk goede vergelijking is, ook al is dat niet hetzelfde als met buren en een koopwoning. Maar goed, zoals ik al zei, wij huren vooralsnog. :-)
Het zijn idd leuke vragen en quibus, je zal vast gelijk hebben over de krampachtigheid in de omgang met mensen...
Aan de andere kant lijkt het mij nog veel te vroeg voor een onderonsje met de buren als hij alleen nog maar natuurfilms uitwisselt, tenzij het een ander soort 'natuur'film is hahahaha. Dan heb ik niks gezegd hoor!!

Tja ik moet er niet aan denken om erotisch getinte spelletjes te spelen meet mijn buren en helaas van buren-problemen kan ik ook in meervoud meepraten, en daarbij ik zou het zelf niet echt kunnen waarderen als mijn nieuwe buren dergelijke spelletjes met mij zouden spelen, vandaar :wink:
The greatest thing you'll ever learn
is just to love
and be loved in return!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 20 gasten