06

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » wo 14 maart 2007, 13:02

Trááááánen van het lachen!! :lol: :lol: :lol:
Ik ben fanner dan fan.....
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 102

Berichtdoor zee » wo 14 maart 2007, 23:55

Goedendag.
Welkom bij KPN telecom.
Dit is de voicemail van -
"Else Maria".
Spreek uw bericht in na de toon, of stuur een sms bericht.

"Hoiiii Els met Mar! Heej even belangrijk, ik moet het echt heel kort houden want Sas en ik staan op het punt van weggaan - ze heeft me meegevraagd naar de Ghost of Spirits beurs, daar durft ze niet meer alleen heen haha! Ze was er gisteren ook al, enorme zaal vol mensen en op het podium van die rondzwevende Tibetaanse monniken, echt los van de grond hoor! Hoe doen ze dat toch? Joh, Sas deed het in haar broek toen zo'n monnik over haar heen zweefde de zaal door. Ze zei nog geluk dattie niet uit zijn trance kwam door mijn gegil, dan was ie bovenop me geland, zei ze. In ieder geval had ze kaarten over dus nu ga ik maar mee, kan ik haar mond volproppen met Chinese gelukskoekjes voor als ze 'm opentrekt om het op een gillen te zetten, haha! Ik...
Oh, het zijn Laotiaanse wijsheidskoekjes zegt Sas. Maarrehh, je bent er dus niet dus ik spreek maar snel wat in, want... wat wou ik nou zeggen - oh ja, heel belangrijk dit: weet je wie eergisteren voor jou op de zaak kwam? Edwin! Stond ineens voor me. Ik heb natuurlijk niets verteld over jou want dat zijn zijn zaken niet, maar ik heb geloof ik toch per ongeluk gezegd dat je naar Finland was en dat je vandaag terug zou komen, maar ik heb niets gezegd over dat vergaderen in de sauna hoor! Hij z...
Nee Sas, dat ga ik nu niet uitleggen, ik moet dit over Edwin even snel aan Else vertellen, hou je kop nou! ...Ik meld het maar even Els, want hij zat maar te vissen over waar je uithing en wat je allemaal deed, dus dan weet je het okee? Hij zei nog dattie in Canada had gezeten nadat jij weg was gega...
Jaaaa ik kohom! Rij je auto maar alvast het pad af! ...Sas kan toch niet inparkeren, laat staan uitparkeren, duurt uren. Maar goed Els, dan weet je het okee? Dat je niet ineens tegen Edwin oploopt als je met een stoere Fin aan je zij door de douane heen komt zeilen! Shit wat doet ze nu weer...
Nou ik ga je hangen hoor, Sas heeft net een sierkabouter van de buren platgereden, doeiii!"

Becs
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 21 augustus 2006, 16:39
Locatie: area Nijmegen

Berichtdoor Becs » do 15 maart 2007, 0:09

:lol: :lol: :lol:

* ligt blauw nu..........

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 15 maart 2007, 12:02

Hahahaha
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » do 15 maart 2007, 13:33

Afbeelding
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 103

Berichtdoor zee » vr 16 maart 2007, 1:36

Goedendag.
Welkom bij KPN telecom.
Dit is de voicemail van -
"Else Maria".
Spreek uw bericht in na de toon, of stuur een sms bericht.


"Hee, Else, met Peter... ik... tja jee... ik had het net nog bedacht, hoe zeg ik het... uhhhm..."

Goedendag.
Welkom bij KPN telecom.
Dit is de voicemail van -
"Else Maria".
Spreek uw bericht in na de toon, of stuur een sms bericht.


"Met mij dus, ik weet dat je nog daarboven bent... ik heb Hanni net een wat gunstiger corridor toegewezen, dus je vlucht ligt net voor op schema. Nu even pauze... Ik ehh... nou ja, net al je boodschappen zitten afluisteren, enne, tja... zohee, gek toch dat ik helemaal niet verbaasd ben? Of eigenlijk, eerlijk gezegd, het wel een prachtige troostrijke actie van jou vond? Ik kan er moeilijk woorden voor vinden. Dat... brengt me erop dat het uhmm... wel erg leuk zou zijn om je te zien als je geland bent, want oog in oog praat toch een stuk prettiger dan zoals nu in mijn eentje. Dus ehh... ik ben al klaar met mijn shift als je geland bent, ik kan wel even wachten tot je er bent... wat drinken samen, of misschien wil je wel een lift? Geen idee of je auto op langparkeren staat. Zo niet, ik rij je graag naar huis. Nou ehh... laat maar weten okee? Ik ben hier nog wel even. Dag dag!"

Goedendag.
Welkom bij KPN telecom.
Dit is de voicemail van -
"Else Maria".
Spreek uw bericht in na de toon, of stuur een sms bericht.


"En oh, nog even... dit kon ik dus niet via de boordradio doen, Hanni is niet gek natuurlijk! Flight control overigens ook niet, ahum. En daarbij... three voicemails is a crowd, heh! Nou spreek je!"

Goedendag.
Welkom bij KPN telecom.
Dit is de voicemail van -
"Else Maria".
Spreek uw bericht in na de toon, of stuur een sms bericht.


"Of nou ja, spreken... ik wil je ook graag zien, horen, ruiken... ehm, *kuch* voelen... proeven... kussen! Dus."

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 16 maart 2007, 11:40

Ik wil ook zo`n viendje :P
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » vr 16 maart 2007, 13:06

Wat een schatje.....zucht :wink:
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » zo 25 maart 2007, 23:32

Zee? Ben je drooggevallen? Zal ik de kraan even open zetten? ;)


Met andere woorden....

Ik ben zo nieuwsgierig naar het vervolg!!

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » ma 26 maart 2007, 22:53

Hihi :-) Genoeg inspiratie, maar erg weinig vrije tijd en ik hou niet van flatsj! alles meteen maar erop gooien.
Nog even geduld, Else gaat landen...

zee

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » ma 26 maart 2007, 23:03

dan zal ik het blauwe bord met de aankomsttijden in de gaten houden!

Gebruikersavatar
millie
Berichten: 827
Lid geworden op: di 22 januari 2002, 2:01

Berichtdoor millie » ma 16 april 2007, 12:42

Nee, u spreekt niet met meneer/mevrouw N, ik ben een vrouw en niet van plan eerdaags op een ander geslacht over te stappen /.../ Maar wie bent u eigenlijk?/.../ Hallo Bianca, maar helaas, nee, ik ben ook niet van plan op een ander energie bedrijf over te stappen/.../ Ja, het kan best zijn dat dat veel goedkoper is, maar als dat een goede reden is kan ik wel iedere week op iets anders blijven overstappen/.../ Ach kom op, je snapt best wat ik bedoel. Een andere telefoonprovider, een betere pensioenvoorziening, een modernere minnaar/.../ Nee, ik ben inderdaad niet geinteresseerd in al die overstapjes. Als ik behoefte heb aan overstappen, pak ik de trein wel /.../ Wat nou goedkoper, als ik op al die aanbiedingen inga, hou ik niet eens meer tijd over om al dat uitgespaarde geld uit te geven in verband met het ontwarren en invullen van al die administratieve rompslomp die er altijd op volgt/.../ Hoe je mijn reden om te weigeren moet noteren? Wat dacht je van 'goedkoop blijkt vaak duurkoop'! /.../ Jij ook nog een hele fijne dag Bianca.
Welcome to my world of makebelieve. Check your reality at the door!

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

off topic: Millie!

Berichtdoor mykittens » ma 16 april 2007, 17:53

Da's leuk Millie jij weer hier. Dat moet komen omdat ik dit weekend aan je dacht.. De reden van mijn telepatische zuigkracht was de meeting in Haarlem, om de een of andere reden moest ik daar aan jou denken.\
Het werkt dus.

Groet, MK

Becs
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 21 augustus 2006, 16:39
Locatie: area Nijmegen

Berichtdoor Becs » do 26 april 2007, 23:47

Nou heeft het wel lang genoeg geduurd Zee. Kom op, laat Else landen en maak ons blij 8) :wink:

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

06 deel 104

Berichtdoor zee » vr 27 april 2007, 10:55

*ding dong*

Here is your captain Hanni Kirsilappipuu speaking. Flight AY 229 is about to reach its destination Schiphol Amsterdam Airport. Weather is sunny, mild breeze and temperature is 24 degrees. We are about to perform the landing procedure, so please fasten your seatbelts. Expected arrival will be 16 pm local time. Our sincere apologies for the delay. We hope you enjoyed the flight, thank you for flying Finnelse.

*ding dong*

--------

*ding dong*

Correction and apologies: thank you for flying Finnair.

*ding dong*


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten