omslagpunt: ja ik wil je..................

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Nikki
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 21:37
Locatie: Provincie

omslagpunt: ja ik wil je..................

Berichtdoor Nikki » di 10 april 2007, 22:18

Volgens mij zit het probleem ook niet in het niet kennen van genoeg mannen of dat ik wel of niet een babe ben. Ik heb wel genoeg zelfvertrouwen om te denken dat ik aantrekkelijk ben. Al lezende en denkende, kom ik erop uit dat ik het omslagpunt niet goed weet te bewerkstelligen: dus van een gewoon 'casual'praatje of desnoods flirt naar 'let's get down&dirty'. Het omslagpunt: hoe kom je tot de boodschap dat je best available bent..?

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 10 april 2007, 22:58

"Zin om een keer samen een hapje te eten?"

Sja, weinig origineel maar ohzo veilig en simpel :) Wil hij niet/reageert hij niet of negatief; no harm done, je hebt immers niets vreemds gevraagd (samen eten hoeft niet per se te betekenen dat je meer wilt).

Zo ja, dan wordt het aan tafel vast duidelijker hoe de vork in de steel zit. Zulke onderwerpen passeren de revue vanzelf...

Spontane akties werken bijna altijd. Als je tegen de muur loopt kan je het altijd gooien op; sja, ik ben een beetje te spontaan soms :oops: :lol:

Ben benieuwd naar de andere tips :)

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » di 10 april 2007, 23:33

Voorzichtig de fysieke afstand verkleinen?
Per ongeluk zijn arm, schouder aanraken.
En kijken hoe hij reageert?
Arrangeren dat je met zijn tweeën bent, samen naar het station lopen, plotseling zin in een strandwandeling o.i.d.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 11 april 2007, 7:00

ik zit mijn hersenen te kraken, hoe je zoiets kan aanpakken,

na een luchtige humor opmerking van hem,
en ik heb hem weleens gebruikt,
zeggen wat hoorde ik je nu net zeggen?
of ik met jou naar de bios wil? jaa leuk lijk mij gezellig.. :)
gaan we daarna een strandwandeling maken, of zoiets..

sfinxs
die meer van het type is,
gloof dat ik jou in mijn 2 bij 2 wil terug vinden :oops:

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » wo 11 april 2007, 10:47

Mijn manier altijd: Als je het leuk kunt vinden samen, dan is er waarschijnlijk al wel iets gemeenschappelijks naar voren gekomen. Bijvoorbeeld dat je allebei van films houdt, of van een bepaalde muzieksoort, van lezen, of van bijzonder eten, weet ik veel. Dan is het heel makkelijk om naar aanleiding daarvan te zeggen, joh, ga anders mee naar de bioscoop/dat-en-dat concert/de boekenbeurs/dat-en-dat waanzinnige restaurant wat ik laatst heb ontdekt. Aan de reactie kun je natuurlijk niet 100% aflezen of iemand erotisch in je geinteresseerd is, maar een 'ja leuk' biedt altijd perspectief ;)

Verder vond ik die van Sfinx ook leuk. Doet me denken aan wat een tijdje mode was onder mij en mijn collega's: Te pas en te onpas 'He, wat zei je, seks!?' roepen :lol:

guinevere
Berichten: 227
Lid geworden op: vr 11 februari 2005, 0:41
Locatie: vlaanderen

Re: omslagpunt: ja ik wil je..................

Berichtdoor guinevere » wo 11 april 2007, 11:03

..dus van een gewoon 'casual'praatje of desnoods flirt naar 'let's get down&dirty'. Het omslagpunt: hoe kom je tot de boodschap dat je best available bent..?[/quote]

Met humor !!! :wink:

guinevere (die je een dappre en wijze madam vindt !)

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 11 april 2007, 11:58

Oef wat een moeilijke vraag..These things happen meestal gewoon. Op moment dat hij mij leuk vind en ik hem ontstaat er een soort van spanning. Die spanning lijdt tot dingen die wat intiemer zijn.

Laat het gaan en zie waar het schip strand... strand het .. nou ja dan was t niet leuk genoeg ... nieuwe ronde nieuwe kansen...

KLinkt heel makkelijk , maar ik heb genoeg in mijn leven gescharreld en gedate.. hoewel details na 4 jaar getrouwd te zijn over hoe die dingen ontstonden lijken wel te vervagen..

Slik nu word ik oud!

savanne
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » wo 11 april 2007, 12:41

En als je zonder slimme woorden komt te zitten, dan is er nog altijd de... "Drankje bij mij thuis?'

Of "ik heb een hotelkamer en een minibar."

Ja, fout! Maar die heeft me toch een heel gezellig nachtje opgeleverd laatst. :wink:

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Berichtdoor Mannekijn » wo 11 april 2007, 13:53

Ik zal niet zeggen dat ik representatief ben voor `de man`, maar wel grosso modo denk ik zelf. Misschien heb je er iets aan.

Mijn (levens)ervaring: iedere wel willende man heeft altijd zijn radar actief om ieder signaal over sex op te vangen. Helaas zijn mannen (ik sowieso) beperkter dan vrouwen in het interpreteren van signalen en moet je dus zorgen dat je signalen helder en ondubbelzinnig zijn. Graag 1 nuance verder dan je eerste ingeving.

Grappig hoe vaak ik pas dagen later begrepen heb wat ze bedoelde. :cry:

Sannetje
Berichten: 919
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 22:52
Locatie: Antwerpen

Berichtdoor Sannetje » wo 11 april 2007, 14:01

Recht-door-zee werkt vrijwel altijd. Als je al wat contact hebt... Ik zeg dan soms wel eens dat ik zo vreselijk veel zin in zoenen hebt, en van t een komt dan soms t ander. En als ze je niet zien zitten laten ze dat ook wel merken.

Ik moet wel toegeven dat ik dit soort opmerkingen niet maak als ik volledig nuchter ben :oops:
We zien de dingen niet zoals ze zijn, we zien ze zoals wij zijn *Anais Nin*

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Berichtdoor Mannekijn » wo 11 april 2007, 14:03

Ik moet bekennen dat ik het spel van flirt tot lets-get-down-and-dirty absoluut het moeilijkste vind, maar ook het leukst.
Zelfs leuker dan de sex, dat meer lekker is en vooral makkelijker :lol:

funhopper
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 10 januari 2007, 15:31
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor funhopper » wo 11 april 2007, 15:44

Enige jaren geleden viel mijn oog in de supermarkt op een luchtig geklede dame. Gewoon een fris ogende, vlotte, goedverzorgde dame met fraaie rondingen. Hoe ordinair het ook mag klinken: ik had meteen zin in haar.
Kennelijk verriedt mijn blik heel veel, want toen onze blikken elkaar kruisten zag ik iets van herkenning. Ik stapte resoluut op haar af, vertelde haar hoezeer ik onder de indruk was en vroeg haar recht op de vrouw af of ze met me naar bed wilde. Ze keek me aan, aarzelde tussen een klap in mijn gezicht en de vraag beantwoorden. Ze glimlachte en zei me het nog eens te proberen.
Misschien iets voor jou ?
een dag zonder seks is een verloren dag

Nikki
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 21:37
Locatie: Provincie

Berichtdoor Nikki » wo 11 april 2007, 16:57

Funhopper,mij zo benaderen zou een brug te ver zijn, maar bovendien loop ik niet zo door de buurtsuper. Ik heb een beetje een dubbele moraal: ik wil gewoon het liefst lust binnen een relatie, alleen heb ik nu geen zin in een relatie en wel zinnelijkheid.

De beste aanwijzingen mix ik met mijn andere draadje, nl het benaderen van kennissen (want mijn vriendschappen wil ik er niet mee in de war schoppen), waar je toch wel een vibe mee hebt en dan met de aanpak van Sannetje: toch maar recht door zee. Ik zal mezelf wel weer wat meer out there gooien, om me te orienteren op potentieel lekkers. Voorpret is ook al heel wat............

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Berichtdoor Mannekijn » wo 11 april 2007, 17:30

Go for it, Nikki :lol:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten