Ik moet dit even kwijt...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » wo 07 maart 2007, 10:29

Dank je wel, Silvie!


Ik heb heel veel aan de stuk voor stuk schitterende vrouwen (en mannen) op dit forum gehad de afgelopen week. Ontzettend bedankt allemaal!

Veder hoop ik dat degenen die in het zelfde schuitje zitten als ik ook voor zichzelf durven kiezen.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

eva
Berichten: 916
Lid geworden op: di 22 augustus 2006, 12:14
Locatie: juf twente

Berichtdoor eva » wo 07 maart 2007, 10:53

Heel veel sterkte gewenst de komende tijd, AZ

eef :)

Nanoek
Berichten: 860
Lid geworden op: wo 28 juni 2006, 12:46
Locatie: midden van het land
Contacteer:

Berichtdoor Nanoek » wo 07 maart 2007, 11:19

Goed dat je nu eindelijk voor jezelf heb gekozen en helemaal je had een hele golf aan woorden verwacht die je over je heen gestort zou krijgen.
Gelukkig viel de schade mee en ziet jou vrouw ook dat het niet zo door kan gaan.
Dit is pas het begin en er zullen nog best moeilijke momenten komen en de tranen zullen ook niet weg blijven maar ik wil je heel veel kracht toewensen voor de komende perioden.
En als alles een beetje op zijn plek is gevallen, je weer kan genieten en stralen.

Heel veel liefs nanoek
Afbeelding

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 07 maart 2007, 12:07

AZ je Topic gevolgd,

ik wens je alle moois en goeds,
wat een moed, heb je gehad!
:)

Sfinxs

Gebruikersavatar
frouke
Berichten: 1689
Lid geworden op: di 12 december 2006, 16:55
Locatie: dorpje in Zuid-Holland

Berichtdoor frouke » wo 07 maart 2007, 15:27

Fijn dat een goed gesprek toch mogelijk is AZ.
Dan heb je een basis om verder te praten en te handelen. Ongetwijfeld zullen er nog meerdere terugslagen komen, maar de basis is er nu.

Ik merk dat iedereen hier erg met elkaar meeleeft en elkaar zonder oordelen met respect goede raad probeert te geven.

Ik hoop dat ik dan ook net als AZ steun kan vinden hier en in moeilijke momenten hier terug kan komen. Natuurlijk ook als er iets positiefs te melden.

Froukje

verdwaaltje
Berichten: 517
Lid geworden op: wo 20 december 2006, 21:29
Locatie: wachtend in dromenland

Berichtdoor verdwaaltje » wo 07 maart 2007, 21:03

AZ:

je hebt het over diep respect voor (a.s.) ex: besef goed dat degene die HEEL VEEL respect van jou verdient jijzelf bent.

je hebt nooit de makkelijkste weg gekozen, hebt gevochten, hebt gejankt, hebt gewacht. CHAPEAU

ik heb diep respect voor jóu

verdwaaltje
Niets is zo veranderlijk als de waarheid

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » wo 07 maart 2007, 21:44

Goh, de eerste stap is gezet, Aphrodites' zoon. Moedig van je!

Ratjetoe
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 04 maart 2007, 12:45
Locatie: Taxandria

Berichtdoor Ratjetoe » wo 07 maart 2007, 23:40

Ik heb enorm veel bewondering voor je moed, beste AZ! Heel veel sterkte de komende periode...

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » do 08 maart 2007, 17:14

Ik voel diep respect voor haar.
:love:


Het gaat vast goedkomen, je krijgt immers zo vaak terug wat je uitstraalt.

Ik wens jullie allebei een goede afsluiting van deze periode in jullie levens toe, en dat jullie er later (er zal best nog wat water naar zee gedragen moeten gaan worden) met sereniteit op kunnen terugzien.


Mirthe

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » do 08 maart 2007, 17:22

Zo herkenbaar (tot een bepaalde hoogte)..... ik heb gewoon geen woorden....

Ik wens jullie allen die met zo'n probleem worstelen veel sterkte en moed toe.
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » vr 09 maart 2007, 19:18

Dank je wel, lief kronkeltje :kiss:
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 10 maart 2007, 10:37

Hi AZ,

Ik zit het topic te lezen en heb veel respect voor je stap. Soms zou ik die lef ook willen hebben en een aantal keer ook wanhopig op het punt gestaan het te doen want ik herken alles uit je verhaal. Niets erger in een relatie te zitten waar je nu al niet weet wat je elkaar te vertellen hebt. Zelf zit ik in de situatie als Froukje met kids (lees bij jou daar niets over) en dat maakt een stap om voor je eigen geluk te gaan behoorlijk egoistisch. Maar eenzaamheid in een relatie zonder enige warmte en erotiek vreet aan je en maakt mij van tijd en wijl gek.
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik werd er permanent sjag van op het laatst (wat natuurlijk niet hielp voor het creëren van een intieme sfeer uiteraard)


Ik ga het in het 17-e jaar van mijn relatie maar weer proberen, het was er ooit wel en ik denk ergens diep moet het er nog wel zijn........... of houd ik mezelf voor de gek.
Probeer na te gaan hoelang het geleden is dat je je echt op je gemak gevoeld hebt bij haar, gelachen hebt, goede sex gehad hebt. Als dit jaren geleden is (bij mij 4-5 jaar geleden), dan is het echt over, want ik denk dat echte liefde en verbondenheid altijd weer vrij snel de kop op steekt na een relatie-dip.


Probeer eerst iets af te sluiten met je ex partner, don't rush into een nieuwe relatie. Sluit het ook voor jezelf af want 15 jaar is lang en tot jezelf komen is denk ik wel goed op dit moment.
Mee eens, ik heb geen haast, ben gelukkig geen puber meer :)

Succes, Ron
Thx, ook jij veel succes met het maken van jouw keuzes. Dit forum heeft mij uiteindelijk de kracht en zekerheid gegeven om de beslissing te maken. Ik twijfelde erg of ik wel het morele recht had om deze beslissing te nemen, ik heb hier geleerd dat je soms voor jezelf moet kiezen.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 11 maart 2007, 14:33

AZ. Houd ons op de hoogte je verhaal is herkenbaar en inspirerend, ik ga nog niet springen en ga het echt nog maar proberen.
Ik respecteer je keuze, ik weet hoe moeilijk het is om voor jezelf te kiezen.
Het voelt egoïstisch.

Bij ons is de keuze ontzettend goed uitgepakt.
We voelen ons beide opgelucht en we gaat beter met elkaar om dan ooit.
We zitten samen op Funda.nl naar huizen te kijken en we zitten apart toekomstplannen te bedenken.

Ik had dit nooit verwacht en ben er heel dankbaar voor. Ik heb echt heel veel respect voor hoe mijn vrouw dit oppakt.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Anne45
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 11 maart 2007, 15:39
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Anne45 » zo 11 maart 2007, 16:28

Hi AZ,

Ik zit het topic te lezen en heb veel respect voor je stap. Soms zou ik die lef ook willen hebben en een aantal keer ook wanhopig op het punt gestaan het te doen want ik herken alles uit je verhaal. Niets erger in een relatie te zitten waar je nu al niet weet wat je elkaar te vertellen hebt. Zelf zit ik in de situatie als Froukje met kids (lees bij jou daar niets over) en dat maakt een stap om voor je eigen geluk te gaan behoorlijk egoistisch. Maar eenzaamheid in een relatie zonder enige warmte en erotiek vreet aan je en maakt mij van tijd en wijl gek. Ik ga het in het 17-e jaar van mijn relatie maar weer proberen, het was er ooit wel en ik denk ergens diep moet het er nog wel zijn........... of houd ik mezelf voor de gek.

Probeer eerst iets af te sluiten met je ex partner, don't rush into een neiuwe relatie. Sluit het ook voor jezelf af want 15 jaar is lang en tot jezelf komen is denk ik wel goed op dit moment.

Succes, Ron
Zo te lezen ben ik niet de enige....een "feest " :? van herkenning helaas. Je bent jong, vind elkaar leuk en voor je het weet woon je samen. Ik stel het misschien nu wel heel simpel, maar ik was op 19 jarige leeftijd nog niet erg met de diepere gevoelens des levens bezig.

Voor jezelf kiezen, zeker als je kinderen hebt valt niet mee en elk jaar denk ik weer...we gaan ervoor...maar samen zijn en je toch alleen voelen binnen een relatie valt niet mee. Praten helpt, zegt men, maar dan moet je partner wel willen luisteren...

Een ander is er niet, maar als ik de verhalen op deze site lees, dan moet ik soms wel even slikken....

AZ veel sterkte en wijsheid toegewenst....
Op zoek naar......mezelf?

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » vr 16 maart 2007, 20:15

Het is nu de 11-de dag van "the rest of my life".

Ik voel me perfect, beter dan ik me in jaren kan herinneren. Mensen horen aan de telefoon al dat ik vrolijker ben. Mijn vrouw voelt zich ook beter dan ooit. Ik verblijf momenteel gewoon thuis en we gaan respectvol en vriendelijk met elkaar om. We bespreken onze aparte toekomstplannen en kijken samen op internet naar een huis voor mij. We maken grappen over de mensen die niet weten hoe ze ons moeten benaderen en hebben het al gekscherend over een "divorce party" :)

De scheiding zal meevallen: we zijn onder huwelijkse voorwaarden (koude uitsluiting) getrouwd en zijn elkaar niets verplicht. Alleen de gezamenlijk gekochte spullen verdelen, daar zit niets bij waar iemand erg aan hecht dus dat gaat wel goed komen.

Aanstaande maandag ga ik R. weer helpen met haar laptop. I can't wait! Ik ben niks fysieks van plan want R. is niet aan een relatie toe en al zou ze het wel zijn, ik wil eerst alles met mijn vrouw afgehandeld hebben en wil niets doen wat als provocerend beschouwd kan worden. R. haar nabijheid is voorlopig genoeg.

AZ, blijer dan hij zich kan herinneren.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 39 gasten