Speeltjes en vibrators

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » zo 18 juni 2006, 0:08

Ik heb jaren geleden via de Pabo een dildo , wel met batterijen, aangeschaft. In het begin inderdaad eerst in mijn eentje uitgeprobeerd. Wat een sensatie!! Later ook in ons spel betrokken en hij gaf spontaan aan dat hij ook wel eens iets van binnen wilde voelen. Mannen komen heftiger klaar wanneer hun prostaat gestimuleerd wordt. Deze dildo was wat aan de dikke kant dus er moest een tweede komen. Deze dunnere past perfect en we gebruiken hem eigenlijk altijd. Ik breng hem in wanneer ik boven op hem zit wat dan voor mij ook weer erotisch is. Ander voordeel is dat je die dildo ook bij jezelf kunt inbrengen tijdens een vrijpartij. Een dp doen we overigens niet altijd :wink:
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

blush
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 19 juni 2006, 21:05

Berichtdoor blush » ma 19 juni 2006, 21:42

Vooral de modellen van Phallix vind ik mooi... Er zitten echt kunstwerken tussen!

-> www.phallixglass.com

Veerle-VW
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 11:28
Locatie: België

Berichtdoor Veerle-VW » di 20 juni 2006, 12:54

Die zien er idd aantrekkelijk uit !!

Iemand hier ervaring met de Bliss ?? Ze zien me er een beetje raar uit, maar ben best bereid ze eens te testen :lol:
Don't let your eyes tell your brain
you should feel ashame

KLAAR(tje)
Berichten: 42
Lid geworden op: do 09 maart 2006, 13:03

Berichtdoor KLAAR(tje) » vr 23 juni 2006, 13:45

Wij hebben de

http://www.phallixglass.com/products/de ... p26&cat=22

en die is echt "huge" (ging er de eerste keren ook niet in, nu wel maar een vuist blijft lekkerder :oops:)

Maar mijn favoriete en (her)nieuw(d) speeltje is en blijft de

http://www.grohe.nl/?&id=3538&id_lc=85& ... _hss_hands

Mijn ouders hadden vroeger een handdouche met een gebundelde straal. Hoevaak ik me daar niet mee heb laten komen, echt jaren als puber (bijna) iedere dag tijdens het douchen.

Laatst in een hotel hadden ze hem ook, dus ik ff oude tijden ophalen. Ik kon er daarna niet afblijven :oops: en ik "moest" echt vaker per dag douchen (het was daar ook zo warm en klef :lol:) Maar ik heb mijn vriend natuurlijk laten meekijken en genieten, en onder de douche vindt ik het ook niet zo erg wat hij allemaal over mij heen spuit :oops:

Terug in Nederland mijn vriend meteen naar de doe het zelf zaak gestuurd, dus hij heeft hem nu ook thuis (daar ben ik nu en pffff wat is het warm, ik ben weer helemaal bezweet en plakkerig, ik moet echt weer ff gaan douchen :lol:)

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » za 27 januari 2007, 10:12

Goedemorgen allemaal...... heb net mijn allereerste vibo uitgeprobeerd !!

Ik vond het vooral erg spannend om hem te bestellen, en toen ik hem thuis kreeg schrok ik toch wel wat van de afmeting..... 24 cm lang, en dat ging er bij mij dus niet in.....(ongeveer tot de helft)

Van de vibraties weet ik ook niet wat ik moet vinden..... mijn eerste gedachte was dat ik het erg onnatuurlijk vond voelen..... maarja, een vibrator is nou een maal een onnatuurlijk ding, dus zo gek is dat niet ?!

Verder kan ik jullie melden dat hij roze van kleur is, gemaakt van jelly materiaal ( lekker zacht), met krullende ribbels erop en dat voelde dan weer wel lekker bij het inbrengen.

Ik vraag me dan toch af hoe sommige (meerdere) vrouwen het voor elkaar krijgen om een lange vibo (of echte penis) helemaal naar binnen te krijgen.......
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

chat box
Berichten: 35
Lid geworden op: do 04 april 2002, 1:01

Berichtdoor chat box » za 27 januari 2007, 10:58

ok

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » za 27 januari 2007, 23:34

Yanni... moet dat dan persé? Ik breng een vibo bij voorkeur helemaal niet in, daar heb ik een dildo voor. Van al dat trillen van binnen krijg ik nou eenmaal niet zoveel. Een vibo gebruik ik vooral uitwendig. Veel prettiger!

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » zo 28 januari 2007, 12:35

Nou nee, het zal niet persé moeten !! Maar ik vroeg het me gewoon af....
Want je leest zo vaak dat vrouwen onwijs grote vibo's of dildo's met gemak naar binnen krijgen, vandaar..... Bij mij gaat het niet lukken, en ik heb geen zin om geforceerd te doen.
Dan is voor mij de lol er af.

Nou, ik zal 'm eens uitwendig gaan gebruiken, kijken of me dat bevalt. Ik denk dat ik er gewoon eens wat mee moet spelen, en misschien dat 't dan nog lekker gaat worden !!
Bedankt voor je tip !!
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Berichtdoor Mannekijn » zo 28 januari 2007, 16:49

..verw..
Laatst gewijzigd door Mannekijn op za 17 februari 2007, 15:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » zo 28 januari 2007, 17:41

Kan iemand een paar tips geven ivm goedkoopste site om een speeltje te kopen, of waar er ook reacties/commentaren te lezen zijn, om het kiezen te vergemakkelijken?

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Berichtdoor Mannekijn » zo 28 januari 2007, 20:04

Christine le Duc heeft toch altijd wel mijn voorkeur.

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » zo 28 januari 2007, 20:59

mail&female is vaak goedkoper dan christine le duc. ook ontdekte ik laatst een leuk zaakje in breda ( lady marmelade) maar ik weet natuurlijk niet waar je woont.

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » ma 29 januari 2007, 10:44

Ik heb de mijne van Wehkamp ( :oops: ), en omdat dit voor mij de eerste was, wilde ik er ook geen kapitaal aan uitgeven. Op de site staan een aantal goedkope vibrators, en de mijne was van de aanbieding. De prijs gaf wel de doorslag, moet ik toegeven. (E 19.95, normale prijs E35,00)
Ik kan helaas niet linken, dus kan ik je niet laten zien welke het is . :)
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

sexy
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 14:51

Berichtdoor sexy » wo 31 januari 2007, 11:26

Heb er diverse geprobeerd...(hihi) En heb sinds kort een Smartvibe Gill van Fun factory. Geweldig!! Deze ziet er mooi, lief en leuk uit en werkt perfect. Is ook erg geschikt voor de g-plek.
Heb hem gekocht via shespot. Echt een aanrader... :roll:

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » do 01 februari 2007, 0:25

Ik kan hem niet vinden. Wat is er trouwens mega-veel te koop in de She-spot webshop. Ik wist van het bestaan niet af.....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 7 gasten