geen slipje

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » wo 10 januari 2007, 22:27

ja echt... ik heb het menig maal gezien bij mannen zonder slip
zeker nadat je ze indringend hebt aangekeken een keer...
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » wo 10 januari 2007, 23:39

Ik ga wel eens sliploos over straat, maar alleen als daar een 'gezellige' ontmoeting aan vast zit. Dat spreken we meestal per sms af, en dan vraag ik een gelijke tegenprestatie (eenaardigevent: er zijn ook broeken met knopen :wink: ). Het is nogal... euh... opwindend om het van elkaar te weten. Daarbij vind ik het ook nog eens een opwindend gevoel. Soms denk ik wel eens dat ze die onderbroek gewoon nooit hadden moeten uitvinden...

Sliploos in een broek vind ik niks, dat schuurt me teveel. Bovendien lijkt het me niet handig als je een hete date hebt :?

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Berichtdoor nikki-wear » do 11 januari 2007, 14:01

Ik ga ook weleens sliploos over straat: maar dan ben ik naar de sportschool geweest en heb weer vergeten om schoon ondergoed in mijn tas te doen. :?
Ik moet dan kiezen tussen niets aan of een bezwete slip aan. Dus dat wordt dan niets onder mijn broek. (rok draag ik nooit). :D

En hoe dat voelt, ja best wel lekker. Het is het idee.

Ik zou het bewust alleen maar doen bij een special date. Als je er samen weet van heb.

nIK
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Salangaantje
Berichten: 261
Lid geworden op: zo 31 december 2006, 3:23
Locatie: België, studente

Berichtdoor Salangaantje » do 11 januari 2007, 14:05

Ik vind een stringetje meestal al bloot genoeg :)

Ik heb wel gehoord dat sliploos goed zou zijn voor het klimaat daarbeneden, maar das een heel ander topic...

zoenn

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 11 januari 2007, 14:33

hmm.. het is niet zo dat het bij mij dagelijks aan de orde is , maar ik heb periodes dat het zeker een extra iets geeft aan mijn eigewaarde en zelfvertrouwen.. lekker iets doen dat niemand weet en wat wel effect heeft als de juiste persoon er achter komt.. en inderdaad zoals iemand hiervoor al zei het geeft je extra kracht.. Kan heel prettig zijn .. vooral in de zomer.. wintertime eerlijkgezegd niet maar ook dan komt het wel eens voor ...

xx savje
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

vampirella

Berichtdoor vampirella » do 11 januari 2007, 17:07

Ik ga zonder problemen naar buiten zonder string. Soms kun je ook niet anders, onder sommige kleding (een strakke jurk, een lage broek, leren/rubber kleding) staat het gewoon niet mooi.
Daarnaast vind ik het soms ook wel prettig of ronduit geil. Maar dat is dan voornamelijk het idee. Lichamelijk merk je er niet zo heel veel van, hoewel het wel een grappig gevoel is als de wind onder je rokje komt...

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Kinky » do 11 januari 2007, 19:20

Ik heb wel gehoord dat sliploos goed zou zijn voor het klimaat daarbeneden, maar das een heel ander topic...
Dat lijkt mij juist niet, tenminste, als je broeken draagt. Want ondergoed verschoon je dagelijks, terwijl je met een gewone broek vaak 2 of 3 dagen doet.

Als je een rok draagt lijkt het mij idd wel waarschijnlijker, krijg je een beetje frisse lucht tussen de benen. ;)
:love: Liefde verandert winter in zomer

Salangaantje
Berichten: 261
Lid geworden op: zo 31 december 2006, 3:23
Locatie: België, studente

Berichtdoor Salangaantje » do 11 januari 2007, 23:27

Het is natuurlijk wel de bedoeling een rokje te dragen dan ja, anders zou het gemeen kunnen schuren lijkt me :shock:

vooral bij een kontstrakke jeans :lol:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » vr 12 januari 2007, 0:12

Als ik in Schotland woonde dan liep ik ook zonder onderbroek met kilt aan.
Om als vent met je blote hol in een broek te gaan lopen is drie keer niks. Veel te bang dat er iets tussen de rits komt :evil:

Anton102
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 21:57

Berichtdoor Anton102 » vr 12 januari 2007, 0:44

Ik heb de pest aan onderbroeken en draag ze al jaren niet meer. Als je schoon op jezelf bent maakt 't toch niks uit?

Alleen een pijp kiezen als-ie halfwarm wordt... 8)

Nee serieus ik voel me bekneld. Maar ja, ik doe ook graag m'n schoenen uit... :)

En ja, inderdaad is ook wel geil, 't is voor die ander iets makkelijker om te zien hoe de vlag erbij hangt en ook oraal scheelt 't een hindernis! :D

Salangaantje
Berichten: 261
Lid geworden op: zo 31 december 2006, 3:23
Locatie: België, studente

Berichtdoor Salangaantje » vr 12 januari 2007, 0:46

Ik zou niet weten wat me overkwam als ik een broek van een jongen aan het losritsen was en opeens springt er zo'n vlaggestok in m'n oog :shock:

Als ik t op voorhand zou weten zou ik het dan weer wel geil vinden ;)

Inge30
Berichten: 47
Lid geworden op: do 27 april 2006, 12:32

Berichtdoor Inge30 » vr 12 januari 2007, 13:36

@ Salangaantje: mijn geile bui zou inderdaad op slag verdwenen zijn als ik zo in m'n oog werd geprikt!

Maar on- topic: ik vind het af en toe heerlijk om niks te dragen onder m'n kleding. Bij voorkeur als mijn lief en ik wel de hele dag bij elkaar zijn, maar niks kunnen doen omdat er anderen bij zijn. De blik in zijn ogen als hij me dan aankijkt (want ik zeg het meestal wel tegen hem): mmmmm!

Salangaantje
Berichten: 261
Lid geworden op: zo 31 december 2006, 3:23
Locatie: België, studente

Berichtdoor Salangaantje » vr 12 januari 2007, 13:40

By the way,

Ik ga wel heel regelmatig bh-loos. Gelukkig heb ik nog van die jonge vooruitsteektietjes :)
Dat vind ik wel een leuk gevoel, vooral als ik een lekker zacht bloesje draag. En geloof me vrij, mijn vriend heeft dit heeeel snel door en wil er dan de hele tijd stiekem aan voelen :)

zoenn

Desiree1978
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 27 december 2006, 16:09
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Desiree1978 » vr 12 januari 2007, 15:06

Doe het niet heel vaak, maar het is wel een erg lekker gevoel als jij en je vriendje het als enige weten. Wil jullie de anecdote van mijn weekje weg in Italie niet onthouden:

Afgelopen zomer was ik met een een vriendinnetje een paar dagen in Italie. Gewoon even lekker zon, zee en strand zonder onze vriendjes. En als twee dames alleen heb je op het strand geen klagen van aandacht. Zeker niet als je topless ligt. Soms was het leuk, maar soms ook irritant. Maar uiteindelijk waren er wel twee leuke mannen die de moeite waard waren. Beetje de hele middag met ze rondgehangen.... je kent dat wel. Maar erg hard to get gespeeld. Totdat het tijd werd om afscheid te nemen.... we hadden afgesproken dat we 's avonds een hapje met z'n vieren zouden gaan eten. Dus op een gegeven moment staan we op doen allebei onze zomerjurkjes aan. Daarna doen we onze bikinibroekjes uit onder onze jurkjes, :oops: geven een snelle kus en lopen zo weg..... Je had ze moeten zien kijken..... En 's avonds zijn we gezellig met z'n tweeen wezen eten.... :lol: . Ik denk dat die jongens nog steeds met een frustratie rondlopen......

Doornroosje36
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 05 januari 2007, 14:10
Locatie: regio 's-Hertogenbosch

Berichtdoor Doornroosje36 » vr 12 januari 2007, 15:17

Ik heb het wel eens gedaan.....op verzoek van een collega onder het werken. Voelde heerlijk kan ik je zeggen :wink:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten