Liefdesverdriet

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Just a woman
Berichten: 12
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01

Berichtdoor Just a woman » do 03 juli 2003, 21:34

Hoi Princess,

Ook ik herken dit zo goed, en zit er ook middenin. Afgelopen vrijdag was ik het zo zat en stuurde hem een smsje dat zijn spullen die nog bij mij lagen aan de voordeur stonden. Ik was nog niet klaar met pakken of hij stond al voor de deur. Drie uur lang gepraat, en toen hij wegging knuffelde hij me en tja, when passion rules the game......... :oops:

Nu ben ik bijna een week verder en toch probeer ik door te zetten. Maar nog zo verliefd! Baaaaaaah! Zolang ik niets van hem zie of hoor, dan gaat het wel, maar owee als we elkaar zien! Dan is het gelijk voelen proeven ruiken. Dan laait de passie weer hoog op!

En aan een ander in bed heb ik zeker wel gedacht, maar kan me er nog niet helemaal aan toe geven. Ik hoop wel dat het toch snel gaat, want ik weet dat dan de liefde echt over is, (ik ben nou eenmaal een ouwerwetse muts en ben heel trouw :o )

Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt!
Carpe Diem


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten