Vaginaal klaarkomen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Desiree1978
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 27 december 2006, 16:09
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Desiree1978 » do 04 januari 2007, 13:24

De lengte doet er wat mij betreft minder toe. Het gaat wel om de dikte. Het modelletje "balpen" raakt gewoon te weinig. Een dikkere raakt gewoon ook makkelijker je clitoris... maar dan ook weer niet in elke positie.... en ook al raakt die meer dan is het nog niet altijd zeker dat ik klaarkom... :? Ligt ook weer aan tempo, sfeer, ervaring......enz!

Hoe kijken mannen trouwens aan tegen het feit dat je als vrouw jezelf een handje helpt tijdens het neuken?

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » do 04 januari 2007, 13:47

Op zich eigenlijk wel een opwindend gezicht als je jezelf helpt. Temeer omdat daar uit blijkt, dat je je voldoende op je gemak bij hem voelt om dat te doen.

Maar ik denk dat het ook belangrijk is dat je je partner laat weten wat je fijn vindt en hoe je het fijn vindt. Het is voor mannen vaak moeilijk in te schatten waarin je op dat moment zin hebt en of ze op de ´goede weg´zijn. Langzaam en diep. Of juist snelle krachtige stoten. Is de hoek van penetratie goed en wordtje G-spot lekker gemasseerd. Hoe gevoelig je tepels op dat moment zijn. Als je partner weet waarin je op dat moment zin hebt, hoef je jezelf misschien niet eens te helpen.

Desiree1978
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 27 december 2006, 16:09
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Desiree1978 » do 04 januari 2007, 15:37

Dat is waar. Maar het duurt wel even voor je dat met een sexpartner hebt bereikt is mijn ervaring. En soms heb ik gewoon even mijn vingers nodig voor het laatste stukje.... :wink: Ik heb alleen wel gemerkt dat sommige mannen dit echt niet leuk vinden.... een soort falen of zo... maar ik kan het net nodig hebben om klaar te komen.

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » do 04 januari 2007, 15:46

Ik ben het wel met KZ eens. Door te laten weten wat je fijn vind kun je een heel eind komen. En door zelf ook je bekkenbodem spieren te gebruiken ook. Het is een beetje experimenten beetje spelen. Desiree heeft ook gelijk dat als je elkaar niet goed kent dat het dan misschien wel moeilijker is en dat het dan voor een vrouw een ideale manier is om toch klaar te kunnen komen :D

en Jessebel: volgens mij hebben we het hier over de manier van klaarkomen dmv bepaalde stimulatie. :wink:

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » do 04 januari 2007, 16:54

Jessebel, je zult verbaasd zijn hoeveel mannen blij zijn als je laat merken wat je fijn vindt. En dan niet eens vanwege faalangst. Ik vind niets geiler en opwindender dan een vrouw die kronkelt en kreunt van genot. Dat maakt het voor mij ook veel lekkerder.

Dames over bekkenbodemspieren gesproken. Ik heb meisjes heel blij zien kijken als ze die aan het trainen waren. Hoe komt dat nou? :?

Doet iemand Pilates?
Carpe Diem

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 04 januari 2007, 18:41

huh, waarom richt je dat aan mij KZ? Vind het ook heel fijn dat mijn partner aangeeft wat hij lekker vind trouwens.. werkt natuurlijk van 2 kanten :)

Wat je vraag betreft; heb je gelijk in; het kan ook te lang zijn en dat doet idd pijn.

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » do 04 januari 2007, 19:38

Oeps! :oops:
Alweer een foutje. Ik bedoelde Desiree
Carpe Diem

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » do 04 januari 2007, 19:38

Oeps! :oops:
Alweer een foutje. Ik bedoelde Desiree
Carpe Diem

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » do 04 januari 2007, 19:56

Zo lieve KZ waar zie jij met je gedachten :wink:

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » do 04 januari 2007, 20:00

Lieve @NNa, ik zat me heel bedroefd af te vragen waar jij was gebleven. :(
Carpe Diem

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » do 04 januari 2007, 20:03

ik ben er nog hoor...kijk maar bij het uitdagende frauwen clubje :wink:

Desiree1978
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 27 december 2006, 16:09
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Desiree1978 » vr 05 januari 2007, 11:24

@kulderzipken

Dat kronkelen en kreunen van geluk komt helemaal goed...... :wink: Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat ik dan klaarkom... Heb wel eens een paar lessen pilates gedaan, maar sorry ik kom er niet klaar van..... :D

guinevere
Berichten: 227
Lid geworden op: vr 11 februari 2005, 0:41
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor guinevere » vr 05 januari 2007, 23:30

En soms heb ik gewoon even mijn vingers nodig voor het laatste stukje.... Ik heb alleen wel gemerkt dat sommige mannen dit echt niet leuk vinden....

Idem Desiree.....(in dat laatste stukje ben ik heel egocentrisch louter op mijn eigen gevoel gericht)....en ik heb geen enkele man gekend die het NIET leuk vond om te zien :wink:

*just me*
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 13 augustus 2003, 13:33
Locatie: Belgie

Berichtdoor *just me* » zo 07 januari 2007, 20:00

@ Jessebel

Nu leer ik weer iets bij, ik had er totaal geen idee van dat je vaginaal kon klaarkomen door clitorale stimulatie??!! Ik moet zeggen dat als ik verschillende malen na elkaar klaarkom, daar een heel verschillend gevoel kan inzitten...als dit dus echt zo is, dan denk ik dat ik het inderdaad ook al gehad heb zonder het zelf te beseffen.

Ik dacht al...als ik nu reeds zo geniet, wat moet een vaginaal orgasme dan wel zijn...hihi,

Bedankt voor de info!

Desiree1978
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 27 december 2006, 16:09
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Desiree1978 » ma 08 januari 2007, 13:50

@guinevere

Heb één keer een onzeker vriendje gehad die het raar vond dat ik mijn vingers gebruikte terwijl hij me nam. Hij vond dat die tekort schoot omdat die mij niet kon laten komen... tsja en dat is erg lastig om weer recht te praten....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten