Definitief ontharen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Liza
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 21 juli 2004, 12:14

Berichtdoor Liza » do 16 november 2006, 15:25

Nou heb ik van de week gehoord dat het definitief ontharen van de scrotum (ballen) van de man kan leiden tot onvruchtbaarheid!!! Dat was nu ook weer niet de bedoeling.... Iemand die hier meer van weet??
Kus Liza

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » vr 17 november 2006, 16:31

Het enige dat ik erbij kan bedenken is dat het kan
liggen aan de methode van definitief ontharen...

..maar het lijkt me niet echt een logisch verband hoor...
Je kan nooit genoeg oefenen.

justme12
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 04 december 2006, 19:29
Locatie: utrecht

Berichtdoor justme12 » ma 04 december 2006, 19:32

jessebel je zei dat een vriendin van je het voor 85,- laat doen. ik denk er zelf over om het ook te laten doen, weet je misschien waar ze het laat doen?

funhopper
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 10 januari 2007, 15:31
Locatie: Veenendaal

ontharen

Berichtdoor funhopper » wo 10 januari 2007, 17:06

Ik heb een geheel andere methodiek:
mijn ballen en de andere meer gevoelige delen scheer ik éénmaal per week met een simpel scheermesje. Dat is voldoende om het netjes en lekker kaal te houden.
De haren op mijn onderbuik (tot aan mijn lul) heb ik systematisch verwijderd met een pincet; geëpileerd dus. Was de eerste keer wel even wat werk, maar na verloop van tijd (enkele jaren) kwam er steeds minder terug. Nu kost het me één keer in de twee weken hooguit een half uurtje om die paar weerbarstige haartjes die nog terugkomen te verwijderen.
Overigens worden de haren die terugkeren steeds zachter en kleiner.
Dit heeft me helemaal niets gekost (alleen geduld) en het resultaat is verbluffend: echt zo glad als een baby kontje !
Wie me niet gelooft mag komen kijken.
Henk
een dag zonder seks is een verloren dag


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast