Vrouwen met vrouwen: een steekproef ;-)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Vrijen met een meisje/vrouw?

Ja, ik heb ervaring
25
38%
Ja, geen ervaring maar wil het (ooit) meemaken
26
39%
Nee, geen ervaring en voor mij hoeft het niet
15
23%
 
Totaal aantal stemmen: 66

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » do 10 augustus 2006, 10:44

Ik heb geen ervaring. De fantasieën zijn er wel maar daar zal het ook bij blijven (denk ik nu). Dromen zijn soms erg leuk.
geluk zit in jezelf!

Lezza
Berichten: 4
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 23:33

Berichtdoor Lezza » do 10 augustus 2006, 14:00

Ik heb geen ervaring in vrijen met vrouwen, maar er over fantaseren gebeurt zeker wel.
Het vreemde is echter wel dat dit met vlagen is, de ene periode ben ik helemaal nieuwschierig hoe het dan zou zijn met een vrouw en sta ik er naar mijn gevoel ook helemaal voor open, maar de andere periode denk ik er nauwelijks aan en moet ik er ook weinig van hebben.....vreemd eigenlijk :roll:
Hopelessly, I Love You Endlessly

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » za 12 augustus 2006, 2:24

@Zij

Herkenbaar je verhaal.

Ik heb geen enkele behoefte om het met een vrouw te doen of zelfs maar te kussen.
Tegen mij zeggen ze dan weliswaar niet dat ik lesbische trekjes heb maar als ik beweer geen enkele behoefte te hebben dan wordt er met name door mannen gezegd dat ik het heus wel zal willen maar het niet wil toegeven... :roll:

Ik krijg de opmerkingen niet van mannen maar juist van vrouwen. Slechts 1 keer van een man gehoord maar misschien spreken die dat ook minder rechtstreeks uit. Meestal vrouwen die wel iets met vrouwen hebben.
Een Bi-vriendin met hetero relatie zei het pas ook nog en dan voel ik me wel beledigd. Niet omdat ik homofobisch ben maar omdat ik baal dat ze twijfelt aan mijn ontwikkeling en zelfkennis. Ik ben in mijn vriendenkring juist degene die het meest gemeleerde gezelschap om me heen heeft en op seksueel voorkeur gebied niet veel veroordeel [hoewel ik ook mijn grenzen heb].
Ben zelfs al eens aan het twijfelen gekomen daardoor toen ik door een algehele crisis ging maar weet daarom ook des te zeker dat ik niets onderdruk.

Ladyxxx
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 november 2003, 0:21

Berichtdoor Ladyxxx » zo 13 augustus 2006, 11:31

Hier de ervaring die spreekt, en alle fantasieen die daar weer uit voortvloeien. Hoteldebotel verliefd geweest en voor de pure lust ervaringen opgedaan. Zoals het komt komt het, en neem ik het ook... Gelukkig in een open relatie, met eerlijkheid voorop. Ik zou mezelf niet meer terug in kunnnen passen in een relatie "waar het in fantasie allemaal mag" ... maar we zijn dan ook allebei oprechte bi mensen dus kunnen wij elkaars gevoelens heel erg goed begrijpen. Ontwikkelen met elkaar en nu onderzoekend naar die leuke bivrouw die in het samenspel mee kan gaan.

Lady - telt haar zegeningen-
I am just me...

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 16 augustus 2006, 14:18

Het resultaat schommelt tss 6 en 7 op de tien vrouwen die dus minstens de fantasie hebben om te vrijen met een andere vrouw. Leuk om weten, maar is het verrassend? Het gemiddelde libido op Shespot is ongetwijfeld een stuk hoger dan in gemiddeld Benelux, dus het aantal fantasieën en experimenten gaat wellicht ook recht evenredig de hoogte in. Bij deze wederom bevestigd.

Spot - die eerder ook al "empirisch" vaststelde dat 2 op 3 forumleden wel eens graag naar een parenclub zou gaan, of er al geweest is.

Elisa
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 22:23
Locatie: zuid holland

vrijen met een meisje/vrouw?

Berichtdoor Elisa » do 17 augustus 2006, 22:57

Nee, helaas geen ervaring mee. Ik fantaseer er wel heel vaak over, zowel tijdens sex met mijn lief als alleen....

Hij ziet 't helaas niet zitten en ik ben stapel op hem, dus....

Hoe zouden jullie met zoiets omgaan? Het idee dat ik het nooit mee ga maken vind ik heel vervelend...

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 18 augustus 2006, 10:41

Neen, geen fantasie van mij. Ik heb me tot nu toe nog nooit in die mate aangetrokken gevoeld tot een vrouw dat ik graag ook lichamelijk zo dicht mogelijk wou zijn... Wie weet gebeurt dat ooit wel, we'll see...

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » za 19 augustus 2006, 16:41

Het resultaat schommelt tss 6 en 7 op de tien vrouwen die dus minstens de fantasie hebben om te vrijen met een andere vrouw. Leuk om weten, maar is het verrassend? Het gemiddelde libido op Shespot is ongetwijfeld een stuk hoger dan in gemiddeld Benelux, dus het aantal fantasieën en experimenten gaat wellicht ook recht evenredig de hoogte in. Bij deze wederom bevestigd.

Spot - die eerder ook al "empirisch" vaststelde dat 2 op 3 forumleden wel eens graag naar een parenclub zou gaan, of er al geweest is.
Houd er wel rekening mee, Spot, dat dit geen representatieve steekproef is. We zitten op shespot natuurlijk met buitengewone mensen bijeen.

M
Laedere facile, mederi difficile

Venuss
Berichten: 691
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 16:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Venuss » za 19 augustus 2006, 19:17

Als je weet dat slechts een relatief klein percentage van de mensen echt zuiver hetero- of zuiver homoseksueel is en de meeste van ons ergens daartussen zitten, lijkt 6 à 7 op 10 me zeer wel mogelijk. Hoewel ik het met Spot eens ben dat het toch hoger ligt dan gemiddeld in de “normale” maatschappij. Zegt waarschijnlijk inderdaad iets over het feit dat – hoewel bisgierigheid tegenwoordig best wel “in” is – er toch nog een taboe op rust in goegemeentelijke kringen en er hier nu eenmaal wat meer open wordt omgegaan met seksualiteit en alles wat er mee samenhangt – (buiten)gewone mensen, indeed :D
Zelf heb ik niet gepolld, voor mij ontbreekt er een optie: “nee, ik heb geen ervaring en voor mij hoeft het ook niet maar het kan wel”.
Ik heb namelijk niet de dringende behoefte om te gaan experimenteren met een andere vrouw, maar hou het best wel voor mogelijk dat ik me genoeg tot een vrouw aangetrokken voel om er mee te vrijen. Ik verbind aantrekkingskracht met mensen en ’t feit dat het vrouwen dan wel mannen zijn is daaraan mijns inziens ondergeschikt. Toeval wil wel dat het voor mij tot nog toe merendeels mannen waren :D . Mijn “ervaring” met een vrouw beperkt zich dan ook tot een passionele zoen, die wel lekker was maar niet leidde naar meer geëxperimenteer. Zoeken naar de ervaring doe ik immers niet, contact leggen met die bedoeling in het achterhoofd, nah, da’s me net iets te triviaal. Als het komt, komt het, en zo niet, ook goed. Maar iedereen denkt daar natuurlijk gewoon op zijn eigen manier over, best oké.


Venusss
Het geluk ligt voor het oprapen... even bukken volstaat ;-)

lila
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 06 juni 2004, 14:36
Locatie: zuiden

Berichtdoor lila » ma 21 augustus 2006, 20:59

haha grappig @ Spot dat je mij gequote hebt voor dit topic....!


ik heb de "nodige" ervaring met mannen en ook met vrouwen. Het vrijen met vrouwen vind ik veel geiler en bevredigender dan met mannen.
ik denk dat ik t voorlopig dus maar lekker blijf doen :D
live and enjoy

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Berichtdoor AniMAN » di 22 augustus 2006, 15:55

ff recapituleren..

een poll ENKEL VOOR VROUWEN ...
onder de rubrie MANNENZAKEN en erotiek...

is dit paradoxaal of echt tegenstrijdig ...?
A.
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 22 augustus 2006, 16:32

Nee, dat is het niet. Als je de forum etiketten er op naslaat, is de rubriek mannenzaken de enige rubriek waar mannen daadwerkelijk mogen posten.

Dus Animannie......
Lezen!!!


edit: tiepvaut
Laatst gewijzigd door Shazzz op di 22 augustus 2006, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 22 augustus 2006, 17:11

Maar het blijft inderdaad niet logisch Animan. Ik heb het ook gepost onder "praten over erotiek", maar het is net verplaatst naar hier.

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Berichtdoor AniMAN » di 22 augustus 2006, 19:43

Dank je Shaz en Spot...
het is dus paradoxaal maar daarom nog niet in conflict...
Het is maar hoe je het bekijkt (ik had misschien een Belgisch point of view ;)).
A.
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Nanoek
Berichten: 860
Lid geworden op: wo 28 juni 2006, 12:46
Locatie: midden van het land
Contacteer:

Berichtdoor Nanoek » ma 04 september 2006, 16:59

Wel ervaring kan het niet eens in het kort omschrijven.
In het verleden een relatie gehad met een vrouw, maar kwam tot de ondekking dat ik wel hunkerde naar een man, die heb ik alleen het gevoel om het vrouwen lichaam weer eens te strelen en te mogen aanraken geeft me weer kriebels in mijn buik.

wie weet komt er nog eens een vrouw op mijn pad waar ik dat mee mag her ondekken :wink:
Afbeelding


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten