krampen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Kat68
Berichten: 29
Lid geworden op: za 01 oktober 2005, 15:20
Locatie: nl

krampen

Berichtdoor Kat68 » wo 12 juli 2006, 0:26

Hoi,

Ik vraag mij al geruime tijd iets af.
Namelijk het volgende, als ik mijzelf masturbeer of mijn man beft mij, of vingeren.
Dan wanneer ik bijna het hoogtepunt bereik krijg ik kramp in mijn benen, kuiten, of voeten.
Je begrijpt natuurlijk wel dat dat heel irritant is.
Mijn benen zijn ook heel erg gespannen als ik bijna tot een hoogtepunt kom en dat is natuurlijk de reden dat ik kramp krijg.
Nou heb ik wel is geprobeerd om het te ontspannen, maar dan kom ik niet klaar.

Dus ik vraag mij af of meer vrouwen dit hebben?

Groet Kat.

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » wo 12 juli 2006, 7:53

Just in between dan, want ik ben geen vrouw..
Maar ik heb 't ook wel eens hoor, alleen ná
mijn orgasme dan.

Ervoor lijkt me inderdaad erg irritant..
Je kan nooit genoeg oefenen.

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » wo 12 juli 2006, 9:20

Kat68, Ik heb er ook last van, ik vind het verschrikkelijk en ook voor m`n eventuele partner. Ben je net lekker op dreef schiet de kramp in je kuiten!!!! Bij mij schiet het dan altijd in m`n kuiten. Maar ik moet ook zeggen dat ik het niet altijd heb, regelmatig maar niet atijd.Ik weet ook niet hoe dat nou precies zit, en ben inderdaad ook wel benieuwd of vele met ons er last van hebben.
Smile!!..It increases your face value..

Jessie
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 07 december 2005, 1:39

Berichtdoor Jessie » wo 12 juli 2006, 12:07

Dat lijkt me idd irritant. Ikzelf ken het probleem gelukkig niet, maar wat me wel eens gebeurt; trillende benen.
Toevallig vertelde een vriedin van me laatst dat zij dat ook regelmatig heeft.
Ik denk dat dit ook door het aanspannen komt, ds dat deel van je vraag kan ik iig wel beantwoorden; meerdere vrouwen spannen hun beenspieren aan. Net als jij kan ik zonder dat ook niet tot een orgasme komen.
Misschien kan je eens proberen om anders te spannen, niet constant, maar ritmisch??

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » wo 12 juli 2006, 12:20

Ik heb geen last van wat jij hebt, maar ik heb wel regelmatig kramp op andere momenten.

Ik heb gehoord van iemand die er verstand van had, dat meer (water) drinken en veel fruit eten, helpt. Ik heb zijn raad opgevolgd en ik heb er de laatste tijd inderdaad minder last van.

Het lijkt mij niet uitmaken op welke momenten je kramp hebt, dus ik zou zeggen: baat het niet, dan heb je in elk geval lekker gegeten en gedronken :D

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » wo 12 juli 2006, 12:35

Ik heb er ook last van, nou ja last.... Even de benen in een andere houding, tenen naar me toe en het gaat weg.
Ik span altijd mijn benen erg aan als ik klaar ga komen, dan heb je dat snel denk ik. Mijn partner weet dat en zegt er ook geen last van te hebben.
Ik heb gehoord van iemand die er verstand van had, dat meer (water) drinken en veel fruit eten, helpt. Ik heb zijn raad opgevolgd en ik heb er de laatste tijd inderdaad minder last van.
Ik drink 3 liter water per dag en eet erg veel fruit, bij mij werkt het niet. De kramp blijft.
eL

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » wo 12 juli 2006, 20:43

Die kramp heb ik ook, net als het trillen waar Jessie het over had. Bij mij komt het echt doordat ik al mn spieren ga aanspannen voordat ik klaarkom. Zou zonder dat aanspannen ook echt niet klaar kunnen komen. Het is lastig maar ach, op het moment en vlak ervoor vergeet ik die kramp en geniet ik toch alleen maar van het lekkere gevoel.
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

merlijn
Berichten: 104
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 19:16
Locatie: kempen

Berichtdoor merlijn » vr 14 juli 2006, 16:52

Mijn vriendin had er ook last van, sinds kort slikt ze magnesium en dat schijnt te helpen.
I love to be with you taffeltje


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten