Wat doet neuken met je?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Wat doet neuken met je?

Berichtdoor Orchid » wo 29 maart 2006, 11:22

Ik zit een beetje met mezelf in de knoop op het moment. Mijn vriend is geen neuker, wat niet betekent dat hij me geen sexueel genot bezorgd. Integendeel. Adembenemende ervaringen.

En toch zou ik graag geneukt worden.

Ik probeer voor mezelf uit te zoeken waar dat verlangen vandaan komt, maar ik ben er nog niet helemaal uit.

Dus vandaar mijn vraag aan julllie....

Wat maakt neuken zoveel anders dan bvb een dildo?
Wat maakt neuken anders dan gebeft worden?
Wat maakt neuken anders dan bvb tantra seks?

Wie weet, kom ik er dan sneller uit

liefs

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Hub

Berichtdoor Hub » wo 29 maart 2006, 11:55

Euh...

Eerste reactie:

Gewoon omdat het zo verschrikkelijk lekker is om zo dicht bij elkaar te kunnen zijn en van het gemeenschappelijke genot te genieten :wink:

Hubbie

ff kort door de bocht... :roll:

Gebruikersavatar
Serendipity
Berichten: 507
Lid geworden op: do 14 juli 2005, 15:31

Berichtdoor Serendipity » wo 29 maart 2006, 12:01

edit
Laatst gewijzigd door Serendipity op ma 23 maart 2009, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Shit happens.

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » wo 29 maart 2006, 12:25

Orchid... leuke vraag !

heeeeeel herkenbaar...
voel dat ook soms... soms regelmatig
dat intense verlangen.. naar maar 1 ding ! :lol:
ik wil bijna zeggen... dat OERgevoel...

want dat is het volgens mij :lol:

uitwisseling van chemische stoffen die weer chemische reacties oproepen..
er zijn vaak genoeg tv documentaires over...
je verbeeld je het niet ...
je bent niet de enige ...
je kunt er zelf niets aan doen ... (aan je gevoel niet... wel aan wat je er mee doet natuurlijk)
je bent zo ge-bio-programmeerd ... :lol:

helaas kijk ik wel altijd naar dergelijke docu's ..
maar onthou nooit voor lang 'hoe het ook al weer zit' ..
maar dat valt vast wel ergens te vinden..
ik zal met je mee zoeken :)

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » wo 29 maart 2006, 13:08

Heel herkenbaar Orchid!

Ik heb een tijdje een minnaar gehad die geen neuker was, en verder was het met hem fantastisch, zodanig zelfs dat ik ook dacht dat ik neuken niet zo heel interessant vond. Maar dan doe je het weer eens, en jezus, 't is toch echt iets wat je niet wilt missen. Ik denk inderdaad dat wat de anderen ook schrijven, dat het toch heel erg een vorm van samen zijn is. Bij elkaar verwennen op andere manieren, hoe lekker ook, is het toch dat de één iets aan de ander geeft, ipv dat je beiden gelijktijdig geeft en ontvangt. Net als zoenen eigenlijk, wat ook ontzettend onontbeerlijk is ;)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 29 maart 2006, 14:24

lol, Melix, inderdaad :lol:

Eerste wat ik dacht was; Dat DIERLIJKE van neuken!!! (Oergevoel is wellicht beter gezegd haha).

:wink:

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » wo 29 maart 2006, 17:05

Het gevoel van "passen" en 1 zijn. de ander zijn passie voelen en delen.

deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 29 maart 2006, 17:36

Het gevoel van "passen" en 1 zijn. de ander zijn passie voelen en delen.
Kan ik me bij aansluiten, maar dat kan dus ook bereikt op andere manieren.

Niet per sé binnen bdsm, maar ik kan me voorstellen bij bvb tantra-sex. En van wat ik me daar bij voorstel, komt daar ook niet echt "neuken" bij te pas. Of wel?

liefs

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

KLAAR(tje)
Berichten: 42
Lid geworden op: do 09 maart 2006, 13:03

Berichtdoor KLAAR(tje) » wo 29 maart 2006, 17:46

Ook voor mij heeeel herkenbaar, mijn vriend is ook geen "neuker" maar geeft ook adembenemende seks (hij is niet zo op neuken ingesteld omdat zijn "scoringspercentage" met neuken veel lager ligt dan bij andere seks, zegt hij). Maar ik wil ook vaker geneukt worden, dan maar zonder orgasme, dat is echt niet (altijd) belangrijker dan het "dierlijk oergevoel" van neuken, het 1/samen zijn, het intieme van neuken, het heerlijke gevoel zijn lid in je te voelen. Ik sluit me dus helemaal aan bij de bewoordingen van eerdere reacties.

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » wo 29 maart 2006, 18:31

Als ik met mijn lief neuk, dan raakt hij mijn ziel. Ik besef dat dit heel vaag klinkt, maar zo ervaar ik het.

Met scharreltjes vond ik het ook heerlijk, maar dan juist vanwege het hier al genoemde 'dierlijke oergevoel'. Helemaal in het hier en nu, helemaal in mijn lichaam, helemaal gefocust op mijn zintuigen, 100% genieten.

Grappig hoe je zulke verschillende ervaringen kunt hebben bij dezelfde seksuele handeling. :)

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » wo 29 maart 2006, 19:10

Tantra geen ervaring mee.. dus ik bedoel het daadwerkelijke neuken :wink:

deFine
Laatst gewijzigd door deFine op wo 29 maart 2006, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » wo 29 maart 2006, 19:36

Het gevoel gevuld te zijn, de wrijving, als hij degene is die de beweging controleert is het ook de overgave daaraan... Maar waarom dat allemaal met een dildo toch anders voelt... ik weet het niet. Het is voor mij niet persé de verbondenheid die ik met de ander voel. Wel de interactie met de ander, het zien/merken/voelen dat het hem hetzelfde doet als het mij doet... Het samen beleven van de emotie, van het fysieke genot. Dat maakt het speciaal.

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

neuken, en tantra

Berichtdoor mykittens » wo 29 maart 2006, 21:33

neuken is in tantra ook belangrijk, maar meer nog als onderdeel van een groter één worden, en dan niet zozeer met de partner maar met jezelf.
Neuken is voor mij een soort van gebed, een manier om door (het samen) één zijn een diepte te bereiken die weliswaar ook op andere momenten gezien kan worden maar toch niet zo sterk beleefd. Liefde schilderen tot een welhaast godddelijk beleefd schilderij dus.

een quote uit een interessant artikel (http://www.imaginatie.nl/pdf_docs/binnen_buiten.pdf) wat ik kort geleden las:
De paradox van het spirituele is dat je er meer of minder contact mee kunt hebben en toch is het er tegelijkertijd altijd en overal. Het is als een onzichtbare bron van zielskracht, binnen en buiten ons. Als we onze waarneming ervoor kunnen openen wordt het tot ervaring en zichtbaar. Het onzichtbare zichtbaar in de diepte en glans van ogen, of in een gebaar, in handen, in een kuiltje in een hals, in een rimpel in een oud gezicht, in de verwondering van het kind als het ontdekt dat ook de maan stilstaat als het zelf stilstaat, in de zucht van de wind, in geboorte en dood, in geluk en in crisis. Door het openen van onze zintuigen, zowel naar binnen als naar buiten, worden we geestelijk vitaal.
Misschien geven sommige gebeurens meer kans op de waarneming ervan dan andere.
Rushdie - in zijn roman De grond onder haar voeten - noemt er vijf die de sleutel tot de wereld van het onzichtbare bezitten:
· de liefdesdaad,
· de geboorte van een baby,
· het beschouwen van grote kunst,
· het in aanwezigheid verkeren van dood of groot onheil en
· het horen van de menselijke stem die zich verheft in een lied.
Het zijn de gelegenheden waarbij de grendels van het heelal openvliegen en ons een glimp
wordt gegund van wat verborgen is, de prikkel van het onuitsprekelijke.
Ik vind dat prachtig gezegd.
MK, liefhebber
Laatst gewijzigd door mykittens op wo 29 maart 2006, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » wo 29 maart 2006, 21:43

Neuken geeft voor mij iets extra's!!

Het is echt het voor mij het sublieme lichamelijke "samen-zijn".....
Hij zit IN me......wat mij genot geeft.....maar ook hem.......

En het lekkerste....mooiste.......heerlijkste vind ik ...dan op zijn hondjes.....
Dat ik mezelf erbij vinger.....en (wat niet altijd lukt :D ).....op hetzelfde moment klaarkomen...

Zijn vocht vermengd met dat van mij.......wat ik nog even in me mag dragen :D ..

Van tantra en zo.......heb ik eerlijk gezegd geen verstand van..

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 29 maart 2006, 21:45

dank je mykittens, ik ga me morgen eens in dat document verdiepen.

Mensen, vergeet de tantra en blijf vooral zo verder posten :wink:

liefs

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 26 gasten