De bedreigingen van swingen? Als je niet meer deelt?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Sonjaolav
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 02 januari 2004, 17:36

Berichtdoor Sonjaolav » zo 12 februari 2006, 3:51

Anwi,

Mocht je hier nog wel eens ronddolen:

Hoe is het nu met jullie?

Vr. Gr.

Sonjaolav

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » zo 12 februari 2006, 14:50

Anwi,

Lieve anwi,geef haar die vrijheid om eens alleen te zijn met haar bi_vriendin,het zal enkel jou relatie ten goede komen.

Jullie zijn trouwens samen gestart met dat koppel en de vrouwtjes hebben elkaar gevonden als sexmaatjes.

Jij hebt twee schatten van kinderen en een fijne vrouw,daar is toch niks mede dat die twee samen uit de bol willen gaan en na hun pleziertje kan het snel terug met vier.

Jou sexleven zal terug bloeien zoals een roos met jou vrouwtje en het swingen zal aangenaam blijven.

Vrouwen zijn nu eenmaal zo,als zij een vrouwtje gevonden hebben als sexmaatje,ook de tijd willen hebben voor hun beide.

Wil jij jou relatie redden laat het dan gebeuren en jij zal terug voor haar de allerliefste man zijn.

Draai die knop gewoon om en ziet er niets slecht in.

Veel sterkte en liefs van suzy

guessme
Berichten: 86
Lid geworden op: do 25 september 2003, 23:44

Berichtdoor guessme » zo 12 februari 2006, 23:14

@droomvlinder ik denk dat TW dat heeft gepost voor Anwi ivm het leren beheersen van het te vroeg klaarkomen.
@Anwi ik zou haar toch de vrijheid laten, als je een veto gaat stellen zou het wel eens een averechts effect kunnen hebben, en dat is allerminst de bedoeling. Ook dat is liefde, haar dat vertrouwen durven geven. Spreek er gewoon over met haar, desnoods maak je afspraken dat het enkel kan gebeuren als je erbij bent, eventueel als toeschouwer of gewoon ergens aanwezig in het huis/appartement? Probeer het te zien als een aanvulling van jullie relatie, niet als een bedreiging. Gemakkelijk gezegd ik besef het, maar toch de moeite waard om het te proberen denk ik?

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » ma 13 februari 2006, 1:20

guessme

Jij bent vollediig fout,twee vrouwen onder elkaar laten geen kijkers toe als zij zin hebben voor een potje sex onder elkaar.

Sorry ik heb ervaring genoeg blijkbaar jij niet.

Zonder jou te kwetsen groetjes

Suzy

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 13 februari 2006, 3:22

Zodan!!?? :roll:

Waarschijnlijk een reactie uit ervaring idd... wat ik me heel goed kan voorstellen (ook ervaring :wink: ).

Maar Guessme noemt ook een ander alternatief; aanwezig zijn in het huis (zonder kijken)! Als ik me een beetje wil inleven in de partner, kan ik het me helemaal voorstellen dat het bij de 'eerste stappen' van het wennen aan een v-v relatie, die vrouw of vriendin aangaat (of man/vriend wat dat betreft), juist heel erg kan helpen er iig fysiek bij in de buurt te zijn..

Helemaal 'loslaten' is moeilijk, in 1 keer.

guessme
Berichten: 86
Lid geworden op: do 25 september 2003, 23:44

Berichtdoor guessme » ma 13 februari 2006, 9:16

@Chester, je zult wel gelijk hebben hoor, en ik voel me echt niet aangevallen :-). Ik heb nochtans andere ervaringen wat dat betreft, maar iedere mens/situatie is anders.
En zoals Jessebel zegt, suggereerde ik maar wat opties, vooral om toch nog enige 'betrokkenheid' te bewaren, althans in het begin. Ze slaat de nagel op de kop denk ik als ze zegt dat helemaal loslaten moelijk is in 1 keer.

Brunette5
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 23:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Brunette5 » ma 13 februari 2006, 19:26

Ik denk dat het allemaal met angst te maken heeft.

Anwi schrijft dat het hem heel leuk leek om het eens anders te doen, máár.......wel op zíjn "voorwaarden" en toen het allemaal ineens écht werd had hij er geen controle meer over omdat hij het op deze manier niet bedoeld had. Hij raakt de controle kwijt en raakt in paniek.
En nu zit hij met de gebakken peren, denkt hij. :?

Maar Anwi als je die controle nu eens gaat loslaten, stukje voor stukje. Want volgens mij gaat het niet alléén om de relatie met die andere vrouw, die voor haar heel belangrijk is geworden, maar dat jij er geen contorle meer over hebt, tenminste zo voelt het denk ik bij jou.

Je ben NLP-Master, té gek toch, dan heb je ook echt alles in huis om eens te gaan kijken wat het allemaal met jóu doet en waaróm je zo reageert en woordenwisselingen hebt met je vrouw.
Zou toch enorm jammer zijn om zo een heerlijk gezin naar de knoppen te helpen.......

succes!!! En laat eens iets horen hoe het gaat.... :)
I AM THAT I AM ......... And So It Is !!!!!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 36 gasten